Uus Bravia reklaam

  • Uus Bravia reklaam

    Ma olen alati Bravia reklaame kummardanud, kui raha juba matta, siis nii et asi seda väärt oleks : )

    26. veebruar 2009 - 17:38:49 · Otselink

  • m703324 15 a

    vajub ära vaikselt concept. link läheb nõrgemaks ja emotsioon kunstlikumaks. minumeelest juba jänesed oli ülepakutud ja pallide värk vaid keerulisemaks tehtud. see motion aga jätab juba suht täitsa külmaks. kena vaadata muidugi kuidas raha on olemas kusagil

    26. veebruar 2009 - 18:24:41 · Otselink

  • PeZ 15 a

    tore idee jah, ainult et see asi mida nad reklaamivad, on ikka elumõttetu.
    on keegi neid filtreid proovinud mõnel HD telekal? kes on, see ilmselt üritab esimesel võimalusel nii paljud nendest kui saab välja lülitada.

    26. veebruar 2009 - 18:41:16 · Otselink

  • magnus 15 a

    nõus. haige on vaadata just neid sonysid poes kus odavamatel kõvasti parem pilt ja teenindajad seletavad kui palju paremad need kallimad on, filtritega ja värki.

    26. veebruar 2009 - 20:56:37 · Otselink

  • wuzz 15 a

    telekate ja filmide loojad näevad kurja vaeva et valgus ja muu sitt paika saada ja kuidagi väga loll on ise midagi raskelt konfima hakata, eriti veel filtrite, taustavalguste ja muu jamaga. suht ära nullib nende töö.

    26. veebruar 2009 - 22:26:24 · Otselink

  • mis see reklaam nüüd nii eriline on

    27. veebruar 2009 - 01:13:53 · Otselink

  • awah 15 a

    ... see tänavarahva innustus millegist äärmiselt vaatemängulisest ....eee, toimib videona minu arust pentsikuna, selle asemel, et see näiteks tänavale reaalselt üles panna, meil muidugi siin Tallinnasse kindlasti ei saa, see pekstaks ühe nädalavahetusega sodiks ... aga, idee järgi..... muidu selline vaesemehe variant ju nagu, :):)
    Sorry, aga selle ahhetamise ja ohhetamisega meenub max emotsioonideni üles kruvitud Coca-Cola, eriti jõuludel. Aga noh :) art-perfonks ja värk ja linnaruum ja nii....:):) ...
    Värvipommidega on siiani parim.

    27. veebruar 2009 - 04:59:00 · Otselink

  • ma eriti ei mõista kriitikat reklaami pihta (concept vajub ära ???) eh? jalgpall ja sport @ tv pole muidugi Eestis nii teema kui suuremates riikides, aga sellegipoolest, jälle naelapeapihta ju ...

    toode on nagu jah ... ei usu minagi, et see seeria peaks millegagi üllatama ... awah ... see asi pandi reaalselt üles ja vist pannakse veel ... kui ametlik reliis tootele tuleb ...

    27. veebruar 2009 - 13:43:11 · Otselink

  • m703324 15 a

    concept vajub ära jah. asi on läinud keeruliseks ja kaugeks. Mu meelest hommikused pallikesed color like no other oli naelapea pihta. see aga praegu on läbi ussitussi mingi asi. Ega ma väga ei kritiseerigi, minumeelest see nende idee, et teeme midagi kolossaalset ja rahvas vaatab ja imestab, tuli enne paremini ja usutavamalt välja. lihtsad vahendid jne.

    27. veebruar 2009 - 14:11:34 · Otselink

  • concept hakkab just paika saama , pallikesed ja jänkud töötab paremini sinu jaoks, kui jalgpall future-tec keerlev neoonasi ... mulle meeldis muidu ka need plahavatavd värvipurgid ja jooksev kloun kõigerohkem ... aga reklaamina võttes on see siiani ikkagi parim vist ... concept hakkab paika saama :D

    03. märts 2009 - 17:02:27 · Otselink