Läptop lennukis

  • Selline naljakas küsimus, aga enne kui lennukile istun, mõtlesin et uurin. Mu läppari aku peab vastu ca 2H, lend aga kestab kordades rohkem. Kas keegi mäletab, on lennukis mingi toite võimalus? :) Või teab keegi äkki mingit nippi, et läppariga saaks kauem tööd teha, kui toitejuhet pole kuskile panna? Lisaaku?

    24. veebruar 2009 - 22:51:55 · Otselink

  • Olen reisind nii lisa akuga kui ka laadinud vahemaandumisel. Lemmukis küll kuskil laadimisvõimalust pole näinud. googeldades leidsin aga et esimeses klassis on võimalus täitsa olemas ... mudu mitte.

    24. veebruar 2009 - 23:13:20 · Otselink

  • tfk 11 a

    Esiteks ei tohi sa õhkutõusmise ja maandumise ajal üldse seda kasutada. Nii et järgi jääb ca 5h. Topelt aku on vist kõige mõistlikum.

    24. veebruar 2009 - 23:28:06 · Otselink

  • Tauno 11 a

    Generate your power simply by cycling. It is great exercise!

    ja potenco käsigeneraatorid

    aga tõsiseltvõetavatest on jah lisaaku ja powersave rezhiim...

    25. veebruar 2009 - 00:09:58 · Otselink

  • tfr 11 a

    Sõltub firmast, kellega Sa lendad. Osadel on ainult esimeses klassis, osadel on 4-5 rida kusagil, mingitel oli näiteks üle rea :)

    Enamasti on viisakatel lennufirmadel lennukite istekohajoonised veebis olemas, kus see info ka peal. Broneerides/checkini tehes tuleks siis kindlasti teada anda / kontrollida, et tahad pistikuga istekohta. Soovitavalt veel vahekäigust vasakpoolne "aisle seat" (tavaliselt siis mingi xC), seal on kõige mugavam läppariga tööd teha - ei togi touchpadi kasutades kõrvalistujat koguaeg küünarnukiga ribidesse.

    Lisaks tuleb arvestada, et seal on mingi 12V oma pistikustandardiga pistik, mitte tavaline 220V stepsel. Mina isiklikult ostsin omale kunagi Maci jaoks ürgammu iGo Juice nimelise adapteri, kus olid olemas nii auto sütkari kui lennuki otsikud.

    25. veebruar 2009 - 11:51:28 · Otselink

  • Lars 11 a

    http://www.seatguru.com/

    reeglina on märksõnaks äri/first class.

    25. veebruar 2009 - 16:11:35 · Otselink

  • Freq 11 a

    Mul läks lennukis läpaka ketas pekki. Rõhk muutus salongis järsult edasi-tagasi.

    26. veebruar 2009 - 13:25:40 · Otselink

  • wuzz 11 a

    haha. naistel silikonrinnad plahvatasid ning ise jäid kurdiks ja pimedaks ka v?

    26. veebruar 2009 - 14:54:49 · Otselink

  • amneesia tekkis mul maandumise ajal, unustasin läppari lennukisse

    26. veebruar 2009 - 15:49:01 · Otselink

  • Lars 11 a

    Freq kogemused ilmselt Estonian Airi'ga, neil oli äkki jälle mõni uks lahti jäänud või paar tihendit kuskile kadunud.

    vanasti TU134'ga lennates mäletan küll, et väike verejooks kõrvast ja nädal vaikust võõral maal peale maandumist käis ühe õige lennuelemuse juurde :)

    26. veebruar 2009 - 19:02:38 · Otselink

  • Freq 11 a

    Kusjuures mingi muu aga lendas tükk aega linna kohal üles-alla ringiratast. Silikoone ei märgand.

    26. veebruar 2009 - 23:39:36 · Otselink

  • tfr 11 a

    "http://www.seatguru.com/
    reeglina on märksõnaks äri/first class. "

    Mul endal Euroopa sees ringilendamisega on vähem kogemusi (need niipalju lühemad ka, et üldiselt pole aku pealt probleeme olnud), aga Euroopa-USA interkontinentaalsetel lendudel ja USA siselendudel olen küll suutnud alati turistiklassis pistikuga koha saada omale.

    27. veebruar 2009 - 15:27:24 · Otselink

  • okei, tänud hea nõu eest igaljuhul. tõenäoliselt oleks kõige kindlam endale sellisteks puhkudeks tagavara aku muretseda ja kui õnneks läheb, siis on mõnes lennukis ka pistik.

    27. veebruar 2009 - 17:25:44 · Otselink