Kasutajamugavuse spetsialistid

  • PeZ 9 a

    Elioni lehelt hea hinnakirja leida ilma sisselogimata. Searchiga ka ei leia. Ja kui leiad, siis hea mugav kiire alla tõmmata pdf ja hea lihtne aru saada:

    06. oktoober 2011 - 11:14:42 · Otselink

    1

    • Ma oksendasin just endale suhu, neelasin selle alla ja oksendasin uuesti.

    Loe kõiki

  • seal on see põhimõte "mida vähem sa tead hinnakirjast seda rohkem lisateenuseid sa tellid", sama on kõikides pankades, eesti energias jne monopolides kus sa pead näiteks elektri hinna teada saamiseks tegema absurdseid kalkulatsioone, paketivalikuid ja teadma oma peakaitsmete jne jne andmeid või näiteks laenu võttes krediidi kulukuse määra arvutamisega, seda suudab reaalselt vaid kõrgemat matemaatikt valdav inimene (vaata valemit seadusest)

    06. oktoober 2011 - 12:23:53 · Otselink

    4

    • tore muidugi see, et nad it süsteemi vahetusega suutsid mu e-kirja meeldetuletuse tellimuse ära kaotada :P

    • Mul oli sama nali Cactus hostinguga, kes mingil põhjusel olid meeldetueletused maha keeranud.

    Loe kõiki

  • tajo 9 a

    jap, kui nad tahaks seda lihtsalt näidata, oleks see poole tunni töö :)

    06. oktoober 2011 - 13:00:40 · Otselink

  • Milleks hinnakiri? Telli ära, järgmine kuu näed, palju maksab :D

    06. oktoober 2011 - 14:15:36 · Otselink

  • PeZ 9 a

    Mõistan jah miks see nii on jne, aga ikkagi! Ootan veel häid näiteid kasutajamugavuse spetsialistidest!

    06. oktoober 2011 - 14:33:00 · Otselink

    2

    • see arve, mis nad mailile saadavad ja mis on innovaatiise kasutajamugavuse uuenduskuuri läbinud, on ka samal tasemel selle PDFiga..

    • leia sealt 3e sekiga arve saaja, konto nr ja summa.... pilti pole...

    Loe kõiki

  • iam 9 a

    Ma pole ametinimetuse järgi küll kasutajamugavuse spetsialist, aga lihtne loogika ütleb, et viimased neli tulpa (hinnad kroonides) võiks rahulikult maha võtta (juulist alates pole paralleelselt mõlema valuuta näitamine kohustuslik), samamoodi võiks ära kaotada ka summa KMta ja KM maksumus (viimaseid arvatavasti nõuab küll seadus?) ja ka numereerimine (mis pigem neile endale oluline). Tulemuseks lihtne nimekiri, kus paaris teenuse nimetus ja maksumus.

    Kui aga viriseda selle kallal, miks on kirjas hinnagrupp 1-20, siis samahästi võiks öelda, et poes võiks ka kõik saiad-leivad rahulikult ühe hinnaga olla (nt 5 EURi), oleks ka hinnakiri kasutajamugavam. Tähtis on ju lõpptulemusena see, et sa teenuse kasutamise ajal teaksid selle maksumust (nt filmi laenutamise ajal näed hinda kenasti ekraanil) ja hiljem on sama number ka su arve peal.

    06. oktoober 2011 - 22:50:41 · Otselink

    2

    • Õige point, sest poes on sul ju alati teada, et sa tahad osta saia koodiga 28.896"33.241.

    • mõte oli, et poes ei osta sa hinnakirja abil saia ja kui ostaks, siis olekski hinnakiri hinna ühtlustamisega lihtsustatud, mitte nimetustega

    Loe kõiki

  • InQbus 9 a

    Elioni puhul on see kah tore, et nüüd installeeritakse kõikidele VOIP-telefonid, mis siis käivad ainult läbi ruuteri. Kui mingi kala on neti või ruuteriga, siis sisse ega välja helistada ei saa.

    ...samas Elioni klientidele on aga klienditoe number tasuta!

    Saan aru küll, et laua telefon on "so last century", aga paljudele pensionäridele näiteks võib see palju paanikat tekitada.

    07. oktoober 2011 - 09:46:08 · Otselink

  • Ilmselt on antud juhul tegemist materjalidega, mis pole kliendile mõeldud. Väljapandud vast seetõttu, et keegi ei saaks ette heita, et neid välja pole pandud. Kuidas töötajad sellistest asjadest läbi närivad - ehk on palgatud kõrgepalgaline hinnakirjaspetsialist (osakond) või on meisterdatud spetsiaalne programm? Hinnakirja üldosa maht on 37 lehekülge.

    07. oktoober 2011 - 11:15:21 · Otselink

  • See ei ole eriti loogiline mõttekäik, et kui hind on keeruline, siis ostetakse rohkem.
    Kui hind on keeruline, siis pigem ei osteta või helistatakse klienditeenindusse, või minnakse poodi lolle küsimusi esitama. Selles puudub igasugune kasutegur (teenindaja tööaeg vs. vastu saadud raha), või siis kui eeldada, et poemüüa või telefoniteenindaja müüb kliendile lisaks mingi veel kallima teenuse maha... Igal juhul oleks mõtekam teha lihtne hinnakiri ja lasta neil veebist asju tellida.

    Ilmselt on tõesti tegemist mingi ettevõtte sisese materjaliga, mingi koondinfoga, millel puudub konkreetne vastutav isik.

    07. oktoober 2011 - 15:00:23 · Otselink

    3

    • minu väide on, et tegelikult pole hind keeruline. Ehk siis kui sa teenust tarbid siis sa tead palju üks või teine asi maksab...

    • mina väidan, et see ei ole selge kuna sa ei saa muudmoodi, kui vahetult ennem asja tarbima hakkamise momenti hinda sama lihtsalt teada

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    Elion on nii haige:D
    http://arikliendid.elion.ee/arikliendi-lahenduspaketid/arilahendus-kodukontoris

    5 Mbit/s kuni 2 Mbit/s = 32 € Thomson TG789
    10 Mbit/s - 5 Mbit/s = 32 € Thomson TG789

    12 Mbit/s kuni 2 Mbit/s = 45 € Thomson TG789
    20 Mbit/s - 5 Mbit/s = 45 € Thomson TG789

    Kus on loogika?

    08. oktoober 2011 - 13:42:51 · Otselink

    3

    • ehk ka, käisin uurisin mis äripakette neil kodukontorisse pakkuda oli ja odavam on olla eraklient. ärikliendina maksad kordi peale. absurd

    • Erakliendil on ülesladumise kiirust suht täbar suurendada.

    Loe kõiki

  • PeZ 9 a

    Tore on, et eraldi uploadi kiirust ka juurde osta ei saa. Kiirel hetkel 400mb+ psd ülespanek on rõõm.

    08. oktoober 2011 - 21:53:26 · Otselink