DreamGrow Digital

veeb · dreamgrow

oktoober 2011

dreamgrow.com

Lühikirjeldus

Internetiturundus.

Tootjafirma

Dreamgrow

0 meeldimist
  • mbhh 9 a

    muidu päris huvitav vaheldus, aga sotsiaalmeedia nupud näitavad tõsist meeleheidet.
    noh, kui sa mind ei laigi siis ma pole su sõber vms:D

    15. oktoober 2011 - 23:11:19 · Otselink

    5

    • Mida “töötab” siinkohal tähendab? Kujunduses nad küll ei tööta, ballast on.

    • Ega me ei teinudki seda ainult ilu pärast. Äri ja ilu kompromiss. Sihtgrupi tagasiside on ka positiivne.

    Loe kõiki

  • jüri 9 a

    New vs Recent
    Trend vs Popular
    Commented vs Comments

    Kas dubleeriva sisu näitamine on mingi uus internetiturunduse / SEO trikk? :)

    • Kõikidel linkidel ja menüüdel võiks olla hoverid.
    • "Speaking&Training" lehel on pealkirju topelt.
    • Logo kõrval olev slogan võiks olla tervenisti ühel real.
    • Miks "About Dreamgrow" üleval paremal veelkord välja toodud? Kujundus vihjab eksitavalt, et sealt avaneb midagi allasuunas.
    • "Our clients" lehel pealkirju topelt. Leht ise väga igav. Ideaalis võiks iga kliendi juures välja tuua tehtud tööd, Dreamgrow tegevuse abiga saavutatud käibe kasv / saavutatud eesmärk / edu vms.

    15. oktoober 2011 - 23:13:12 · Otselink

    4

    • Kas new, recent jne. pealkirjadel oli ka enne hoover? Sest FB nupp on vahepeal parandatud. Kui oli siis vabandan, olin tähelepanematu.

    • Jah, sain aru. Ma arvan, et parandasime, pärast sinu kommentaari, aga esmases kavandis oli küll hover olemas. Ma räägin... beta.

    Loe kõiki

  • Seda kollast subscribe kasti mis närvidele käivalt alla nurka ilmub, pidin 3 korda enne X'st kinni panema (erinevatel lehtedel) kui sai aru, et ma seda enam näha ei taha. Võiks juba esimesel korral meelde jätta.

    15. oktoober 2011 - 23:41:38 · Otselink

    4

    • Ehk kindlam näitaja oleks see kui ma olen juba mingi artikli lehele suundunud seda lugema, mitte avalehel?

    • Inimesed jagavad kraami täiest valimatult. Vaid pealkirja järgi. See aga kasvatab piisavalt külastatavust, et need nupud sinna jätta.

    Loe kõiki

  • tajo 9 a

    täpselt selline "social media marketing services site" nagu nad kõik. see vist ütleb kõik?

    16. oktoober 2011 - 17:18:34 · Otselink

    2

    • Võiks mu meelest olla nähtav pigem siis kui ma mõnda artiklisse sisse lähen ja seda alla skrollin/loen, mitte kohe avalehel.

    • Sinisel ribal olev on placeholder ja arendub tulevikus muude viidetega.

    Loe kõiki

  • See leht vist juba mõnda aega laivis? Kontori aadress on veel vana :)

    17. oktoober 2011 - 12:36:47 · Otselink

    2

    • Või siis lihtsalt vana aadress unustatud.

    • Fixed!

    Loe kõiki

  • Levitamise nuppude rohkus tuleb lihtsalt sellest, et see töötab.

    Jüri, suurepärased tähelepanekud. Osa on neist lihtsalt sellest, et loksutame alles asju paika. See, et midagi peaks alla avanema on õige, aga avanev sisu on veel puudu. Me arvasime, et uus kujundus, isegi sellisel moel, on kasutajale mäekõrgune improvement ja lasime laivi. Panin su kommentaarid tööde listi :)

    Our clients ja services läheb maha, sest see pole antud lehe fookus.

    Topelt pealkirjad tekkisid uue ja vana templiidi erinevustest. Nüüd korras.

    Ei hakkanud kollaseod uder construction silte välja panema.

    Aadressi muutsime ära. See oli seal vaid ühe registreerimise tarbeks jategelikult pole füüsilisel asukohal tähtsust. Kolisime ka vähem kui kaks nädalat tagasi nii, et anname endale andeks.

    See subscribe kast peaks end esimesel ristivajutusel peitma pikemaks ajaks. Uurime, mis värk. Oma arvutis, erinevate brauseritega, ei õnnestunud korrata.

    17. oktoober 2011 - 16:39:34 · Otselink

    2

    • Kollane kast tahtis uuesti tekkida siis ku mingi teise lehe peal olin. Samal lehel uuesti olles/scrollides istus kenasti peidus.

    • Kontrollime, tegelikult peaks üks vajutus kõikjal peitma.

    Loe kõiki

  • Lisame siis veel, et tavalistel sisulehtede (about, Speaking & Training) on puudu linkide css stiil (blogi osas on olemas).
    Ebaoluline, kuid minu silma riivav märkus - "About Dreamgrow" üleval ääres pisikeselt läheb erifont suhteliselt inetuks (renderab koledasti)

    17. oktoober 2011 - 17:56:35 · Otselink

    1

    • Tänkju. Panin tösse.

    Loe kõiki

  • kaups 9 a

    Lihtsalt arutlevalt ja huvi tundes, mitte paha pärast. Ma ei ole kunagi mõistnud nende blogide väärtust, mille põhieesmärk on toota "x vinget asja..." stiilis artikleid. Fine, selliseid artikleid tahetakse ja loetakse, aga KES loeb ja mis see EESMÄRK on, kui blogi sisuliselt ainult neist koosnebki? Kas see on blogi või "telefonikataloog"? Eks Smashing Magazine ole ka "eeskujuks" siin kõigile ja ka meie blogis on aeg-ajalt selliseid loetelusid sees, aga mind huvitaks DG lehe eesmärk. Like-nuppude overkilli-jutuga olen nõus.

    18. oktoober 2011 - 13:48:49 · Otselink

    6

    • Olen nõus, et X mingit asja on natuke üle võlli läinud. Samas, see on uskumatu kui häst need pealkirjad töötavad. Proovime natuke vähendada.

    • Lisaks veel seda, et "X vinget asja" on 400st postitusest umbes 10% pealkirjaks.

    Loe kõiki

  • mbhh 9 a

    minuarust kõige magedam on see, et sellised firmad panevad oma lehe pixlisse ja siis rahvas hakkab vigadele näitama ja seejärel hakatakse oma lehte kõpitsema. kuidas see tase nii kehv siis on, miks seda blogi üldse pidada kui teod ja soovitused ei lähe kokku:D

    kui ma oleksin klient ja telliks sots.kampaania, siis ma saan raudselt sama logiseva kampaania nagu nende leht on:D

    kui ma tellin kampaania, siis ma pean selle enne pixlis ära testima:D

    18. oktoober 2011 - 20:38:53 · Otselink

    4

    • Nüüd tehakse sulle trahv:D Kas sul luba oli:D

    • See, et see leht siia lisati on tore. Me saame siit oluliselt rohkem ja kiiremini tagasisidet kui muidu oleks tulnud.

    Loe kõiki

  • tajo 9 a

    iga veeb on work in progress

    18. oktoober 2011 - 20:50:02 · Otselink

  • Allar 9 a

    pixlis leitud "vead" on tavaliselt nii marginaalsed võrreldes veebilehe eesmärgiga.

    näiteks veebi eesmärk on presenteerida mingit toodet või teenust, aga pixlis osutatakse koodi markeeringu vigadele, disaini vigadele jne, mis kasutaja seisukohalt on täiesti ebaolulised. enamasti.

    pixel on rohkem veebi-inimeste enesenäitamise koht, võibolla ka tõesti professionaalse tagasiside saamise koht, aga ärieemärkide edu siin ju ei mõõdeta ;)

    18. oktoober 2011 - 21:02:36 · Otselink

    2

    • No ma saan aru, aga mingi kvaliteet peaks ju olema või ma vähemalt eeldaks seda firmadelt kes ennast kvaliteetseks peavad.

    • Tegelikult on päris ilus ja kvaliteetne nende arvates, kellele me seda teema. Rohkem oleks äriliselt mõttetu.

    Loe kõiki

  • Footeris "Hello! I'm Priit Kallas from DreamGrow Digital..." ei mõju ilma pildita kuigi veenvalt.
    Ning sealsamas tekstis "(here's the Estonian version)" - kus on see "here"?

    Siis kõik need kandilised hallid kastid (footer, quote'd ja ka kihtsad kandilised pildid) tunduvad nagu vana veebi jäänukina. Või siis footeri murulapp ja headeri navi on võõrad. Natuke liiiga kirju nagu kõik. Sidebaris ka pistaks erinevatele osadele rohkem õhku vahele.

    Ja kui ma ei vaatakse seda lehte norimiskohtade otsimiseks, siis tõenäoliselt vajutaksin kiiresti back nuppu, kuna mind ei suunata millegi konkreetse juurde - olgu selleks siis olulisemad artiklid, või artikli vaates sisu ise - vaid kõik on ühtmoodi fookust hajutavalt igav.

    18. oktoober 2011 - 21:22:06 · Otselink

    5

    • kui ei ole, ei aita ka juhtimine. lõpuks jõuame sinna, kus kõigil on hullult fookusele orienteeritud lehed ja tulem pole ikka see.

    • Üldiselt me midagi niisama ei tee. Kõigil asjadel on mingit sorti data taga. Ajapikku muudame palju, aga millestki peab ju alustama.

    Loe kõiki