Abi flash ActionScriptiga
-
Genero† 15 a
Tere kallid Sõbrad. Vajaksin abi actionscriptiga. // näitab mis on puudu ja mida ma ise ei oska. Ma loodan, et saan teie käest abi
// timer = loeb 7 sekundini ning kui vajutada mousecapture peal algab uuesti 7 sekundi lugemist
// linn = attributes.item on linnanimi randomiga selekteerib linna ja kuvab seda 7 sekundit
// kui kasutaja vajutab mcraadius siis peab linnanimi olema kooskõlas vajutatud attributes.raadius'ega
// kui klickib kaugemale kui on mcraadius saab vastavalt suuremad miinuspuntid
// score = punktid mis tuleb lisada kui mcraadius ja linnanimi on kooskõlasthis.onMouseMove = function() {
myInputs_mc.xPos = Math.floor(_xmouse)-15;
myInputs_mc.yPos = Math.floor(_ymouse)-15;
updateAfterEvent();
};
_root.mousecapture.onPress = function () {
myInputs_mc.capturex = _xmouse + " x";
myInputs_mc.capturey = _ymouse + " y";
myInputs_mc.capturetext = "Valisite järgnevad koordinaadid : X - " + _xmouse + " Y - " + _ymouse;
}
off = false;
startTime = false;
i = 100;
this.onEnterFrame = function(){
leialinn = "Leia linn : ";
if(!off){
fsecond = (int(getTimer()/gametime));
}
if(off){
fsecond = fsecond;
if (timerarray <= NUMOFPICS){
koht = swfArray[timerarray];
}
if (timerarray > NUMOFPICS){
koht = swfArray[timerarray];
}
}
psecond = (Math.floor((getTimer()/gametime))-fsecond);
j = i - psecond;
if (counter.text == "100"){
_root.writexml._x = 280;
_root.writexml.saada.onRelease = function(){
_root.skoorid._x = 280;
_root.writexml._y = -1000;
}
_root.off = false;
_root.counterClock.text = i;
_root.timeleft = "Kahjuks on aeg läbi";
_root.gameover = "Mäng läbi";
_root.gameoverback._alpha = 100;
_root.teieskoor = "Teie skoor on : ";
}
else {
counter.text = psecond;
counterClock.text = j;
_root.writexml._x = -1000;
_root.skoorid._x = -1000;
_root.gameover = "";
_root.gameoverback._alpha = 0;
_root.teieskoor = "";
}
}
_root.mousecapture.onRelease = function(){
viga = -2;
}
swfArray = new Array();
var kaart_xml = new XML();
kaart_xml.ignoreWhite = true;
kaart_xml.onLoad = function(success)
{
if (success)
{
var kaart = this.firstChild;
Speed = kaart.attributes.speed;
gametime = kaart.attributes.gametime;
NUMOFPICS = kaart.childNodes.length;
for (var i = 0; i<NUMOFPICS; i++)
{
swfArray.push(kaart.childNodes[i].attributes.item);
mc.duplicateMovieClip("box"+i, i);
_root["box"+i]._x = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.x)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
_root["box"+i]._y = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.y)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
_root["box"+i].mcraadius._width = kaart.childNodes[i].attributes.raadius;
_root["box"+i].mcraadius._height = kaart.childNodes[i].attributes.raadius;
//_root["box"+i].textfield.text = kaart.childNodes[i].attributes.item;
X = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.x)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
Y = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.y)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
v = Math.sqrt(X)+Math.sqrt(Y);
scored = Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.points);
score.text = 0;
_root["box"+i].mcraadius.onPress = function() {
if (swfArray[timerarray]) {score.text = (Math.floor(score.text)+scored);}
}
}
}
}
kaart_xml.load("linnad.xml");01. juuni 2009 - 12:42:32 · Otselink
-
Ooker 15 a
ma pakun, et sa peaksid küsimused konkreetsemaks tegema. praegu on enamvähem sedasi, et tehke mulle asi valmis. keegi ei jõua süveneda.
alustuseks: kui iga seitsme sekundi tagant tahad, et midagi juhtuks, uuri set Interval teemat.
01. juuni 2009 - 16:08:43 · Otselink