Abi flash ActionScriptiga

  • Tere kallid Sõbrad. Vajaksin abi actionscriptiga. // näitab mis on puudu ja mida ma ise ei oska. Ma loodan, et saan teie käest abi

    // timer = loeb 7 sekundini ning kui vajutada mousecapture peal algab uuesti 7 sekundi lugemist
    // linn = attributes.item on linnanimi randomiga selekteerib linna ja kuvab seda 7 sekundit
    // kui kasutaja vajutab mcraadius siis peab linnanimi olema kooskõlas vajutatud attributes.raadius'ega
    // kui klickib kaugemale kui on mcraadius saab vastavalt suuremad miinuspuntid
    // score = punktid mis tuleb lisada kui mcraadius ja linnanimi on kooskõlas

    this.onMouseMove = function() {
    myInputs_mc.xPos = Math.floor(_xmouse)-15;
    myInputs_mc.yPos = Math.floor(_ymouse)-15;
    updateAfterEvent();
    };
    _root.mousecapture.onPress = function () {
    myInputs_mc.capturex = _xmouse + " x";
    myInputs_mc.capturey = _ymouse + " y";
    myInputs_mc.capturetext = "Valisite järgnevad koordinaadid : X - " + _xmouse + " Y - " + _ymouse;
    }
    off = false;
    startTime = false;
    i = 100;
    this.onEnterFrame = function(){
    leialinn = "Leia linn : ";
    if(!off){
    fsecond = (int(getTimer()/gametime));
    }
    if(off){
    fsecond = fsecond;
    if (timerarray <= NUMOFPICS){
    koht = swfArray[timerarray];
    }
    if (timerarray > NUMOFPICS){
    koht = swfArray[timerarray];
    }
    }
    psecond = (Math.floor((getTimer()/gametime))-fsecond);
    j = i - psecond;
    if (counter.text == "100"){
    _root.writexml._x = 280;
    _root.writexml.saada.onRelease = function(){
    _root.skoorid._x = 280;
    _root.writexml._y = -1000;
    }
    _root.off = false;
    _root.counterClock.text = i;
    _root.timeleft = "Kahjuks on aeg läbi";
    _root.gameover = "Mäng läbi";
    _root.gameoverback._alpha = 100;
    _root.teieskoor = "Teie skoor on : ";
    }
    else {
    counter.text = psecond;
    counterClock.text = j;
    _root.writexml._x = -1000;
    _root.skoorid._x = -1000;
    _root.gameover = "";
    _root.gameoverback._alpha = 0;
    _root.teieskoor = "";
    }
    }
    _root.mousecapture.onRelease = function(){
    viga = -2;
    }
    swfArray = new Array();
    var kaart_xml = new XML();
    kaart_xml.ignoreWhite = true;
    kaart_xml.onLoad = function(success)
    {
    if (success)
    {
    var kaart = this.firstChild;
    Speed = kaart.attributes.speed;
    gametime = kaart.attributes.gametime;
    NUMOFPICS = kaart.childNodes.length;
    for (var i = 0; i<NUMOFPICS; i++)
    {
    swfArray.push(kaart.childNodes[i].attributes.item);
    mc.duplicateMovieClip("box"+i, i);
    _root["box"+i]._x = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.x)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
    _root["box"+i]._y = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.y)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
    _root["box"+i].mcraadius._width = kaart.childNodes[i].attributes.raadius;
    _root["box"+i].mcraadius._height = kaart.childNodes[i].attributes.raadius;
    //_root["box"+i].textfield.text = kaart.childNodes[i].attributes.item;
    X = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.x)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
    Y = (Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.y)+15)-(kaart.childNodes[i].attributes.raadius/2);
    v = Math.sqrt(X)+Math.sqrt(Y);
    scored = Math.floor(kaart.childNodes[i].attributes.points);
    score.text = 0;
    _root["box"+i].mcraadius.onPress = function() {
    if (swfArray[timerarray]) {score.text = (Math.floor(score.text)+scored);}
    }
    }
    }
    }
    kaart_xml.load("linnad.xml");

    01. juuni 2009 - 12:42:32 · Otselink

  • Ooker 11 a

    ma pakun, et sa peaksid küsimused konkreetsemaks tegema. praegu on enamvähem sedasi, et tehke mulle asi valmis. keegi ei jõua süveneda.

    alustuseks: kui iga seitsme sekundi tagant tahad, et midagi juhtuks, uuri set Interval teemat.

    01. juuni 2009 - 16:08:43 · Otselink