tank
-
Veigo† 20 a
huvitav kas tank pretendeerib npnk kampaaniaga aasta kehvimale reklaamibüroo tiitlile?
07. mai 2005 - 11:24:50 · Otselink
-
kerttuperttu† 20 a
jep
07. mai 2005 - 11:28:51 · Otselink
-
Scooter 20 a
Mida sa nüüd sellega öelda tahtsid?
07. mai 2005 - 11:29:52 · Otselink
-
kaarelmaaler 20 a
see ei olnud ju tanki töö? või oli
07. mai 2005 - 12:05:26 · Otselink
-
wuzz 20 a
oli
07. mai 2005 - 13:34:31 · Otselink
-
holic† 20 a
niikuinii tunnistatakse see aasta turundusteoks
07. mai 2005 - 14:27:33 · Otselink
-
marko† 20 a
see oleks eesti reklaamimaastiku üks suurimaid arulagedusi kui tunnistatakse
07. mai 2005 - 14:35:05 · Otselink
-
wuzz 20 a
korraldus ja teostus oli eestis ju seniolematu nii et väga võimalik et aasta turundusteoks see kuulutatakse :)
iseasi mis tulemused on ja mida sellega saavutati. Mõni peab ka negatiivset reklaami heaks reklaamiks :)
07. mai 2005 - 14:40:56 · Otselink
-
mamza 20 a
aga äkki see oligi nendel nii planeeritud? seda te pole mõelnud?
läbi selle "halvasti välja kukkunud kampaania" kaudu saavutati ju topelt publicity. seega täiza võimalik, et algusest peale oli kõik nii planeeritud.07. mai 2005 - 14:58:53 · Otselink
-
BMW520i† 20 a
koik reklaam/kuulsus on positiivne reklaam/kuulsus :)
07. mai 2005 - 14:59:13 · Otselink
-
holic† 20 a
mis üldse on reklaam? minu meelest on see primaarsena info edastamine. selle ülesande täitis megahästi ja veel rohkemgi.
teine külg reklaamil on inimeste hoiakute muutmine. sihtgrupis toimis see hästi, vaid vähesed virisevad. enamasti virisevad need, kes sihtgruppi ei kuulu. nõustun, et oleks saanud selle koha pealt tunduvalt paremini teha. küsitavaks jääb tegelikult ka see, mis siis selle npnk mulli tõeliselt käima lükkas, kas see squattimise luulu (mis minu arust ei olnud midagi erilist) või siis fakt minutis, et HP on rikkunud reklaamiseadust, tehes graffitit ning nn. mittekorrektset reklaami, jättes finantsasutusena selgelt autori ütlemata. ise arvan, et pigem viimane mull, et eestlased said lõpuks oma kadeduse välja elada meie nn. hästimineku etaloni peal.
kokkuvõttes näitavad edukust siiski numbrid, mis kampaania lõpul on. kui HP saab SEB-iga võrdse turuosa noortesegmendis ning ei kaota palju võtmekliente, siis on väga hästi õnnestunud => aasta turundustegu. sõltub, kuidas nad praegu edasi suudavad mängida. kui täna toimuval noorteaktsioonil HP multikaid näitab, kommi jagab (haha, rikutud mõtlemine) ja muidu laseb neil lebotada, siis nendest aktivistidest võivad hiljem saada võibolla kõige lojaalsemad HP kliendid. kui see ei õnnestu ja mull suureks läheb, siis on küll perses.
07. mai 2005 - 15:00:25 · Otselink
-
BMW520i† 20 a
oot, mis seal üldse oli, et koik seda NPNK reklaami hauguvad? peteti rahvast millegi nad räägivad...pole viitsind ïse süveneda.
07. mai 2005 - 15:00:39 · Otselink
-
holic† 20 a
tegelikult on jube naljakas vaadata, kuidas kaks rootslast meie õue peal kaklevad ja punnitavad :) mõnes mõttes muidugi ka kurb, sest meie rahakoti najal.
07. mai 2005 - 15:05:50 · Otselink
-
paris† 20 a
Loomulikult oli see nii planeeritud, kõige parem reklaam on ju teha midagi skandaalset, mis tekitaks meediakära, ning olla tasuta Postimehe esikaanel kuhu lihtsalt ei saa, aga kui sellest tehakse lugu ja pannakse veel sada logo sinna siis miks mitte ja sellest ju leierdatakse siiamaani nii, et MÕJUS!!!
07. mai 2005 - 19:44:01 · Otselink
-
wuzz 20 a
BMW520i - "kõik reklaam on hea reklaam" ... et kui pool eestit räägib et BMW520i on igavene sitamunn (SLÕlehe kaanel näiteks pildiga kana nikkumas) siis on see hea sest kõik vähemalt räägivad?
07. mai 2005 - 20:08:26 · Otselink
-
wuzz 20 a
ja arnold oksmaa on tegelikult ka superstaar sest kõik on temast kuulnud.
07. mai 2005 - 20:09:18 · Otselink
-
BMW520i† 20 a
see on lihtsalt ütlemine nii, kallis wuzz :)
07. mai 2005 - 20:38:35 · Otselink
-
awah 20 a
misasja te inimesed targutate, minileeninid, kampaanial polnud ju midagi häda, ...... ja ma arvan, et inimesed siiski teadsid, mida nad tegid, olles teadlikud ka resultaadist, arvamustest ja meediamöllust, erinevalt teist, kes ei tea ise ka täpselt, mille üle nurisevad...
08. mai 2005 - 16:28:05 · Otselink
-
wuzz 20 a
minileeninid ?
08. mai 2005 - 23:03:18 · Otselink
-
jüri 20 a
kes siin ikka nuriseb, lihtsalt huvitav kampaania oli ja tahaks telgitaguseid natuke rohkem teada. Samuti korraldust - mis oli täpselt planeeritud, mis hiljem tänu üldsuse reaktsioonile juurde improviseeriti jne.
Arvata, et kõik 100% oli ette planeeritud ja inimesed reageerisid TÄPSELT nii nagu oodatud on küll vähetõenäoline järeldus. Ise arvan, et suuresosas lasti inimestel endal seda kampaaniat juhtida ja käigu pealt mõeldi ja arendati suunda.
to kuise: hädaldad hädaldamise üle? :P
08. mai 2005 - 23:43:21 · Otselink
-
pangemulle7† 20 a