NPNK ja seonduv
- 1
- 2
-
Hendrik 20 a
Kuna linn on märgistatud ja inimeste pead küsimusi täis ning Sodilas tulevad uued asjad paratamatult peale, ent see kõik väga särtsakas, võiks asja arutada siin teemas.
Esimene pauk on üle elatud ja kes asjasse süveneda on viitsinud, on ehk uskuma hakanud, et tegu polegi järjekordse reklaamikampaaniaga.
Jätkakem...
22. aprill 2005 - 00:45:27 · Otselink
-
tonal† 20 a
keegi haibib iseennast.
selle kohta on vana hea ütlemine -- kõige ohtlikumad on inimesed, kes teavad, mis teistele on hea.tehku kasvõi üks reaalne tegu, mis ei ole niisama lollitamine. mille tulemusena tekib midagi teistele vajalikku.
et oleks aru saada, et need inimesed oskavad tegusid planeerida, organiseerida ja sihiteadlikult ellu viia. et neil on teostatavaid ideid. et nad on tegijad.
ja sihiteadlikkuse all mõtlen mitte mingit rahade jagamise õiguse väljakauplemist, millegi tsenseerimist, niisama pulli tegemist, oma õiguste eest internatside kombel vehkimist.
eestis on neid poliitikuid ja muud maffiat niigi palju.
maksudest saadava nutsu ümber sebijaid kuhjaga.blin! -- canadas on it vallast tegutsejatel lasuv kogu maksukoormus 24 - 28 protsenti.
eestis võrdluseks üle 50 protsendi (sotsiaal, tulukas, töötuskindustus).
selle peale võib öelda, et mis neil seal canadas viga, neil maavarasid nagu muda ja õitsev kapitalism.
et eesti ainuke maavara on siis pärisorjad? et pumpame inimestest, nii palju kui annab.soovitan nende lehekülgede taga olevatel inimestel ühineda selle seltskonnaga -- pääsevad rutem rahade jagamise juurde.
22. aprill 2005 - 10:13:00 · Otselink
-
henk 20 a
kolme banaani leping küll mõistusega inimeste muljet ei jäta kahjuks... muidu idee iseenesest pole sugugi paha, aga selline kuutõbiselt lahmimine küll kuhugi ei vii. kui just mitte pokri linna risustamise eest.
22. aprill 2005 - 10:27:42 · Otselink
-
wuzz 20 a
mind ikkagi huvitab mis on eesmärk või mida nad tahavad saavutada? Leiavad tühja maja, löövad ukse jalaga sisse ning hakkavad sees elama ... ja edasi?
22. aprill 2005 - 10:46:21 · Otselink
-
Chuck_Norris† 20 a
No et ongi sihuke lolife elulaad. Teed mingit bullshit bändi, kus keegi muusikast midagi ei tea. Situd lõuendile ja ütled, et on kunst. Paned suvalised sõnad ritta ja ütled on luule. Tööd ei tee, elamiseks saad riigilit toetust või pommid vanemaid. Sobib ideaalselt hüppelauaks neile kes midagi teha ei viici. Peale aastakest sellist elu, teed ükskõik mida ja ükskõik mis tööd väga väikse raha eest ja põhimõtteliselt sured neljakümneselt vana habetund mehe või naisena mingi bussijaaama pingil mõeldes sellele, et oleks võinud kasvõi puu istutada.
22. aprill 2005 - 11:18:24 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
punk: hästi öeldud, nii ta on jah
22. aprill 2005 - 11:47:02 · Otselink
-
Hendrik 20 a
See jutt ei jäta enam aega mõtlemiseks. Kõik on liiga selge. Barrikaadidele! Lööme rotid maha ja võtame plakatiraha ära ja ostame SAKU õlut!
22. aprill 2005 - 12:17:20 · Otselink
-
Kustutatud 20 a
see squattimisteema eestis läbi ei löö...
22. aprill 2005 - 12:18:47 · Otselink
-
calibraclub 20 a
omfg, häbi ja nutt. mõnusad kibestunud affid olete ikka
22. aprill 2005 - 12:24:06 · Otselink
-
Ooker 20 a
kampaania on hea, tuleb tankistidele au anda
22. aprill 2005 - 12:27:28 · Otselink
-
emer 20 a
pixli_nolifer 6ige.
krdi steriilsed disaininukud. minge 6ue mängige keksu.22. aprill 2005 - 12:30:29 · Otselink
-
Chuck_Norris† 20 a
Paper st. sope factory wannabeed ...
22. aprill 2005 - 12:44:33 · Otselink
-
marko† 20 a
mulle paluks 2 kilo kardulaid ja pool kilo suitsuvorsti. aitäh
22. aprill 2005 - 12:56:03 · Otselink
-
emer 20 a
kurki ja viina.
22. aprill 2005 - 12:59:42 · Otselink
-
tonal† 20 a
"... ja põhimõtteliselt sured neljakümneselt vana habetund mehe või naisena mingi bussijaaama pingil mõeldes sellele, et oleks võinud kasvõi puu istutada. "
eriti kena oli see 'habetund... naisena' :):):)
kuidagi kiiksuga pilt tuli silme ette kohe.(:E-[<=
22. aprill 2005 - 13:23:52 · Otselink
-
miggen† 20 a
<flame type="ironic"> kuues bee </flame>
22. aprill 2005 - 14:08:17 · Otselink
-
jass 20 a
kampaania on eesmärki täitev kindlasti ja seega hea...
tegu on küll hansapangaga:
1. npnk.ee - X-Marketing OÜ
Asutuse aadress: Liivalaia 12, 10118 Tallinn
Asutuse telefon: 6132940
administratiivne kontaktisik: Rasmus Rask rasmus.rask@hansa.ee
tehniline kontaktisik: Aare Paping aare@web.eeLiivalaia 10, 12, 14 majad on hansapanga peakontor.
NPNK lahendub näiteks ka väga vabalt NoortePaNK(aga see on mu enda tuletis, mis ei pruugi olla tõene)
Ja mul on ka teisi signaale, et hansapank on selle taga. Kui see ka nende mingi uue toote/teenuse reklaam ei ole siis nad vähemalt rahastavad seda.
Ja huvitav on see, et see on ilmselt suurim kampaania, mis eestis varem tehtud, nad on ilmselt arvestanud ka trahvide maksmisega, kuna terve linn on nende poolt täis situtud. Aga then again - any publicity is good publicity. Kui nad trahve hakkavad maksma kirjutavad nendest ka kõik lehed ja see reklaam on rohkem väärt, kui trahv.
MOTT.
22. aprill 2005 - 18:28:06 · Otselink
-
wuzz 20 a
mnjaa ... penskaritele ka meeldib kui nende kuudi sein täis soditakse. tõttavad hansapanka oma penssi viima.
22. aprill 2005 - 18:33:59 · Otselink
-
emer 20 a
NPNK kaubamärgi registreerimisetaotlus
---
Jass need trahvid pole midagi nii suured.
22. aprill 2005 - 18:41:19 · Otselink
-
magnus 20 a
see domeen võib ükskõik mis muule asjale olla mõeldud. miks seda domeeni ei kasutata kui see rotterdami inimestele oleks regatud? niiet ma arvan, et nii lihtsalt ei saa järeldusi teha.
kuigi kõik on võimalik.
22. aprill 2005 - 18:45:51 · Otselink
-
jüri 20 a
"Esimene pauk on üle elatud ja kes asjasse süveneda on viitsinud, on ehk uskuma hakanud, et tegu polegi järjekordse reklaamikampaaniaga."
Kui see pole kampaania, siis kuidas seda nimetada? Aktsioon?Squattida ja bändi teha saab ka ilma avaliku meedia tähelepanuta. Siin tundub on eesmärgiks just avaliku üldsusega manipuleerimine.
Või on see siis tõesti undergroundist ürituse meeleheitlik läbimurde üritus põranda alt tõusmiseks meie igapäevasesse kapitalistlikku ühiskonda? Vaevalt
väga huvitavaid arvamusi ka NPNK lehel kommentaarides
22. aprill 2005 - 19:01:58 · Otselink
-
jass 20 a
"see domeen võib ükskõik mis muule asjale olla mõeldud. miks seda domeeni ei kasutata kui see rotterdami inimestele oleks regatud? niiet ma arvan, et nii lihtsalt ei saa järeldusi teha. kuigi kõik on võimalik. "
Loe sherlock holmes'i raamatuid ja vaata kuidas see mees järeldusi teeb..
mina muideks olengi sherlockJa miks on öeldud tüüpidele, kes kleepekaid ja muud sodi linnapeale laiali veavad, et hansapanga automaatide peale võib neid kleepida?
22. aprill 2005 - 20:48:39 · Otselink
-
jass 20 a
ja vastuseks miks seda ei kasutata, siis nagu me kõik oleme aru saanud ei ole neil vaja näidata, et nad kommerts on, .ee alla vahetult domeen registreerida tähendaks seda, et nad on ametlikud, aga seda neil veel vaja näidata ei ole...
22. aprill 2005 - 20:54:17 · Otselink
-
liisa† 20 a
muuseas - vaadake täis kleebitud bussipeatusi - seal all pole ühtegi muud reklaami. see tähendab, et nad on reklaampinna ise ära ostnud. bussipeatuste puhul pole oluline, et reklaam kindlasti klaasi all on. see võib igal pool olla.
aga jah, asja reedab juba see, et stickerid on liiga hästi tehtud. liiga palju vigurdatud ja liiga massiivne kampaania. sellel asjal peab piisavalt raha taga olema. kui nende "squattijate" eesmärk oleks märku anda, et eesti riik võiks squattimist kuidagi toetada, siis pole nende sõnum just kuigi selge ja nad oleks selle sama kampaaniaraha eest kuidagi muul viisil asja korda võinud saata.
thumbs up kliendile, kes sellise ideega kaasa läks.
22. aprill 2005 - 21:26:40 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
milles siis probleem, kui hästi tehtud
22. aprill 2005 - 22:02:33 · Otselink
-
fushi 20 a
-
berlioz 20 a
täna hommikul on maha võetud lambist
23. aprill 2005 - 10:17:37 · Otselink
-
jüri 20 a
veel ühtteist...
pilte reklaamidest
epl
Paavo versioon
minut
zone.ee/npnk guestbuuk
zone.ee/npnk z-kaunter23. aprill 2005 - 14:28:48 · Otselink
-
roosamanna 20 a
see KNPN Tartu on lihtsalt mingi neti leimerite vili. poliitikud on munnid ja ines ei oska laulda. MOTT
23. aprill 2005 - 15:40:56 · Otselink
-
wuzz 20 a
*grouphug*
23. aprill 2005 - 16:28:36 · Otselink
-
taik 20 a
thumbs up agentuurile (tank) kes oskas maha müüa.
23. aprill 2005 - 19:57:01 · Otselink
-
PeZ 20 a
tuleks nii mõnigi sinna koolitusele saata, et kuidas asju klientidele müüa :)
23. aprill 2005 - 20:58:59 · Otselink
-
wuzz 20 a
mind huvitaks tulemus rohkem :P ehk siis kas kogu see jama ära tasus.
23. aprill 2005 - 21:02:02 · Otselink
-
PeZ 20 a
noh, veel pole ju läbi see kogu jama ka, eks lõpuks näeb.
23. aprill 2005 - 21:16:41 · Otselink
-
morris 20 a
kui tuleb välja, et hansapanga reklaam on, siis küll on jama
24. aprill 2005 - 01:55:38 · Otselink
-
jüri 20 a
jeje
.Rotikoerte kampaania osutus Hansapanga uueks ettevõtmiseks
.NPNK on Hansapanga noortepank
.Lugu sellest, kuidas Hansapank rottkoertega avalikkust lollitas
.NPNK on Hansapanga noortepank(EPL)ja mis see on?
Hansapank: NPNK on spetsiaalselt noortele mõeldud pank
Kristi Malmberg
Kristi.Malmberg@aripaev.ee
26.04.2005 11:43Hansapank teatas, et rohkelt kõneainet pakkunud NPNK kampaania on korraldatud koostöös noortega, et tutvustada spetsiaalselt noortele mõeldud teenuseid.
"Tegemist on kampaania avalöögiga, et äratada noorte tähelepanu ning see sai saavutatud üle ootuste hästi - NPNKst räägitakse nii tänaval kui ka Interneti foorumites ning kampaania sümboolikat võeti endale koju kaasa," lausus Hansapanga turundusdirektor Toomas Tiivel. Tema sõnul tuli kampaania korralduslik initsiatiiv Hansapanga poolt, kuid ideed noortelt endilt.
"Vahendite ja suhtluskeele valikul aitasid meid noored ise, tuues sisse oma maailmapilti ja maneere. Juba legendaarne lõvi pea ja roti sabaga loom sümboliseerib hästi noorte tegutsemistahet ja sõltumatust, olles korraga nii alternatiivne kui ka uhke," rääkis ta.
Kampaania avalöök on tänaseks lõppenud ning enamik välireklaamidest maha võetud. Pank hoolitseb ka selle eest, et puhastatud saaksid needki pinnad, kuhu kampaania sümbolid liikusid tundmatute tegijate abil ilma meie tellimuseta.
26. aprill 2005 - 15:36:12 · Otselink
-
teet 20 a
kahju et kampaania/saladuse lõpp `tarkade` kommentaatorite, blogijate ja muidu kiibitsejate (mõned nimetasid seda isegi kollektiivseks ajuks!!! haige värk!) tõttu ära sumbus.
väga lahe oli igatahes, edasi vist enam nii lahe pole.
linn pestakse ilusti puhtaks ja me kõik tunneme ennast jälle turvaliselt.26. aprill 2005 - 17:00:58 · Otselink
-
wuzz 20 a
ot kas nendes majades nagu kampaaniakorras midagi toimus ka või lihtsalt pandi fotod veebi ja soditi linn täis?
26. aprill 2005 - 17:13:15 · Otselink
-
berlioz 20 a
kampaania tekitas päris squattijates pahameelt - pöördumine
suht lame on sellega ka veel pullima hakata
26. aprill 2005 - 17:28:43 · Otselink
-
teet 20 a
huvitav kas need emti "popid" bobid, smogid ja pultrad ka olemas olid?
26. aprill 2005 - 17:30:23 · Otselink
-
wuzz 20 a
bobid, smogid ja pultrad on minevik kahjuks :(
nüüd on tüübid alt karvaseks läinud ja bling-bling teema :(26. aprill 2005 - 17:34:28 · Otselink
-
teet 20 a
"kampaania tekitas päris squattijates pahameelt - pöördumine "
ahahaha! paistab et ühipank on alustanud vastulööki!
26. aprill 2005 - 17:34:33 · Otselink
-
berlioz 20 a
pereemad üle maailma peaksid siis kurjad olema, arvestades seda et nende stereotüüpe näed sa televusserist iga 15 minuti tagant mõnes ajaxi või cillit bäng reklaamis
26. aprill 2005 - 17:34:54 · Otselink
-
wuzz 20 a
ühispangal pole vaja vastulööki anda, tigedaid inimesi jätkub niigi :)
26. aprill 2005 - 17:35:27 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
http://www.delfi.ee/news/majandus/majandus/article.php?id=10252840&pictureID=10252942
26. aprill 2005 - 18:08:11 · Otselink
-
jüri 20 a
hansapank võib ilmselt kampaania eduga väga rahule jääda ja tegu on siiski imo ühe sensatsioonilisema kapaaniaga, mida Eestis nähtud. Selge on, et turundus- ja reklaamimaailmas on kõik võimalik ja mida rohkem suudad inimesi manipuleerida seda edukam oled.
Kui aga nüüd natuke mõelda kogu asja üle, siis on see kõik ikkagi kuidagi hale.
mis siis tegelikult tehti:
Otsiti mingi suvaline natukene uudsem teema, mis teatud sihtgrupile peaks peale minema. Haibitakse seda teemat ja elulaadi ja mingit olematut gruppi ja nende põhimõtteid, omamata absoluutselt mingit seost lõpptoote ja reklaamitava vahel. Nüüd üritatakse siduda seda tehislikult loodud kergelt mässajaliku getoimagot nende uue tootega.
way to go, vähemalt seegi edasiminek, et ei astutud taaskord samasse auku ja ei lähenetud hip-hop-sitt ja sopp "yo säga viska sulli" imago haibiga
26. aprill 2005 - 18:39:30 · Otselink
-
henk 20 a
reklaamida PANKA läbi hulkurluse? kas ma olen ainus, kellel selline kontsept kerge lühise tekitab?
mida kuradit Sa sinna panka hoiule viid, kui päev otsa kusagil räämas majas seina sodid? Oma rasvakriidid selleks ajaks, kui tartu sõradele külla lähed?
ps.
ja keegi võiks selle delfi lingi pooleks harutada, jube paha on nurga tagant lugeda... :)26. aprill 2005 - 19:25:22 · Otselink
-
roosamanna 20 a
ee, peab ikka lammas olema et selle eelneva npnk (skuatt) ja praeguteada npnk pangakaardi vahel seost üldse otsid.
ja kampaania oli ju vinge. disainivärk äöäö. mida muud teile siis vaja on? miski ei kõlba peale patterntaustaga raamisees veebinusserdise.26. aprill 2005 - 19:51:30 · Otselink
-
jüri 20 a
olen lammas, leidsin seose:
"Noorte algatuse toetamiseks jätkab Hansapank NPNK märgi alt kaks korda aastas toimuvat noorteprojektide konkurssi, mille raames antakse välja 1,5 miljonit krooni."
26. aprill 2005 - 21:58:56 · Otselink
-
jass 20 a
kõik hansapanga kontorit squattima
05. mai 2005 - 13:28:43 · Otselink
- 1
- 2
