otsingumootoritest

eelmine

  • tonal† 14 a

    et teema on kommentaarides üles tõusnud, siis hea meelega tahaks kuulda sisulist, põhjendatud juttu teemal, kuivõrd aastal 2006 on otsingumootritesse leitavusest mõtet rääkida.

    minu väide on:
    otsingumootori teema on katteta müüginipp. see on konkreetne teema, mille külge klient siduda, millega teda tegelema panna ja millega oma pädevusest muljet luua -- aga mis sisuliselt on samasugune koerakont nagu on astmeline tulumaks.

    toon näiteks 2 äärmust:
    1. sinu klient teeb pornosaidi ja sa paned linke ja headinguid ja märksõnu ja piltide nimesid ja alt tekste a la PORNPORNPORN kõik kohad täis.
    teed ülihea landi. aga samasse loiku on miljonid teised kalamehed samuti oma ülihead landid visanud. milline on tõenäosus, et just sul näkkab?
    2. sinu klient on teinud väga erilise saidi. sa paned tema saidile väga erilised otsingumootorilandid külge. küsimus on aga, kas ealeski keegi inimestest tuleb mõttele neid sõnu otsingus kasutada?
    klient ise lööb jah päevas 4 korda oma erilise otsingusõna sisse ja leiab ennast jätkuva rõõmuga google otsingu esilehelt.
    mõne kuu möödudes ta rõõm enam nii ehe pole...
    millegipärast hakkab ta veebi tegijat võrdlema mustlasega tänavalt.

    mis mind huvitab, on konkreetsed näited konktreetsetest kogemustest
    -- et tõesti mingi saidi puhul on otsingumootori teema töötanud. aastal 2006.
    tahaksin aru saada, kas kuskil seda on veel vaja.

    olen kokku puutunud mitmete inimestega, kes seda teemat enam üldse arvestatavaks ei pea muude sihtgrupini jõudmise tehnikatega võrreldes.
    ja seetõttu on üllatav, et siin foorumis nüüd jadamisi mingid inimesed selles niiväga kinni on.
    a la -- otsingumootor on jumal.

    et tegu on pixliga, siis pean eraldi täpsustama:
    ootaks asjalikke vastuseid, asjalikku arutelu.

    04. oktoober 2006 - 11:03:51 · Otselink

  • :P mägic

    04. oktoober 2006 - 12:16:44 · Otselink

  • jüri 14 a

    hei tonal

    Huvitav teema, aga ei jaga su seisukohta. Otsimootor on siiski A ja O.

    Ära mõtle ainult ühte pidi ja konkreetsetele märksõnadele vaid mõtle läbi erinevaid stsenaariume, miks otsimootorit kasutatakse. Alati ei otsitagi kindlaid märksõnu, mis on teenusega seotud. Näit. vb jäi kellegile meelde firma slogan või nimi või kellegi töötaja nimi jne. otsimootor leiab sulle õige koha kätte. Võimalusi on palju ja kui lehel on reaalne content on tõenäosus väga suur, et sind üles leitakse. Kui content puudub, siis on selge, et paarile üldisele märksõnale lootma jääda ei tasu.

    Seleta lahti kuidas sa siis näed sihtgrupi jõudmist allikani. Ainult läbi agressiivse turunduse? Kus samuti on otsingumootor üheks tähtsaks osaks.

    Uuri lehtede statistikat, kust inimesed tulevad ja mis märksõnu otsivad.
    Enda praktika näitab, et suvalisel mingit teenust pakkuval lehel, kui ei ole eraldi internetireklaami investeeritud tulevad pooled külastajatest neti.ee kataloogist ja otsimootoritest.

    04. oktoober 2006 - 12:42:23 · Otselink

  • tonal† 14 a

    veetsin täna üle tunni aja ja kasutasin nii inglis- kui prantsuskeelseid väljendeid, et leida kinnitust kellegi väitele, et prantsuse koolides on kohustusliku õppeainena tüdrukutele koketerii, ehk siis naiseliku käitumise kunst. ei jõudnud mingi tulemuseni.

    friizu -- kui palju reaalseid tellimusi sa selle otsingu kaudu oled saanud????

    cyr
    1. too mulle meeldejääva slogani näide, mida on võimalik otsingumootoris leida. kasvõi üks.
    2. too mulle näide, kuidas töötaja kaudu firma üles leitakse.

    kui mul on nimi meeles, siis mulle küll ei tule pähe otsingumootori kaudu otsima hakata.
    millegipärast esmajärjekorras liiguks telefoninumbri otsimise peale.

    mida sooviksin, on see, et inimesed ei mõtleks kinniskujundites ja stampides.
    "flash ei ole otsingumootoris leitav" -- meenutab mingit keskerakonna mõtteüllitist.
    et miljonid flashleheküljed tehakse lihtsalt enda lõbuks ja kuna nad mingil juhul ei ole otsingumootoris leitavad, siis nad on määratud hukule.

    selgita mulle, mida sa mõtled agressiivse turunduse all?
    konkreetselt.
    et mulle ei jääks mulje, et sa pole mõelnud selle teema peale ja sul puudub reaalne ettekujutus valdkonnast.

    statsi seisukohalt tahaks küsida -- keskmistes firmades, kus mingit turundusosakonda eraldi pole, kes saaks oma tegevuse õigustuseks aruandeid koostada -- kui paljudele läheb korda sinu stats?
    seda jubinat on hea hinna sisse lisada, müümise seisukohalt on see hea vidin.
    aga sisuliselt -- palju tahavad seal sügavuti kaevandada?
    paljudel on üldse haridust, et sealt korrelatiivsusi välja tuua?

    firmat huvitab õige kanalini jõudmine.
    tal on müügijuhid selleks, tal on läbirääkimised ja palju muid erinevaid turundusmeetodeid -- ja sel juhul on tal tarvis veebis leitavat atraktiivset materjali. asja, mis visuaalselt töötab.

    turundus toimib inimeselt inimesele suhte kaudu.

    kordan veelkord: ootan konkreetseid näiteid -- konkreetsest saidist, mille edu põhineb otsingumootoril (porno välja arvatud).

    04. oktoober 2006 - 14:33:17 · Otselink

  • mõtle parem sellele, kui paljudel on bruseri avaleheks otsinguleht või lingikataloog ja palju sa ise otsingut igapäevaselt kasutad.

    Ma tean , et sind statid ei koti,aga siiski: mängukoopasse, ajavahemikul jaanuar kuni oktoober, sattusid 49.59% kasutajad läbi neti.ee, 4,9% läbi googli, 31% otse või bookmargist ja ülejäänud mujalt.

    See kuskohas sinu ettevõtte või sinupool pakutava infi link neti.ee -s asub või välja tuleb on otseselt nähtav sinu kodulehe statistikas. Kui satud lingikategooriasesimeste hulka on sul htte korddes rohkem , kui lihtsalt päringutele lootes jne

    Kui mängukoobas oleks võõrkeelne sait ja vähem lokaalne, siis oleks see protsent mõnest muust otsimootorist või lingikatalooist.

    04. oktoober 2006 - 15:02:55 · Otselink

  • Silas† 14 a

    "1. too mulle meeldejääva slogani näide, mida on võimalik otsingumootoris leida. kasvõi üks."

    "Challenge everything" Electronic Arts
    "Growhow" Kemira
    "Never follow" Audi

    vajad veel?

    "2. too mulle näide, kuidas töötaja kaudu firma üles leitakse. kui mul on nimi meeles, siis mulle küll ei tule pähe otsingumootori kaudu otsima hakata."

    Näide: messidel 100+ inimest uurimas-sebimas-küsimas asju. Mis jääb meelde, see kus nad töötavad? Ei. Kuid nimi jääb, kui see on eriline.

    Ise otsin tihti nimede järgi töökohta -> sealt saab ka kohese kontakti telefoni numbri näol.

    "et mulle ei jääks mulje, et sa pole mõelnud selle teema peale ja sul puudub reaalne ettekujutus valdkonnast."

    Andestust, ma lihtsalt pean mainima - iga tegelase muljeid küll ei viitsiks kujundama hakata. Rohkem isemõtlemist seltsimehed! :)

    "statsi seisukohalt tahaks küsida -- keskmistes firmades, kus mingit turundusosakonda eraldi pole, kes saaks oma tegevuse õigustuseks aruandeid koostada -- kui paljudele läheb korda sinu stats?"

    Omades ise kahte firmat - läheb korda, ja vägagi. Sealt tuleb ilusti välja kes vaatab ning mida ta otsib. Lisaks sellele jookseb selle kaudu mulle kätte ka maksva kliendi umbkaudne profiil. Ning on lihtne välja selgitada kus reklaamid ja mida täpselt reklaamida.

    "paljudel on üldse haridust, et sealt korrelatiivsusi välja tuua?"

    Siiski hariTus, mitte hariDus oleks kasulikum selliseks tegevuseks.

    "kordan veelkord: ootan konkreetseid näiteid -- konkreetsest saidist, mille edu põhineb otsingumootoril (porno välja arvatud)."

    www.tuningstyle.com (hetkel uuenduskuuril)
    www.businesslike.fi (uskumatu "traffic" ning reaalsete kontaktide arv tänu otsingumootoritele)

    Toon siinkohal vaid kaks näidet, nendega olen ise väga hästi kursis. Lisaks siis turundusnipina olen kasutanud otsingumootorite nõrku kohti ära ning saavutanud väga häid tulemusi (külastatavuste ning hinnapäringute arvu kas vahemikus 500..1000%) veel kümnetel lehekülgedel.

    Otsingumootor on siiski veel vahend asjade leidmiseks.

    Mõtisklustega,
    Silas

    04. oktoober 2006 - 15:24:47 · Otselink

  • wuzz 14 a

    "mõtle parem sellele, kui paljudel on bruseri avaleheks otsinguleht või lingikataloog ja palju sa ise otsingut igapäevaselt kasutad."

    aga kui paljudel on rate? :)

    04. oktoober 2006 - 15:32:14 · Otselink

  • Silas† 14 a

    " aga kui paljudel on rate? :) "

    Piksli poppide tisainerite mõistuse jaoks on rate ka otsingumootor, leidub ju seal hulganisti "asju mida toppida" Nagu siin keegi kunagi mainis.

    Üldiselt aga about: blank on ka suhtkoht levinud avaleht. Hea ja rahulik, ning laeb ka kiirest ;)

    04. oktoober 2006 - 15:43:04 · Otselink

  • tonal ma ei ole saanud ühtegi tellimust, nimelt minu blogis ei ole sõnagi tööst juttu ja minu leheke ei ole ka üleval suunitlusega tellimusi saada : P. küll aga satuvad külastajad minu ajaveebi järgnevalt:

    ca 50% googel, neti
    ca 25% rss
    ca 15% otse sisenemine
    ca 10% saitidelt kus minu blogi on lingitud

    leht on üleval olnud 1 kuu, sisu on napp, aga trääfik täitsa olemas ca 300-400 inimest päevas (ja läheb tõusvas joones) ...

    04. oktoober 2006 - 15:47:00 · Otselink

  • Allar 14 a

    ma tean seda, et ma ise kasutan ülitihti guuglit ja kui lehe kontent on ikka asjalik, siis otsingud ka viitavad sellele.
    see teadmine on piisav, et tegeleda kontentiga ja teha see otsingumootorisõbralikuks :)

    04. oktoober 2006 - 15:48:50 · Otselink

  • ps. about blank on tore avaleht, veelgi toredam on googli otsingukastike browseri ülanurgas ja live rss bookmargid, kuhu värsked uudised jooksevad ; )

    04. oktoober 2006 - 15:49:09 · Otselink

  • vaalaskala, kas nad sattusid läbi otsingumootori või tulid neti.ee listist? siin on nagu vahe. ok eestis on sarnaseid lehti ju vähe, aga kui mängukoopa sarnaseid lehti oleks 5000 ja kõik nad promovad keywordi (näide) "game, online game" siis mis võimalused sul on? 1/5000 või maksad raha et ettepoole tiksuda või loodad et keegi avastab keywordi "mängukoobas"?

    04. oktoober 2006 - 15:52:53 · Otselink

  • wuzz 14 a

    Silas, about:blank ei ole mitte levinud avaleht. Selle peale enamus eesti netikasutajaid arvab et internetti pole ja helistab oma "see tüüp kes midagi arvutiga teeb teab kindlasti tegelane" ja nutab. Peale mõningast nuttu mõlemal pool toru pannakse avaleheks neti tagasi.

    Otsingumootoritest niipalju et sait tuleb siiski teha nii korrektne ja kultuurne kui võimalik, ilma pornpornponporn H1'tagide ja muu pasata. Otsingumootorid on pidevas arenduses ja varem või hiljem hävid oma hackidega kui loodad ainult trafficule. Kui saidil on sisu taga siis tuleb ka see traffic mida sa tegelikult ootad, mitte drive-by zombid. Otsingumootori tugi on siiski elementaarne ja selle vajalikkus ei tohiks üldse küsitav olla. Otsingumootor on ja jääb vähemalt lähiaastatel jumalaks.

    04. oktoober 2006 - 15:54:59 · Otselink

  • stuff† 14 a

    Ma ei ole siiani päris pihta saanud, mille järgi neti.ee oma otsingutes vasteid järjestab? Näiteks otsid sõna "liising" ja esimene on alg liising teine nordea. Miks mitte vastupidi? Google on mingigi süsteem, et PR järgi pannakse. Teab keegi?

    04. oktoober 2006 - 15:59:06 · Otselink

  • wuzz 14 a

    rääkige jah netist.

    04. oktoober 2006 - 16:04:43 · Otselink

  • henk 14 a

    tonal teeb ainult flash lehti, kust ükski otsing midagi ei leia ja üritab ennast lohutada :D

    samas tundub hirmus lühinägelik ja lihtsalt rumal mingi suur teema netiturundusest lihtsalt kõrvale jätta ja ennast veenda, et see poelgi tegelikult oluline.

    olen ka ise mõne täisflash lehe teinud, tuleb tunnistada. olen ka tihti seda valikut justnimelt otsingute pärast kahetsenud. selliseid lehti on võimalik ka otsingutega sobitada, kuid nõuab enamasti liialt palju vaeva :(

    04. oktoober 2006 - 16:25:24 · Otselink

  • nu kui netti polnud said firmad kõik hakkama ja arenesid, nüüd on otsingusüsteem ja äri ei lähegi kui sind otsingumootoriga ei leita?

    paar tuttavat, kodulehte nad oma firmadele ei taha aga äri käib ja raiped lähevad järjest rikkamaks, kõik käib läbi otsekontaktide ja usaldusisikute

    04. oktoober 2006 - 16:25:46 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Kurat, te mehed ajate alati asjad nii keeruliseks.

    Kui mind huvitab, mis on Uus Meremaa väikseim linn, siis teen ma vastava otsingu mõnes otsimootoris.

    Kui ma tahan tellida oma pulmadeks kümme kasti albaania veini, siis tõenäolislt otsiks ma inffi internetist ja just otsingumootori abil. Ja just see albaania veinide maaletooja või tootja, kes on otsimootoris heal kohal, saab ju nii sellest otsest majandulikku kasu. Või mis?

    04. oktoober 2006 - 16:29:45 · Otselink

  • kui keegi seda neti.ee loogikat teab, siis ta vist eriti sellest ei räägi :)
    Page Rank varianti nad küll ei kasuta :)

    Minu teooria: otsingute ja klikkide suhet kuidagi loevad :)
    Et kui kümme kümnest disaini otsijast pixli lingile klikib, siis ta ka loetelus oma kohta parandab :)

    04. oktoober 2006 - 16:30:52 · Otselink

  • stuff† 14 a

    Ega praegu läheb ka ju äri ilma netita. Kuid Netiga koos on võimalik odavalt leida kliente, et äri veel paremini läheks ja arengud veel suuremad oleks.

    04. oktoober 2006 - 16:31:06 · Otselink

  • on väga vähe ettevõteid, kes midagi müüvad, aga reklaami ei vaja. Internet on lihtsalt üks võimalike reklaamikanaleid ja seda kanalit oskuslikult ära kasutades on võimalik reklaami teostada odavalt ja tõhusalt. Võib muidugi ka hullu rulli taguda stiilsesse flash veebilehte, siis veel hullu rulli selle lehe reklaamimisse ja lõpuks aru saada, et krt. sõnum jõudis ikka näruselt väheste inimesteni ...

    04. oktoober 2006 - 16:43:44 · Otselink

  • no on aga reklaam internetis maksab juba rohkem kui ajalehes. pealegi ajaleht jääb paljudel alles 1-2 kuuks vähemalt, neti bänner kaob igaveseks.

    muidugi oskuslikult kasutades, aga see maksab ja palju ja ikkagi keegi ei garanteeri sulle seda tootlust. igatepidi on see paras mull

    näiteks osta banner delfisse (ütleme et sul on e-pood), klikke on 100, osta ajalehte reklaam (paberväljaandesse) ja klikke on tuhandeid, järele proovitud noh ja maksad reklaami eest samapalju

    04. oktoober 2006 - 16:48:32 · Otselink

  • oot. kui me vaatame reklaami hinda, siis seda peab tegema suhtes, mitme inimeseni mis hinna eest sõnum jõuab eksole. Ja ma ei pidanud silmas mitte bannerit vaid kogu netiga seonduvat, alustades kodulehest, otsinguportaalidest, späm-mailidest ja lõpetades siis minugipoolest bännerite, veebimängude ja muu sellisega.

    Internet on kõige odavam viis viia mingi sõnum võimalikult suure sihtgrupini, aga loomulikult ei pruugi see alati õnnestuda, siin tulevatki oskused mängu ...

    04. oktoober 2006 - 16:54:21 · Otselink

  • tegelikult pole friz. see on müüt mida on tore uskuda. inimesed näiteks ei taha bännereid klikkida, ükskõik mis sul seal peal on. bännerid näiteks pole otstarbekad võrreldes lehereklaamiga.

    otsimootor on ka selline noh kes viitsib koguaeg raamatukogus istuda ja otsida? tore kui ta on onju aga rääkida temast kui pühast lehmast, no ei tea.

    04. oktoober 2006 - 17:00:56 · Otselink

  • henk 14 a

    "no on aga reklaam internetis maksab juba rohkem kui ajalehes. pealegi ajaleht jääb paljudel alles 1-2 kuuks vähemalt, neti bänner kaob igaveseks. "

    turboneeger, Sa loed pidevalt nädal vanu ajalehti ühe uuesti ja uuesti? :D
    delfis on iga viie minuti tagant mõni uus uudis vähemalt, mis seal lehes muutub? ;)

    04. oktoober 2006 - 17:07:35 · Otselink

  • kusjuures vahest jah, vahest ei ole aega, ma loen EEd:) aga nu mu mõte oli selles et ajalehte ei visata kohe minema, ta jääb alles ja inimkene võib sealt veel tuhnida ja just sinu reklaam jääb talle silma. banner on aga minuti täpsusega kadunud ja ongi unustatud, kusagilt arhiivi ka näha ei saa.

    no te ei saa aru kui ise olete tegijad, aga olge tellijad siis kohe hakkate mõtlema:)))

    04. oktoober 2006 - 17:18:49 · Otselink

  • inimesed klikivad banneritel küll, kui banneril on point ja see on õiges kohas. Klikivad muidugi mõista ainult inimesed, kelles banneri sisu huvi äratab. Sama kehtib ka ajalehe reklaami puhul, lehe tiraaž võib olla 160k, aga see ei tähenda mitte seda, et sinu reklaam 160k inimeseni jõuab. Valdav osa ei loe sinu reklaamis peituvat sõnumit isegi läbi, kui sa just tervet ajalehe/ajakirja esilehte ära ei osta (mis aga ei ole enam odav).

    banner neti.ee avalehel maksab 9k / päev (väidetavalt peaks seda kuvatama 150 000 korda, mis on muidugi tiba kahtlane number).

    Ekspressis saad sa selle raha eest näiteks esimesel lehel 1/8 kuulutuse
    Ekspressi esikaas maksab aga 100.000 ja ekspressi lugejaskonda hindab EMOR 130 000 lugejale

    04. oktoober 2006 - 17:34:11 · Otselink

  • aga EE reklaam jääb alles, läheb isegi arhiivi. kui neti.ee nii kasulik oleks siis reklaamiks seal kõik, aga seal tavaliselt pangad, emt, elion end reklaamivad, teab palju neidki klikitakse.

    ja kui paljudel on bannerid üldse välja lülitatud? kui paljudel on neti.ee lihtsalt esileht mis ideeliselt kohe küll pöördumisi loeb aga inimene laseb sealt kohe edasi ja bannerit ta ei vaatagi, ammugi veel klikib.

    pealegi võib just konkurendi reklaam hoopis ees olla ja sinu oma nö puhkab ja ikka sind ei nähta.

    näiteks lehereklaami puhul näiteks märkad aga hetkel ei süüvi, tuleb 3 päeva pärast meelde et oot, seal oli midagi, lähed otsid ülesse. aga banner on juba kadunud...

    04. oktoober 2006 - 17:45:29 · Otselink

  • Jutt läheb jamaks, tegelikult inimesed ei lappa vanu ajalehti, et mingeid neile meeldejäänud reklaame leida. Selline reaalne reklaami efekt on ikka üliväike.

    Teiseks, banner kaob, aga koduleht kuhu banner suunas jääb. Võibolla neti kasutaja trükib meeldejäänud firma nime OTSINGUSSE ja voilaa ... näed jõudsin nüüd ringiga otsingumootori juurde tagasi.

    Pealegi ma ei tahtnud eelnevaga ülepea trükireklaami efektiivsust küsimärgi alla seada vaid kinnitada oma väidet, et neti reklaam on odavam. Tegelikkuses kampaaniate ja asjade puhul kasutatakse mitut erinevat reklaamikanalit (trükk, internet, TV, raadio, välireklaam), neil kõigil kanalitel on oma tugevamad ja nõrgemad küljed ja vastavalt sellele mida ja kuidas tahetakse reklaamida tuleb ka kanal/kanalid valida.

    04. oktoober 2006 - 17:59:33 · Otselink

  • tonal† 14 a

    nokkloomale selgituseks -- olen teinud täisflashis lahendusi, mille puhul mitmeid tuntud võtteid kasutades saanud erinevate otsingusõnadega leitavuse google esilehtedel. flash ei suuda kuidagi oma olemasoluga nende võtete kasutamist nurjata.
    et flashi puhul tegemist väheste lehekülgedega, siis imidzhi seisukohalt on hea, et inimene satub visuaalselt terviklikku keskkonda, mitte ei heideta ta kuhugi saidi 5. järgu lehele, kus tekstitapeedis orienteerumiseks hea hulk aega vaja magama panna.

    viimasel ajal ma ei pea nende võtete kasutamist enam vajalikuks, sest tehtud saidid on olnud kindlale sihtgrupile määratud ja leitavad veidi arenenumaid teid pidi, kui otsingumootorile lauslootes.
    hämmastav on see, et suurest vastukajast hoolimata näib rahvas mitte teadlik olevat muudest meetoditest.
    kuidas seda nimetada?
    konkurentsieeliseks?

    04. oktoober 2006 - 18:50:17 · Otselink

  • No kui sa friizurikas said ajalehest palju rohkem kontakte siis on hästi.
    Fakt on see, et ajalehe tiraaz on ~50 000 päevas, neist müükase ära veel mingi väiksem % veebilehel käib ca 300 000 inimest päevas.

    Seega isegi kui nad kõik ei kliki, siis silme ees on see reklaam sittamoodi suuremal hulgal. Ajaleht pakub ju samas ka bännerit lihtsalt seda ei saa klikkida :))

    04. oktoober 2006 - 18:52:29 · Otselink

  • Sven 14 a

    tonal, tulid siia ärplema või? :)
    a räägi meile siis nendest põnevatest, kõrgemalt arenenenud meetoditest? ja kuidas sa muidu oma flashi usability oled lahendanud? et kuidas bookmarkida flashis saidil mingi kindel leht.

    04. oktoober 2006 - 18:58:08 · Otselink

  • tonal† 14 a

    et mu käes olnud arvestatava hulga meediaplaanide tabelid koos hindadega, siis ütleks, et netireklaam on lehereklaamiga samas suurusjärgus.
    samas kui võrrelda kandjale minevaid kulusid, samuti reklaami tootmisele minevaid kulutusi, siis väidaks, et netireklaam on lehereklaamist oluliselt tootvam.

    04. oktoober 2006 - 19:01:06 · Otselink

  • busse† 14 a

    statistika minu eelmisest kuust, milliste otsingu sönadega on satutud lehele lisaks otse linkidele ja nendele, kes nagunii külastavad.

    ma ütleks, et köik otsingus söltub sellest, mis teema nt on hetkel populaarne. kasvöi selles möttes, et blogide kirjutajate sihiks on teinekord möjutada üldist otsingute leiusönu :)

    04. oktoober 2006 - 19:10:02 · Otselink

  • tonal† 14 a

    sven, vastan sulle sinu stiilis:
    vaatan, et oled oma kodulehel ühe oskusena loetlenud flashi.
    huvitav, miks?
    see ju saast.

    04. oktoober 2006 - 19:14:23 · Otselink

  • Sven 14 a

    flash banneriteks jms elementideks hea ju :) ja see pole esimene kord kui sa mingi kommentaari peale mu veebi kallal asjatamas käid :D
    aga siiski, räägi meile siis nendest põnevatest, kõrgemalt arenenenud meetoditest ...

    04. oktoober 2006 - 19:21:31 · Otselink

  • flash on ju lahe, aga fakt, et otsingumooor selle seest ei otsi on ju selge ja selleks, et ta otsiks selle ümbert kõike mis on parasjagu selle sees pead tegema lisatööd. Olgu, kui ilus tahes.

    kõike saab teha ja kui tonal otsimootoritega ei arvsta, siis ei ole midagi teha.

    04. oktoober 2006 - 19:40:30 · Otselink

  • punk: palju sa neid bannereid vaatad? mul endal igalpool ka mahavõetud...

    vaalaskala: milliste sõnadega leiab http://lahendus.ee/ näiteks googlega?

    04. oktoober 2006 - 19:54:16 · Otselink

  • ja kes otsib sõna lahendus või dermild? aga programmeerimine?

    muide, turboneger ja neti.ee aga kes tuleb sellepeale et otsida üldse turbonegerit?

    04. oktoober 2006 - 20:56:43 · Otselink

  • tonal† 14 a

    on grupp inimesi, kes palvetavad 5 korda päevas otsingumootori poole.
    nende jaoks on flash saatanast, sest flash teadagi otsingumootoriga leitav ei ole.
    veelgi enam -- kui klient soovib nende käest flashis lahendust, siis nad võtavad oma palvehelmed välja ja hakkavad retsiteerima lugu sellest kui halb siiski flashis lahendus on ja klient mitte ei peaks selle saatusliku veaga oma elu varjutama.

    järgmine kord, kui keegi siin foorumis taas välja astub vankumatu usutõega, et flash ei ole otsingumootoris leitav, luban tal lisaks ette kujutada miljoneid lahinal nutma puhkenud flashereid, kes peavad igal õhtul murtud südamega ja ilma otsingumootorita magama heitma.
    guugel!

    04. oktoober 2006 - 22:28:56 · Otselink

  • Statistika järgi paistab, et piisavalt. Neti.ee kaudu tervelt 15% kõikidest külastajatest, googlest 5% , otse aadressi trükkides 47% jne

    04. oktoober 2006 - 22:32:33 · Otselink

  • no tonal ära nüüd meelt heida :) me hakkame ka muidu nutma

    04. oktoober 2006 - 22:34:27 · Otselink

  • Ooker 14 a

    tonal, sa oled ikka karm tüüp.
    alustad teemat, sõnadega "...hea meelega tahaks kuulda sisulist, põhjendatud juttu teemal...", kuid kukud ise hiljemalt 40 posti pärast mingisse transsi ja hakkad lällama.

    04. oktoober 2006 - 22:43:55 · Otselink

  • Tonal sulle toodi väga konkreetsed näited, et kui otsingurobotid lehte ei indekseeri on lehe külastatavus oluliselt väiksem. Lepi sellega, sest nii lihtsalt on, inimesed kasutavad otsinguid leidmaks infot, mis neid huvitab.

    04. oktoober 2006 - 23:01:12 · Otselink

  • jüri 14 a

    mai saa ka enam aru, teemaks ei olnud üldse ju, et kas flashi lehti on võimalik otsimootorites indekseerida või mitte. Selge see, et on. Paljud tõid välja, et see eeldab mingit suuremt lisatööd. Kõige lihtsama variandina kogu lehe sisutekstid standartse struktuuriga peidetud divvi genereerida võtab max 5 min ning sellest otsimootorile täiesti piisab.

    04. oktoober 2006 - 23:09:22 · Otselink

  • tonal† 14 a

    mul absoluutselt kama2, mida isiklikult minust arvatakse.
    pixel varem või hiljem vajub alati teemast teiste peale näpuga näitamisse.

    minu jaoks on selge, et otsingumootor on kuskil 5 aastat koomas idee juba.
    neile, kes kliendilt kliendile copy-pastega oma kooke müüvad, on otsingumootor ja stats head vidinad, mida hinna õigustamiseks sisse toppida.
    nad ei saa sellest ideest kuidagi loobuda.
    jõudu neile selleks.

    samas loodan, et õnnestus pavlovi refleks kujundada ja järgmine kord, kui keegi hakkab esinema flashi ja otsingumootori teemadel, tal lihtsalt eritub nõnda palju sülge, et neelatamine muutub omaette teemaks ja signaallambike kustub.

    aga edu sulle albaania veinide maaletooja otsimisel.

    04. oktoober 2006 - 23:15:35 · Otselink

  • Silas† 14 a

    Jälle kiskus mölaks ära. Tüüpiline pikselasteaed.

    Et siis jäi minule küll nüüd arusaamatuks kes mida Flashi kohta halvasti ütles? Jessas. Pool ilma täis täis-pool flashlahendusi mis otsingus leitavad. Ning nende ehitamine pole ka teab mis keerulien asi.

    Mis puudutab seda - andke andeks - idiootset juttu, et keegi banneritele ei kliki siis uurige teemat enne kui niisama oma peas leiduvatest sõnadest lauseid moodustate. Klikitakse ja kuidas veel. Reklaamiarved hinnaga 10euro senti per kilkk on reeglina isiski sadades tuhandetes eurodes. Jällegi - see ei kehti Eesti kohta. Selge on see, et netireklaam töötab igal pool, kuna klikkida on märksa lihtsam kui ajalehe reklaamie peale kuhugi kohale tormata.

    Aga kas siin vaieldakse lihtsalt selle pärast, et vaielda või on ka mingi kandev idee sellel tegevusel?

    04. oktoober 2006 - 23:24:24 · Otselink

  • Sven 14 a

    Silas on siin vist uus? kõik teemad kus tonal sõna võtab, kisuvad varem või hiljem mölaks.

    04. oktoober 2006 - 23:46:23 · Otselink

  • wuzz 14 a

    jutt kisub tõesti mölaks ... aga pixlis on see pigem positiivne nähtus :)

    flash ei olegi leitav otsingumootoris, alternatiivne info on leitav (arendaja jaoks sisuliselt mõttetu topelttöö). videod on otsingumootori jaoks täpselt sama hästi indekseeritavad :) samahästi võiks keegi väita et korteris vedelevad asjad on otsingumootoris leitavad.

    flash on oma olemuselt muidugi saatanast. see on lihtsalt vahend kuidas mittemillestki läikiv tilulilu teha. digitaalne mustlane ma ütleks isegi :)

    Oskab keegi mõne VAJALIKU ja FUNKTSIONAALSE flashis tehtud saidi näite tuua? Mis on ligipääsetav igalt platvormilt igale sihtgrupile. web2.0 ? PÄRIS VEEB? ilma mingite agade ja workaroundideta, täis flash.

    04. oktoober 2006 - 23:54:16 · Otselink

eelmine