Reklaamikunst

  • Kid† 14 a

    Ostan raamatu: Linnar Priimägi "Reklaamikunst"

    Tehke pakkumine

    53641042, kui müüa tahad

    01. oktoober 2006 - 23:01:05 · Otselink

  • Kid† 14 a

    sry .. 58411010 palun helistada, kui müüa soovid

    01. oktoober 2006 - 23:15:38 · Otselink

  • karu† 14 a

    hehe, siis läheb enampakkumisele. olen ka huvitatud! :D

    02. oktoober 2006 - 09:21:26 · Otselink

  • Ega ei olnud suurem asi raamat. Eriti kui tahad neid teadmisi praktikas rakendada. Minu meelest on Priimägi teksstilooming elegantne ja lahe lugeda aga tõepärasuses söandan kahelda.

    02. oktoober 2006 - 11:57:13 · Otselink

  • tonal† 14 a

    praktika seisukohalt tean sellelt inimeselt kahte projekti -- radiolinja õnnetu kampaania ja linnavalitsuse 150K maksma läinud surmatantsu festivali idee. millest nagu pole enam midagi kuulnud.
    K-erakonnaga seotus annab asjale raamistuse.

    02. oktoober 2006 - 14:03:33 · Otselink

  • Kid† 14 a

    Raamatul on praktilisuse kõrval minu arust hoopis teine eesmärk - kuidas käsitleda reklaami kui kunsti, muuta see inimestele vastuvõtlikumaks. Müra on niigi palju, tuleb asi nauditavaks teha. Reklaamikunsti käsitlus on imo küllaltki uudne, palju on sihtgruppe kellele on raske müüa, näiteks Inglismaal on väga teadlik tarbijaskond ja seepärast tuleb asjale läheneda teisiti. Reklaamikunst kunstiliigina .. (?) (tegelt kasutab kõige enim kunstilisi võtteid üldse), lisaks on ta ka dünaamiline, kõiki teoseid on võimalik hooldada jne. Kuid kas reklaam on pelgalt redel, mille me viskame eesmärgi saavutades ära - või mitte.

    Btw, keegi Arensi "Contemporary advertsing" on lugenud?

    02. oktoober 2006 - 14:03:39 · Otselink

  • henk 14 a

    Ricardo pole seda Reklaamikunsti raamatut vist veel lugenud jah? :)

    02. oktoober 2006 - 15:15:29 · Otselink

  • Kid† 14 a

    Miks sa seda järeldada. Olen küll. Tegemist on esseistikaga imo.

    02. oktoober 2006 - 15:19:17 · Otselink

  • Kid† 14 a

    A tegelt see oli nii hoopis mõeldud ahah, ok

    02. oktoober 2006 - 15:25:22 · Otselink

  • Kid† 14 a

    1. Advertising as art is a way of expressing messages and a way of showing new and different perspectives; it does it using all sorts of arts such as cinema, music, painting, etc. Advertising is a global concept, which uses a lot of different talents.
    2. Ad work becomes artwork if after it's initial commercial application it is still a pleasure to behold.

    02. oktoober 2006 - 15:26:49 · Otselink

  • Hm hm eks ta ole, meenub et lugesin suure õhinaga seda raamatut, kuna Priimägi oli minu jaoks tõsine tegija. Tema täpsed formuleeringud - hästi huvitav oli kuulata kui kiiresti ja veetlevalt ta tsiteeris ja seostas nii kummalisi asju, millel justkui ei olnudki seoseid enne tema juttu. Aga raamatu läbil lugenud, küsisin endal mis ma siit seekord sain ja peale natuke ähmase ja laduse keelekasutuse ei meenunudki midagi. Ajakirjanduslik kiiresti ununev raamat.

    02. oktoober 2006 - 18:14:03 · Otselink

  • henk 14 a

    priimägi nimetab reklaamikunstiks imidžireklaami. kui peale selle raamatu lugemist endiselt reklaamikunsti esteetikaga seostad, siis ilmselt on vaja uuesti lugeda :(

    02. oktoober 2006 - 21:41:18 · Otselink

  • Kid† 14 a

    viimane kommentaar üks lollimaid, mis ma lugenud olen

    02. oktoober 2006 - 22:49:31 · Otselink

  • Kid† 14 a

    Imidž on mäluline olemus, st see on modaalne, kõik meeled on kaasatud. Imidžit kujundatakse ka kaubamärkidele, kaubamärkidele kantakse üle isikuomadusi. Raamatu ampluaa ei hõlma ainult imidžit, kuigi see on reklaamiga väga tihedalt seotud. Kui asjast tõesti midagi ei tea, ära kommenteeri.

    02. oktoober 2006 - 22:54:50 · Otselink

  • henk 14 a

    Ricardo, ma loodan, et Sa kunagi saad aru ja tunned enda pärast piinlikkust ;)

    03. oktoober 2006 - 09:29:04 · Otselink

  • Kid† 14 a

    Ei.

    04. oktoober 2006 - 17:55:50 · Otselink