otsingumootoritest

  • silas: kui ei kehti eesti siis nahhui sa mölised? keda huvitab mis kuskil karuperses klikib. türa pole mõtet end mingi bill gates võrrelda

    05. oktoober 2006 - 00:12:33 · Otselink

  • Ooker 17 a

    "aga edu sulle albaania veinide maaletooja otsimisel."

    Oeh.
    Asi pole ju selles, kas ma leian albaania veinide maaletooja või mitte. Asi on selles, et KUI oleks albaania veini maaletooja, kes oleks otsimootori kaudu leitav, siis just TEMA poole ma pöörduksin.

    Kust otsast see veebiotsing nüüd paha on või iganenud tänu sellele? Ja mis kurat see flash siia puutub?

    05. oktoober 2006 - 01:03:54 · Otselink

  • tonal† 17 a

    wuzz võta näiteks FWA ette ja hakka vajaliku ja funtsionaalse alusel neid järjest tapma.
    tahad öelda, et mitte-flash leheküljed on sinu kriteeriumite järgi kõik peajagu üle?

    05. oktoober 2006 - 01:17:40 · Otselink

  • tonal† 17 a

    kalkun -- maaletoojaga suhtlemiseks peaksid mingi ettevõte olema.
    tavainimene läheb poodi ja mõnedes kohtades valik metsik niigi.

    05. oktoober 2006 - 01:25:59 · Otselink

  • tonal† 17 a

    kui nüüd tagasi vaatan, siis mõlema neil päevil välja öeldud flashi otsingumootoris mitteleitavuse idee taga oli üks isik.
    vabandan teiste ees teema ülesvõtmise pärast, aga selline üha uuesti korduv stampmõtlemine viskas lõpuks üle.

    05. oktoober 2006 - 01:42:25 · Otselink

  • Silas† 17 a

    "silas: kui ei kehti eesti siis nahhui sa mölised? keda huvitab mis kuskil karuperses klikib. türa pole mõtet end mingi bill gates võrrelda "

    No mis sa ikka oskad öelda sellise põhjapaneva argumenteeritud vastuse peale :)

    Edu põhikooli eksamitel!

    PS: sven, ei ma ei ole uus, pole lihtsalt varem sõna sekka öelnud ega end siin registreerinud, külastajana küll käinud pea igapäevaselt. Ei suuda uskuda, et jutu mölaks kiskumine kehtib vaid ühe kasutaja algatatud teemade puhul. Minuarust siin väga sarnane olukord Delfiga ;)

    Tuuleveskiga ei ole ju mõtet võidelda. Hall mass on loll, kuid tugev. Seda teavad kõik.

    Silas

    05. oktoober 2006 - 08:41:24 · Otselink

  • wuzz 17 a

    tonal: ja ei jäänudki ühtegi alles mis poleks sisuliselt promosait või sisuliselt "lihtsalt üks ilus sait". toome mõne näite kõrvale mis on päris veeb: google mistahes osa, wikipedia, New York Times, MSDN, GettyOne, mistahes internetipank või mõne telco firma iseteenindusbüroo ... või noh misiganes ärikriitiline keskkond.

    05. oktoober 2006 - 08:47:35 · Otselink

  • Freq 17 a

    mismõttes otsimootorid ei loe flashi? loevad küll.

    05. oktoober 2006 - 09:56:51 · Otselink

  • henk 17 a

    "mismõttes otsimootorid ei loe flashi? loevad küll. "

    google ideekohaselt midagi nagu loeb, aga TEGELIKULT ei saa ööd ega mütsi aru :P

    võibolla, kui Sa sinna staatilise teksti sisse kirjutad, siis loeb midagi välja, aga kes siis enam niiviisi flashi veebi teeb

    05. oktoober 2006 - 10:07:27 · Otselink

  • Googel arendab jah seda asja juba mõnda aega, aga seni pole asi veel eriti eduline ...

    05. oktoober 2006 - 10:17:30 · Otselink

  • "mis mind huvitab, on konkreetsed näited konktreetsetest kogemustest -- et tõesti mingi saidi puhul on otsingumootori teema töötanud. aastal 2006. tahaksin aru saada, kas kuskil seda on veel vaja."

    aegajalt ikka laekub kodulehe kaudu uusi kontakte, kui vaadata otsimootrie osakaalu külastatavuses, siis võin arvata, et mõni jõuds ka puhalt otsimise peale kohale. Selline vanamoodne üügitenik nagu personaalne kontakt müüb muidugi 100x rohkem, aga tarkvaraarenust ongi sedasi kõige lihtsam müüa.Kui müüks muid tooteid ja frukte, siis oleks tulemust parem võrrelda

    samas, kui tegeleda mingi google adsensi vms bännerprogrammiga, siis seal on tulemused üheselt mõõdetavad lehekülje suurema külastusga ja erinevatele otsimootoritele meeldimine kajastub kohe reaalselt teenitavas tulus

    05. oktoober 2006 - 10:36:40 · Otselink

  • wuzz, no ma ei tea, sinu flash/html võrdlus ei lähe mitte. Sa võid samahästi öelda, et Apple MacBook on sitt server. Täiesti nõus, aga ta on suurepärane laptop. Ma väidan, et HTML on halb kommerts lahendusteks kus emotsionaalne fiiling just oluline. Inimesed jäävad inimesteks ja kinos käiakse ka mitte funktsionaalsuse pärast ;) Flash ei kao kuhugi, nišide erinevus lihtsalt. Miks sa ühtegi filmi ega bändisaiti näitena ei toonud?

    Et mitte väga teemast välja minna, kui otsingumootor annab bändi nime sisse trükkides õige täisflash lehe on kõik ju õnnelikud.

    05. oktoober 2006 - 10:38:15 · Otselink

  • põnev on see et flash on nii paha ja õel ja halvim asi veebi tegemiseks, aga järjest rohkem veebe tehekse flashis

    05. oktoober 2006 - 10:42:27 · Otselink

  • tonal† 17 a

    hämmastav töövõime, wuzz. tuhandetes saite läbi töötada öö jooksul.

    nagu korraks ei tekkinud küsimus, et kui flash on saatanast ja flashis tehtud asjad on kasutu tilulilu, siis miks ometi massiliselt uusi flash-saite tuleb? miks kliendid seda tellivad?
    miks ükski uue auto mudeli sait ei tule enam flashivabalt ilmale?
    tugevalt äriga seotud asi, onju.
    miks kinnisvara saidid vaikselt flashile üle kolivad? miks uute filmide saidid flashis tulevad? miks mobiilifirmad flashi kasutavad?
    miks moetööstus üksmeelselt flahi kolib?

    küsimus on imidzhiloomes.
    kui tegu on dünaamilise tootega, siis on flash otseloomulikult selle jaoks.
    pank on halb näide, sest pangaäri idee on selles, et tegeletakse imaginaarse rahaga. olenevalt riigist on kohustus nii 5-10 protsenti omada reaalset rahalist katet hoiustele. pank peabki ühte otsa pidi endast konservatiivset ja inertset muljet looma. sest kui klientidel kaob usaldus ja nad tahavad kõik korraga oma hoiused välja võtta, siis juhtub see, mis juhtus tartu kommertspangaga.
    pangateema kena ka selle poolest, et üksvahe tegin SEB-ile sedavõrd palju flashi, et hakkas seb-i roheline unenägudesse tekkima.
    ilmselt neil ühispanga vaimsus veel sees liiga... tuletan meelde, et kunagi ammu oli Ühispanga esileht flashis.

    05. oktoober 2006 - 10:42:44 · Otselink

  • wuzz 17 a

    "tahad öelda, et mitte-flash leheküljed on sinu kriteeriumite järgi kõik peajagu üle? "

    jah, alati. indekseeritav, enamasti prinditav, info on copy-ALATI kättesaadav, erivajadustega inimestel võimalik kah kasutada, võimalik igasugu üleliigne pask välja filtreerida, enamasti kiirelt navigeeritav ja IGA alamleht eraldi lingitav (töötab ka back nupp, mille tõsi küll saab läbi erilise porno ka flashile selgeks õpetada).

    "wuzz, no ma ei tea, sinu flash/html võrdlus ei lähe mitte. Sa võid samahästi öelda, et Apple MacBook on sitt server. Täiesti nõus, aga ta on suurepärane laptop. Ma väidan, et HTML on halb kommerts lahendusteks kus emotsionaalne fiiling just oluline. Inimesed jäävad inimesteks ja kinos käiakse ka mitte funktsionaalsuse pärast ;) Flash ei kao kuhugi, nišide erinevus lihtsalt. Miks sa ühtegi filmi ega bändisaiti näitena ei toonud?"

    võrdlus läheb väga hästi kuna see on tingitud tonali jutust et flash on suurem kui elu ja fuck töötavad tehnoloogiad.

    "nagu korraks ei tekkinud küsimus, et kui flash on saatanast ja flashis tehtud asjad on kasutu tilulilu, siis miks ometi massiliselt uusi flash-saite tuleb? miks kliendid seda tellivad?
    miks ükski uue auto mudeli sait ei tule enam flashivabalt ilmale?
    tugevalt äriga seotud asi, onju.
    miks kinnisvara saidid vaikselt flashile üle kolivad? miks uute filmide saidid flashis tulevad? miks mobiilifirmad flashi kasutavad?
    miks moetööstus üksmeelselt flahi kolib?"

    hea näide sellest et sa ei loe mis sulle kirjutatakse. ma rääkisin funktsionaalsetest ja vajalikest lehtedest, sina aga jahud totaalselt reklaamist edasi.

    "põnev on see et flash on nii paha ja õel ja halvim asi veebi tegemiseks, aga järjest rohkem veebe tehekse flashis "

    inimestel on järjest vähem öelda kuid vaja seda teha nii et võimalikult paljud seda kuuleksid.

    05. oktoober 2006 - 11:05:15 · Otselink

  • Flashis saab toota väga eduliselt erinevaid komponente, olgu siis toote tutvustus, flash mäng, flash video, presentatsioon, intro või tavaline banner.

    Aga flash ei sobi suurte infohulkade edastamiseks. Kui kasutada flashi selleks, et edastada sisukat ja mahukat tekst-infot, siis on tulemus just selline nagu wuzz väidab.

    Siit ka järeldus, infomahukat lehte ei ole mõtet teha flashis, mis ei välista flash komponentide kasutamist nendel lehtedel ...

    05. oktoober 2006 - 11:23:28 · Otselink

  • tonal

    05. oktoober 2006 - 12:02:18 · Otselink

  • Allar 17 a

    ma ei kujuta ette kui hanza.net oleks flashis. ma laseks ennast maha vist selle peale.

    05. oktoober 2006 - 12:22:09 · Otselink

  • Sven 17 a

    ei no tore et tehakse flashis asju ja et asi areneb.
    kuid kuna ise kasutan veebi info leidmiseks, arvete maksmiseks jne, siis igasugu tilu-lilu mind ei huvita. kui on vaja mingit autopilti, siis iial ei lähe autovalmistaja lehele seda otsima, ikka google pildiotsingusse. ja kui kusagil lehel ongi mingi vahva flashjubin siis saab seda hoolega ignoreeritud. ikka otsin kiirelt vajaliku menüü kust jõuda vajaliku toote, pildi vms infoni.

    eriti ajavad mind närvi mobiilitootjate lehed - tahad minna ja vaadata mingi kindla mudeli pilte ja tehnilist infot, ikka pannakse näkku mingi popupis flash-animatsioon mingi sisutu copy'ga. hetkega on aken kinni ja järgmisega google avatud.

    laialt levinud lehtedel on täna sõnaks ikkagi web 2.0 askeetlikus ja Jackob Nielsenilik usability kummardamine.

    ma muidugi usun, et on mingi seltskond kes tõesti viitsib neid flash animatsioone vaadata kuid tundub, et on ka suur hulk "professionaalseid" veebikasutajaid kellele need kellad kuidagi korda ei lähe.

    05. oktoober 2006 - 12:55:35 · Otselink

  • sven, sa raiud jälle kirvega. Minumeelest on positiivne, kui ma saan telefoni 3d keerutada ja igast küljest vaadata (meeldib mulle rohkem kui eri külgedest tehtud fotod). Mulle meeldib, kui autolehel saan 1 hiireklõpsuga mulle meeldiva mudeli värvi muuta. Mulle meeldib ka see, kui ma saan soovi korral vaadata flash videot mind huvitava toote kohta. Aga seda kõike loomulikult eeldusel, et need on lisavalikud ja põhiinfo saan ma kätte kiirelt ja lihtsalt.

    Enne flashi olid vilkuvad gifid ja java appletid väga levinud, nüüd on flash need veebist pea-aegu välja söönud (mis on vägagi postiivne ju). Ka flash video on positiivne nähtus.

    Need arvamused siin kalduvad väga äärmusest äärmusesse, neti tavakasutaja jaoks on tõde arvatavasti kusagil vahepeal.

    05. oktoober 2006 - 13:11:20 · Otselink

  • Sven 17 a

    ära saa valesti aru, mul ei ole flashi vastu midagi, kasutan seda töös üpris tihti. mulle ka meeldib 3d's asju keerutada ja videosid vaadata. just sedasorti aplikatsioonid ongi flashi jaoks ideaalsed. seda muidugi juhul kui ümbritsev leht on kiiresti laetav, lihtsa/loogilise kujundusega html.

    aga kui ma lähen lehele ja siis hakkab mingi muusika ja menüü lendab kusagilt kohale, mingid triibud jooksevad ja tooteni jõudmiseks pead tavapärase 2-3 kliki ja loetud sekundite asemel kulutama x korda rohkem aega ja energiat, siis see on minu meelest mõttetu.

    05. oktoober 2006 - 13:39:05 · Otselink

  • tonal† 17 a

    täpsustan veelkord, miks teema avasin:
    on grupp seltsimehi, kes on välja kujundanud negatiivse hoiaku flashi suhtes.
    ja see ei piirdu ainult hoiakuga, vaid selle levitamisega.
    klientide seas eelkõige.

    nende stiili mõttesügavuse näiteks on lause:
    "flash ei ole otsingumootorites leitav."

    vähemalt tekkis nüüd võimalus veidi mõtelda selle stamplause üle.

    minu jaoks meeldiv kogemus on aga see, et selle müra kõrval on pixlis siiski võimalik asju sisuliselt arutada.
    et on olemas inimesi, kes näevad selles mõtet.
    siit on veel pikk samm väitluskultuurini, aga selleks on potentsiaali olemas.

    05. oktoober 2006 - 13:44:24 · Otselink

  • henk 17 a

    tonal, see oleneb ju nii palju lehe eesmärgist. SEB laenulehel pole otsimootoriga muidugi midagi peale hakata. kui aga lehe eesmärk on jooksvalt ja palju sisu pakkuda, siis muutub otsung tähtsaks.

    05. oktoober 2006 - 14:15:13 · Otselink

  • tonal† 17 a

    nokkloom -- omalt poolt võin sulle õpetada oskussõna "infomüra"

    "jooksvalt palju sisu pakkuda" -- hm, kas sa tahad väita, et sa tõesti loed uudiseid otsingumootori kaudu?????

    sel juhul proovi näiteks delfi.ee -- sealt saad tänase päeva uudised ilma otsisõnadega vaevalise katsetamise/mõistatamiseta kohe ajalises järjekorras kätte.

    täpsustus: kirjuta www.delfi.ee ülesse aadressiribasse, mitte ära hakka ostingumootori kaudu delfit otsima.
    säästad aega.

    05. oktoober 2006 - 14:53:55 · Otselink

  • tonal flash failide sisu iseenesest ei kajastugi otsingumootorites, kuna otsingurobotid flash failide sisu korralikult ei indekseeri. Nad ei oska swf faili sees edasi liikuda, nad ei saa aru dünaamilistest tekstidest, mis andmebaasidest flashi võetakse, nad ei saa aru flashi sees asuvatest piltidest.

    Sisu dubleerimisega on võimalik flash lehed otsingumootorites leitavaks teha, aga siin on mitu küsitavust. Esiteks kui flash lehe sisu on piisavalt suur ei jõua inimene mitte soovitud infoni vaid alati avalehele. Teiseks sõltuvalt flash lehe infomahust ja ülesehitusest on sisu dubleerimine problemaatiline ( sageli ei saa cyr pakutud peidetud div'i lahendust kasutada ja tuleb kasutada palju keerulisemaid lahendusi, kuni selleni välja, et otsinguroboti lehele tulles genereeritakse spetsiaalne leht selle roboti jaoks). See kõik on lisatöö ja maksab kliendile lisaraha. Valdav enamus nö "täis flash lehti" ei ole otsingutest nende lehtede sisu järgi leitavad.

    Seepärast nagu nokkloom ütles, sõltub lehe eesmärgist. Kui sa Tonal aga oma klientidele väidad, et otsingurobotid ei too lehele külastusi, siis on see vale. Otsingurobotid toovad lehele külastusi ja lehe statistikast on alati võimalik kontrollida, kuipalju ja milliste otsingute peale. Kui läbi veebilehe raalset müüki // tellimisi ei toimu, siis tegelikult on veebilehe statistika analüüs ainus, mis näitab kuivõrd hästi/halvasti veebileht oma eesmärki täidab, palju käib lehel inimesi, kuidas nad sinna satuvad ja milliseid alamlehti vaatavad. Ka see pool on flash lehtede puhul problemaatiline. Ehk jälgida, mida täpselt külastajad lehel teevad, palju seal keskmiselt aega viidavad, millised sektorid on populaarsemad. Loomulikult saab ka selle flashi sisse ehitada, aga see on jällegi üsna suur lisatöö.

    Seega, mõnikord on flash hea, mõnikord on flashi kasutamine halb. Sõltub konkreetsest lehest ja eesmärgist.

    05. oktoober 2006 - 14:55:54 · Otselink

  • sven: räägid ju endale vastu

    05. oktoober 2006 - 15:11:28 · Otselink

  • Sven 17 a

    täisflash lehed = halb
    flash elementide kasutamine eesmärgi saavutamiseks = hea

    see mu isiklik arvamus ja ei kuulu edasikaebamisele.

    05. oktoober 2006 - 15:21:16 · Otselink

  • henk 17 a

    tonal, ära ole nii kitsas. kõik pole uudised, mida regulaarselt uuendatakse. no toon näite:

    kirjutad kord nädalas oma blogisse ühe how-to mingil teemal. näiteks kuidas remonti teha. iga kord mingist konkreetsest asjast. inimene, kes tahab endale uut parketti panna ja selle kohta otsib, satub Su lehele, kuna eestikeelseid lehti, kus sellest kirjutatakse on ülivähe ilmselt. vaatab, et Sa paned päris hästi põrandaid ja võibolla tellib Sult midagi.

    kui sa teed selleks uhke flashi, siis need inimesed ei jõua sinna kunagi ja raha Sul niikuinii ei ole, et sellist lehte hullu moodi delfi bänneritega toita iga päev.

    05. oktoober 2006 - 15:22:30 · Otselink

  • tonal† 17 a

    friizu: ma ei väida oma klientidele, et otsingurobotid ei too lehele külastusi.
    kuskohast sa sellise mõtte peale tuled?
    tegele asjaga, mitte väljamõeldistega.

    iga saidi ülespanija on huvitatud sellest, et tema asi hakkaks kohe tööle.
    üldiselt ei huvita neid seega mingi otsingumootori teema. asja eelarvesse on arvestatud reklaamkulud, parterlinkimine, e-kaardid, registreerimised otsingusaitidesse.

    nüüd siis statistikast, juhtumisi mul seda teemat kattev haridus.
    teen otsingu ja käin sellise 4 sek hüppega mingi 20 lehekülge läbi enne kui mulle vajaliku leian.
    selgub nüüd, et olen selle käigus mingile 20 seltskonnale andnud eksistentsi mõtte, et nad saavad järjekordsel koosolekul ühe ühiku võrra suurema statsi juhatusele esitada.
    ma päris kujutan kohe ette, et pool inimkonnast peaks siis ainult statsiga tegelemagi.
    ja sealt saab tõesti palju ideid, kuidas oma saiti loovalt edasi arendada.

    selle asemel, et kohe alguses teha mingi toimiv asi.

    "Ehk jälgida, mida täpselt külastajad lehel teevad, palju seal keskmiselt aega viidavad, millised sektorid on populaarsemad. Loomulikult saab ka selle flashi sisse ehitada, aga see on jällegi üsna suur lisatöö."
    -- ega mitteflashis sellise ülijälgitava süsteemi ülesehitamine on korra vilistada, eks?
    copy-paste eelmisest projektist.

    samas sellise süsteemi haldajate koolitusele läheb nii nädal ja siis nad ka hakkavad aeg-ajalt helpdeskist järeleaitamist küsima.

    lepime kokku -- see jutt on demagoogia ja kliendi masseerimine. siin on tegemist tegijatega omavahel ja võiks ajud sisse lülitada.

    05. oktoober 2006 - 15:41:38 · Otselink

  • nokkloom, kui ma midagi googlega otsin siis ma küll mingeid blogilehti ei leia

    05. oktoober 2006 - 16:01:40 · Otselink

  • -- ega mitteflashis sellise ülijälgitava süsteemi ülesehitamine on korra vilistada, eks?

    Sellised süsteemid on olemas, nii tasulised kui tasuta, pidevas arenduses ja täiustamises, me ei hakka jalgratast leiutama. See kui sa veebilehtede statistika mõõtmisest halligi aru ei saa ja statistika analüüsi kasulikust ei mõista ei ole minu probleem. Lehe statistika on vajalik nii lehe omanikule, kui lehe arendajale, erinevaid kasutegureid on palju. See mis haridus sul on, mind ei huvita.

    05. oktoober 2006 - 16:11:22 · Otselink

  • Väga lihtne näide. Ma ostan veebilehele nädalaks banneri neti.ee esilehele.

    Lisaks sellele, et ma saan teada, mitu külastajat tuli, saan ma teada, kui kaua keskmiselt inimene kes sellele bannerile reageeris minu lehel veetis, millised alamlehed pakkusid enim huvi. Kui mul on lehel tellimusvorm, saan ma teada, mitu reaalset tellimust tuli just tänu sellele reklaamile. Kui mul need andmed on käes, saan ma lihtsa analüüsiga teada, kas mul on edaspidi kasulik või mitte antud reklaami korrata.

    Kui ma teen korraga bannerreklaami mitmes keskkonnas saan ma võrrelda, millistes keskondades minu jaoks on reklaam kasumlikum ja millistes mitte.

    Kui ma teen järgmise kampaania, saan ma selle edukust adekvaatselt eelmisega võrrelda.

    ... nüüd "võiks ajud sisse lülitada".

    ... ja loomulikult saan ma analüüsida, kas kampaania, mille ma tellisin oma tootele/kodulehele hr Tonali käest töötas paremini või halvemini, kui minu eelmised kampaaniad. Mis hr. Tonalile vahest ei pruugi tõesti meeldida või siis vastupidi ... aga igatahes on mul reaalne analüüs, mitte vaht, mis on kohvipaksu pealt ennustatud.

    05. oktoober 2006 - 17:29:19 · Otselink

  • henk 17 a

    tonal, statsi tarvis on google analytics näiteks täiesti tasuta teiste omalaadsete seas

    friizuurikas räägib õiget juttu, nagu ikka :)

    05. oktoober 2006 - 18:22:19 · Otselink

  • muudetud: ah aitab küll

    05. oktoober 2006 - 18:51:09 · Otselink

  • friz jutt on sul kõva aga pappi sul ei paista olevat nii et teoreetik irffff

    05. oktoober 2006 - 21:19:01 · Otselink

  • tonal† 17 a

    friizu -- sa ikka teadvustad endale, mida räägid?
    mind ei huvita arvud. ma näiteks ei pea arvet selle üle, mitu korda päevas orav mu koduakna ees puudel ringi hüppab.
    usu, selline statsi peale leiliminek on väga väikese seltskonna eralõbu.

    oleksin tegelikult huvitatud reaalsest näitest, kus firmajuht tunnistab, et nad arendasid välja uue toote või restruktureerusid ümber või lihtsalt rikastusid statsist saadud andmete analüüsi põhjal.

    kas eesti firmad, kus eraldi statistika analüüsi osakonda pole, peaksid sooritama vabatahtliku enesetapu? eesti jääks tühjaks.

    mida on neil peale hakata teadmisega, et aksel läks korra poodi ja jättis juhuslikult nende lehe lahti ja sel nädalal ta nagu koju ei jõudnuki?
    ma tõesti pole kunagi ühtki firmajuhti kuulnud erutatult rääkimas, et kui eelmisel kuul viibis keskmine külastaja 18 sek nende kodulehel, siis sel kuul on see näitaja juba 18,2 sek.

    tore, kui inimestel on elu mõte.

    05. oktoober 2006 - 22:35:31 · Otselink

  • kaups 17 a

    tonal, ma mõtlesin küll mitte suud avada sellles sapises "väitluses", aga siiski 5 sõna:

    ära ülbitse, see on labane.

    05. oktoober 2006 - 22:43:50 · Otselink

  • ma teadvustan endale mida ma räägin.
    reaalseid näiteid me ei too siia nagunii, või siis mõned aastad hiljem tänase kohta

    to: turboneger - kuidagi elan ära .. pole hullu ... kui sul raha üle on, siis kanna minu teise sambasse ...

    05. oktoober 2006 - 22:46:37 · Otselink

  • Allar 17 a

    tonal - mis su jutu point on või mida sa üritad tõestada?
    võta see ühe lausega kokku!

    siin on ammu juba käinud läbi idee, mis paneb kogu arutelule punkti - flashi kasutamine lehel tuleneb lehe eesmärgist ja täisflash lehed on teatud juhtudel mõttetud.

    mida sa veel tahad teada? :)

    statistika kohta võib teha teise topicu ja vaielda lõpmatuseni - see on ju nii vana teema :)

    05. oktoober 2006 - 22:47:51 · Otselink

  • kunagi, see oli kolm aastat tagasi jõin ma koos tonaliga vanalinnas õlut, ja ta seletas mulle, et funktsionaalset ja kasutajasõbralikku keskonda "name it portal" saaks teha kõige paremini flashis ... kuigi Tonali oskused ületavad falshi vallas kahtlemata minu omi väidan ma siiralt, et eestis ühtegi reaalset toimivat ja kasumlikku flash lehte (ilma tugeva supordita marketingi või toetava portaalita pole võimalik luua ). Mida tõestab ka see, et ühtegi sellist lehte ei ole kolme aasta jooksul sündinud (eestis, laiemas plaanis küll)

    05. oktoober 2006 - 23:03:12 · Otselink

  • tonal† 17 a

    p2tu, spetsiaalselt sinu jaoks kordan uuesti:
    mul viskab üle, et on seltskond inimesi, kes nagu viimsepäeva tõde kuulutavad, et flash pole otsingumootoris leitav.
    selline labane stamp, mida aastate jooksul ikka jälle arnoldrüütelliku sirgeselgsusega esitatakse.

    friizu, mäletan, et toona jätsid vaba ja tolerantse inimese mulje.
    olen tule märgis, pean asjade nimel põlema.
    kolm aastat on pikk aeg. aga usun kindlalt, et flashil on tulevikku.

    05. oktoober 2006 - 23:32:35 · Otselink

  • Muidugi on flashil tulevikku, meie armsad telefonid näiteks on kohe kohe varsti flashi sõbralikud (või kellel juba). Otsingumootorid on varsti tänu nõudlusele flashi indekseerimas ja tavakasutajatele meeldivad efektsed läikivad sähvivad asjad. Lihtsalt flashi areng jäi stoppama mingil ajal ja see tähendab ka css3'e ja rss'i maailmavallutust xhtml'i arengut jne ... flash areneb edasi, aga flash ei saa kunagi internetis domineerivaks ... selleks on flashi loogika liiga vastandlik võrgu põhifunktsioonile - kiire ja täpne infovahetus ja info leidmine kahe erineva "punkti" vahel ...

    05. oktoober 2006 - 23:45:40 · Otselink

  • lahe on tegelt see et teatud seltskond on lihtsalt tonali, mitte tema idee vastu irff

    mulle tuleb just meelde kunagi jutt veebilehtede valideerumisest, sama pullikaka. kogu point on papis, kui sul on pappi oled tegija, kui sul pole, pista oma teooria tead küll kuhu, asi mutt

    06. oktoober 2006 - 00:06:28 · Otselink

  • tonal† 17 a

    mina keeldun olemast punkt. olen inimene.
    mulle meeldib kunagi loetud jutt sellest, kuidas 19. sajandi keskel choktode indiaanihõim võttis indiaanlasliku kirega kirjaoskuse oma eesmärgiks. lõid oma kirjakeele, anti välja õpikuid, ajalehti, ilukirjandust ja eelkõige -- 10 aastaga oli saavutatud täielik kirjaoskus.
    nende maa oli täis postkontoreid ja koole.
    armunud noormehed sõitsid võimalikult kaugetesse linnadesse, et sealt saaks saata armastatule kirja.
    mida kaugemalt tuli kiri, seda sügavam kirg.

    ja siin me nüüd oleme ja räägime info liikumisest punktide vahel...

    06. oktoober 2006 - 00:07:50 · Otselink

  • tonal† 17 a

    turbo -- kui pole intriigi, siis asi ei liigu.
    mis kasu oleks, kui ma hakkaks sellist "kui jällegi vaadata üldisemast seisukohast, siis võib mõneti möönda, et teatud mõtteavaldusi arvesse võttes saab täiesti enesekindlalt väita, et asjadele teaduslikust seisukohast lähenedes on mõningane põhimõtete lahknevus täheldatav.."?

    inimestel on loomulik reaktsioon minu suhtes tekkinud. nad üritavad vähemalt. abiks.

    06. oktoober 2006 - 00:17:40 · Otselink

  • mm ... aga kaugelt vaadates oled sa ikkagi täpike ...
    või siis 1 seitsmest miljardist või siis üks kahest miljardist kellel on ligipääs internetile, või siis üks 6 miljonist, kest tegeleb netilehtede loomisega võ siis üks 400 000 kes tegeleb flash lahendustega võ siis üks 400 kes tegeleb flash lahendustega eestis või siis üks 40 kes on patrioot flashile eestis või siis üks kes pixlis oma arvamuse eest võitleb ... täpike ... inim täpike .. headööd .. mina ka ...

    üritan

    06. oktoober 2006 - 00:26:36 · Otselink

  • Ooker 17 a

    frizuurikas, kuidas sa julged, fläshinool tabab sind nüüd peppu!

    06. oktoober 2006 - 10:33:32 · Otselink

  • nuh nagu mingi naistekas, kõik ühele kallale

    06. oktoober 2006 - 11:59:39 · Otselink

  • henk 17 a

    kolm posti veel ja võib järjekordse video teha :D

    06. oktoober 2006 - 12:12:29 · Otselink

  • kahe posti pärast laulu

    06. oktoober 2006 - 12:58:53 · Otselink