Lavii

veeb · lavii

jaanuar 2014

lavii.ee

Lühikirjeldus

Tulemustele keskendunud turundus - ja veebilahendused.

Tootjafirma

Lavii

0 meeldimist
  • asjalik

    24. jaanuar 2014 - 23:22:02 · Otselink

  • Jüri, aitäh lingi eest. Kui kellelgi on ideid ja mõtteid, mida saaks paremini/teisiti või mis on arusaamatu, siis tagasiside on väga teretulnud.

    27. jaanuar 2014 - 11:33:06 · Otselink

  • kaups 10 a

    Veidi põhimõttelis-konstruktiivset: see luubi kasutamine tehtud töödes on veits tobe, kui sellel puudub point (suvaline näide http://lavii.ee/kuke-turismitalu/ ). Ehk luubi alla on pandud täiesti suvalisi kohti, mitte kohti, mida peaks rõhutama, kas tähenduslikult või peengraafika esiletoomise mõttes. Praegu jääb mulje, et on pandud täiesti suvaliselt, "sest teised teevad ka". Või eksin?

    Muidu tehtud tööde esitlus on väga bro, olles olnud paljudes zhüriides, on need väga piisavd ka konkurssidele tööde esitamiseks. Või siis mitte, sest ma ei saa esitlustelt reaalsetesse veebidesse edasi liikuda.

    Saidi enda call to action (ainus, mis sellena tundus on punane ristkülik Müük) ei olegi nupp.

    Tüpograafiast - eriti reavahed vajavad tuunimist.

    27. jaanuar 2014 - 13:37:15 · Otselink

  • Taimar 10 a

    Tüpograafiast veel ja see puudutab logo. Praegune on natuke kummaline: “L” kasvab võrreldes teiste tähtedega taevasse ja “vii” sõna lõpus jätab mulje nagu oleks tegemist small-caps rooma seitsmega.

    Mõlemat annaks ravida, kui kasutate lihtsalt algupärast Ebisu typeface’i ega muuda i-tähti. Sedasi on ka sõna teine ots tänu i-täppidele kõrgem ja tervik rohkem tasakaalus. Samuti ei teki nii lihtsalt seos rooma numbritega (ma eeldan, et see pole taotluslik). Ning ümmargused i-täpid toetavad ümarat a-tähte – ta on praegu üksi ja natuke õnnetu teiste nurgeliste vahel. :)

    27. jaanuar 2014 - 14:26:29 · Otselink

  • Kaups, tänud pühendatud aja ja mõtete eest.

    a) Vaatame ise ka kriitilisema pilguga luubid üle, et asjal oleks rohkem pointi. Seega sa ei eksinud :)

    b) Tänud heade sõnade eest, mis puudutab portfolio üldist pilti. Hetkel tõesti veebidele minna ei saa, kuna algne idee oli hoida ühtset joont (FB kampaaniad on lühiajalised ja neile linkida mugavalt ei saa) ja mitte viia töödeni, siis nüüd oleme saanud piisavalt tagasisidet, et seda muuta.

    c) Saidi enda CTA on ka mõttekoht ja mul on mõned hüpoteesid, miks võib-olla polegi seal seda vaja (seotud müügipsühholoogiaga ja teatud tüüpi klientide saamisega). Aga ca 600 reaalset kasutajate videot ootab läbivaatamist ja selle põhjal teeme kindlasti omad järeldused ja korrektuurid :)

    Taimar, aitäh kaasa mõtlemast.

    Mõtted logo osas head ja toredad, aga esimese hooga seda muutma arvatavasti ei hakka (arutluse alla paneme aga küll). Samas hea info ja teadmine edaspidiseks.

    Mõlemale veini/lõuna/õlle vms rõõmuga sees. Kui kohtume, siis kindlasti nõudke välja :)

    Veel mõtteid ja tähelepanekuid?

    27. jaanuar 2014 - 16:55:49 · Otselink

  • Erkki 10 a

    Võtke tehtud tööd ette ja vaadake projektide lehte, suure ekraaniga ei näita lehte lõpuni. Muidu on rõõm näha, et tööde valiku esitamisega on vaeva nähtud.
    Kirjutage otse, kui vajate mingit vaadet juurde vms.

    04. veebruar 2014 - 16:25:06 · Otselink

  • Erkki, aitäh tagasiside ja heade sõnade eest! Vaadetega on ka kõik ok ja täiesti piisav :)

    05. veebruar 2014 - 15:44:14 · Otselink