Kalev Spa

veeb · wsi online · kalev spa

jaanuar 2014

kalevspa.ee

Lühikirjeldus

Kalev Spa pakub lõõgastavat ja aktiivset puhkust läbi erinevate heaoluteenuste Tallinna südames, avaras ja kaasaegses spaahotellis ja veekeskuses.

Tootjafirma

WSI Online

0 meeldimist
  • hea tulemus

    15. jaanuar 2014 - 12:34:35 · Otselink

  • prtkaru 10 a

    Mõnusalt õhuline ja värske leht. Info on paigutatud loogiliselt ja prioriteetsed asjad on väga kergesti leitavad. Mulle meeldib, et kogu leht toimib väga kiiresti ja seda on ülimalt mõnus kasutada, hiire kohalolekule ja klõpsule reageerivad asjad täpselt nii, nagu tahaks.

    15. jaanuar 2014 - 19:22:25 · Otselink

  • Allar 10 a

    Avalehe tiitel "Kalev Spa |", mõtlesin, et peab olema WP leht. Oligi.

    Interneturunduse firma võiks avalehe tiitli ikka asjakohaseks sättida :D

    15. jaanuar 2014 - 19:42:30 · Otselink

  • tanelee 10 a

    Aitäh tähelepaneku eest. Sai title korda tehtud.

    Kui midagi jääb veel silma, siis igasugune tagasiside on teretulnud. Praegu kogume vaikselt ka kasutajate tagasiside ja täiendame pidevalt.

    17. jaanuar 2014 - 16:49:12 · Otselink

    2

    • Ma tegelt mõtlesi, et tiitel võiks olla "KalevSpa - hotell ja veekeskus" vms, selgitav :)

    • Ka hea point. Annan märkuse edasi :)

    Loe kõiki

  • leedu 10 a

    mille poolest see erineb kõikide teiste SPA'de lehtedest .. ei näe seda "headust" kusagil.

    20. jaanuar 2014 - 16:58:48 · Otselink

    14

    • Samas kodukas peab töötama nii veekeskuse osas kui hotelli osas kui fitnessi osas ...

    • Ma jään eriarvamusele, aga see teebki elu huvitavaks, et meil on erinevad nägemused ning nägemus ärist. ;)

    Loe kõiki

  • Dim 10 a

    Need suured slaidid, mis ees sõidavad, need segavad. Pole neis tegelikult minule midagi kasulikku. Pilte võiks avalehel olla vähem, võiks olla lihtsalt maja pilt. Kui ma linnas lähen asutusest mööda, siis ma tunnen selle ära või vastupidi. Mingi toidupilt ei tekita minust mingit emotsiooni, sama treeniva naisega. Egas ma pildijärgi hakka sööki tellima. Pealegi telefonist vaadates kulub piltide laadimisele aega. Enne kui leht ette manab, ma panen selle juba kinni.

    Kui pilte oleks avalehel vähem, saaks teenuste osa palju selgemalt välja tuua. Hetkel avalehel ei saa ülevaadet kasvõi sellest mida sisaldab endast veekeskus. Selleks peab minema teenuste alla, seal veel omakorda klikke tegema. Telefonis on iga liigne klikk tüütu tegevus. Ma kaotaks ära ka bronni menüü sellisel kujul, vaid tooks mõlemad valikud kohe välja.

    Telefoniga vaadates on see leht muidugi selgem ja parem kui veebiversioon.

    20. jaanuar 2014 - 17:47:24 · Otselink

    2

    • Pilte sai jah päris palju avalehele ja mobla jaoks on suht raske leht, aga noh see on see responsive võlu.

    • selle lause lõpp läks nüüd natuke käest ära :)

    Loe kõiki

  • jüri 10 a

    WSI Case Study: Kalev SPA uus koduleht

    29. jaanuar 2014 - 11:40:30 · Otselink

    1

    • Aitäh lingi eest Jüri. Siia võin veel lisada, et hetkel 829 kliendi tagasisidest on keskmine hinne 4,0 (5 punkti skaalas).

    Loe kõiki

  • Anneli 10 a

    Mind häirib, et 90%-l nendest rohketest fotodest, on esiplaanil neiu. Kalevis on lastele ka päris lahedaid võimalusi, ning suures basseinis võib kohata lausa professionaalseid ujujaid (veekeskuse pildil olev tüdruk jääks neile küll jalgu). Muidu hetkel fotokeele rõhk on tugevalt "ilukeskusel". Aga võibolla see ongi prioriteet...

    29. jaanuar 2014 - 12:54:37 · Otselink

    4

    • no oleks veel ropum, kui seal oleks napilt rõivastatud lapsed :D pigem soovbiks sinna selline "crowded pool" tüüpi pilt

    • Karvast hipsterit tahaks näha :D Reaalsusele lähemal... ja pekki

    Loe kõiki

  • jüri 10 a

    Lugedes eelnevaid leedu, tajo ja kaupsi poste, siis jääb õhku kõlama emotsioon, et antud kujundus ei ole kõige õnnestunum ja võiks eesmärke paremini teenida...

    Selleks, et need ei jääks lihtsalt üherealisteks hõigeteks, oleks huvitav ja kasulik kõigile kui te avardaksite ja põhjendaksite rohkem oma mõtteid. Millest täpsemalt jääb antud lahenduses puudu? Mis osades võiks läheneda omanäolisemalt? Mida ise teeksite paremini?

    30. jaanuar 2014 - 12:36:11 · Otselink

  • Jüri, ma tooks ka välja, et emotsioon puudub, veebi endaga on kõik hästi. Hea töö, loogiline ja kasutajasõbralik. Kõvasti parandaks asja, kui need pildid mida avakuva slideshows kasutatakse (ja alamlehtedel backina) ei jätaks sellist tavalist stock image muljet vaid oleks emotsioonikad. See udustamine (fade in) ka vist kasuks ei tule. Märkuseks veel seegi, et hotell-veekeskus on logo osa slogan, mis läheb pildi sisse ja on teistes keeltes eestikeelne. Ingliskeelne leht näitab mingit voodi pilti udustatult ja pakub kohe broneerimist ...! ? Lihtsalt kiirelt paar klikki ja mõtted kuna küsisid.

    "just another wordpress site"?

    30. jaanuar 2014 - 13:10:10 · Otselink

    6

    • nõus, samas siis ongi küsimus, et mille poolest see erineb tavalisest spa lehest (kuigi vahest polegi eesmärk niiväga erineda).

    • Ja video peale tasuks mõelda, materjal peaks ju olemas olema, sest teles midagi jookseb. Arvan, et liikuv pilt annaks ka omajagu juurde.

    Loe kõiki

  • Ma tean, et on väga subjektiivne kommentaar aga..

    emotsiooni tapab juba eos ära logo, mis pigem kuuluks justkui transpordi/prügiveo valdkonda, no mitte ei suuda soestada seda hea tunde või lõõgastusega.

    31. jaanuar 2014 - 12:18:24 · Otselink

    2

    • Tegelikult kogu imago, vähemalt praeguses veebis, tundub külm ja kõle. Tumesinine on üks viimaseid värve, mida ise kasutaks nii laialdaselt.

    • Täpselt, pigem müüb see firma spadele varustust ja tehnilisi lahendusi.

    Loe kõiki

  • Stefan 10 a

    Nii palju kirevaid värve ja segadust, et ei teagi mida edasi vaadata. Ma saan aru et brändi värvid on küll olulised aga võiks ehk natuke neutraalsemaid toone ja kontraste kasutada. Eriti info aladel kus pole midagi väga olulist lugeda. Kasutajasõbralikusest on natuke puudu jäänud ja võitu on saanud marketingoverload. Overall toredad veekeskuse pildid.

    14. veebruar 2014 - 22:28:30 · Otselink