BuildIT

veeb · newtime

veebruar 2014

buildit.ee

Lühikirjeldus

Buildit is an accelerator for new global success stories in hardware. The first batch starts in spring 2014.

Tootjafirma

Newtime

  • Kodeerija: Allan Kõrts
  • Projektijuht: Mehis Pärn
0 meeldimist
  • Alati juhtub:

    * hall tekst valgel taustal
    * heleroheline tekst valgel taustal
    * valge tekst helerohelisel taustal

    ainus mis sellelt lehelt eristub on pildid , muude osade tuvastamine on väga raske. Ma ei ole vaegnägija ei kanna prille ja mul on kalibreeritud monitor, aga mul on seda teksti seal raske taustast eristada ilma hiirega märkimata.

    Call to action on kuskohas:
    * lehe ainuke call to action on üleval vaskaus nurgas, sisust 1000 pixlit eemal. ekraanilaks ja ei ole aru saada kas see on saidi logo või mis jne

    Avaleht:
    * preloader wtf
    * suvalises järjestuses lehe osad linkidena ei aita kaasa mõistmaks millega on tegu
    * samahästi võiks alustada kohe "What is it" lehelt ja copy dilemmaga kas tegu on "it" või "this" või hoopis "About"

    What is it:
    * "WE ARE LOOKING FOR INNOVATIVE PRODUCTS WITH HIGH SPEED-TO-MARKET." see ei ütle millega tegu, tegelt ju tegu " Buildit is an accelerator for hardware companies"

    jne

    20. veebruar 2014 - 16:16:41 · Otselink

    2

    • +1 ... weak.

    • Super Vaalas! ... :) Kaeme, mis ära teha kannatab veel...

    Loe kõiki

  • Desktopilt pole vaadanud aga moblas on suht jube. Hiiglaslik meeskond, tillukesed nimed, logo üldse pole? Mentorite tekst ei mahu ära ja väga suured gapid sektsioonide vahel.
    Screenshot

    20. veebruar 2014 - 22:14:36 · Otselink

    1

    • Ja justify???

    Loe kõiki

  • Allar 5 a

    Selle lühikese ajaga ikka väga hea tulemus. Küll detailid paika rihitakse :)

    20. veebruar 2014 - 23:42:37 · Otselink

  • Mainin juurde, et disain tuli väljaspoolt maja ja arenduse deadline oligi sisuliselt 4 päeva. ;-)

    21. veebruar 2014 - 08:39:54 · Otselink

    2

    • tehke endale tulevikus elu lihtsamaks ja pange seinale mantraks: "Ma ei pane halli teksti valgele taustale" ja "Call to action käib tegevuse juurde"

    • kui musta teksti ei taha panna, siis pange pruun jääb ka väga kontrastne

    Loe kõiki