Kuidas saada Googles esimeseks?

  • yllar 13 a

    Lisasime Art Media videoblogisse ühe case study: kuidas saada Googles esimeseks?

    Ootame hea meelega inimesi kommenteerima, arvamust avaldama ja täiendama.

    04. veebruar 2011 - 10:44:25 · Otselink

  • väga tore, hetkel ei saa aru kellele see suunatud on. Inimene kes oskab optimeerida oma kodulehte oskab seda kõike juba niigi. Inimene kes seda vajab ei tea kindlasti midagi kodulehe optimeerimisest millest alguses pliks plaks üle libiseti ja pühendati sellele sekund. Muidu asjalik materjal

    04. veebruar 2011 - 12:08:27 · Otselink

  • Kui taolised materjalid oleksid suunatud kliendile ja kui see ka kommunikatsioonist 100% välja tuleks, siis kliendid vähemalt teaks, mida oma veebipartnerilt või agentuurilt nõuda. Mitte et "pange mu kodukas googles avalehele" vaid "tehke seda, seda, seda ja seda ja ei mingit mölisemist" :D Samuti vähendaks taoliste materjalide rohkus kliendi teadmatuse pealt kasu lõikamist :P

    04. veebruar 2011 - 12:20:46 · Otselink

  • yllar 13 a

    Hea point vaalaskala! Sai lisatud viide esmase kodulehe optimeerimise kohta, mis loodetavasti on märgatav video all olevast tekstist.

    Sihtrühm on tegelikult väga lai. See on mõeldud nii tavakasutajale, kes soovib natuke optimeerimise ja linkbuildingu sisu ka teada ja huvi korral pakkuda talle võimalus seda ise teha ja raha kokku hoida natuke. Samuti ka noorele algajale tehnilisele inimesele(disainer, programmeerija), kes võibolla ei ole jõudnud veel otsimootorite köögipoolega kokku puutuda (teab küll kuidas optimeerida html-i, aga soovib lisainfot kui ainult optimeerimisest jääb väheks ja vaja ka linkbuildingut juurde).

    04. veebruar 2011 - 13:43:20 · Otselink

  • Rauno 13 a

    ja kogu lugu v? selle eest küsitaksegi 6000eeki?

    05. veebruar 2011 - 12:17:42 · Otselink

    2

    • kust selline kindel number? Küsitakse al. 500 (vähemaga pole teinud) ning number tõuseb täpselt nii suureks, kui kaua aega tööle kulub.

    • mingi firma tegi sellise pakkumise SEO 6k...

    Loe kõiki

  • yllar 13 a

    Tegelikult oleneb see märksõnast ja konkurentsist märksõnale, millega soovitakse otsimootoris välja tulla. Väga levinud märksõna osas võib eelnimetatud summa isegi väga soodne olla.

    Mõne märksõna puhul olen ise vaeva näinud 5-6 kuud enne kui üldse märksõnaga esilehele jõudsin. Välisturul nähakse vaeva aastaid. Ehk kui konkurendid on sissetulevate linkide saamisega tegelenud näiteks 3 aastat ja saanud selle ajaga näiteks 700 000 linki, siis seda ei ole enam lihtne ületada. Videos toodud näide on tehtud lihtsa ja väheoptimeeritud märksõna põhjal, et tulemus oleks kergemini saavutatav ja hea postituses visuaalselt välja tuua. Keerulise märksõna puhul tulevad mängu juba ka muud parameetrid (domeeni vanus, page rank jne)

    07. veebruar 2011 - 01:34:44 · Otselink

    1

    • tänud...

    Loe kõiki