Aiti IT Hankekeskkond
-
Tiiger 10 a
Pikalt mõeldud ja lõpuks tehtud IT hangete keskkond Aiti on valmis kasutamiseks. Funktsioon seisneb kodulehe või muu IT teenuse otsija elu lihtsustamises sellega, et on võimalik täita üks ühtne päring, mille saavad meie veebiagentuurid ja esitavad oma pakkumise.
Teenus on väljalastud niiöelda MVP-na ehk minimaalse elujõulise tootena ehk täidab ainult hetkel oma põhifunktsiooni, milleks on kliendi jaoks pakkumiste saamine ja IT ettevõtte jaoks klientide leidmine.
Hetkel on ainult päevade küsimus kuni teenus jõuab massimeediasse ja seega pakume pixlikatele võimalust oma ettevõtted kirja panna ja ehk on ka mõni veebi otsija siin, kes kohe hankima tuleb.
Kodulehelt on võimalik natuke lähemalt lugeda.
21. aprill 2014 - 23:44:06 · Otselink
-
vaalaskala 10 a
cool ja tuult tiibadesse, aga ennem kui üldse midagi hankida peab teadma kellelt hangitakse, nimekiri ettevõttetest või valikuvõimalus määrata kellele hange läheb on elementaarne. Eriti veebi ja müügivaldkonnas kus konkurentide reklaamiagentuure sageli välditakse jne.
22. aprill 2014 - 09:30:18 · Otselink
-
tajo 10 a
Idee on tore. Mõned mõtted:
"Toome Teieni selgelt struktureeritud lähteülesannetega kliendid ja seeläbi vähendame Teie tööeelset ajakulu. Müügimehe töö ja läbirääkimiste lihtsustamise eest näpistame 10% komisjonitasu."
Need viis lahtrit, mis täita tuleb ühe agentuuri tööd nii palju lihtsamaks ei tee, et selle eest 10% maksta. Hea briif on minu jaoks sisulisem. Kasvõi midagi selles suunas: http://www.methodandclass.com/article/how-to-write-a-brief-for-a-website Korralik intervjuu, mis projektist/kliendist arusaamise lihtsamaks teeb. Loomulikult võib agentuur peale esimese kontakti saamist selle intervjuu/lõpliku briifi ise kokku panna (helistab, teeb koosoleku vmt) aga siis pole selle teenuse kasutegur nii suur.
Mille jaoks on kõvasti turgu, on inimesed, kes suudaksid kliendiga maha istuda, põhjalikult rääkida nende vajadustest ja ootustest ja eelarvest ja siis soovitada vastavalt sellele õigeid agentuure, panna kokku korraliku briifi ja läbi hammustada agentuuride hinnapakkumised, neid võrrelda jne. Ehk siis konsultantide jaoks. Objektiivsete konsultantide jaoks. Neid on kindlasti väga vaja avalikus sektoris aga ka paljud ettevõtted on üsna plindris, kui peavad veebi uuendama / sotsiaalmeediakampaaniat tegema jne. Keda eelistada? Velvetit või seda kahe koolipoisi firmat, kes teeb kolm korda odavamalt ja kaks korda kiiremalt? Kas ma võtan Wordpressi mida kiidab üks agentuur või Drupalit, mida teine?
Ma muidugi annan aru endale, et tegu on hetkel MVPga :)
22. aprill 2014 - 10:07:07 · Otselink
-
prtkaru 10 a
Ühe kahe koolipoisi firma esindajana kiidan tajo teemakäsitlust. Minu meelest on iga agentuuri jaoks Aiti-laadne täidetav vorm või vabas vormis sama informatsiooni hankimine kliendilt kõige elementaarsem asi, mida üldse teha, ja proovida selle teenuse eest 10% vahelt võtta on väga julge samm!
Idee on tegelikult lahe, seal on kasulikke pooli nii kliendile kui agentuuridele: klient sisestab info ühe korra ning masspostituse eest hoolitseb süsteem. Agentuuril on lihtne keskkonnast endale meeldivaid hankeid lantida ja soovi korral vastata. Samas nende hankekeskkondadega tekib kliendi ja agentuuri vahele lisakiht, mis vähendab personaalset lähenemist ja mulle ei meeldi. Agentuur teab koheselt, et hange on massidele, klient teab, et tal on palju valikut ning ka seda, et agentuur teab, et klient teab, et tal on valida. Aga eks see ole see tiheda konkurentsi nimeline külmem pool siin elus.
Nimekiri liitunud ettevõtetest ei teeks antud keskkonna credibilityle paha, aga ilmselt pole seal väga midagi näidata hetkel. Kui veel ühe asja kallal norida, siis Emailiaadress ei kuulu kirjaliku eesti keele sõnade hulka.
Jõudu!
22. aprill 2014 - 12:42:47 · Otselink
-
kaups 10 a
Idee võib lahe olla, aga kvaliteetteenuse pakkujatele pigem küsitav lahendus. Seda lihtsal põhjusel, et keskmine päringukvaliteet, saati korraga näiteks 30-le teostajale, ei ole üldse hea mõte teostajatele. See on nö massiteenuse madala müügiefektiivsusega teostajatele ning sobib pigem freelanceritele kontaktipüüdmiseks, kus eelkõige hind/aeg on argument.
Keegi ei tahaks teha 1:30 täenäosusega pakkumisi iga päev. Korraliku pakkumise tegemine eeldab juba süviti minemist teemasse, mis on aga ajakulukas/kallis. Seega peab hoolega valima, kellele üldse pakkumist tegema hakata. Näeme ju vägagi hästi, kuidas pixlis otsitakse nö pisitegijaid kiiretele näpukatele, "eile õhtuks vaja". Umbes sama infovoogu võib sealt oodata ja sellel on kindlasti oma sihtgrupp olemas väiketegijate näol. Proovisin ka vormi täita, praegu kaob see info kuhugi musta auku. Mis sellest saab vms, ei saagi aru.
Tõsisem tellija teeb tõenäoliselt pigem ise eeltööd ja eelvaliku agentuuride osas, samuti on tema jaoks tänane sisestusvorm mittetõsiseltvõetav. See vorm peaks pigem suunama ja õigeid küsimusi küsima, et tekiks parem briif, mis annab natukenegi aimu, kas see päring sisse võtta analüüsimiseks või mitte. Tüüpiline päring saab seal olema tõenäoliselt "Tahame uut kodulehte, palju see maksab?"-tüüpi.
Nish on asjal kindlasti olemas, pigem võiks see olla näiteks Pixel.ee lisafunktsioon (Jüri, teeme ära?). Eraldiseisva asja edukuse jaoks peaks seda järjepidevalt iga jumala päev turundama. Praegune lahenduse puhul ma ei usu asja jätkusuutlikkusse, kuid sellest hoolimata soovin edu ja häid mõtteid arenduse suunal.
PS. Ehitussektoris on näiteks selline hankekeskkond olemas. Ma ei tea küll, kuidas läheb nii keskkonnal kui sellega liitunud ettevõtetel. http://hange.ee
Kõrvale veel maailma üks tuntumaid "kähku-vaja-veits-midagi-teha" saite http://www.fiverr.com
22. aprill 2014 - 13:34:35 · Otselink
-
Allar 10 a
Sellist asja, et saab masshinnapäringut saata, pakub reklaam.ee ka. Valid sealt sobivad firmad ja üles tekib link "Saada hinnapäring". Kunagi sealt ikka tuli päringuid.
Erinevatest kohtadest jõuab mulle postkasti aegajalt vigaseid hinnapäringuid, mis osaliselt on nö varjatud masspäring (saadetud bcc'ga), teised täiesti avalikult saadetud ca 20 firmale, stiilis et kes teeb parima hinna. Kolmas seltskond on ettevõtjaid, kes tahavad pakkumist rahataotlusele/projektile lisada ehk siis neil on raudselt olemas oma võll, aga vaja alternatiivset pakkumist, mingist reaalsest tööst võib ainult und näha.
Pika jutu mõte on, et selliste masshinnapäringutega tegelemine teenuse pakkumise puhul ei tasu ära. Eri projektides on igasugu eri nüansse, mis kõik tulevad välja, nagu siin ülalpool ka mainitud, läbirääkimiste käigus ja vahest ka mitmete kohtumiste jooksul, mille ajal muutub ka hind kõvasti.
22. aprill 2014 - 19:03:19 · Otselink
-
Tiiger 10 a
vaalaskala - Ettevõtete nimekiri on kindlasti plaanis ja ehk ka lisavalik, et hankida auhinnatud/suurtelt agentuuridelt väikse kõrvalmärkena, et nõuab rohkem ressursse, aga on kindlam valik.
tajo - Kindlasti soovime ära kaotada hetke 5 lahtrit ja teha hanke palju palju detailsemaks, et hiljem ei tekiks ühtki küsimust. Lisaks on juba hetkel ka võimalus küsida abi hanke läbiviimisel, mis sisuliselt ei olegi midagi muud, kui juba sinu mainitud konsultandi teenus, mida kavatseme nagunii pakkuda. 10% on komisjonitasu juba praegusest hetkest, kuna lähitulevikus plaanime teenust arendada nii palju edasi, et reaalselt agentuuri jaoks väheneb ajakulu.
kaups - Kuna meie sissetulek sõltub teenustasust, mis tuleb hanke lõppsummalt, siis võid kindel olla, et otsime isiklikult kliente, kes oleks valmis OKIA'st või Velvet'ist hankima. Väiksed otsijad leiavad meid ja tegijad ka nagunii üles. Kogu info jõudis meieni ja ei teagi, mis tekitas kahtlust, et see kuskile kaob, kuna päris mitmed liitujad registreerisid oma ettevõtet ligi 7x ja nüüd on meil duplikaat päringud. Eks kogu sisu ongi ju teenusel kokkuvõttes see, et agentuur peaks reklaamile vähem aega raiskama ja teeksime seda ise.
p2tu - Erand kinnitab muidugi reeglit, aga proovime oma teenust lihvida nii, et küsimusi ei tekiks ja iga päringu outcome oleks tõesti selge lähteülesanne, millest saab 100% kindlusega lähtuda.
Tänud kõigile tagasiside eest. Võtame kriitikat kuulda ja teeme vastavad korrektuurid. Omaltpoolt garanteerime, et esialgu konarlikust teenusest saab veel asja.
22. aprill 2014 - 20:28:38 · Otselink
-
Zap 10 a
esilehega võiks mingit disainerit pisut tülitada. Mõte väga ok :) Edu!
23. aprill 2014 - 16:14:53 · Otselink
-
Tiiger 10 a
Kujunduslikult küll üsna robustselt, kuid saime maha uue hankevormiga, mis nüüd peaks hinnapakkumiseks kokku võtma ka kõige mahukama veebi.
Lisaks soovime teatada, et antud hetkel kitsendasime oma MVP ainult veebilehtede peale. Lähiajal on plaanis Teieni tuua esimesed hanked ja kindlustada natuke nii endi, kui agentuuride seljatagust kasutamistingimustega.
Hea meelega võtame vastu konstruktiivset kriitikat ja soovitusi, kuidas vormi veebi jaoks kohendada. Ka kõik teised soovitused ja muu tagasiside on väga tore ja kasulik.
Zap - eks see kujundus pole jah kõige parem ja tänu Helvetica Neue puudumisele Windowsil on pilt ka operatsioonisüsteemiti küllaltki erinev. Aga tänud!
24. aprill 2014 - 01:33:35 · Otselink
-
Zap 10 a
www.dropbox.com/s/muebwadotfhux1w/Aiti-ava.png
24. aprill 2014 - 02:17:32 · Otselink
-
Tiiger 10 a
Väike retouch nii kujunduse osas, kui ka teenuse üldises ülesehituses. Areng jätkub!
Tänud Zap!
11. mai 2014 - 02:32:45 · Otselink
-
kristjan07 10 a
#footer
Sinna pange width: 100%; hetkel annab lehele horisontaalse scrollbari11. mai 2014 - 21:39:18 · Otselink