Uue e-poe logokavand

  • Uus naisteriietele suunatud veebipoe kavand on saanud oma esimese kuju. Loomulikult teadjamate head nõuanded, soovitused, suunanäitajad on väga teretulnud.

    http://www.dressup.ee/avaleht.jpg

    Ülesehituselt on tegemist suht tüüpilise riiete e-poega. Kas värvivalik on piisavalt naiselik? Mida võiks teha teisiti? Mida tähele panna? Mis on puudu?

    Slogan on suht klišee, selle koha pealt võib silma kinni pigistada. Pildid on samuti täiesti lampi ja see tekst mis nende peal.

    17. detsember 2012 - 20:12:44 · Otselink

    1

    • Ostukorvi sümbol on ikkagi korv või käru, siin ei tasu loomingut teha, sissetöötatud sümbol loob seose, et tegu on ostukeskkonnaga.

    Loe kõiki

  • logo on nagu on, sellisel kujul ei oma ta mingit prominentset väärtust ja arvan, et headeri peale on raisatud liiga palju ruumi

    * headeris on tegu ruumi raiskamisega, ja jagatud 3 sektsiooni mida saaks vabalt vältida ja natuke koomale tõmmata, ühe rea kaotaks sootuks
    * otsingukast täiesti nähtamatu ja suhteliselt sarnane ostukorvi nupuga, rakse eristada.
    * suure tõenäolisusegavärvipime vast ei erista logo taustast

    e-poe tähtsamad osad, avaleht, otsing, ostukorv ja checkout . Seellest tulenevalt tuleks tõsta see mis on aktuaalne kindasti nähtavale alale, headerist saaksid vähemalt 40px - 80px koomale tõmmata ja segava info ära visata (kontaktid mis on nii kribud ja märkamatud jne) otsingu teha fookusesse ja ostukorvi tuleks ka teha ikkagi suhteliselt puust ja punaseks eristuma

    17. detsember 2012 - 21:30:03 · Otselink

  • Hoosh 6 a

    Kohati võib madala kontrastsusega teksti andeks anda, kui tegu pole contendiga vaid kujunduselemendiga, selle lehe puhul on sisutekst hele hall valgel taustal, veel hullem hele hall, hele hallil taustal :D. Kõik tekstid mustaks - visuaalselt ei lähe midagi halvemaks, aga külastajale läheb kõik hulga lihtsamaks.

    18. detsember 2012 - 09:56:35 · Otselink

  • Taimar 6 a

    Logo on nagu on, jah. Logomärgi peal olevad "DU" tähed ei resoneeri kuidagi logoteksti "DressUp" fondivalikuga, sh on viimane nii prindis kui ekraanil ülekasutatud. Tasuks midagi unikaalsemat otsida. Logomärk võiks samahästi olemata olla…nagu vaalaskala eespool juba ütles – sellisel kujul ei oma ta väärtust. Võib-olla jättagi ainult tekst? Eriti kui saaks põnevama fondivalikuga.

    Tüpograafia: tekst on kribu ja vähekontrastne. 12 px suurune typeface pole kuidagi õigustatud eeldusel, et sisutekst peaks olema erilise pingutuseta loetav. Lausteksti võiks vabalt 16 px peale ja toetava väiksema suuruse 13 px peale lükata. Sisuteksti värvi ei ole mõtet heledamaks kui #222 või #333 kruttida. Päris süsimust ei ole tihti hea, kuna ClearType tõttu tekivad ebameeldivalt värvilised servad.

    18. detsember 2012 - 12:04:03 · Otselink

  • Allar 6 a

    No see päis on, ühes toonis kõik, ikka ajuvaba. Endale ei tundu imelik? Allpool on nagu ok, valge, hall, lilla jne. Aga päis üleni lilla.

    Võtke elioni leht eeskujuks, seal täpselt samad värvid.

    18. detsember 2012 - 16:32:33 · Otselink

  • Tänud asjalike soovituste eest. Võtab arvesse!

    18. detsember 2012 - 21:27:17 · Otselink