tööpakkumine projektijuhile

  • Ardi H 12 a

    Tere,

    Espresso otsib oma kollektiivi (veebi)projektijuhti. Täpsemalt http://espresso.ee/job/ .

    Tänan!

    24. september 2008 - 17:15:06 · Otselink

  • siin on pidevalt teema, et tööpakkumisi ei tohiks kommida (kui midagi just väga puus ei ole), aga ei saa ju ...

    Ära pixlist PROJEKTIJUHTI otsi !!!

    24. september 2008 - 21:03:45 · Otselink

  • jüri 12 a

    siin kõik vihkavad projektijuhte, ära otsi jah :P

    25. september 2008 - 02:02:20 · Otselink

  • Svennu 12 a

    Võib küsida, MIKS? :)

    25. september 2008 - 10:01:08 · Otselink

  • PeZ 12 a

    prjuhid on need kes ei oska kliendile "ei" öelda ja lubavad võimatuid tähtaegu ja lahendusi kokku :)

    25. september 2008 - 10:04:16 · Otselink

  • Svennu 12 a

    Millisel juhul oleks see "ei" sõna vajalik, ning kas siis tõesti ei küsita ennem nö teostajatelt endilt kui kaua üks või teine projekt aega võiks võtta. Hetkel jättis mulje, et projekti juht istub omas boksis, ning puudub kommunikatsioon kaas töölistega, antud hetkel siis kujundajad ja progejad.

    25. september 2008 - 10:51:25 · Otselink

  • PeZ 12 a

    nii see elus tihti on ka.

    25. september 2008 - 11:06:36 · Otselink

  • Svennu 12 a

    Imelikud inimesed siis saanud projektijuhi kohale siis :s Kui just töölepingusse pole kirjutatud TÄPSED punktid, et keelatud konsulteerida teostajatega jne, siis nagu ma vast ajaks asja hoopis teistmoodi... Ehk kui tallinna tagasi kolin proovin selle ameti ära :P

    25. september 2008 - 11:14:29 · Otselink

  • wuzz 12 a

    küsimus polegi niivõrd tööahela järgmise etapiga kommunikeerimises kuivõrd projektijuhi oskuses/tahtmises/julguses tööd kaitsta ja põhjendada. tossike projektijuht on kõigega nõus mis klient ütleb ja ei põhjenda kunagi kellelegi midagi, ütleb et on vaja ja kõik. tekib depressioon ja vihkamine ning tähtajad venivad.

    25. september 2008 - 11:25:35 · Otselink

  • PeZ 12 a

    jep. eriti mõnus on olukord kus projektijuht lubab midagi kliendikohtumisel, siis selgub aga et see vajab 10x lisatööd, materjalide juurdetegemist ja tellimist ja kolmekordset ajakulu, seejärel ürtiab kliendiga rääkida, et tuleks ikka lisaeelarve ja tähtaega edasi lükata, aga klient ütleb, et pole nõus, te ju lubasite ja olgu tehtud.
    uhh.

    õnneks pole ammu seda olnud.

    25. september 2008 - 11:28:37 · Otselink

  • iam 12 a

    hmm, kui teil projektijuhtidega nii palju probleeme on, siis miks mitte minna korrus kõrgemale ja rääkida sellest tema ülemusele?

    ei tea, endal pole küll probleeme olnud projektijuhtidega, eks neil vahel ikka apsakaid juhtunud, aga ma usun et kui oleks olnud pidevalt probleeme, siis poleks küll vaikinud ja ainult kuskil foorumi postitusi teinud :P

    25. september 2008 - 11:49:55 · Otselink

  • Svennu 12 a

    KINDLASTI valin selle töö järgmiseks :P

    25. september 2008 - 11:57:32 · Otselink

  • Lars 12 a

    ma olen leiba teeninud kujundajana, projektijuhina ja ka "korrus kõrgemal" ja fakt on see, et ükskõik mis rollis sa oled, ikka on keegi teine alati loll.

    niiet - grouphug!

    25. september 2008 - 12:31:17 · Otselink

  • Svennu 12 a

    word @ lol

    25. september 2008 - 12:35:36 · Otselink

  • tegelt mulle ongi oluline, et saaks kedagi sõimata ja tanki lasta, see ei ole absull oluline mida klient tegelt tahab kuniks on üks m*nn kelle kulul nalja visata :)

    ja see jääb ilmselt alatiseks nii, et töötajat huvitab ikka rohkem see , et eelarbes asi püsiks, kui reaalse ülesandega tegelemine ja projektijuhti huvitab rohkem see, et klient saaks mida vajab. Põnev oleks, kui rollid vahetada ja sellest reaalne kasu tekiks, kahjuks on märgata seda, et rollide vahetumisel vahetub ka mõttemaailm ja olukord jääb samaks.

    25. september 2008 - 12:44:41 · Otselink

  • PeZ 12 a

    et rollide vahetumisel vahetub ka mõttemaailm ja olukord jääb samaks. <

    kusjuures jah, see päris sürreaalne.

    25. september 2008 - 12:51:09 · Otselink

  • jah tuleks juba kiiremini aega, kus lisaks soo- ja rollivahetusoperatsioonidele tehtaks ka liigivahetusoperatsioone. Laseks plaksust ennast oravaks lõigata ja prõksutaks ülejäänud elu pähkleid, tammetõrusid ja kuivataks seeni. Üldse ei kotiks mingid summad ja tähtajad peale talveune ja talveune jooksul kuluvate kalorite

    25. september 2008 - 13:58:55 · Otselink

  • jüri 12 a

    päris mitu kiirelt klassiku staatusesse püüdlevat ütlust on siin threadis :D

    25. september 2008 - 18:10:34 · Otselink

  • emer 12 a

    Need spetsiifilised müügimehed/projektijuhid on veel huvitavamad. Pez teab.

    27. september 2008 - 19:17:39 · Otselink

  • PeZ 12 a

    jep, need on ikka puhas võit. teleseriaali saaks nendest.

    27. september 2008 - 19:25:17 · Otselink

  • emer 12 a

    Reality - sellest sügisest.

    27. september 2008 - 20:03:17 · Otselink

  • Allar 12 a

    "jep, need on ikka puhas võit. teleseriaali saaks nendest. "

    no ma olen ka sisuliselt müügimees/projektijuht ja mind huvitaks väga mis on need põhilised vead mis sinu arvates tehakse?
    lubatakse kliendile võimatut? okei sellest patust olen ma puhas.
    antakse võimatuid tähtaegu? okei see pole kunagi probleemiks olnud.
    mis veel?

    27. september 2008 - 22:20:32 · Otselink

  • ints† 12 a

    võtaks ka siis veits sõna.

    Seda, et mõni projektijuht ei ole mitte kunagi kliendile midagi sellist lubanud, mille teostamine hiljem raske/võimatu on, on puhas vale, väitke mida tahate! Tahaks nähta projektijuhti, kelle tähtaeg ei ole kunagi üle läinud. See ka nagu imelik kuulda. Mõni kiirem või teine projekt ei ole sisse sõitnud, mis vajab kiiremat lõpetamist? Või tegeletakse ühe projektiga ainult korraga? Projektijuhti töö on ka lisateenistust teenida ja müügi käigus paratamatult tuleb vahel rohkem pakkuda, sest vastasel juhul ei saa tellimust. Sellest tingituna ka tegijal rohkem tööd või pärast ülesande lõpetamist muudetakse soove.

    Samas projektijuht on ka see inimene, kes on kliendi ja tegijavaheline pasafilter. Ehk kogu see pask mis kliendilt tuleb vormitakse viisakasse vormi, suur osa pasast lükatakse kliendile tagasi ehk tehakse selgeks, et nii ei saa, ole mõtet teha. Pakutakse välja uued mõistlikud alternatiivid, mis on kliendile vastuvõetavad ja tegijale mõistlik teha. Tegijale jäetakse ideaalis ainult filtreeritud ja konstruktiivne ja sihipärane ülesanne teha. Samuti filtreeritakse tegijapoolsed kommentaarid ja sõim viisakasse vormi, mida on konstruktiivselt võimalk kliendile põhjendada. P.S. ja on ka ju mõistlikke kliente, mitte ainult veidrate soovidega kliente, siis kõigi elu lihtsam ja mõnusam :)

    Kui rahvas siin räägib, et projektijuht annab kogu pasa tegijale kaela, siis on lihtsalt halb projektijuht. Samas võibolla see kaelaantud pask on ainult 10% kogupasast, mis tegelikult läbi käinud.

    28. september 2008 - 00:10:04 · Otselink

  • PeZ 12 a

    ma arvan et te ei mõista lihtsalt tausta - ehksiis olid ajad kui me emeriga CMAs, hr Vilu Parvetiga koos töötasime :)

    28. september 2008 - 12:32:06 · Otselink

  • Allar 12 a

    no see seletab kõik

    28. september 2008 - 12:52:28 · Otselink