toolsproject

  • siim s 20 a

    toolsproject
    netmedia tegi.

    09. mai 2005 - 17:56:33 · Otselink

  • Kena

    09. mai 2005 - 19:40:53 · Otselink

  • Sven 20 a

    netmedia on üldse mu viimase aja lemmik (y) väga hea silmaga kujundatud tööd, mõistlik flashi kasutus ning tehniliselt samuti korrektselt vormistatud.

    09. mai 2005 - 20:16:00 · Otselink

  • Kahju ainult et neil pole head portfelli kusagil yleval. Või on? No netmedia enda kodukalt maisoka midagi otsida:-)

    09. mai 2005 - 22:00:41 · Otselink

  • tonal† 20 a

    absoluutselt sama kamm, mis nende dypos lehega -- random sisuliselt läbimõtlemata kasutamine. random vahetus on mõistlik panna näiteks esilehele ainult, et kui kasutaja tuleb mingi aja tagant uuesti lehele, siis jääb mulje, et visuaal on uuenenud, et sait elab.
    alajaotustes oleks aga teemakohased pildid paigas.
    praegu rändan ühest alajaotusest teise ja lööb miskipärast ikka selle onu ette. mida see on tahab? :):):)
    estonian, italian, findland (? -- peaks olema finnish teiste malli järgides?) national site lingid ei tööta.
    üldse on saidil üks lühem jutt ja üks kaart ja muud suurt midagi.
    mis sait see on? kuidas tohib kliendi veel käivitamata asja niimoodi välja panna ja promoda???
    netmedia enda kodulehekülg teeb jah nõutuks.
    väga hea müügimees neil ilmselt.

    10. mai 2005 - 00:22:14 · Otselink

  • Sven 20 a

    netmedia enda koduleht oleks minu kui kliendi jaoks väga tugev müügiargument.

    10. mai 2005 - 09:09:19 · Otselink

  • sven, äkki põhjendad lähemalt, Miks?

    10. mai 2005 - 09:58:59 · Otselink

  • tonal† 20 a

    sealt saab meili saata.
    see on tugev müügiargument.
    sinul, indrek, näiteks on liiga palju segavaid linke vaja vaadata ja klient väsib enne ära, kui ta meilisaatmise lingini jõuab.
    sa oled 12 müügiargumendi võrra netmediast maas. klient on mugav. talle pole vaja tehtud töödega udu ajada.
    tal pole aega -- anna talle see, mida ta kõige enam vajab. korja muu läbu ära ja pane suurte tähtedega meili saatmise link.
    ja sulle hakkab ka uksest-aknast kliente sadama

    10. mai 2005 - 12:02:38 · Otselink

  • tonal mida sa ajad? kedagi ei huvita see random. pilt on lihtsalt lehetäide. see kas ta seal vahetub või mitte pole tähtis kui just pole otsest illustreerivat ülessannet. sinu lessonid teemal random tsekk jee ja jee on täiesti kasutud.
    parem võiksid sa oma lehel ned orsinali stiilis junnid ära korjata. ja alles siis jahu orignaalsuset, usuabilitist ja muust sogast millest naabrimees sulle õllelauas jahus. ja siis hakkab aknast kliente sadama. raha tuleb ajee ajee ma olen kõva disainikutt ja saan rikkaks nagu paper.ee

    10. mai 2005 - 12:16:46 · Otselink

  • Kuulge, ärge olge nii õelad. Igalyhel on õigus oma arvamusele.
    Kuid ma olen siiski isiklikult arvamusel et klienti huvitab valiku tegemisel eelnevalt tehtud tööd. Lambist kärss võib ju kusagil mingi pildi virutada, mailiaadressiks linkida, paraku ei anna see talle ühtegi klienti. Pörsast kotis ju ei osta.

    10. mai 2005 - 12:26:38 · Otselink

  • nigr , kas paper.ee on siis rikas? lihtsalt küsin, pole halli aimugi endal.

    10. mai 2005 - 12:51:40 · Otselink

  • Sven 20 a

    eeää, vaadake tegelt veebi kaudu ei tulegi eriti palju kliente nagu. olen kuulnud et müügitöö toob kliente ja teinekord see kui jutt levib, et mingi vend on osav tegija. netmedia on nähtavasti piisavalt pädev et ei pea mingit uinamuina bulshit oma lehel kokku ajama ja mingeid linke üles toppima.

    ja minu meelest nende sait on piisavalt intrigeeriv, et ma nendega ühendust võtaks ja tehtud asjade kohta lisainfot küsiks.

    a noh, kui ikka tööd ei ole siis peab panema kodukale änxa flashi ja infokataloogis ennast promoma. onju

    10. mai 2005 - 13:04:17 · Otselink

  • tonal† 20 a

    sven -- koduleht näitab sinu potentsiaali, suundumust, kogemust.
    ja eelkõige -- vastutust.
    et sa ei ole kutt tänavalt, kes täna on ja siis nädala pärast on kurat teab kuhu kadunud ja otsi siis keda, kes oskab su käkki edasi arendada.
    tehtud töö on kogemus -- et osatud selles ja selles mahus projekte läbi vedada.
    kui sa nüüd võtad lahti neti alt webitegijate loetelu ja vaatad kasvõi kümmetkonda kodulehte, siis saad vast aru, et teiste firmade kõrval netmedia ei hakka millegagi silma.
    ja -- need teised firmad ei vaja pixlis promomist.

    10. mai 2005 - 15:02:00 · Otselink

  • Sven 20 a

    tsau tonal! see on mõnes mõttes mõtetu vaidlus siin. meil on erinevad arusaamad nii heast kujundusest kui ka mõnedest muudest asjadest :) a kui mul mu isiklik koduleht põhitööks saab ja keegi kurat ei telli küll ma siis seda laiendan. kuid esialgu ei tunne vajadust. ja nähtavasti ei tunne ka netmedia :P peace

    10. mai 2005 - 16:15:51 · Otselink