online advertising

  • Ardi H 13 a

    kirjutan uurimustööd online reklaamist. oskab keegi viidata kasulikku materjali? eriti oleks kasu statistikast või uurimusest, mis erinevaid meetodeid omavahel vastadab - SEM vs affiliate mar. vs viral vs kodulehe arendamine vs traditsioonilisemad bännerid jms. Mõõdupuuks näiteks ROI, või miski psühholoogiline aspekt..

    üks ootamatu probleem on terminite eestistamine. kas seda üldse tehakse? mismoodi? partnerturundus, otsingumootori-marketing, viiruslevik? :)

    kui keegi asjaga tõsisemalt tegeleb, küsiks veel paar spetsiifilisemat küsimust, niiet palun andke märku.

    27. aprill 2007 - 14:14:03 · Otselink

  • kui eestistad siis ikka otsingumootori turundus mitte marketing. Viral marketing on viirusturundus.

    27. aprill 2007 - 23:08:48 · Otselink