mis CMS
- 1
- 2
-
tfk 20 a
Nagu ma siin foorumis juba paar korda öelnud olen siis saab ka CMSi nii teha, et kasutaja ei saa midagi suurt p**** keerata. Lihtsalt tuleb asi võimalikult nii teha, et kasutaja saab ainult teksti sisestada ja CSS teeb ülejäänud töö. Enda pisi-CMS'is on võimalik Bold, Italic, Underline, Lingid, Tabelid ja disaineripoolt määratud CSS stiilid...a la "Alampealkiri", "Too esile" jne. Minu filosoofia on see, et firma paneb ülesse, muudab tähtsamaid setinguid nt css stiilid, kasutajad jm ja klient saab oma infi muuta. No samas on see võimalus, et firma teeb kõik ise, aga cms on taga ja töö aega kulub ju vähem...nii et pisemad arved. Ma arvan, et selliseid kliente ja lehti on vähe kus peaks iga kuradima tekst, lehekülg disaineri poolt ülevaadatud olema. Sellisesse utoopiasse ka ei tasu langeda.
26. jaanuar 2005 - 22:28:44 · Otselink
-
wuzz 20 a
välismaal väga levinud muide. kolme järjestikuse <br> pärast tekstis hakatakse narrima juba. päriselt ka.
26. jaanuar 2005 - 23:27:51 · Otselink
-
muidumeez† 20 a
CMS - Content Management System (ehk sisuhaldus-süsteem)
Pööraks tähelepanu viimasele sõnale - System ehk süsteem. Enamus kodukootud asju tegelevad küll sisu haldamisega, ei ole aga süsteemid. See on sama jama nagu paljude lehtedega, mis ennast portaalideks nimetavad.27. jaanuar 2005 - 10:16:19 · Otselink
-
Raf 20 a
Keegi võiks väikse võrdluse eestis pakutavatest CMS'dest teha, kus oleks omaduste võrdlus ja hinnaskaala.
Siis oleks hea lasta kliendil endale ise sobivam valida.
või mis?Pakun et arvestatavaid on vähemalt 10?
27. jaanuar 2005 - 12:33:24 · Otselink
-
kaups 20 a
raf, see pole teab mis otstarbekas, sest cms-i ja cms-i vahe on ka rakenduslikus perspektiivis: üks sobib paremini suurele riigiettevõttele, teine väikefirmale. üks klient tahabki hirmkeerulist asja, saab aru funktsioonidest ja fännib nende kasutamist, teine tahab teksti ja pilte sisestada ning sellega tema vajadused piirduvad. jne. erinevad target groupid.
27. jaanuar 2005 - 12:41:57 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
jah, aga sa ei saa neid tasuta võrrelda :D
27. jaanuar 2005 - 12:48:42 · Otselink
-
Raf 20 a
Saan aru.
Ei loodagi, et see mulle 100% reaalse pildi annaks.Tegelikult on palju inimesi, kes nö. webide arendusega tegelevad ning tihti lasevad nad mõnel programeerijal mingisuguse adminni webile kokku lappida, kuid olen kindel et enamasti saab cms'dega kõik vajadused rahuldada.
Isiklikult pole kokku puutunud arvatavasti väga paljude heade CMS'dega (Pyramid CMS'ga, Krabi jne). Kindlasti on need hea, kuid ma ei tea nende võimalusi ega hindasid, seega on raske neid ka klientidele välja pakkuda.
Jällegi pean mainima et Saurus on hea, kuid tihti liiga kallis eesti klientidele ning kahjuks vajab serverites eraldi confi.
27. jaanuar 2005 - 12:59:40 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
Odavalt müüa on kahjulik.
27. jaanuar 2005 - 13:12:32 · Otselink
-
Raf 20 a
vaalaskala, mis on odav?
Pakun et 6k - 10k on odav,
kuid 15 tavalise webilehe eest on mõistlik ma arvan.Seega ei saa 24k eest CMS'i lubada.
Suuremad lehed maksavad loomulikult rohkem.27. jaanuar 2005 - 13:29:12 · Otselink
-
kaups 20 a
iga töö on erinev, iga klient on erinev. meie näiteks ei müü softi kui sellist vaid tulemust, mille saavutamiseks sobib abivahendina cms. või kui ei sobi, tehakse käsitööd. pole olemas mingit "karbihinda".
27. jaanuar 2005 - 13:38:26 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
kui arvestada, et 24k on kallis, siis alla selle on mingilt maalt odav, kui kliendi soovid on samad, siis teeb odavalt müünud vend lihtsalt odavamlt tööd, sest sama papi kokkusaamiseks peab ta tegema n+1 liigutust rohkem ja kui arvestada, et sama tulemuse saavutamiseks kulub mõlemal täpselt ühe palju aega, siis on ju tulemus natuke nukker?
hinna paneb paika turg.
müü võib ka 3 krooniga :) peaasi, et äri edeneb ja maksud makstud, tahaks korralikus ühistranspordis sõita või oma autoga korras teedel kimada.
27. jaanuar 2005 - 14:37:47 · Otselink
-
marko† 20 a
tahaks väga näha enamus cmside demo aga keegi ei paku.
pilt ei ütle eriti midagi asja kohta.demo võiks olla ikka DEMO.
27. jaanuar 2005 - 15:06:36 · Otselink
-
kaups 20 a
marko, tõsiseltvõetav klient vaatab, kes on veebifirma kliendid, millised on tema tööd ning tuleb kohale ja näeb ka DEMO. kõik on lihtne, sõltub lihtsalt inimese mõttelaadist, iq-st ja viitsimisest.
27. jaanuar 2005 - 15:27:01 · Otselink
-
smr† 20 a
Hei,
Saurus cmsi saab ikka proovida nii demosaidil demo.saurus.ee ( kasutaja/parool - demo/demo ) kui ka enda masinasse tõmmates - http://www.saurus.ee/990
27. jaanuar 2005 - 15:33:59 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
smr: saab, isegi proovisin kuid tundus kuidagi poolik või on seal meelega midagi puudu jäetud.
Näiteks kui loon prooviks ühe dokumendi rubriigi siis peale lingi loomise midagi teha vist ei saa. Vajutan näiteks loodud lingi peale ja saan vastuseks tühja lehe.
Teine kala, kui logides valin keele keskonna Estonian siis saan adminni ikka Inglise keeles, tähendan pean uuesti Eesti keele valima. Võibolla jäi mulle midagi segaseks, võimalik.
Demo kaedes tundub näiteks juba menüü tegemine suht napakas, esiteks ikoonid on loetamatud ja kipakad minujaoks ja inglise-eesti segapudruna, brrr (ei taha maha asja muidugi teha)
27. jaanuar 2005 - 15:45:39 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
RTFM tuleks alguses vist teha. Samas erinevad veebiinterfeisid on sageli arusaamatud ja funktsionaalsus avaneb alles pärast pikemat uurimist või koolitust :(
27. jaanuar 2005 - 15:52:58 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
vaalas: koolitus koolituseks kuid alati saab kõike lihtsamaks ja selgemaks, kergemini omandavaks teha. Arenemisruumi on päris palju, ka saurusel:)
Näiteks minu eelistus on näha võimalikult rohkem infot ühel lehel: kataloogide/dokumentide staatused, kataloogide/dokumentide kuupäevad, kataloogide/dokumentide avanemised-sulgemised, + muud puudutavad parameetrid. Mulle ei meeldi üldse kaevamise tehnika, stiilis mine sinna, siis sinna ja pane linnuke sisse, brrr
27. jaanuar 2005 - 15:57:57 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
see ruum on alati olemas
27. jaanuar 2005 - 16:08:31 · Otselink
-
ints† 20 a
"põnev oleks küsida - kui nad vastaks :) - neilt kümnelt suuremalt ärilahendusena CMSi valmistanud firmalt: kuidas viimase 2 aasta müügitrend on? ja kuidas võiks nende arvates lähitulevikku mõjutada võimalik üldine majanduslangus ja need mitmekümned turusolkijad amatöörCMSid? 8-) "
kui adekvaatset lahendust pakud, siis trend on tõusev (üks või kaks arvamust ei anna aga objektiivset infot paraku).
turusolkijad (kes alla omahinna teevad) on ja jäävad, need konkurentsi ei paku.väikest konkurentsi on pakkuma hakanud respekteeritud firmade odavad pakiveebid, kuid see ei ole otseselt turusolkimine, vaid nišši leidmine (kuigi jah, mõned kliendid, kellel silm 20k peale ei pilgu on kaotatud 5k pakiveebi pakkujale, kuna ta ei saanud aru, et klient oli ka nõus rohkem maksma)
27. jaanuar 2005 - 23:05:20 · Otselink
-
miggen† 20 a
härrased CMS-ide ehitajad-arendajad-müüjad, tsekake Ärielu (veebruar 2005) lk. 74 - 75, "Tuumakas sisu kaalub üles särava veebikujunduse", Lauri Liikane; eriti esimest peatükki "Kogu aur ja energia kulub kesta peale";
(artikli autori ja minu vahel pole mingit seost peale üpris sarnase mõttekäigu)...ja samas ajakirjas palju-palju informatiivset e-businessist...
15. veebruar 2005 - 15:26:35 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
miggen: pole küll antud lugu lugenud, kuid ega cms tegijad nüüd kodulehe sisu küll tegema ei hakka. See tellija rõõm mida ta sinna paneb ja kui ei pane - oma viga:))
või sain valesti aru?
16. veebruar 2005 - 15:22:33 · Otselink
-
kaups 20 a
df, hea tegija aitab kliendil mõelda, mida sinna ja mismoodi panna. kui klient tõesti on veendunud, et tahab layoutimisega ise tegeleda.
16. veebruar 2005 - 17:04:38 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
hea raha eest :)
16. veebruar 2005 - 17:06:43 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
jah, nagu vaalas ütles, hea raha eest:)))))
aga kui raha välja ei käida, kes siis hea tegija on? polegi ju
16. veebruar 2005 - 17:40:43 · Otselink
-
kaups 20 a
siis hoiab hea tegija jõudu mööda tulemusel silma peal.
16. veebruar 2005 - 17:50:15 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
milleks? närid küüsi kuidas klient sulle vastukarva teeb?
16. veebruar 2005 - 18:38:30 · Otselink
-
kaups 20 a
ei, oled professionaalne. see eeldab muidugi, et klient seda teab ja sinusse usub. kui mitte, siis see on tegija kehvast selgitustööst tulenev probleem. või kliendi lootusetust rumalusest. mõlemaid tuleb ette.
16. veebruar 2005 - 19:23:30 · Otselink
- 1
- 2