Appi
-
peekon 20 a
Vaja ühele inimesele selgeks teha, et selline reklaam on kole (väga kole) ning, et see ei tööta (ei müü). Mida arvate sellest asjast Teie?

14. veebruar 2005 - 13:41:45 · Otselink
-
Hendrik 20 a
mis su põhjendus on's?
14. veebruar 2005 - 13:54:54 · Otselink
-
peekon 20 a
rõve, kole, läbi mõtlemata. Kujuta nüüd ette seda reklaami ajakirja sisekaanel 1/1. Jah, väiksena ta ei tekitagi nii suurt tülgastust.
14. veebruar 2005 - 13:58:51 · Otselink
-
kaups 20 a
alumine ots ei toimi. seal peaks olema mitte kuiv raamat vaid pigem mõni õnnelik inimene, naeratav modell-"operaator", mingi mobiiliteema (helistamine numbrile vms). võib ka butafoorselt.
see tellis (tel raamat) on tõesti iganenud nähtus.
ja veebile nad üldse ei panusta?14. veebruar 2005 - 13:58:55 · Otselink
-
wuzz 20 a
kellele ja mida see reklaam müüma peab?
14. veebruar 2005 - 13:59:40 · Otselink
-
holic† 20 a
täiesti kena reklaam- ei midagi üleliigset ega fancyt- info annab edasi.
14. veebruar 2005 - 14:04:20 · Otselink
-
wuzz 20 a
et siis täpselt mis infot? et on olemas 1184 numbriinfo?
14. veebruar 2005 - 14:07:28 · Otselink
-
peekon 20 a
to wuzz: Sellest räägingi, et asi on läbi mõtlemata. Kästi asi kolmest asjast kokku panna. Numbriinfo logo, tekst telefoniraamat taskus ja 3d raamat. Kohad näidati ka näpuga ette. Tulemus lihtsalt jube. Tellija ise super-rahul.
14. veebruar 2005 - 14:10:54 · Otselink
-
vaalaskala 20 a
noh minule edastab see lihtne reklaam kõik mis vaja, sain teada infonumbri ja selle, et on olemas telefoniraamat mida võibolla läheb vaja ja mille saab tasuta.
Ei ole alati mingit naeratavat pedet sinna vaja panna :)
14. veebruar 2005 - 14:13:24 · Otselink
-
jüri 20 a
aga egon, mõtle siis asi läbi ja esita neile oma visioonide ajendil tehtud kavand. Kui suudad oma ideed neile selgeks teha ja need teenivad hästi ka tellija eesmärke, siis on ju kõik hästi.
Niisama plõksida, et tellija on loll ja dikteerib oma kulunud ideid on ju pointless.
14. veebruar 2005 - 14:18:15 · Otselink
-
holic† 20 a
joonista telefoniraamatule mobla kontuurid ümber ja antenn otsa, siis on paremini aru saada, mida nad edastada püüavad (et mitte seda paksu pointlessi kolakat ei ole vaja taskus vedada vaid oma klapiga telliskivi moblat, kust saad kirve hinna eest päringuid sooritada).
aga jään endiselt oma eelmise kommentaari juurde- liiga fancyks ei ole mõtet ajada.
14. veebruar 2005 - 14:23:36 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
shadow on vägev:))))
14. veebruar 2005 - 14:24:48 · Otselink
-
peekon 20 a
vot, vot vot holic. Sinuga täitsa ühte meelt...
14. veebruar 2005 - 14:25:50 · Otselink
-
peekon 20 a
to df: raamat pidi silma paistma :D
14. veebruar 2005 - 14:26:31 · Otselink
-
SlumdogMilli† 20 a
tõmmagu number-logo 90kraadi pöördega üle reklaampinna ja rohkem pole vajagi, see hakkab igast ajakirjast kohe silma:)) Igaüks võib paberit natuke keerata.
14. veebruar 2005 - 14:31:48 · Otselink
-
paries 20 a
tekitab huvi - seega hea reklaam. Kes ütleb, et reklaam peab kohe kõik ära ütlema?
14. veebruar 2005 - 17:37:04 · Otselink
-
Chuck_Norris† 20 a
Kujundusel pole häda midagi, teostus annab pisut soovida
15. veebruar 2005 - 13:32:29 · Otselink