Kuldmuna 2012

  • jüri 7 a

    Finalistid valitud

    Seekord olid digižüriis:

    Pärtel Vurma – žürii esimees - Velvet
    Tajo Oja (Edicy, Defolio ja Fraktali kaasasutaja, disainer ja tegevjuht)
    Kaupo Kalda (OKIA, loovjuht)
    Epp-Kristiina Keerov (ADM Interactive, strateeg)
    Kaupo Kõrv (Vigvam, loovjuht)
    Meelis Vill (smartAD, tegevjuht)
    Paul Kristjan Lilje (Elion, sisuteenuste juht)
    Andrus Purde (Achoo, Pipedrive)

    26. aprill 2012 - 11:41:29 · Otselink

    4

    • nüüd oled, ära vaidle :P

    • täpselt, ei vaidle (y)

    Loe kõiki

  • Natuke imelik ei ole digižüriil oma enda agentuuride töid hinnata? ...

    26. aprill 2012 - 14:17:28 · Otselink

    11

    • dvstr, ma nõustun. ei meenu mis aastal see oli kus karpide viisi mune igast asjade eest välja anti ja nende väärtus täielikult devalveeriti.

    • 2008 oli vist, kus Vatsonid 14 kuldmuna said :)

    Loe kõiki

  • tajo 7 a

    oma töid hinnata ei saanud ja kommenteerida ka mitte.

    26. aprill 2012 - 14:58:18 · Otselink

  • rain 7 a

    kas see on puht tehniline (tööde esitamise) küsimus miks Silmviburlane ei kandideeri mobiiliveebide kategoorias kuigi nende veeb on ilusti responsive?

    26. aprill 2012 - 15:21:01 · Otselink

    2

    • See ei jõudnud finaali, kena lihtne asi aga tugeva erroriga - menüü vahetab sisu nii, et sisu jääb ekraani serva raha peitu. Raske ui viga.

    • See "raske ui viga" sai ka kõrvaldatud. Parem hilja...

    Loe kõiki

  • +1 Frizuurika arvamusele... käis ka endal täna mõte peast läbi et ilmselt Eesti väiksus tingib selle kus tekib olukord... ise teen, ise kiidan, ise jagan endale auhindu. :) Piiz!

    26. aprill 2012 - 23:22:34 · Otselink

  • elering teist aastat järjest?

    26. aprill 2012 - 23:25:56 · Otselink

    1

    • ei, elering pole kuldmunal käind .. küll aga ADC auhindadel

    Loe kõiki

  • tajo 7 a

    kuulge maitea. palju hullem oleks, kui žürii koosneks inimestest, kes ei oleks valdkonnaga üldse seotud, kes ei teaks mis ja kuidas töötab jne.

    igal pool maailmas on žüriides oma ala tipud, kes - üllatusüllatus - on ka ise aktiivsed selles konkreetses valdkonnas, mida nad hindavad :)

    27. aprill 2012 - 09:08:44 · Otselink

  • Mõtlen siin kah selle väiksuse üle veidi...

    Kindlasti saaks tuua hindajaid juurde väljast ja erinevamatelt aladelt. Naaberriigid, ülikoolid, erinevad ettevõtete ühendused, seonduvate teemade eestkõnelejad, mittetulundus, riik jne.

    Tundub, et hetkel jääb vaade veidi ühekülgseks.
    Muidugi, agentuurides on pädevaid inimesi hindama, aga tegija esindab ennekõike tegijat, mitte kasutajat või tellijat.

    Kindlasit jääks kogu üritusest tõsisem mulje, kui seal ei oleks hindajad oma töödega. Saab kaasa rääkida või mitte, see on vähekuuldav fakt.

    27. aprill 2012 - 09:39:42 · Otselink

  • kaups 7 a

    Ühekülgsust tingib pigem see, mis töid esitatakse. Ärge kartke, et pärle ära ei tuntaks. Teed pärli, saad auhinna. Te peaksite proovima zhüriitööd ja tajuma, kui raske see on. Ma olen 99,9% veendunud, et pärast zhüriikogemust mõistaksid sa kõike paremini.

    Käisin eelmine aasta Barcelonas ADC zhüriis ja seal oli tõesti tase ja valik oluliselt parem. Julgust teha teistmoodi ja riskida. Tõsi, seal oli valdavalt toote- ja brändiveebid, tihit ka suuremad eelarved, meil rohkem korporatiivid. Eesti paar tööd said 30sek zhürii tähelepanu. Aga ka kampaanialahenduste osas tunnen meil vingetest ideedest puudust.

    Seega jah, on ühekülgsevõitu küll. Kuigi on ka mõned vinged, mis said ka muna.

    27. aprill 2012 - 21:13:08 · Otselink

  • 4

    • Seda mingiks eesti trendiks pidada on vist tiba liialdus. Kasvõi link

    • Sihtgrupp on idioot mis idioot, aga reklaam on hea. Ja vaevalt, et keegi solvuks sellise asja peale.

    Loe kõiki

  • jüri 7 a

    Tulemused:
    http://www.kuldmuna.ee/index.php/resultspublic

    18. mai 2012 - 12:52:00 · Otselink