Kodulehed kaovad ära?!

  • kaups 14 a

    Mis arvate, veebiarendajad, kas minu mõttekäigus on iva?

    Kas kodulehed kaovad ära?!

    12. veebruar 2010 - 10:00:35 · Otselink

  • wuzz 14 a

    mitte väga :). facebooki turundus kipub paraku turundusspetsi märg unenägu olema kuna enamus firmadel pole sotsiaalvõrgustikus väga midagi turundada. laenuteenust või autoremonti väga sotsiaalvõrgus ei müü, pangateenust ka arvatavasti mitte.

    lisaks veel turunduse viimine inimestevahelise suhtluse vahele hakkab varem või hiljem häirivaks muutuma nii et suretab issennast välja kui turundajate kompetents sellel suunal piisavalt tõuseb.

    12. veebruar 2010 - 10:19:37 · Otselink

  • kaups 14 a

    wuuzz, VABALT müüb laenuteenust või autoremonti sotsiaalvõrgus. üks kõvemaid hitte facebookis on täna näiteks postiteenus. Daah?

    sotsiaalmeedia turundamise olulisus hakkab alles vaikselt koitma, seni on olnud see "peaks muidugi jah" - "aga pole üldse aega" - "palju 3000 kr eest saab?" suhtumine. meie paari kliendi puhul on esimesed tõelised korralike eelarvetega kampaaniad facebooki lähiajal jõudmas ja olen ette kindel, et me oleme pikas perspektiivis seal koos nendega väga edukad.

    12. veebruar 2010 - 10:24:18 · Otselink

  • väga kehv on kui tahad sõprade kohta käivat infot vaadata, aga pead smartpost vms pasa reklaami taluma. kaups, ma loodan, et su ärid kärssavad ja sa facebooki rohkem mingi reklaamiga ei läbusta.

    12. veebruar 2010 - 10:31:08 · Otselink

  • wuzz 14 a

    olulisus seisneb paraku selles et raskelt tahaks head tasuta meediakanalit mida spämmida. paraku saab seal ainult müüa teenust mis on ekstra tehtud sotsiaalmeedia jaoks, vastasel juhul see liigitub ikkagi spämmiks.

    elame, näeme.

    12. veebruar 2010 - 10:32:32 · Otselink

  • wuzz 14 a

    no näed, keskmine kasutaja täpselt nii mõtlebki nagu mihkelmustak :) üks asi on see et sa mingi kliendi profiili fänniks hakkad aga see paraku tähendab et peale teist või kolmandat feed itemit läheb ka block peale.

    12. veebruar 2010 - 10:33:41 · Otselink

  • kaups 14 a

    wuzz, sul ilmselgelt ei ole sotsiaalmeedias turundamise kogemust. aga nagu ütlesid: elame näeme :)

    12. veebruar 2010 - 10:42:14 · Otselink

  • Oskuslik sots meedia kasutamine annab vägavägaväga palju paremaid tulemusi, kui lihtne bännerikampaania. Või nt välireklaam.. Ja hind on ka muidugi hoopis teine. Lausa lust ja lillepidu, kuniks jagub :)

    12. veebruar 2010 - 10:46:26 · Otselink

  • mis see facebooks siis on, ei ole koduleht? koduleht on see milles mingil asjal mingi kohalolek on, ühel asjal võib ju olla mitu kodulehte ja kohalolekut mitmes väljundis. Lihtsalt definitsioon tuleb enda jaoks ümber mõelda

    Ps: aastaks 2013 on mingi 100 miljonit kasutajat rohkem veebi külastamas just mobiiliga kui arvutiga. Defineeri oma kanalid kindlasti selleks ajaks ümber.

    12. veebruar 2010 - 11:57:51 · Otselink

  • Allar 14 a

    kui me räägime kodulehest, kui sellest ühest aadressist, kust ettevõtte kohta infot saab, siis see ei kao küll kuhugi.
    Facebooki tähtsus kindlasti kasvab üle maailma turunduses, aga see spämmi argument on kõva. Kui ma sõpradega suhtlen, ei taha ma mingit teenuse reklaami vahtida taustaks.

    Küsimus on pigem selles, et kas sotsiaalmeedia kanalis üldse on vaja turustada? St. kas see on õige koht selleks? kas reklaami peab tõesti igale poole toppima?

    12. veebruar 2010 - 12:27:47 · Otselink

  • matude 14 a

    Okia blogi postitusi tuleb päris tihti viimasel ajal, ei tea kas pixel saab ka hetkel tunda kerget sotsmeedia turundust? :)

    Igatahes asjast, kas olen õigesti märganud, et Facebooki viimase kujundusemuudatusega laiendasid nad ka seda paremat sammast kus reklaame kuvatakse? Enamikes kohtades on endiselt vanad, väiksed reklaamid nagu sellel vanal screenshotil aga üksikutes kohtades on ka laiemaid nagu näiteks see. Pole muidugi facebookiga väga kursis ka, ehk oli varemgi nii?

    Mis puutub kogu maailma internetikasutajate facebookiga liitumisse siis suure tõenäosusega seda siiski ju ei juhtu, jaapanlastel ja hiinlastel on omad värgid ja eks ta üks läänemaailma värk ole...

    Aga huvitav on küll, et see mis toimus myspace-is bändidega toimub facebookis nüüd firmadega. Firmadel on oma kontod/lehed mida saab fännata ja inimesed täiesti reaalselt viitsivad end siduda. Ei tea kui kaugel on aeg, mil firmade facebooki kontole lubatakse teistsuguseid kujunduselemente, mis need rohkem eraldi kodulehe moodi muudaks, nagu youtube-i, näiteks see.

    Arvan, et alles siis hakkame nägema tõelist sotsmeedia reklaamimismeetodite julma ära kasutamist, mis lõpuks kasutajatel üle viskab ja neid mujale, uude kohta üle kolima sunnib. Sisetunne karjub juba praegu tegelikult facebookile vastu igast farmville-ide ja maffiawarsidega, mis õnneks feed-idest küll välja lülitatud on, aga iga asi sureb kord, seega ennustan, et facebooki allakäik saabub samuti läbi üleliigse glitter-i ja segaduse, nagu myspace.

    12. veebruar 2010 - 14:19:53 · Otselink

  • Vaevalt, et kodulehed nüüd kuskile ära hakkavad kaduma lähima 10 aasta jooksul ning see SmartPOSTi niiöelda fenomen facebookis elab ka pigem nänni jagamise najal ehk SmartPost on endale saanud pea 9k spämmlisti inimestest kes tahavad lihtsalt võita midagi, vaevalt enamus neist 9k on kunagi yldse smartposti kasutanud. Kuigi jah ilmselgelt on see sotsiaalturundus isiklikum jne jne, siis vaevalt Facebookist nyyd mingi World Web Dominator saab.

    12. veebruar 2010 - 15:00:37 · Otselink

  • "vaevalt Facebookist nyyd mingi World Web Dominator saab." see lause peaks vist juba minevikus olema? St, et on juba saanud, mitte, et äkki saab.. :p

    12. veebruar 2010 - 15:07:05 · Otselink

  • Seda nüüd kyll, my bad, kuigi pidasin silmas, et nyyd tema pärast kodulehed kui sellised ära kaduma hakkavad. kuid mine tea :)

    12. veebruar 2010 - 15:09:59 · Otselink

  • "Vaevalt, et kodulehed nüüd kuskile ära hakkavad kaduma lähima 10 aasta jooksul"

    10 aastat on pagana pikk aeg arvestades Moore'i seadust ja üldse iga uue põlvkonna erinemise suurenemist eelmisest. Selliste "10 aasta pärast" ennustustega on targeimadki puusse pannud.

    Ma täna mõtlesin kui huvitav oleks üritada meie pensionäri eas koristajale selgeks teha miks LEGO uus augmented reality näidiste asi müügipunktides on samm kohapeal võrreldes sellega mis on võimalik.

    12. veebruar 2010 - 15:13:14 · Otselink

  • rambo 14 a

    millegipärast tundub, et sa, Kaups, alahindad inimesi. Kui igasugused Kaupsid hakkavad mistahes sotsiaalses meedias spämmiga läbustama, siis parema puudumisel inimesed lihtsalt hülgavad selle keskkonna.

    12. veebruar 2010 - 15:25:52 · Otselink

  • Ma arvan nii, et sotsvõrgud läheb üle, nagu ikka sellised hooga peale lennanud asjad. tavaveeb areneb sotsvõrgu suunas suht kiiresti - kodukaid hakatakse looma blogimootorite peale, inimesi kaasatakse. Kuni sotsvõrgud on, tuleks neid kasutada, võimalikult palju tulu lõigata sest fakt on et:

    a) sotsvõrgus turundad sa põhimõtteliselt tasuta - võidad igal juhul
    b) saad katsetada erinevaid asju väga ruttu väga suure massi peal

    Tegelikult mingit kahju sinu toode või teenus ei kannata, kuna need, kes turundavad sotsvõrgus, ei kao päriselus ju kuskile - ajavad oma asja samamoodi edasi.

    12. veebruar 2010 - 15:54:36 · Otselink

  • efera 14 a

    ma arvan et väga edukalt saab seal reklaamida mida iganes, aga teine asi on see et seal ei ole kõiki sihtgruppe.. veel. ja võibolla sotisiaalvõrgu maine pole veel liiga hea.

    ma oletan, et see on samamoodi kui e-mail läheb üle wave taoliseks asjaks ja kodukad on juba blogid pmst, ja kui blogid sulavad ühte sotsiaalvõrguga, siis miks mitte ka kodukad. lisaks, see facebooki applicationite teema on ka üks väga lahe asi millega katsetada, noortele läheb eriti peale.

    12. veebruar 2010 - 16:16:00 · Otselink

  • kaups 14 a

    täitsa asjalikud mõttekäigud. eks sotsmeedia olegi oma laiemas levikus ju alles üsna toores nähtus, kombed alles kujunevad välja. täiskasvanuikka on jõudnud/jõudmas esimene e-piima põlvkond ning käitumismallid võivad muutuda oluliselt. ootamatult avastame, et me siis pixlis oleme "vanad inimesed kes ei mõista noorte muusikat". just seetõttu on hea neid teemasid lahata ja kindlasti õpihimulisena jälgida toimuvat.

    12. veebruar 2010 - 16:50:49 · Otselink

  • Niikaua kui sa sündides kaasa seda Facebooki kontot ei saa siis ei kao ka kodulehed. C'mon mõned interneti kasutajad ei tahagi kuskil sots võrkudes olla. Ja endale ka hakkavad need reklaamid ja MafiaWarsid vastu seal FB-s. FB võiks siis juba olla nii intelligentne et kui ma ütlen SmartPosti bannerile EI siis ei taha ma seda s*tta ka rohkem näha.

    Sots võrgud minu silmis on hea koht ainult turundamiseks. Hea korraga miljonid inimesed ühest kohast võtta.

    12. veebruar 2010 - 17:25:35 · Otselink

  • Mis siis saab, kui sa ei kasuta Facebook'i? On selline väike võimalus kunagi kellegile pähe tulnud?

    Mis siis saab, kui sa otsustad Facebook'i kasutamise lõpetada? Mis mõttes ei kavatsegi? Rate.ee kasutamise ju lõpetasid? Või ei lõpetanudki (on ikka valus laps!)? Orkuti kontot on ikka alles? Ma küsiks ühte asja: MIKS?

    Minule tundub pehmelt öeldes naljakas, kui täiskasvanud inimene tõsimeeli sellist juttu ajab nagu Kaups oma blogis: "ma ei imestaks, kui sisuliselt kõik maailma internetikasutajad on varsti Facebookis".

    Mina küll imestaks, ja isegi väga.

    Mina arvan hoopis nii: Facebook'i hype on ajutine, poole aasta pärast on juba uued "revolutsioonid". Facebook'iga koos ei alga ega ei lõppe mitte midagi. Kogu sotsmeedia on üks paras hype, ja varsti saavad (osad) inimesed aru, et ilma Facebook'ita on hoopis huvitavam "lähedastega suhelda ja oma elu jagada".

    Aga jah: Kaupsile soovitan küll oma koduleht ära killida. Mis sa sitast hoiad, las parem inimesed fännavad sind Facebook'is.

    12. veebruar 2010 - 17:32:26 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Asi pole ju konkreetselt Facebookis kui niisuguses vaid pigem paradigma muutuses veebimaailmas. Muudatusi toimub pidevalt, tasahilju. Mingi hetk saavutatakse teatud kriitiline piir, kui teatud mass hakkab uutmoodi käituma või avanevad uued tehnoloogilised horisondid, misläbi me tunnetame, et midagi on teistmoodi. Siis me arutame selle üle, mõni nimetab seda ajutiseks haibiks, teine arvab, et nüüd anult nii jääbki ja kõik vana kaob. Samal ajal toimub tasahilju muutused edasi siin ja seal, kuni me jõuame uuele laineharjale, kust uued vaated avanevad.

    PS: Vabandust, avasin just vanaisa juurest toodud õunapeedi putli ja kulistasin esimese lonksu pääle rasket töönädalalt. Samal ajal olen ka veel kergelt Sultani lehe mõju all.

    12. veebruar 2010 - 17:49:40 · Otselink

  • morca† 14 a

    ma ei kipu ka olema seda meelt, et kodulehed ära kaovad ja kõik inimesed, sh firmad kolivad oma kümne kompsuga facebooki. mul endal on küll seal facebookis konto, mis on tehtud ca aasta tagasi ja üldse teistel eesmärkidel (oli vaja teha sinna ühe appi disaini, mis sulanduks visuaalselt kokku facebooki endaga), aga mind see facebook üldse ei tõmmanud ja polegi sinna peale seda rohkem oma nina toppinud. milleks peaks mul üldse konto/profiil olema igal pool? minu jaoks tundub see täiesti mõttetu. myspace on ka vist mõnede seas pop, minu jaoks aga mõttetus ise. ja ma arvan, et minusuguseid on veel, kes just sedasi arvavad.

    ps! siin juba eelnevalt läbi käinud teema, et kui üldse mõnda sellisesse keskkonda omale konto luua nagu facebook, orkut vms, siis pigem ikka selle eesmärgiga, et seal sõpradega suhelda. mitte mingi spämmi/reklaami vahtida või siis sealt firmade kohta infi otsida. ja minu meelest on selline asi amuti mõttetu, et mis on nagu omaarust superägelaheasi ja mis võimaldab teha kõike, kuid samas on ta kõigi nende võimaluste juures tegelikult "crap" ise. piltliku näitena öeldes et kui ma ikka tahan korralikke pilte teha, siis ma ostan selleks ka korraliku fotoka, mitte ei hakka pildistama mingi mobiiltelefoniga vms.

    ja mu meelest on samuti facebook antud juhul puhas hype, mis on lähimas tulevikus pigem mööduv nähtus.

    a'la mingi rate.ee kus oli ka mul konto (konto on praegugi) tundub minu jaoks hetkel täiesti mõttetu koht. seal käivad koos mu meelest mingi eriti mõttetud inimesed (peamiselt lapsed), kes ajavad mingi eriti mõttetut jura, mis ei vii mitte kuhugi ja sellest jurast saab lõpuks kopp ette ja rohkem sinna oma nina toppida ei viitsita.

    kui ikka asi täielikuks läbuks kätte läheb, siis kolitakse sellest keskkonnast ümber ja vaadatakse midagi uut ja paremat.

    12. veebruar 2010 - 18:02:27 · Otselink

  • c5ef2 14 a

    Kunagi öeldi, et "reit on elu", siis oli "orkut elu" ja nüüd siis on facebook elu! Tuleb, on ja siis kaob. Nagu kõik teisedki. Ja turundamine seal on mu arust lihtsalt üks tore ajutine hype, mida on klientidele mõnus müüa.

    12. veebruar 2010 - 23:02:32 · Otselink

  • Ooker 14 a

    Kämoon, ma loodan, et mitte kõigi mälu ei piirdu Reit.ee-ga (mis tuuakse täna siin lõimes juba teist korda välja a la kui Interneti Algus). Samas ma annan endale muidugi aru kah, et paljude jaoks see just nii on. Ent siiski - vähemalt minu mälu ulatub kaugemale ja paneb Interneti Sünni sellesse hetke kui sündis Cyrexi foorum (vol 1).

    13. veebruar 2010 - 00:16:46 · Otselink

  • wuzz 14 a

    tundub et chatroome ei mäleta keegi enam. telnet anyone? sisuliselt ka sotsiaalvõrgustik, kuid kuidas seal turundusse või noh reklaami suhtuti on omaette teema :)

    13. veebruar 2010 - 01:21:09 · Otselink

  • Mäletame ikka ju...a Reit see lõi nagu suurema lainena randa

    aga kui firmadele teeks oma FB? Logid sisse FB kontoga muidu on põhilehest eraldatud. See oleks naiss...

    13. veebruar 2010 - 08:42:19 · Otselink

  • c5ef2 14 a

    Ikka mäletan varasemaid aegu kah. Aga tollal ei olnud sellist hype'i, et sealt puudumine tähendab igasugu elu puudumist ja aktiivsed turundajad bänniti lihtsalt ära.

    Üks social network, mida sinagi, wuzz, mäletama peaksid oli surflink :D

    13. veebruar 2010 - 10:02:08 · Otselink

  • Veel üks asi...
    Sotsvõrgustikud on {potensiaalne} kanal reklaami tegemiseks. Nagu iga teise suhtluskanaliga, on ka sotsvõrgustiku puhul võimalus jätta endast hea mulje. Aga: ka HALB mulje.

    Blogi-turundamise hiilgeaegadel õnnestus nii mõnelegi torufirmale blogi teha egiidi all: "Traffic tõuseb!" Samas tegid plummerid oma kirjavigadega ja sisutühjusega seal iseendale marki, mitte reklaami.

    Täpselt sama võib juhtuda ka SINUGA!

    Paneme kõik ettevõtte töötajad FB-i (Tsitaat OKIAst: "inimesed tahavad suhelda inimestega mitte ettevõtetega!"), ja loodame, et mitte keegi firmale häbi ei tee? Tekitame võimalikult jämeda digitaalse jalajälje, ja loodame, et keegi raja kõrval kollaseid laike ei märka?

    Võtame nt Kaupsi.
    Teeb firmale blogi, ja säutsub sellest igal pool. Igas kanalis portreepildi peal OKIA logo suurem kui tema oma sihverplaat. Kirjavigasid on õnneks vähe (m kui plummeritel). Mis saab, kui ta kirjutab täpselt ÜHE artikli, mis on natu teini. Mis mulje jääb? Küsigem uuesti: mis mulje jääb OKIAst? Miks nad üldse nii palju e-lärmi löövad? Kas muidu ei õnnestu siis müüa end?

    Kui minul oleks valida kahe firma vahel, millest üks on FB-s ja teisel on oma segakoor, siis ma valiksin viimase. SISU - sisu loeb, mitte furoor. Veel edasi: on olemas ka inimesi, kes kahe firma vahel valides valivad selle, mis ei ol FB-s. Isegi siis kui teisel firmal segakoori ei ole. Sest OK, segakoori neil ei ole, aga no vähemalt nad ei ole FB-s.

    Mõistate?

    13. veebruar 2010 - 12:30:07 · Otselink

  • tajo 14 a

    natuke teise kandi pealt - ma arvan, et varsti hakkavad inimesed rohkem selles suunas minema, et kogu seda müra vähendada. toon ühe näite.

    ärkasin hommikul üles ja lugesin google readerist viimased blogipostid läbi. muuhulgas oli seal okia blogi, kus oli lugu sellest kuidas veebilehed kaovad. okei, huvitav. lisaks jooksevad sisse viimased twitteri feedid. ka seal on seesama okia teema jälle üleval. no okei. okia facebooki lehel on taaskord seesama okia teema postitatud ja seal on omakorda veel kommentaarid. juba kolm erinevat kohta hommikul kust ma täpselt seda sama asja pean millisekundiga protsessima ja kõrvale heitma kui vana ja korduva info. neljandaks pikslisse ja ohhoo. ka siin on seesama postitus ristpostitatud. üks ja sama asi neljast erinevast kohast pommitatud.

    loomulikult jõuab ristpostitus rohkemate inimesteni aga minu jaoks tähendas see seda, et vähemalt ajutiselt tegin okia twitterile ja facebookile unsubscribei - no ei ole mõtet topelt-dubleerida andmevooge ühest firmast.

    ehk laiemalt: mida agressiivsemaks uue meedia kasutamine reklaamiks muutub, seda rohkem inimesed hakkavad uut kesta selga kasvatama. nagu juba praegu on tekkinud bänneripimedus ja TV reklaamipauside ajal minnakse kööki võileiba tegema.

    13. veebruar 2010 - 13:13:45 · Otselink

  • inimesed kellel pole sõpru facebook taolistesse sotsvõrkudesse üldse ei roni ja se on ka tulevik. vaadake ntx jaapanit.

    ja okia 792 fans facebookis on ka huvitav, mida se number tähendab üldse? kliente? sõbrad tuttavad?

    ise just pidin orkutisse mingid bannerid tegema ja vaatasin korra üle seda keskkonda ja minu banneri aknas oli kellegi useri tekst "tra tõmmake nahhui selle promomisega siin".

    13. veebruar 2010 - 13:17:39 · Otselink

  • Olen 100% nõus selle torumehe fenomeniga - eks sama kehtib ka tavapärase kodulehe puhul, kui ikka sisuhaldus on küljes, siis on haldajal päris suur võimalus teha läbimõeldud sisust, kujundusest kokku mingi mõnus käkk. Väga tervitatav, et viimaselajal on ilmunud kliente, kes konkreetselt soovivad abi ka sisu uuendamisel. Et kõik oleks ikka nii nagu peab.

    John - Su postitusest kumab läbi ehe eestlaslik mõtteviis, et "niikuinii läheb kehvasti, kõik on lollid jne". See paraku alati nii ei ole. Fakt on ikka see, et firmade FB account, blogind jm sots meedia kanalid on tavaliselt ikka mingisuguse kontrolli all. Ega see pole päris nii, et iga suvaline töötaja kirjutab mida iganes soovib. Muide, kui Sa pole märganud siis ka tihti ilutsevad juures märkused nagu "See ei ole tingimata firma arvamus vaid töötaja, kui eraisiku".

    Ma saan aru, et Facebook on Sul hambus läbi mõne isikliku halva kogemuse? Kui ikka laiemalt mõelda siis on see järjekordne turunduskanal, ning patt oleks seda mitte kasutada ju? Või..?

    Neid kliente, kes arvavad, et FB on saatanast ja kui firma on seal esindatud siis nad kliendiks ei hakka on ikka äärmiselt vähe. sest see on väga madalalaubaline arusaam asjadest. Ega FB pole süüdi, et Eesti lollid ei suuda korralikku väärtust luua seal :D

    tuletagem meelde aastatetagust saastatootja CMA turundustrikki - "Liitu meie eliitklientuuriga", "110% garanteeritud rahulolu" jms selles suunas olid need loosungid. Ja see töötas. Seega minu silmis - mis iganes kanal toob uusi kliente on see seda väärt.

    Ja see oli mõnus koht: "Miks nad üldse nii palju e-lärmi löövad? Kas muidu ei õnnestu siis müüa end?"

    Kas see, et laendatakse turgu, otsitakse uusi kliente tähendab kohe sed,a et muidu neid ei ole, firma kohekohe pankrotis jms? Kas tõesti on firmasid, kes ei otsi uusi kliente, kui "hetkel jagub"?? See ikka väga väga vale samm.

    Kohati on lihtsalt müstiline, kuidas ei nähta kaugemale oma arvutiekraanist.

    13. veebruar 2010 - 13:32:09 · Otselink

  • Critique, Kaups ja muud spämmarid võiksid laupkokkupõrkesse omavahel sattuda.

    13. veebruar 2010 - 13:39:26 · Otselink

  • ///
    Kas see, et laendatakse turgu, otsitakse uusi kliente tähendab kohe sed,a et muidu neid ei ole, firma kohekohe pankrotis jms? Kas tõesti on firmasid, kes ei otsi uusi kliente, kui "hetkel jagub"?? See ikka väga väga vale samm.
    ////

    Nüüd sa paned ise mulle sõnu suhu.
    Ma ei rääkinud pankrotist, arvan lihtsalt, et minu jaoks pole selline firma soliidne.

    Sotskanalid on kontrolli all jah, aga mis saab kui töötaja eksib? Tuletan meelde: "mis juba kord on internetti pandud, seda sealt enam kätte ei saa", ja tõestus ongi Kaups. Ajas lolli juttu (minu meelest) ja nüüd osad (nt mina) arvavad, et ongi loll.

    Mis puudutab FB-i, siis jah - personaalne negatiivne kogemus. Täpsustan: inimene, keda usaldasin, saatis kutse liituda. Ja pärast veel teisegi. Kohe oli aru saada, et tegelikult saatis inglisekeelse kutse mitte see inimene, vaid FB. Sellest mulle piisab. Nii ei ole soliidne :|

    Miks ma aga FB-d põlastan, on fakt, et sellest ei saa enam lahti. Ja kui sa oled sinna oma peamise meiliaadressi sisestanud, siis ilmselt pead sa kord sealt lahkudes uue meiliaadressi ka tegema veel. Õnneks tuleb muidugi 3.0 versoon varsti Suicide Machine'st...

    ////
    Ega FB pole süüdi, et Eesti lollid ei suuda korralikku väärtust luua seal :D
    ////

    Väärtust lood sa siis, kui mõtled uue hea teenuse või toote välja. Glossolaalia FB-s (või mujal) küll mingit väärtust ei loo.

    13. veebruar 2010 - 14:08:02 · Otselink

  • Allan 14 a

    No offence aga FB on kodulehtede tulevikuna sama, mis Twitter ajalehtede tulevikuna: 12 aastastele ja arengupeetusega inimestele kõlbaks küll, kuid kõik ülejäänud tahaks siiski midagi enamat.. ma loodan.

    13. veebruar 2010 - 14:42:42 · Otselink

  • kaups 14 a

    Tore, et mul on mõttekaaslasi: "Welcome to the Site-less Web" http://gillin.com/blog/2010/02/welcome-to-the-site-less-web/

    "The big change in the landscape is that information no longer needs to have a homepage in order to reach an audience."

    15. veebruar 2010 - 09:29:30 · Otselink

  • Sul on mõttekaaslasi? Mina kahtlustan, et hoopis viidatud artiklist inspireerituna sa oma artikli treisidki :)

    15. veebruar 2010 - 10:09:33 · Otselink

  • kaups 14 a

    Paraku mitte, selle artikli tõi eile Twitteris välja H. Roonemaa. https://twitter.com/henrikroo nemaa

    Aga et sul tuleks hea uni siis on sul vabadus mind muidugi plagiaadis süüdistada, lase käia.

    15. veebruar 2010 - 10:34:08 · Otselink

  • "Väärtust lood sa siis, kui mõtled uue hea teenuse või toote välja. Glossolaalia FB-s (või mujal) küll mingit väärtust ei loo."

    Frima jaoks edukas FB kampaania on väärtus. Dooh.

    15. veebruar 2010 - 16:34:54 · Otselink

  • Sven 14 a

    15. veebruar 2010 - 17:25:27 · Otselink

  • c5ef2 14 a

    Raporteerin otse sündmuste keskelt: Tartu-Tallinn rongi I klassi vagunis tehakse hetkel Facebooki turundust! Õhus on tunda mõningast ärevust.

    17. veebruar 2010 - 18:35:56 · Otselink

  • .

    17. veebruar 2010 - 22:37:00 · Otselink

  • woe 14 a

    ma ei saa aru mingi ühe kodulehe (fb) vastastest ja ma ei saa aru mingit ime turundus võimaluse nägevatest inimestest..üheltpoolt kui ei meeldi on üleval paremas ääres nupp. ristiga. ei pea kiunuma teemal et ei meeldi ja ma ei taha seda. mõttetu ju.
    ja teise poole kiituseks facebook ja twitter illusioorne ime turundus töötab ainult senikaua kuni kõik on kohale sinna jõudnud ja siis on infovoog nii suur et põhimõtteliselt klient ei näe enam mittemidagi... ja yldiselt ei tea keegi kas see reklaami asi lõpuks kasutajad ära masendab ja tuleb uus sait :D aga lõpuks on kõik ilusti koos sugupuul mis on küll postuumne sotsiaalvõrgustik aga see tööta nii webis kui päriselus... :P sellest ei pääse keegi. haa ha hah... krt ma ei usu et ma viitcin seda pikka eelnevat teksti siin päris läbi lugeda et midagi vastata. kodulehed kaovad täpselt siis kui kõik webi lehtede tegijad pankrotti lähevad ja siin tundu et keegi istub oksal ja saeb seda. imelik.

    17. veebruar 2010 - 23:56:11 · Otselink

  • rambo 13 a

    Kaups, kle - sul oli ju omal ajal 90-ndatel vinge ja toimiv jutukas ja sellega koos tohutult kontakte ja isegi sõpruskondi. Täiesti legendaarseid tüüpe. Kas sa ei saaks kuidagi seda kogemust tänases päevas ära kasutada, äkki see on palju efektiivsem sotsiaalne meedia, oma loodud, omakultuuriline? Et põnev oleks teada, mis järelduseni jõuad, kui selle teema oma blogis tõsiselt ette võtad.

    31. märts 2010 - 23:02:43 · Otselink

  • sellest sotsiaalmeediast jahutakse viimasel ajal nii palju, et selline tunne on, et kohe kohe läheb mull lõhki.
    fbook ja see spämm hakkab ju ometigi juba vaikselt üle viskama. tahaks nagu näha sõprade üles laetud jaanipäeva pilte ja paari sünnipäeva või üritust kalendris, aga thats it. hetkel tahab nagu vägisi liiga suur asju sinna kolida. no elame-näeme.

    01. aprill 2010 - 01:12:11 · Otselink