kaovad ja ilmuvad

järgmine

  • Ooker 22 a

    hmh

    on(release){
    this.gotoAndPlay(whatever);
    }

    26. veebruar 2003 - 15:05:31 · Otselink

  • tänan troxx, veel üks küsimus... kas tab + space kasutamise keelamine flashi animatsioonide juures on võimatu?

    26. veebruar 2003 - 23:39:46 · Otselink

  • Ooker 22 a

    mis see tab+space teeb? miks teda keelata on vaja?

    27. veebruar 2003 - 11:11:00 · Otselink

  • tab+space';iga saab paljude flash mängude juures viilida, kuna ta võrdub hiire klikiga

    27. veebruar 2003 - 21:44:54 · Otselink

  • nuh siis teed suvalise actioni millegile ja paned use key SPACE või siis TAB

    27. veebruar 2003 - 22:24:34 · Otselink

  • Ooker 22 a

    äkki see?

    /////////////////////////

    Button.tabEnabled

    Availability

    Flash Player 6.

    Usage

    myButton.tabEnabled

    Description

    Property; may be set on an instance of the MovieClip, Button, or TextField objects. It is undefined by default.

    If the tabEnabled property is undefined or true, then the object is included in automatic tab ordering. The object is included in custom tab ordering if the tabIndex property is also set to a value. If tabEnabled is false, then the object is not included in automatic tab ordering. For a movie clip, if tabEnabled is false, the movie clip';s children may still be included in automatic tab ordering, unless the tabChildren property is also set to false.

    If tabEnabled is undefined or true, and if the tabIndex property is set, then the object is included in custom tab ordering. If tabEnabled is false, then the object is not included in custom tab ordering, even if the tabIndex property is set. If tabEnabled is set to false in a movie clip, the movie clip';s children can still be included in custom tab ordering.

    28. veebruar 2003 - 10:05:28 · Otselink

  • tnx eelmise vastuse eest
    uus küsimus:
    kuidas oleks võimalik teostada käsklust "on (keyRelease )"?
    või siis seda, et nuppu all hoides "on (keyPress )" käsklus ennast kordama ei jääks?

    19. aprill 2003 - 20:03:02 · Otselink

  • kasuta keypressi asemel on(release)

    19. aprill 2003 - 20:23:03 · Otselink

  • ja samas peaks koos sellega kasutama ka on(dragOut) sest see teeb sama välja mis on(release) ehk nupu pealt lahkutakse kui on juba klikatud

    19. aprill 2003 - 20:26:05 · Otselink

  • oot, aga mul oleks vaja ikkagi klaviatuuriga antud actionit teostada, kas see võimatu?

    19. aprill 2003 - 21:22:39 · Otselink

  • ikka oleks veel vaja seda sama asja teada, oletame, et näiteks ma teeks klikk-kaunterit mõne nupuga. Aga sellisel juhul, kui kasutada "on (keyPress )" käsklust, siis nuppu all hoides ei tule asjast mitte midagi välja. Kuidas seda siis teha?

    24. aprill 2003 - 15:09:29 · Otselink

  • Ooker 22 a

    et kui vajutad nuppu, lisataks klikkKaunterile +1?

    myListener = new Object();
    myListener.nuppAll = false;

    myListener.onKeyDown = function () {
    if (!nuppAll){
    count ++;
    trace (count);
    nuppAll = true;
    }
    };

    myListener.onKeyUp = function () {
    nuppAll = false;
    };

    Key.addListener(myListener);

    24. aprill 2003 - 18:03:52 · Otselink

  • suur tänu vastuste eest, aga see klikkkaunter oli ainult näiteks toodud.
    ja omast lollusest põhjustatuna ma ei saa ikkagi aru, kas siis saab panna klaviatuuri mingile kindlale nupule actioniks "on (keyRelease )"
    või et kuidas seda oleks võimalik teostada? ja kas üldse on võimalik ilma mitut rida actionscripti kirjutamata?

    no kasvõi näiteks sellise käskluse puhul:
    on (keyPress "<Space>") {
    nextFrame();
    }
    ma tahan asendada keypress - keyrelease';iga.

    aga mind ei huvitaks just mitte konkreetne näide, vaid üldine asi.

    26. aprill 2003 - 15:43:52 · Otselink

  • vajuta flashis olles F1 .) mina vajutasin ja näed

    Example

    This example creates a new listener object and defines a function for onKeyDown and onKeyUp. The last line uses the addListener method to register the listener with the Key object so that it can receive notification from the key down and key up events.

    myListener = new Object();
    myListener.onKeyDown = function () {
    trace ("You pressed a key.");
    }
    myListener.onKeyUp = function () {
    trace ("You released a key.");
    }
    Key.addListener(myListener);

    26. aprill 2003 - 15:49:06 · Otselink

  • tänud, nüüd jälle targem mitmes osas :)

    26. aprill 2003 - 16:26:51 · Otselink

järgmine