kaovad ja ilmuvad
- 1
- 2
-
nalja44† 23 a
Väga oleks abi tarvis, ehk kuidas siis teha nii, et nupule klikates kaob üks tulbake.
Vaja oleks just mingit actionscripty, mitte mitme frame';i süsteemi.
Asi peaks töötama ka mitme nupuga, nii et ükskõik mis nuppu vajutades kaob üks tulbake, tulbad võivad olla ükskõik mis asjad: nupud , graafilised objektid jne.
Samas oleks ka vaja teha nii, et näiteks pärast viiendat klikki ilmuks kusagile mujale üks tulbake juurde, jälle peaks teostatav olema ka mitme nupuga, nii et ükskõik kumba nuppu vajutad ilmub järgmine tulbake, aga ka nii , et näiteks alles pärast viiendat klikki saab asi ilmsiks.
Programmiks on FlashMXvisuaalse ettekujutuse loomiseks:
<a class="link" target="_blank" href="http://www.hot.ee/nalja44/junn.swf">http://www.hot.ee/nalja44/junn.swf</a>02. november 2002 - 14:52:50 · Otselink
-
randomizer† 23 a
võibolla oleks lihtsam kui sa ütleksid milleks sul seda täpselt vaja läheb?
ma pakun et kõige lihtsam oleks kasutada visible propertyt, vastavalt nuppude klikkimisele määrad siis kas true või false. eks neid variante on veel ja veel, see oli esimene mis pähe kargas :)02. november 2002 - 14:59:15 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
kas tulbad peavad kaduma järjest, et nagu mingi mängu energibar või valikuliselt?
võimalus näiteks
teha väärtus klikkkaunter algväärtusega 0 ja seejärel iga nupuklikiga lisada sinna +1 ja neljandal vastu viiendat klikki muuta tulba väärtust nähtavaks ja samas ka teise tulba väärtus mittenähtavaks
on (release, releaseOutside) {
if (_root.klikkkaunter=4) {
setProperty("_root.sinutulpinstancemidatahadnäidataviiendalklikil", _visible, 1);
setProperty("_root.sinutulpinstancemidatahadpeita", _visible, 0);
_root.klikkkaunter = _root.klikkkaunter+1;
} else {
setProperty("_root.sinutulpinstancemidatahadpeita", _visible, 0);
_root.klikkkaunter = _root.klikkkaunter+1;
}
}Muidugi tahad sa instancnamed panna järjestikkuste numbritena mis vastavad kliki numbrile et teada millist peita ja millist mitte, siis selleks liida instancnamele lihtsalt klikkaunteri hetke või tulevane väärtus olenevalt hetkest millal tahad mingit muutust
Parem võimalus on muidugi teha üks tulp ja alguses tuubeldada teda maksimaalväärtusele ja seejärel lihtsalt muuviklippe järjest deleteda vastavalt kliki numbrile, ei pea ise asju alguses ühekaupa paika panema
02. november 2002 - 15:46:12 · Otselink
-
nalja44† 23 a
ongi vaja energibari, siin siis see pooleli olev asi, ilmuma peaksid sinikad
<a class="link" target="_blank" href="http://www.hot.ee/nalja44/pukki.html">http://www.hot.ee/nalja44/pukki.html</a>
02. november 2002 - 15:52:24 · Otselink
-
nalja44† 23 a
Kadumise asi töötab korralikult, aga kuidas teha nii, et algul poleks näiteks sinikaid näha?
02. november 2002 - 15:59:32 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
nuh siis selline variant sulle ju sobib liida aint instancnamele number ja vöörgib küll
02. november 2002 - 16:11:05 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
hmm nuh alguses kui film laeb pane kõigile _visible = 0
02. november 2002 - 16:11:48 · Otselink
-
nalja44† 23 a
Aga siiski, minu oskuste järgi sain ma selle tööle ainult nii, et panin actioni ühele nupule, aga põhimõtteliselt peaks olema nii, et ükskõik mis nuppu vajutades kaob üks tulbake, viga võib väga kergesti olla ka minus
02. november 2002 - 16:13:12 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
Kui sa tahad et sinikad mingi animatsiooniga sinna tekiks siis oleks sul lihtne teha sinikatega muuviklipid ja esimene frame jätta tyhjaks ja panna action stop ja siis mingi kliki pealt anda muuvile käsk play et algaks sinika tekkimise animatsioon ja animatsiooni lõppu stop et ta jälle ära ei kaoks, siis saaksid teha ka systeemi kus jõulumees vaikselt healima hakkab kui sinikaga kohta piisavalt kaua tümitatud pole käivitades õigel hetkel sama muuviklipi
Sellisel juhul ei pea sa ka visible väärtusega mängima vaid võid kõik sinikad kohe ekraanile paika panna ja nad õigel hetkel käima panna.
02. november 2002 - 16:17:41 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
Nuh selle actioni võid sa panna kõikidele nuppudele see liidab lihtsalt löögiväärtusele +1 ja neid if lauseid võid seal teha vastavalt vajadusele ju juurde uute väärtustega 10 jne
02. november 2002 - 16:19:05 · Otselink
-
nalja44† 23 a
olgu, tänan kõige eest
02. november 2002 - 16:21:19 · Otselink
-
nalja44† 23 a
üks küsimus veel, arvatavasti väga lol, aga kuidas teha klikkkaunterit?
02. november 2002 - 16:59:01 · Otselink
-
Ooker 23 a
eeldusel, et sa tahad nüüdki IGAST nupust klikkKaunterit kontrollida ja kasutad FlashMX-i, oleks vast nii mõttekas teha:
teeme dynamic textboxi, anname sellele instance-name kKaunter, see siis näitabki klikkide arvu
framesse 1 main timelinele kirjutame:
kKaunter.text = 0;
Button.prototype.onRelease = function(){
kKaunter.text++;
}Ja ongi kogu lugu. Muud teha vaja pole.
02. november 2002 - 18:57:14 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
klikata tahaks juba
03. november 2002 - 11:30:38 · Otselink
-
nalja44† 23 a
asi selles, et klikkkaunter ei taha töödata korralikult, kuna nupule vajutuse action on mul minek teise frame';i , aga sellisel juhul ei saa klikkkaunter ühtegi klikki juurde.
03. november 2002 - 11:43:58 · Otselink
-
nalja44† 23 a
põhimõtteliselt oleks väga kasulik selline asi, etiga kord kui mängib mingit kindlat frame, tuleb klikkkaunterisse üks klikk juurde
03. november 2002 - 12:08:45 · Otselink
-
Ooker 23 a
siis kirjutagi igasse framesse, kus tahad, et kaunterile klikk lisataks, action, mis lisab ühe juurde:
kKaunter.text++;
03. november 2002 - 13:51:45 · Otselink
-
nalja44† 23 a
kuna ma ei oska actionscriptyga pea-aegu ise midagi peale hakata, siis oleks vaja täpset valemit, mille järgi näiteks täpselt siis, kui kkaunter=4, kaoks esimene tulp ja ilmuks sinikas
04. november 2002 - 17:03:04 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
if (kKaunter.text = 4) {
setProperty("_root.ilmusinikasinstance", _visible, 1);
setProperty("_root.kaotatulpinstance", _visible, 0);
kKaunter.text++;
} else {
teemidagimuud;
}04. november 2002 - 19:34:10 · Otselink
-
nalja44† 23 a
Viga arvatavasti minus, aga sellise asja peale viskab kkaunteri klikkide arvuks automaatselt nelja.
04. november 2002 - 20:22:02 · Otselink
-
nalja44† 23 a
klikkidea arvuks viskab tegelikult ikka viie
04. november 2002 - 20:29:04 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
ta viskab muidugi viie :P sest eelmine number oli ju neli
eestikeeli
Kui (kkaunter.text on võrdne väärtuasega 4){
siis kkaunter.tekst lisa üks
}kui ei ole võrdne väärtusega 4{
tee midagi muud
}04. november 2002 - 21:10:04 · Otselink
-
nalja44† 23 a
ei ma mõtlen seda, et ma ei saa veel ühtegi klikkigi teha, kui kaunteri klikkide arvuks on kohe viis ja kui ma panen, et if(kkaunter.text=10), siis on klikkida arvuks kohe 10 jne.
Kui huvitab, siis lisasin siia sama asja fla faili
<a class="link" target="_blank" href="http://www.hot.ee/nalja44/pukki.fla">http://www.hot.ee/nalja44/pukki.fla</a>04. november 2002 - 21:36:17 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
asi selles et sul puudub tekstiväljal variablename sul on seal kyll instancename aga see on flashmx only ja mul seetõttu kohe ei fungand ja seda ei näe ka inimesed kellel on näiteks flash5 player
1. lisa sellele variablename (olgu selleks kaunter)
2. nupule actionix _root.kaunter++
3. korja sinikatelt ära onclipevent sul on see defineeritud sajas erinevas kohas ja seetõttu annad sa neile iga hetk uue väärtuse, defineeri see ära ainult ühes kohas ja soovitavalt siis kui nad ennast sisse on laadinud ning frames millesse sa enam kunagi ei satu kuna see oleks nilbe ja korra ikka sinikad vilguksid, tõsta nad parem nähtavast alast välja ja hiljem pane neile uus positsioon
4. 57 framest (esimest nuppu vahtisin) kustutad ära väärtuse lisamise ja paned sinna sellise juraka
if (_root.kaunter==4){
setProperty(_root.sinikas, _x, 100);
setProperty(_root.sinikas, _y, 100);
}ja plaksti sul asi töötab
05. november 2002 - 00:13:53 · Otselink
-
nalja44† 23 a
energia sain tööle, aga äkki seletad, kuidas see 57-nda frame';i valem töötama peaks, see küll ei õnnestu. ja mis ma selle esimese nupuga tegema pean.
05. november 2002 - 01:59:51 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
ytleme et see käib samamoodi nagu energiabari kautamine see sinikate tekitamine
05. november 2002 - 09:58:04 · Otselink
-
nalja44† 23 a
Millise käsuga saab movie clipi seisma panna?
27. november 2002 - 16:25:23 · Otselink
-
Ooker 23 a
Oleneb midamoodi vaja on, kas
mingiMovieClip.stop();
või
mingiMovieClip.gotoAndStop(mingiFrame);või kirjutad lihtsalt sellesse MC-sse vastavasse freimi
stop();27. november 2002 - 18:03:10 · Otselink
-
nalja44† 23 a
nupule vajutusega...
27. november 2002 - 18:12:33 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
on (release) {
mingiMovieClip.stop();
}27. november 2002 - 19:03:30 · Otselink
-
nalja44† 23 a
nüüd ma sain aru, miks ma ise toime ei tulnud, nimelt mul movie clipis omakorda veel üks movieclip oli
27. november 2002 - 19:21:21 · Otselink
-
nalja44† 23 a
ja nüüd kohe uus küsimus, kuidas samale nupule teist korda kilkates, movie jälle käima hakkab?
27. november 2002 - 19:33:34 · Otselink
-
nalja44† 23 a
jah oleks siis vaja teada, kuidas saab käske panna ühele nupule üle ühe, et siis esimene kord vajutades juhtub üks asi, teine kord vajutades teine asi ja siis jälle esimene asi...
30. november 2002 - 15:33:43 · Otselink
-
Ooker 23 a
kõige lihtlabasem oleks ehk määrata seda kontrollima mingi muutuja.
näiteks kirjutaks nupuga samale timelinele, enne kui nuppu vajutatakse:nupuOlek = 0; //mis tähistaks siis antud juhul, et nupp on justkui "välja lülitatud"
seejärel nupu sisse action:
on(release){
if (nupuOlek == 0){// siia siis see action, mida sa tahad, et nupp esimese vajutusega teeks näiteks:
mingiMovie.play();
trace ("nupp on vajutatud sisse");
nupuOlek = 1;
} else {// siia see teine action, näiteks:
mingiMovie.stop();
trace("nupp on lülitatud välja");
nupuOlek = 0;
}30. november 2002 - 16:27:38 · Otselink
-
nalja44† 23 a
ei saanud hakkama
01. detsember 2002 - 10:26:41 · Otselink
-
Ooker 23 a
see eelnev kood on siinsamas kirjutatud ja pole testitud, mingid süntaksivead võivad sees olla. näiteks esimene asi, mis silma hakkab, on see, et nupu koodis kõige lõppu tuleks lisada veel üks
}
01. detsember 2002 - 18:34:58 · Otselink
-
nalja44† 23 a
kuidas on võimalik kogu flash moviet ja/või movie clip`i aeglasemalt käima lükata?
04. detsember 2002 - 18:16:57 · Otselink
-
vaalaskala 23 a
jah on küll , pane frame rate aeglasemaks või lisa keyframe juurde et muuvi siis pikem oleks ja sedavõrd ka aeglasem
04. detsember 2002 - 19:28:18 · Otselink
-
nalja44† 23 a
keyframe';idega küll ei viitsi jamama hakata, aga kuidas seda frame rate muuta?, tegelikult mul oleks just vaja, et movie clip mängiks umbes 5 korda aeglasemalt.
04. detsember 2002 - 21:53:30 · Otselink
-
Ooker 23 a
//copy/paste esimesse freimi (flashMX):
stop();
freimiLugeja = 0;
this.onEnterFrame = function(){
freimiLugeja ++;
if (freimiLugeja == 5){
nextFrame();
freimiLugeja = 0;
}
};// hehe. töötab. täitsa nali.
04. detsember 2002 - 23:18:06 · Otselink
-
nalja44† 22 a
jälle üks probleem tekkis
Kuidas oleks võimalik teha piltide scrollimist
frame by frame saaks võib-olla hakkama, aga kas kergemat moodust ei ole?
tekstboxiga on asi väga kegeks tehud, aga kuidagi ei saa piltide scrollimise nipile pihta, võib-olla saab keegi aidata?kasutan flashmx
19. detsember 2002 - 21:50:37 · Otselink
-
Ooker 22 a
äkki mõtled midagi sellist?
kunagi kusagil keegi ka küsis, siis tegin näidiseks sihukesed asjad:
<a class="link" target="_blank" href="http://www.supernormal.planet.ee/savi/scrollpane/">http://www.supernormal.planet.ee/savi/scrollpane/</a>
ja
<a class="link" target="_blank" href="http://www.supernormal.planet.ee/savi/scrollpane/2/">http://www.supernormal.planet.ee/savi/scrollpane/2/</a>ja viimase sorts on
<a class="link" target="_blank" href="http://www.supernormal.planet.ee/savi/scrollpane/2/scrollpane.zip">http://www.supernormal.planet.ee/savi/scrollpane/2/scrollpane.zip</a>
19. detsember 2002 - 22:09:53 · Otselink
-
nalja44† 22 a
tänan troxx
21. detsember 2002 - 14:38:08 · Otselink
-
nalja44† 22 a
Järgmine küsimus:
tehes valmis ükskõik mis asja näiteks suurusega 200 x 200 pixels, aga hiljem tahtes näiteks ülesse äärte midagi igale poole lisada, siis size muutmisel 200 x 300 -le ilmub tühi äär aga allapoole. Kaadreid aga ükshaaval liigutama ei hakka ja kõiki korraga ka ei saa. Küsimus: Kas on võimalik tühi äär tekitada ülespoole või siis näiteks vasakule äärde?31. jaanuar 2003 - 21:17:45 · Otselink
-
nalja44† 22 a
selle sain vähemalt selgeks, et edit multible frames';iga saab kõiki frame';isid korraga liigutada
01. veebruar 2003 - 01:14:44 · Otselink
-
nalja44† 22 a
jälle üks probleem....
nimelt kui nupp asub omakorda mingis movie clipis, aga ma tahaks, et ta viiks scene1-s näiteks frame 10-sse, mitte movie clipis frame 10-sse.
annan küll nupule käsu:
on (release) {
gotoAndPlay("Scene 1", 10);
}
...mis minu arust peaks seda teostama, aga ei, ei juhtu mitte see, mis vaja, satun ikka movie clipi frame 10-sse
oskab keegi aidata?08. veebruar 2003 - 19:24:41 · Otselink
-
Ooker 22 a
kõigepealt - scened ei ole üleüldse hea mõte - asi läheb kiiresti väga segaseks neid kasutades. scened olid rohkem sellised flash4 arsenali kuuluvad asjad. aga. kui scened siis scened.
kui nupp on mingi MC sees, mis asetseb põhitimelinel, ja sina tahad selle nupuga kontrollida põhitimelinet, siis põhimõtteliselt käib asi järgmiselt:
on (release){
_parent.gotoAndPlay(mingiframe);
}või
on(release){
_level0.gotoAndPlay(mingiframe);
}või
on(release){
_root.gotoAndPlay(mingiframe);
}kuna sina kasutad scenesid, on mõistlik anda targetframele label. (kurat, ma vihkan sellist keelt, aga eesti keeles ei saa paraku neid asju kuidagi öelda)
Seega - paned oma scene1 frame nr10-le labeli, oletame et selleks on "dubiduu".nüüd on kõik põhimõteliselt sama, ainult et frame numbri asemel kasutad labelit, näiteks:
on (release){
_parent.gotoAndPlay("dubiduu");
}09. veebruar 2003 - 11:39:02 · Otselink
-
nalja44† 22 a
tänan troxx eelmise vastuse eest, nüüd on pea-aegu sama küsimus, aga vaja oleks teha asja teistpidi. Ehk siis põhitimeline';ilt oleks vaja kontrollida movie clipi timeline';i. tänan
24. veebruar 2003 - 23:43:42 · Otselink
-
Ooker 22 a
jep. siis tedki täpselt teistpidi-
on(release){
sinuMovieClipiNimi.gotoAndPlay(whatever);
}25. veebruar 2003 - 12:50:38 · Otselink
-
nalja44† 22 a
jah tänan, aga millegi pärast ei taha see süsteem töödata sellisel juhul, kui ma movie clipile, mille sees ma tahan liikuda, endale selle actioni panen. milles probleem võiks olla?
25. veebruar 2003 - 16:53:54 · Otselink
- 1
- 2