Flashis heli j pildi kokku viimine elik sünkroniseerimine

  • Tere
    Eriline flashi meister pole.
    Tegin sellise kiiremat sorti töö tulemusena ühe jõulukaardi, kuna olin ainuke, kel väheke vaba aega oli.
    Probleem selles, et ei saa heli ja pilti omavahel kooskõlla. Tegelt see pole probleem, kuna see pole nii oluline, aga tulevikus kui mõni töö juba vajaks sellist täpsust siis oleks.
    St arvutis endal kõik enam-vähem nii nagu tahan, et pilt liigutab end heli rütmis.
    Aga serverisse pannes ja veel eri browserites on pilt ja heli paigast ära.
    Tehtud nii, et heli tõstetud omaette noh nagu layerile või nii ja siis ongi.
    Et kas heli peaks kuidagi omamoodi asja külge panema või peaks hoopis lõpptulemus videofail olema (FLV?)?
    On küsimus targematele kohe selge, et loll talitas valesti või polegi nii loll küsimus?

    19. detsember 2007 - 22:51:34 · Otselink

  • Noh sobib ka vastus "googelda loll", sest loll läheb hetkel magama ja ei jaksa googeldada, aga siis hommikuks "taask" vähemalt

    19. detsember 2007 - 23:04:40 · Otselink

  • wuzz 16 a

    ära streami heli vaid preloadi alguses sisse.

    19. detsember 2007 - 23:09:29 · Otselink

  • no mul nagu on sinna meisterdatud kah üks eellugemise vidin, aga jah äkki tiba pahasti või valesti või nii - peab katsetama

    19. detsember 2007 - 23:33:10 · Otselink

  • Ise mässasin sama asjaga - ei aita muusika timelinele panemine ... erinevad browserid/arvutid näitasid ikka nii nagu tahtsid.
    Lahendus: tegin nii, et pilt sünkroonib end muusika järgi. Sedasi saab teha sisse striimitava või eel-laetud musaga.
    Vihjeks väike koodijupp tööst:

    if (_root.sinumuusika.position>16300)
    gotoA ndPlay("mangi edasi");
    else{
    gotoAndPlay("o ota");
    }

    Õiged positsioonid muusikast saad tracega kätte:
    trace(_root.heli.position);

    20. detsember 2007 - 09:53:16 · Otselink

  • Tänud
    Konkreetne asi läeb veel nii kuis jummal juhatab,
    aga saab tulevikuks veidi valmistuda nüüd.

    20. detsember 2007 - 10:22:23 · Otselink

  • kui väga täpset sünkki ikkagi tahad siis .flv on kõige mõistlikum. muidu jäädki oma positionitega mässama.

    20. detsember 2007 - 11:54:32 · Otselink

  • esimese ajana tuleks vaadata, kui raske see animatsioon tuleb. Muusika ette ruttamine võib tingitud olla ka sellest et animatsioon on liiga põhjalik, ehk arvuti ei jõua seda õigel kiirusel maha mängida. Teine varjant on helifail - see ei tohiks kindlasti olla mp3, kuna seda ei saa kokku pressida swf'i tegemisel. Soovitan aiff'i või wav'i kasutada

    06. jaanuar 2008 - 11:40:13 · Otselink