flash

  • wuzz 20 a

    on kellelgi teadmisi miks flashi export jääb ülimalt aeglaseks kui on üle 3 stseeni? 2 puhul expordib sekundiga, 3 puhul (teha näiteks ühest koopia) läheb ligi 5 minutit :/ samas kui võtta "test scene" siis on sekundiga valmis.

    actionscript on minimaalne, layereid stseeni kohta ca. 100.

    22. märts 2005 - 13:55:18 · Otselink

  • Ooker 20 a

    ei oska kahjuka aidata, aga huvi tekkis küll, et mis valu neid va stseene ülepea kasutama sunnib?

    22. märts 2005 - 14:51:51 · Otselink

  • wuzz 20 a

    et sa eelistad paarisada layerit ja ühte pikka timelinet ning 2 aastast ravi kohalikus vaimuhaiglas?

    22. märts 2005 - 15:03:39 · Otselink

  • wuzz, kas sul pakkimine on ka aktiveeritud (mis formaati ekspordid üldse?)? noh animatsiooni puhul on scene kasutamine ju lihtsam kui hakata tõesti mingit kole pikka timeline venitama ja pidevalt markeerima, teed frame juurde ja pead kogu kupatust ajastama.

    22. märts 2005 - 15:47:26 · Otselink

  • jüri 20 a

    olen täheldanud, et flash 7 expordib suuremaid asju oluliselt aeglasemalt kui muuvie exporditakse actionscript 2 kasutades. Kui ei kasuta AS 2 võimalusi, siis expordi protsess kiireneb oluliselt kui valida Actionscript ver 1

    22. märts 2005 - 16:14:39 · Otselink

  • tonal† 20 a

    wuzz:
    1. ma küll võhik, aga paar aastat tagasi sattusin flashkitis teemaarenduse otsa, kus väga veenvalt selgitati, et stseeni ideel pole mõtet ja et kui endale needust tahad kaela, siis mine sellele liimile.
    ega siiani pole aru ka saanud, milleks seda stseenide värki võidakse vajada.
    mõnes mängus vast?
    2. et milline ilge asi võib vajada 200 kihti sündmusribal?
    ma ausalt öelda ei kujuta ette.
    sa nagu sündmuste muuviklippideks tegemise peale pole mõelnud?
    animatsioonide tegemist ilma selleta ei kujutakski ette.
    vihjena veel - flashil on väga mugav edit in place võimalus.

    22. märts 2005 - 16:19:20 · Otselink

  • wuzz 20 a

    1. üldiselt soovitatakse neid mitte kasutada kui on vähegi võimalust eraldi faile teha. mul on praegu otsene vajadus stseenide järele ja sellest ka exportimise probleem. ühtegi muud jama pole siiamani kunagi olnud nii et vingugu palju tahavad, kuid mind see ei huvita.

    2. 200 kihti on sellest et tegemist on animeeritud tootelahenduste skeemide esitlemisega (mida on palju). kuna samaaegselt on vaja näidata animeeritud tooteid, kirjeldavat teksti ja muud spämmi siis ei saa lihtsalt vähemaga.

    flashi võimalustega ma olen kursis nii et ära õpeta vanaisa nikkuma :)

    22. märts 2005 - 16:29:25 · Otselink

  • henk 20 a

    tonal, scened ei ole halvad puhtalt sellepärast, et flashkitis keegi ütles, et nad halvad on ;)

    22. märts 2005 - 16:38:27 · Otselink

  • tonal† 20 a

    nokkloom: mitte keegi, vaid see on mitu pikka lõime, mille taga on sadade arvamus.
    olen teinud kõike mida välja arvatud mängud ja mitte ei saa stseenide vajalikkusest aru. ehk selgitad, tood näite?

    wuzz: vanaisal on prille ilmselt tarvis ja viagrat.
    sinu kirjeldus ei lõhna kuidagi 200 kihi järgi.
    ja -- mis sa tõepoolest paned kõik sündmused otse juurikasse? 8)

    22. märts 2005 - 17:14:30 · Otselink

  • wuzz 20 a

    cyrexil oli õigus: actionscripti versioon oli määravaks, nüüd ekspordib ~10 sekundiga.

    kirjeldus või mitte kuid vajadus stseenide järgi on olemas ja see pole praegu vaidluse teemaks ega mõjuta kuidagipidi minu lõpptulemust. Ja üldiselt juttu on 100 (sajast) mitte 200 kihist x 4 skeemi + lisavaated + infolehed. Ühe skeemi kohta on vähemalt 30 toodet, ja üldplaan on animeeritud.

    koerad hauguvad, karavan läheb edasi. teema lõpp.

    22. märts 2005 - 17:42:57 · Otselink

  • tonal† 20 a

    noh, kui sul on nagu selline stiil, et üritad mc-de, sisseloetavate klippide ja actionscripti minimaalse kasutamisega elu raskemaks teha, siis mis ma ikka kobisen.
    masohism ka elulaad.

    23. märts 2005 - 00:39:19 · Otselink

  • wuzz 20 a

    see on muidugi lõbus et projektist endast absoluutselt pole mingit ülevaadet ja kukutakse õpetama lihtsalt sellepärast et mingid klemmid foorumis ei soovitanud stseene kasutada.

    23. märts 2005 - 08:25:53 · Otselink

  • peamine on ikka oma tarkusega hiilgamine

    23. märts 2005 - 11:41:59 · Otselink

  • tonal† 20 a

    "see on muidugi lõbus et projektist endast absoluutselt pole mingit ülevaadet ..."

    ülevaade on sul antud ju:
    " Ja üldiselt juttu on 100 (sajast) mitte 200 kihist x 4 skeemi + lisavaated + infolehed. Ühe skeemi kohta on vähemalt 30 toodet, ja üldplaan on animeeritud. "

    huvitav, kas asjast ülevaate saamiseks veel midagi vaja on? tavaline kataloog. ainult üle mõistuse on see, et keegi kasutab 100-t kihti selle asemel, et asi enda jaoks inimlikult ära korraldada.

    märkusena juurde, et arvu 200 võtsin su enda tekstist:

    " et sa eelistad paarisada layerit ja ühte pikka timelinet ning 2 aastast ravi kohalikus vaimuhaiglas? "

    23. märts 2005 - 16:11:13 · Otselink

  • wuzz 20 a

    ei ole tegemist mitte tavalise tootekataloogi vaid skeemiga (omavahel ühendatud võrgustik + erinevad alad).
    paarsada tuleks kui kõik oleks ühe stseenina kui just actionscriptipede ei ole ja ei hakka igat toodet skriptipõhiselt importima, positsioneerima ja animeerima mis oleks juba mõttetu overkill ning antud juhul täiesti pointless.

    23. märts 2005 - 16:20:29 · Otselink

  • tonal† 20 a

    tjah. kui sa sellisel kurnaval moel hakkama saad, siis au sulle.
    tahaks tulemust näha. et kui valmis saad, annad märku?
    või paned portfoliosse?

    23. märts 2005 - 17:49:54 · Otselink

  • jüri 20 a

    suht kohatu targutav nokkimine wuzzi kallal.
    Flash juba oma olemuselt on selline, et konkreetseid lahendusi on võimalik teostada sajal erineval viisil, nii lihtsamalt kui ka keerulisemalt. Suhteline on ka keerulisuse mõiste, mõnele inimesele on näiteks Actionscripti kirjutamine lihtsam kui teisele ja sama tulemuse saavutab ta kiiremini ilma olulise programmeerimiseta.

    Lähtuvalt kogemustest, oskustest, eelnevatest töödest valib tegija viisi kuidas ta kavatseb projekti teostada. Kindlasti, aga ei suuda flash projekti puhul kõigega arvestada (rääkimata hilisematest muudatustest, funktsioonidest, animatsioonide keerukusest jne.) ja paratamatult teed asju vb keerulisemalt, kui oleks tegelikult võimalik. Sageli ka ei ole ka enam otstarbekas hakata kogu süsteemi ümber tegema, kui oled juba suure töö ära teinud jne.

    Kohatu on ju oma teostuseelistusi teistele peale suruda.

    Selge on see, et ALATI on võimalik midagi flash projekti juures paremini, lihtsamini või optimaalsemalt teha.

    23. märts 2005 - 18:17:21 · Otselink

  • wuzz 20 a

    einoh mina olen oma "kurval moel" juba ammu hakkama saanud ainuke probleem oli exportimise aeglus.

    portfoliot ma ei viitsi koostada aga kui valmis saab võid lingi saada (kui see üldse avalikku keskkonda üles läheb).

    23. märts 2005 - 18:17:58 · Otselink

  • henk 20 a

    kohatu on ka ASi kirjutajaid actionscriptipedeks nimetada :P
    omast kogemusest võin öelda, et aastake ASi õppimist hoiab mul ülejäänud elu jooksul kindlasti mitu aastat aega kokku ;)

    23. märts 2005 - 18:27:47 · Otselink

  • wuzz 20 a

    actionscripti tundmine on elementaarne kuid kõigel on ka oma piir :)

    näide näiteks htmlipede huumorist (suur fail, laeb natuke ... lisaks renderdab sama kaua). actionscriptipededega on samamoodi ... oskamine on elementaarne kuid võib ka üle pingutada.

    23. märts 2005 - 18:35:15 · Otselink

  • tonal† 20 a

    hm. sind tuleks siis austavalt stseenipedeks nimetada onju?

    müts maha vanaisade ees.
    rakkus pihud austamist väärt.

    23. märts 2005 - 20:13:19 · Otselink

  • võta püksid kah maha

    23. märts 2005 - 21:29:29 · Otselink

  • woow, see kass oli küll cool (Y)
    Kunagi 16 aastaselt ja veebiajastu alguses arvasin isegi naiivselt, et selline programm oleks cool mis pildid sedasi tabeliks töötleks ...

    ideed ei tule kunagi üksinda, eriti veel rumalad ideed :)

    24. märts 2005 - 09:48:28 · Otselink

  • marko† 20 a

    syda läks pahaks

    24. märts 2005 - 12:18:23 · Otselink

  • wuzz 19 a

    terviklahenduste demo on nüüd juba mõnda aega üleval olnud. link tonalile siis nagu sooviti.

    06. juuli 2005 - 00:36:36 · Otselink

  • tonal† 19 a

    kauatehtud kaunikene. miske 3 kuud?
    kujutan ette, et elioni pool oli mingi vähemalt 6-liikmeline töögrupp asjal taga.
    kasutajana häirib see iga infoakna kinnipanemise rutiin.
    võiks niisama kinni minna järgmise lingi peale liikudes.
    teha loomulikult mugavam ;)

    06. juuli 2005 - 02:05:46 · Otselink

  • wuzz 19 a

    reaalset tööd oli 2 nädala ringis, enamus ajast oli standby.

    kinnipanemine oleks siis nii hea kui infoaken ei tuleks teiste elementide peale, muidu on osasid võimatu klikkida. tegemisel vahet pole, igal objektil sab sulgemise script küljes olla.

    06. juuli 2005 - 02:09:04 · Otselink

  • tonal† 19 a

    küllaltki levinud lahendus on
    infoakna sulgemiseks lihtsalt suvakohta klikkida.
    niimoodi kiirelt asja läbi käies hakkas igatahes selle sulgemisnupu pidev tagaajamine kiuslikuna tunduma.
    just päeval peatusin kauemaks Halo Pictures saidil ja seal on meeldivalt järgmise pildi peale minek tehtud nii navigeerimisnuppude kui lihtsalt pildi pinnale klikkides.

    aga nüüd stseenide jutu juurde tagasi jõudes -- ise küll teeksin sellist asja sisseloetavate muuvidega.
    oleks hea ja selge ülevaade.
    kuskil ei näinud mitmeminutilisi suuremahulisi animatsioone.
    või -- mis sa paned kõik animatsioonid ja sisu ühele ajaribale????

    kujutasin ette. karm.
    päris jebla vist õiget kohta muutuste tegemiseks üles leida?
    aga ilmselt ajan unisest peast pada. niikuinii on igal ühel omad nipid ja võtted, kuidas asju mugavamalt teha. ja enda mugavusest lähtudes tunduvad muud lähenemised mõistusevastased.

    igal juhul - kena tulemus.
    oleks selliste asjade tellijaid ja tahtjaid vaid rohkem.

    06. juuli 2005 - 03:04:32 · Otselink