Eesti veebisaitide ja -firmade TOP

  • Kas keegi teab mõnda head veebilehtede külastustatavuse edetabelit peale NETI oma?

    Sama küsimus ka veebilahenduste väljatöötamisega (disain, kood) tegelevate firmade kohta - kas leidub mingisugusel uuringul põhinevat infot, et kes on kõige suuremad, valmistanud enim lahendusi või omavad enim kliente?

    19. oktoober 2006 - 21:52:30 · Otselink

  • http://tnsmetrix.emor.ee/

    19. oktoober 2006 - 21:55:11 · Otselink

  • kaups 14 a

    Digga1, sinu teine küsimus on üha tihemini ettetulev küsimus. Ikka on meil loomata see digiliit EDMAL.

    19. oktoober 2006 - 22:08:05 · Otselink

  • Miks?
    Kas elu veebi tegijatel on piisavalt hea, et mitte viicida tegeleda mingi sellise asjaga mis võiks päris korralikult selgemaks lüüa olukorra turul ja tõenäoliselt annaks ka asi kasuminumbri suurenemisega tunda.

    "Ikka on meil loomata see digiliit EDMAL."

    19. oktoober 2006 - 22:37:21 · Otselink

  • kaups 14 a

    Pole konkreetset eestvedajat. Ja tõesti, pole aega. Ega ka oskust. Aga üks pisike mõte susiseb (leida keegi kes võiks olla eestvedaja), ei räägiks enne kui pole näha kas asja saab.

    19. oktoober 2006 - 22:56:54 · Otselink

  • mis see disainiliit siis tegema hakkab, üksteisele auhindu jagama?

    19. oktoober 2006 - 23:45:38 · Otselink

  • kaups 14 a

    robot, just sinusuguste väikeste pärdikute tõttu ongi selle kõige juures liiga palju müra, raske on leida üles ajud ;) aga tõsiselt: esmane eesmärk oleks enda alla koondada "vähegi tegijad", nagu subjektis kirjas oli. on tulnud täiesti intelligentsete klientidega jutuks, et tal pole absoluutselt võimalik orienteeruda, ainus avalik "orientiir" on neti.ee ja sealt reklaam-disain oma 300 "firmaga", kust tuleb ise nn võimekad üles leida. see ei ole normaalne.

    19. oktoober 2006 - 23:52:01 · Otselink

  • wuzz 14 a

    vaadake oma statsid üle, mitu % referreritest on neti.ee ? 10% ? Kui tõeseks saab sellist allikat pidada? Ilmselt mitte väga. Koondab kindla teadmistepagasiga inimesi - need kes ei oska otse aadressit sisestada või ei tea googlest midagi.

    firma võimekust hindab üldiselt käive. krediidiinfo või maksuameti, või kustiganes selle info kätte saab, päring ja rahu maapeal :)

    20. oktoober 2006 - 00:49:46 · Otselink

  • kaups 14 a

    wuzz, küsimus polegi konkreetselt netis. kui inimesel pole mingit majakat, olgu selleks liit, küll ta üle kontrollib vajadusel krediidiinfod ja muud. see on vaid 1 näide, milleks liitu vaja oleks. elementaarne nö kvaliteedimärk/kindlustunne. kellel on huvi liidus olla, sellel on, kes peab ebavajalikuks - keegi ei sunni.

    20. oktoober 2006 - 01:03:12 · Otselink

  • tajo 14 a

    idee on iseenesest hea. võinoh vaadates, milliseid jubedusi millise rahaga maha müüakse. aga kuidas määrata "vähegi tegija"? võinoh, kes annab kvaliteedimärgi mulle kui freelancerile või firmale?

    20. oktoober 2006 - 10:32:25 · Otselink

  • kaups 14 a

    pen, eks see oligi mille üle eelmine aasta, kui see teema korra üles võeti, kohe segadust tekitas. ilmselt tuleb võtta ette majandusandmed ja seada neile mingid miinimumid, sääda miinimum põhikohaga töötajate arv, määratleda tegevusala (it seadmete hooldusfirma ei ole veebiagentuur), nõutav võiks olla x tegevusaastat, et ettevõte oleks stabiilne jms. samas on raske hinnata kvaliteeti, see oleks nagu iluuisutamise hindamine.

    20. oktoober 2006 - 11:10:45 · Otselink

  • magnus 14 a

    ma arvan, et selle kohapeal peaks täpselt samamoodi firmasid hindama nagu eestis kodulehe tegijaid enamjaolt valitakse. et kellega ühte kohta õlut jooma satud see on tegija ja mingeid muid variante isegi ei kaaluta.

    20. oktoober 2006 - 11:25:41 · Otselink

  • pista endale see kvaliteedimärk persepeale ja mine ennast turule müüma :) ei saa anda loovusele kvaliteedimärki , võta endale eesmärgiks tööprotsesside korrastamine ja mingite ISO standardite juurutamine ettevõttes, siis saab klient teenust hinnata, tulemusele ma piire ei seaks

    20. oktoober 2006 - 11:27:17 · Otselink

  • tajo 14 a

    jaa. mäletan seda juttu EDMAList küll.

    aga see oleks siis pigem firmade jaoks? igasugused andekad üksiküritajad jäävad mängust välja, sest neil pole ei ISO ega põhitöötajate arvu.

    siiamaani saan mina päris palju pakkumisi oma personaalse portfolio kaudu, mitte suust suhu infoga. või õlle joomisega. seepärast oleks ju äge, kui minu portfolio ka ripuks kuskil keskandmebaasis? või peaks siiski kindla piiri seadma?

    muidu oleks päris äge EDMAlis koostada hinnapäring ja saata ühe nupulevajutusega see kõikidele firmadele korraga, kes siis pakkumised saadavad :)

    20. oktoober 2006 - 11:35:06 · Otselink

  • kaups 14 a

    pen, küsimus poleks üksikute geeniuste leidmises vaid selgete, tugevate veebiagentuuride koondamises (eesti digtaalmeedia agentuuride liit ehk EDMAL). klient, kellel on vaja KINDLAT partnerit, kes on alati olemas, kellel on inim-/aja-/oskusressurssi, peaks teoorias saama kindlama valiku kui umbropsu ise tuulama hakates.

    üksikud disainigeeniused (ÜDG) võivad alati oma ühenduse teha, target group on lihtsalt teine. ma olen liiga palju viimasel ajal kuulanud õnnetuid kliente, kelle "veebifirma" on ära kadunud või vahetub ühe töö jooksul 3x projektijuht.

    ja pen: liidule ühise hinnapäringu saatmine on absurd: liidu a la 15 liiget osaleksid kõik "loteriis" nimega "koostame iga päev 1/15 võidushansiga hinnapakkumisi". nii jah? vastupidi, liidu infosait võiks ka pisut selgitada, kuidas üleüldse leida endale veebiagentuur, kuidas käivad tavaliselt tööprotsessid. ja et tehtaks esmane iseseisev valik, 3-4 agentuuri kellelt küsitakse. mina ei osale iial päringutes, mis on saadetud kümnele või enamale osavõtjale. see näitab kliendi rumalust. tegelikult ei osale me üldse päringutes, millele ei eelne tõsisem kokkusaamine.

    vaalas, vabatahtlik, täiesti vabatahtlik saab see asi olema. ära ärritu, hoia lihtsalt eemale :)

    20. oktoober 2006 - 11:48:52 · Otselink

  • tajo 14 a

    okei. hea point.

    20. oktoober 2006 - 12:16:19 · Otselink

  • ma ei ärritu ja praegu ei olegi see vist keiss, lihtsalt küsimus, kui selline oli natuke valesti püstitatud. Minuga, kui ÜDG klubi liikmega, oleks ikkagi pigem see, et iga kliendi eest peab võitlema ja pakud talle sellist lähenemist nagu tema arusaam asjadest on.

    20. oktoober 2006 - 13:16:11 · Otselink