3d

  • Asi nii et tahaks hakata 3d värki näppima. Soov oleks teemale läheneda blenderi kandipealt. Mida arvate on norm programm, mis oleks alternatiivid?

    13. oktoober 2006 - 20:58:50 · Otselink

  • Blender hea. Open source ja kõik jutud.
    Kindlalt noki. Sellega isegi paljud lühi 3d multikad ära tehtud.
    Ma ise kasutan Mayat, aga kõik kolmdee mehed kasutavad ja kiidavad Softimage XSI'd. Ütlevad, et kui ühekorra proovid siis muud enam kasutada ei taha. Ma pole veel proovinud. Seetõttu ka maya peal. XSI'l pidi UI kõige loogisem ja kasutajasõbralikum olema. Maya interface on nagu 70ndatest aastatest.

    14. oktoober 2006 - 02:30:28 · Otselink

  • " Maya interface on nagu 70ndatest aastatest. "
    70-te UI? Sisendiks perfolint ja väljundiks lineprinter?

    14. oktoober 2006 - 14:02:11 · Otselink

  • in† 17 a

    seal paistab olema lisaks 3d programme.mõned 3d programmid

    15. oktoober 2006 - 00:22:52 · Otselink

  • crn† 17 a

    Kui süüa ei taha, osta kindlasti Softimage|XSI, vastasel juhul soovitan pikast isiklikust kogemusest kindla peale Blenderit. Mida iganes teed, 3DStudio mistahes variantidest hoia suure kaarega eemale.

    15. oktoober 2006 - 12:18:54 · Otselink

  • Crn, kas töid, mis teinud oled Blenderiga/Softimage|XSIga, näha on võimalik?

    15. oktoober 2006 - 14:37:12 · Otselink

  • Kait 17 a

    XSI.

    soft

    tuto

    15. oktoober 2006 - 16:55:13 · Otselink

  • Soolane diil see animatsioonifüüsikaga asi. Aga kange värk.

    16. oktoober 2006 - 17:43:21 · Otselink

  • Karakteranimatsiooni komplekt maya + Motionbuilder, tundub et on igati super asi. Motionbuilder töötab ka Max'iga. Proovid, siis juurde soovid.
    Aga jah, 70ndate ui on küll liialdus aga ikkagi pole ta nüüd kõige lihtsamate meeldivamate killast...

    16. oktoober 2006 - 18:33:45 · Otselink

  • crn† 17 a

    Tead kui sa tõsimeeli tahad, siis ma võin blenderist midagi üles kaevata. Softimagega ma sain ainult 2 päeva lällata, aga see nõretas kasutajasõbralikkusest.

    16. oktoober 2006 - 20:44:38 · Otselink

  • cm, miks see max nii halb siis on ja mille poolest blender sellest parem on?

    18. oktoober 2006 - 19:00:59 · Otselink

  • anton† 17 a

    lordnicon- alustaks ehk sellest, et üks on tasuta, teine aga mitte...olen mõlemat proovinud...ning pole nende vahel erinevusi näinud...aga noh alustuseks eelistasin minagi Blenderid.

    18. oktoober 2006 - 22:24:08 · Otselink

  • Kait 17 a

    tasuta või mitte...toores on see proge niivõinaa. kui paanid on tõsised, võiks vastava platvormi ka valida...

    19. oktoober 2006 - 16:20:22 · Otselink

  • crn† 17 a

    Ma pole üldse väitnud, et blender 3dsmaxist parem on. Maitse asi muidugi, selle üle vaidleb juba liiga palju inimesi. Aga Blenderi hinna ja kvaliteedi suhe on küll konkurentsitu :) Kui just väga peeneid animatsioone jms ei tee, võib Blenderiga leiba teenida küll.

    3dsmaxi ränk miinus oli minu jaoks väga jõhker kasutajaliides ja protsessori hooramine.

    Blenderi miinuseks on, et ta oli algselt in-house powertool ja seda hakati alles hiljuti muutma. 95% tööst käib shortcutide kaudu. Need õpib aga hea tahtmise korral kiiresti selgeks. Kasutajasõbralikkus oleneb kasutajast.

    Ma ainult ütlesin, mida mina tean, ma ei tahaks üldse langeda sõnasõtta kellegagi, kes maxi eest suure raha välja käis ja ennast nüüd riivatuna tunneb :)

    20. oktoober 2006 - 22:21:47 · Otselink

  • anton† 17 a

    alustuseks ikka blender...kui ma oleks endale lambist kohe mingi kalli progre ostnud, siis see oleks olnud lihtsalt raha tuulde viskamine...kuna nädalaga sai selgeks, et mul kuubiku voltimiseks puudub igasugune tahe ning anne:)

    21. oktoober 2006 - 11:51:15 · Otselink

  • maxon cinema 4d ?

    21. oktoober 2006 - 22:10:33 · Otselink

  • Kait 17 a

    u samas klassis LW`ga.

    23. oktoober 2006 - 17:52:03 · Otselink