bannerite mahtude standardid
-
Oliver 19 a
Seoses ühe suurema projektiga, tekkis küsimus bännerite nõuete väljatöötamisel. Needsamused 15kb ja 30kb, mis vist praegu üleüldiseks standardiks on (juba vist viimased ? aastat) peamistes portaalides olnud.. Disainerina ilmselt nõustuvad paljud, et seda on ääretult vähe :)
Aga kui nüüd üleüldises plaanis vaadata (Eesti mõõtkavas), kas need numbrid viimastel aastatel keskmise kasutaja oluliselt kasvanud bandwidthi arvestades juba ajast ja arust ei ole?
(igasugune tagasiside ja arutelu oleks väga positiivne)
16. mai 2006 - 13:58:06 · Otselink
-
vaalaskala 19 a
ma arvan, et pigem mida väiksem seda parem, need 15 ja 30 on suht lagi ja 30 st bännerit eriti paljukäidavas kohas jooksutada ei tahaks :)
mõtle kui lehel on juba viis bännerit mis kõik 30kb , kasutaja ei kannata neid oodata ja samuti arvesta bännerite näitamine x bännerimaht = päevane bandwith.
Paar aastat tagasi, kui yahoo leht oli mõnel päeval 5kb bännerite tõttu raskem, kui tavaliselt, siis kaotasid nad päevases külastatavuses 30 000 klienti
16. mai 2006 - 14:25:26 · Otselink
-
Oliver 19 a
täpsustaks: 30kb on ikkagi 728x90 ning 15kb 468x60 ehk siis nö header-bännerid, mida tavaliselt kokku üle ühe-kahe ei saagi olla.
16. mai 2006 - 14:34:47 · Otselink
-
vaalaskala 19 a
noh seda küll, aga sa vaata ikka asja selle bandwithi poolelt kes bännereid serveerib :) seal on bandwith ikka sama mis varem ja uuema aja trend on üha rohkem maksustada just bandwithi
16. mai 2006 - 14:50:40 · Otselink
-
Oliver 19 a
seega, mahupiirangud oleksid rohkem teenusepakkujale kui -kasutajale?
16. mai 2006 - 15:01:32 · Otselink
-
Chuck_Norris† 19 a
Ma ei usu, et keegi praeguste ühenduse kiiruste juures, jätaks delfis uudise lugemata kui bänner kaaluks paarkend kilo rohkem.
Samuti ei tohiks see ka delfi trafficut eriti kottida.
Samas mis häda sul on seda bännerit nii suureks ajada. Ega see mingi dok film ei ole. Reklaami spets ütleb oma pointi ühe kaadriga kahh väga selgelt ja ahvatlevalt ära kui vaja :)
16. mai 2006 - 16:03:09 · Otselink
-
vaalaskala 19 a
jah need mahupiirangud ei ole kehtestatud ainult kasutajate hüvanguks vaid rohkem ikka teenusepakkujate poolt kes seda bännerite massi jooksutama peab ja eks ikka selleks, et nende kulud oleks võimalikult väiksed.
Muidugi arvestatakse ka kasutaja toru jämedusega, et tal oleks kiirem lehe laadimine.
Teenusepakkujat kotib see niipalju, et mida rohkem lehelaadimisi sekundis seda suuremat toru ja võimsamat serveriparki peab ta omama, et teenindada ära n connectionit mis pilte ja muud meediat alla laeb. Arvestame , et 100kb tekstiinfo pakib gzipiga kuskil 6kb peale kokku a bännerite maht jääb ikka toorelt 100kb, sest seda ei anna enam kokku pakkida
võta delfi lahti ja liida kõikide bännerite maht kokku , siis võrdle seda lehe htmli mahuga. Enamvähem 50 - 50 on see suhe seal, arvesta veel, et flashiga edastad sama mahu juures 2x rohkem infot ja bänner peab olema võimalikult efektiivne mitte võimalikult raske
16. mai 2006 - 16:08:35 · Otselink
-
henk 19 a
ja bänneri efektiivsust ei mõõdeta kilobaitides! ;)
mõelge andekaid lahendusi, mitte äre toppige tuimalt bitmappe flashi
16. mai 2006 - 16:32:34 · Otselink
-
wuzz 19 a
word nokkloom.
turunduse inimesed võiksid ka natuke ajusid liigutada mitte teha järjekordsed "osta neli miljonit pätsi kirde saia ja võidad 2 nädalase fiat punto vaatamisõiguse" või "osta meie tooteid ja võid osaleda loosimisel".
ainukesed tõsised reklaamikampaaniad ongi eestis vist k-kohuke ja npnk olnud, ülejäänud on mingi mõttetu toote olemasolust teavitav pask, mille tulemusel saabki igast poest ainult täpselt sama kaupa osta.
16. mai 2006 - 16:40:30 · Otselink
-
SlumdogMilli† 19 a
kui sa suppi ei söö siis ema annab sulle peksa
16. mai 2006 - 19:00:18 · Otselink
-
tonal† 19 a
ilm.ee müüb aastaid videobanneri näitamise võimalust. võib kuni 1,5 mega suur olla.
netis on suuremad bannerid kuni 50 kilo lubatud.pakun, et Neti äripäevane sissetulek on valdavalt üle saja tonni.
16. mai 2006 - 22:54:37 · Otselink
-
vaalaskala 19 a
cool bisness neil :) 23 milli käivet aastas nagu maast leitud
16. mai 2006 - 23:53:22 · Otselink
-
SlumdogMilli† 19 a
näe, jälle miski uus värk mis mulle postkasti potsatas http://www.hulludhinnad.com
17. mai 2006 - 17:03:49 · Otselink
-
SlumdogMilli† 19 a
tonal: PM on ka hinnad kirved (neil ka äkki päevakäive 100k (ulme)), kuid bannereid müüakse 50% alega, lihtsalt niipalju bannereid pole kui nende pealt võiks teenida
17. mai 2006 - 17:05:38 · Otselink
-
Allar 19 a
eivaidle:
hea idee, sitt teostus.17. mai 2006 - 18:07:09 · Otselink
-
SlumdogMilli† 19 a
idee on ka loll, võtsin lingi "kampaaniad", kellegil mingit kampaaniat pole. osadel ei tule ka lehed lahti, see miski veider leht
17. mai 2006 - 19:38:34 · Otselink