Abi vaja
-
peekon 21 a
Kuidas teha flashis nii nagu siin
30. august 2004 - 17:03:37 · Otselink
-
peekon 21 a
siin siis et vastvalt hiire asukohale liigub pilt üles alla... Otsisin igalt poolt, kuid leidsin ainult mouse trailereid (Asjad liiguvad hiire järgi), kuid mina tahan, et ta ainult üles alla liiguks. Vot!
30. august 2004 - 17:05:18 · Otselink
-
joosep† 21 a
ma teeks nii
pildi teeks movieks ja paneks pildile 2 läbipaistvat kujudit mille teeksin nuppudeks ja paneks siis on rollover... ja siis peab nende kõrguste ja laiuste ( x ja y ) nendega peab jännama...ei mäleta kuidas...vaata mingi flash tutoriale netist...30. august 2004 - 20:43:50 · Otselink
-
Ooker 21 a
hahahhaa, ma tõesti ei mäleta, kuidas ma selle omal ajal tegin :) sellest ju mitu aastat möödas juba. kui leian kusagilt fla, võin üles riputada. seal vist lihtsalt kaks nuppu, et ülemisele minnes liigub asi üles ja alumisele minnes alla. oot, ma vaatan mõne vana cd kõhtu, äkki leian.
31. august 2004 - 01:08:57 · Otselink
-
Ooker 21 a
äh, ei olndki päris kahe nupuga, natsa teistmoodi hoopis:
siinA ma ütlen, et kui sa viitsiksid kusagilt veel otsida, leiaksid tänapäeval juba kindlasti palju efektiivsemaid mooduseid selle tegemiseks.
31. august 2004 - 01:16:23 · Otselink
-
nitram 21 a
v1:
Teed ühe MovieClipi, paned nimeks ntx mcPiltHolder. Sinna sisse teed nüüd kaks movieclippi, ühe teed piisava suurusega, et ta oleks paras üles scrollimiseks ja teise et oleks paras allascrollimiseks. siis teed veel ühe MovieClip'i kuhu sisse paned pildi. Üles scrollimise MovieClip instance name peaks olema HolderHitUp, ja alumise oma HolderHitDown. See MovieClip, kuhu pildid paned, selle nimeks anna siis vastavalt mcPilt.
Nüüd olles MovieClip'i mcPiltHolder 'sees' ava ActionScripti paneel (soovitav on ka AS'i jaoks eraldi layer teha, et hiljem oleks kergem koodi üles leida) ja sinna tuleb vastav kood:HolderHitUp.onEnterFrame = function() {
if (this.hitTest(_root._ymouse, _root._ymouse, true)) {
skroll_right(_root.mcPiltHolder.mcPilt, _root.mcPiltHolder.HolderHitUp);
}
};
Hol derHitDown.onEnterFrame = function() {
if (this.hitTest(_root._ymouse, _root._ymouse, true)) {
skroll_left(_root.mcPiltHolder.mcPilt, _root.mcPiltHolder.HolderHitDown);
}
};
s kroll_down = function (tar, area) {
startY = 14;
if (tar._y<startY) {
mousY = Math.round(_root._ymouse-area._y);
speed = Math.round((mousY-area._height)/_root.scrollS peed);
tar._y -= speed;
}
};
skroll_up = function (tar, area) {
startY = 14;
endX = -(tar._height-(area._y+area._height));
if (tar._y>endY) {
mousX = Math.round(_root._ymouse-area._y);
speed = Math.round((mousY)/_root.scrollSpeed);
tar ._y -= speed;
}
};Loodan, et funkab. Tegelikult kirjutasin selel funktsiooni kunagi vasakule-paremale kerimiseks ning töötas vägagi hästi.... et siis jah... proovi ja katseta - vahetasin _x'id juba _y'te vastu ära. ja _width _height'i vastu.
Jõudu tööle noh.!31. august 2004 - 07:54:46 · Otselink
-
nitram 21 a
imelikul kombel tekkisid osadesse kohtadesse tühikud vahele, kus neid ei peakso lema, vast jagad ise ka matsu lahti!
31. august 2004 - 07:55:54 · Otselink
-
peekon 21 a
tänud, sain korda...
31. august 2004 - 12:43:43 · Otselink