Laborint

  • jüri 17 a

    Laborint on uuenenud. Äge navigatsioon!

    20. märts 2007 - 10:14:33 · Otselink

  • tase

    20. märts 2007 - 11:21:42 · Otselink

  • miks kasutatakse neid pop-up kui mul on need blokitud? kui kohe pliiatsi käest haarad siis menüüga jokk kah, tobe leht.

    20. märts 2007 - 11:26:01 · Otselink

  • Biitnik 17 a

    Milline osa see navigatsioon seal on? Kas see pliiats mis joone jätab lehle? Või need suva järgi tekkivad mittemidagiütlevad pildid?

    20. märts 2007 - 11:35:46 · Otselink

  • Navigatsioon väga lahe (y), aga nagu näha, ei jaga paljud matsu välja :(

    20. märts 2007 - 12:05:16 · Otselink

  • paistab, et poisid on selle ise endale teinud. natuke liiga keeruline navigatsioon - klient ei leiaks selliselt lehelt kahjuks midagi :) aga mõtteid poistel lendavad.

    20. märts 2007 - 12:10:51 · Otselink

  • iam 17 a

    ei jaga jah kui kursor satub algul otse pliiatsi peale. ja see, et F5-ga teisi kliente näha saab on ka ju mitteaimatav. mõtlesin et ainult 2 tööd ongi tehtud :P

    aga kliendivalik on supper: balteco, spanet, viking, looming, no99. kõik ideaalsed kliendid, kes ei taha esileht-tootekataloog-kontakt-lehte vaid natuke "ägedamat", lasevad disaineritel möllata. sellistele toodetele nagu spanet teeb on lausa lust ju lehekülge teha.

    20. märts 2007 - 12:14:35 · Otselink

  • evany† 17 a

    Vahva ja isikuparane, kuid paljudel jaab info saamata.

    Looming.ee logo on rohkem kui kahtlane.

    20. märts 2007 - 12:28:02 · Otselink

  • ei ütleks küll et laborint nüüd eriti kreatiivne oleks, eks pärle leidub aganagu nende endagi koduleht - seegi idee on juba ammu ära leierdatud

    20. märts 2007 - 12:47:06 · Otselink

  • Tarmo 17 a

    Kus seda ideed veel näha saaks. Hea meelega vaataks kuda keegi teind on taolist asja.

    20. märts 2007 - 13:07:57 · Otselink

  • tonal† 17 a

    vaata sodilast 17. sept. 2005 -- leo burnett

    20. märts 2007 - 13:41:30 · Otselink

  • tonal† 17 a

    näiteks selline fla, kus piiats joonistab vaid siis, kui klahvi alla vajutad flashkitist ...
    ühesõnaga, otsi ise flashkit movies alt näiteks märgusõnaga "pencil" või "drawing". kui vähegi flashi valdad, saad oma originaalse menüü nende flade põhjal valmis teha.

    20. märts 2007 - 13:57:31 · Otselink

  • Tarmo 17 a

    Tänud. Ma käsitlesin ideena ikka navigeerimist, mitte seda et hiirest joon maha jääb - see rohkem abiks orienteerumisel.

    20. märts 2007 - 14:01:52 · Otselink

  • veeb on inimesed ära hellitanud, keegi ei viitsi enam mõelda. näidatakse paar-kolm mullikest ette, edasi tee ise; tulemus: terve rodu külalisi teeb naljakaid grimasse.

    20. märts 2007 - 14:49:49 · Otselink

  • hea, muide

    20. märts 2007 - 14:50:11 · Otselink

  • Allar 17 a

    Höh, selle peale küll esimese laksuga ei tulnud. Menüü navigatsioon ikka eriline.
    Aga looming.ee logo on küll (y).

    20. märts 2007 - 15:08:44 · Otselink

  • meh† 17 a

    Idee ideeks aga julmalt ebamugav on ju :s

    20. märts 2007 - 15:38:24 · Otselink

  • Kustutatud 17 a

    väga boss!..

    20. märts 2007 - 17:07:55 · Otselink

  • anton† 17 a

    Navigatsioon on lahe(Y)...siiski suuremosa dumbuser-id ei jagaks matsu välja põhimõtest, kuidas navigeerida tuleb. Eelistavad tihti mõistatamise asemel tagasi neti.ee-sse minna:P

    20. märts 2007 - 21:45:32 · Otselink

  • Tarmo 17 a

    Meil tegelt selle dumbjuuseri püüdmine polegi eriti eesmärk pigem võimalus ennast välja elada. Õhus oli traditsiooniline dilemma, kus rätsep ise püksata ringi käib:)
    Tegu esimese avaliku katsega seeriast mida teha 1 päevaga :)

    20. märts 2007 - 22:32:57 · Otselink

  • tonal† 17 a

    ühe sõnaga: kähkukas

    oletate, et läheb turunduse naistele peale?

    21. märts 2007 - 12:28:40 · Otselink

  • Tarmo 17 a

    Soolisi eelistusi pole. Pigem võiks peale minna neile, kes otsivad nö. "out of box" nurka nutikamale kasutajale:)

    21. märts 2007 - 15:20:59 · Otselink

  • siis oleks ju nutikam olnud teha üks transparent pixel keset ekraani ja kõige nutikamad oleks kliendiks saanud?? kindlasti oleksite järgmise kuldmuna saanud irwwwww

    kõijal oleks pasundatud disaini imest mida saab õppind inimene teha lausa 1 minutiga irwww

    21. märts 2007 - 15:43:56 · Otselink

  • jüri 17 a

    millest sa räägid?

    21. märts 2007 - 21:08:10 · Otselink

  • Sven 17 a

    minu meelest väga mõnus värske lahendus:) kui keeruline on süsteemile pihta saada kui kaks mulli juba ette tehtud? :S igatahes mind inspireeris tunduvalt rohkem linke läbi uurima kui mingil keskmisel weebdesign lehel. eniveis on laborindi asjad mulle ammusest sümpaatsed.

    21. märts 2007 - 21:40:20 · Otselink

  • keskpärased tööd ju, nojah eks pixlimehi inspireerib pigem sitahunnik kui tõeline kunst. ennegi siin ju head lehed rängalt maha tehtud ja siis mingi sitahunnikusse armutud irwwwwwwwwwww

    kustutage mu kommentaar, cyr, vabalt võid seda teha, kriitikat sa ju kardad kui tuld....

    22. märts 2007 - 01:54:17 · Otselink

  • jüri 17 a

    Olen kustutanud mõned su kommentaarid kuna neid on lihtsalt hale-piinlik lugeda, tavaliselt mingi "irwwww" ja lahmides halvustamine, parastamine ilma mingite argumentideta ja reaalse tagamõttega.

    Mis kriitikast sinupuhul rääkida saab?
    kas "tobe leht" või "seegi idee on juba ammu ära leierdatud"?

    Kui tahad teha kriitikat, siis pead lähtuma küsimusest MIKS. Miks see leht tobe on? Analüüs?
    Kaks kokkuvõtvat sõna sinu arvamusest lehe kohta ei ole kriitika.

    Ja miks mina selle lehe puhul, millega ma mitte kuidagi seotud ei ole midagi kartma peaks?

    22. märts 2007 - 09:29:41 · Otselink

  • cyr, no vaat nüüd iseend. kas TASE, BOSS, VÄGA LAHE jne on siis mingi arvamus või? miks sa neid piinlikke kommentaare ära ei kustuta?

    just täpselt, kui tahad kiita (TASE, BOSS, VÄGA LAHE) siis peaksid ka lähtuma MIKS, tegema analüüsi jne. ei näe seda kusagilt...

    no ma ei tea miks sa kardad kui sa kommentaare kustutad, samas kui see sama (TASE, BOSS, VÄGA LAHE) vennikesed mõnda teist raskelt maha teevad siis sa küll midagi kustuta...

    22. märts 2007 - 12:57:25 · Otselink

  • jüri 17 a

    Ära aja segamini kiitmist ja kriitikat.
    Üksikud positiivsed märksõnad lähevad kirja kiitmisena. Positiivseid kommentaare saab autor võtta kui tunnustust. Alati on tore lugeda, kui keegi pikemalt kirjutab, et mis siis täpsemalt meeldis jne., aga see ei ole kiitmise juures peamine.

    Üksikud negatiivsed märksõnad ilma põhjenduseta, aga lähevad kirja kui laim. See näitab kommenteerija negatiivset ja laitvat suhtumist töösse. Väga tahaks teada, miks ja mis kommenteerijale siis ei meeldi ja miks ta seda tööd peab nõrgaks. Eriti huvitav on just siis, kui enamus siinolijaid peab tulemust positiivseks.

    22. märts 2007 - 16:38:02 · Otselink

  • Hea et see niigi segase veebiga teema nüüd lõpuks täiesti segaseks lahmimiseks muutus :)

    @cYr kui koer sinu peale tänaval haugub, ei ole mõtet käpukile laskuda ja talle vastu haukuda, ta ei saa sinust aru :))

    22. märts 2007 - 17:51:35 · Otselink

  • iam 17 a

    to evelin: indeed

    on kaks vahet kas keegi ütleb sulle "tubli" või ütleb "debiilik". esimesel juhul ei ole ju vaja täpselt teada, mis sa hästi tegid, teisel juhul oleks vaja teada lisainfi, et hiljem "vähem debiilik" olla, selle asja nimi on areng :P

    22. märts 2007 - 21:41:28 · Otselink

  • tonal† 17 a

    ühe inimese arvamus: minu jaoks on flash eelkõige tõhus, siis isikupärane.
    antud lahendus ei ole tõhus, mul peab olema eesli kannatus (mida mul ei ole), et sellel saidil liikuda. see on sama, et kui minna poodi ja teenindamise asemel hakkab müüja stepptantsu ja peeretustega etteastet korraldama. tänan, ilmselgelt pööran ümber ja lahkun.
    kui esimese seitsme sekiga midagi pole toimunud, siis ei tasu ka kauemaks jääda.
    ei sega õitsemist.

    23. märts 2007 - 00:09:33 · Otselink

  • marko† 17 a

    kui saaks ainult nutta pixlis siis on paev tehtud. ning need mottetud kommentaarid jeejee irwwirww kuhu sa niiviisi pressid? kahtlen toesti et laborindi idee on kaest kinni krabada nii mitmelgi siin kommenteerival tegelasel. ning yleyldse voiks kuidagi hakata piirama neid taiesti mottetuid kommentaare. saaks uuesti inimesteks nagu vanadel headel aegadel.

    23. märts 2007 - 00:24:21 · Otselink

  • jüri 17 a

    to Evelin_Sepp:

    Päris nii, et las koerad hauguvad, mina olen kõva mees, see veebidisaineri elu ei ole. Sa teed ikkagi toodet, mida teised inimesed kasutavad ja just neile peab see meeldima. Sa ei tee tööd endale vaid teistele, ka nendele haukuvatele koertele. On ka tõsi, et kõigile ei saagi meeldida ja kõigile meeldimine ei olegi sageli 100% eesmärk (erinevad sihtrühmad jne).

    Pixlis käivad koos inimesed, kes päevast päeva tegelevad kliendile ja sihtgrupile meeldivate vidinate loomisega. Siinolijad peaksid omama arusaama erinevate klientide soovidest, tunnetama sihtrühmade vajadusi, lähtuvalt kogemustest teadma, missugused lahendused on töötanud hästi, millised halvemini jne jne. Just sellepärast on pixli kasutajate kommentaarid mõjuvõimsamad, kui tänavalt mõne suvalise tondi arusaamad.

    Seega ootaks edaspidi vähe mõistlikumaid kommentaare kui "tobe leht"!

    23. märts 2007 - 00:49:57 · Otselink

  • jüri 17 a

    Eelkõnelejatele kes arvavad, et selle lehe eesmärk on püüda uusi potensiaalseid kliente kes neti.ee kataloogist sinna satuvad, julgen väita, et te eksite rängalt. Ükski agentuur ega veebifirma ei elatu nendest juhuklientidest. Neil on omad partnerid ja kontaktid keda nad teenindavad.

    Mida aeg edasi, seda rohkem tundub mulle, et agentuuride ja veebifirmade lehtede suurimaid eesmärke on püsida konkurentsivõimeline spetsialistide tööjõu turul. Justnimelt see leht on loodud meiesugustele veebijunsudele ja selle eesmärk on poosetamine: "Yo, me oleme olemas ja teeme ägedaid asju, tule meile tööle!". Vaadake välismaiseid agentuuride / veebifirmade lehekülgi! Seal on pildigaleriid ahhetama panevast kontorist, intervjuud töötajatega, põnevad case-studyd jne. Kõik selleks, et näidata kui hea neil seal on, kui mõnus kollektiiv neil on ja kui lahedaid projekte nad teevad.

    Ja uskuge mind, vähegi veebiturul sisselanud kliendile meeldivad samuti ebatraditsioonilised ja vinged lahendused.

    23. märts 2007 - 02:09:41 · Otselink

  • tonal† 17 a

    oot, sa ikka räägid praegu sellest laborindist?

    ??

    pööran tähelepanu ühele seigale, mille jätsid oma loetelus mainimata: nagu stiilsete riiete puhul on korralikul veebilehel oluline see house, kust asi välja tulnud.
    uurimused on näidanud, et inimesed, kes on ostnud mingi kauba, vaatavad selle tootja reklaame kõrgendatud huviga -- selleks, et iseennast veenda, et omandatu on tõesti väärt seda kulutust.
    laborindi leht on näiteks loovvoolu omaga võrreldes silmnähtavalt odav.
    see võiks olla kellegi katsetuste kogust mingi näide, mitte tegija koduleht.
    ei kanna välja.

    23. märts 2007 - 12:41:30 · Otselink

  • marko† 17 a

    "minu arust on loovvoolu leht ilusam kuilaborindi oma" oleks koreektsem või kuidas? ja kõik uuringud mille on teinud villu või võllu või vollu ei ole minu arust eriti huvitavad.

    23. märts 2007 - 12:48:53 · Otselink

  • tonal† 17 a

    on olemas selline psühholoogia haru, nagu reklaamipsühholoogia. mainitud uurimused on klassika, millest ilmselt juttu igal reklaampsühholoogiat käsitleval kursusel.

    odav on väga selge ja korrektne sõna.

    23. märts 2007 - 13:03:43 · Otselink

  • jüri 17 a

    >>korralikul veebilehel oluline see house, kust asi välja tulnud.

    Mille poolest see siis oluline nüüd on? Kui klient saab hea teenuse ja töötava toote, siis tal ei ole vaja ennast õigustamas käia agentuuri lehel. Vaid loeb raha ja uurib statistikat vms.

    23. märts 2007 - 13:08:15 · Otselink

  • tonal† 17 a

    ta ei pea õigustamas käima. tal võiks selline kindel tunne olla, et see firma ka homme eksisteerib ja sealt saab saidile arendustööd.
    LOOVVOOLu saidi puhul mul tekib selline kindlustunne, on näha, et seal firmas on mahtu, et teha ka endale pädev lehekülg, seda arendada, et neil on pealehakkamist.
    antud uudise puhul jääb selline alltöövõtu mulje -- et kõik tööd ostetakse kuskilt küla pealt kokku. koduleht visatakse odavalt valmis...
    loovvoolu omad liiguvad õigemas suunas.
    identiteeditundlikumalt

    23. märts 2007 - 14:24:35 · Otselink

  • Tarmo 17 a

    40 :)

    27. märts 2007 - 11:31:42 · Otselink