M6tle.ee

  • Hendrik 22 a

    M6tle.ee on järjekordne alternatiiv reklaamibüroo teenustele. Logode asemel on tegevusvaldkonnaks hoopis ideede ja lahenduste leidmine KÕIGI käest.

    Sven Kristjansenilt aga vanalinna südames asuvat Peppersacki tutvustav nelikeelne leht menüüde ning muu temaatilisega.

    02. juuni 2003 - 22:40:41 · Otselink

  • m6tle.ee on küll igati positiivne saavutus

    02. juuni 2003 - 22:49:16 · Otselink

  • tfk 22 a

    Peppersack on suht hää...hea vaheldus ńn moekatele lehtedele. mõtle.ee suht hea üritus, aga nii või naa kaob raha puuduse tõttu ja vähesest külastusest.

    03. juuni 2003 - 00:18:21 · Otselink

  • jüri 22 a

    m6tle.ee on kindlasti väga hea idee ja jään huviga jälgima kuidas sellel portaalil hakkab minema.

    03. juuni 2003 - 00:22:48 · Otselink

  • kaarel 22 a

    m6tle.ee-s võiks natuke tugevamalt eraldada ära erinevad probleemid (hetkel õrnõrnhall kast) ja teha arusaadavamaks, et probleemil on võimalik tulemusrikkalt klikkida (m6tlev(tm) inimene peaks sellest muidugi ka ise aru saama (: )

    03. juuni 2003 - 08:58:11 · Otselink

  • Ooker 22 a

    m6tle.ee on ju vanastvanast cyrexi foorumist maha viksitud idee - seal oli midagi taolist kord kahetuhandendamal aastal näiteks jutuks :)

    03. juuni 2003 - 11:00:19 · Otselink

  • kert 22 a

    kindlasti on jah.
    :))))

    03. juuni 2003 - 14:40:01 · Otselink

  • yllar† 22 a

    kahtlased liitumistingimused on. yks reegel ytleb, et kohtus ei saa vaidlustada? kõike saab kohtus vaidlustada, isega seda kui oled nõustunud, et ei saa.

    03. juuni 2003 - 14:58:20 · Otselink

  • fushi 22 a

    cyrexi foorum on üldse eesti veebi juur, punkt. : )

    03. juuni 2003 - 15:35:13 · Otselink

  • Raf 22 a

    m6tle.ee -> rahasummad on pisut solvavad või mis? parem siis mingi asi selle eest, kuid 250.- ga norima tulla on küll pisut veider. Vaadates reklaamiagentuuride hindasid, siis ei tasuks asja selliste summade eest üldse arutamagi hakata :p

    04. juuni 2003 - 09:51:50 · Otselink

  • kert 22 a

    Aga tihti võib õlleraha peale motiveeritud lihtsureliku käest mingi parema idee saada kui mõnelt reklaamiagentuuri "brainstorming" turundusmeeskonna käest.

    05. juuni 2003 - 11:25:33 · Otselink