flashi juhutöö

  • Tere.

    Äkki on mõnel flashi oskajal vaba aega ja veidi raha vaja.
    Projekt on suhteliselt lihtne:

    Joonistada kinnisvaraagent (lass või trump vahet pole) ja panna ta veidi liigutama ja kaardikepiga vehkima. Eesmärk oleks, et ta teeks kinnisvara arendusprojekti esitluse minu eest ära. Esitlus peaks olema umbes 3-5 minutit pikk. Kui sul on veel hea fotosilm ja selge hääl võid ka kogu show tegemise endale saada.

    Pakkuge oma esialgne hind või küsige midagi.

    Teie ID.
    idkaart@gmail.com

    02. oktoober 2007 - 16:59:02 · Otselink

  • 25k

    02. oktoober 2007 - 18:11:22 · Otselink

  • tonal† 16 a

    alates 15K puhtalt kätte võib hakata mõtlema.
    selliseid asju õppeprogrammidele teinud, kui huvi, võin näited kuhugi rippesse panna. jutt siis shape tweeninguga tehtud väikese failisuurusega asjadest.

    aga "projekt on suhteliselt lihtne" väljend ilselt eeldab, et tahad odavalt midagi saada.
    soovitan sel juhul siis leida mõni alustaja, kes motion tweeninguga saab hakkama.
    ja las lõigub su pildist käed jalad välja ja alahuule üles-alla rennis võdisema. tead küll sellist stiili. odavalt teostatav.
    seda, et sul keegi lassi joonistab ja siis selle ka animeerib juhutööna, ei tasu loota. üliväike lootus, et joonistamisoskus, animeerimisoskus ja lassitaluvus ühte inimesse mahub.

    03. oktoober 2007 - 14:39:52 · Otselink

  • Ooker 16 a

    Mul oli juhus selle aasta alguse poole olla osaline selle tegemisel.

    Aga eks teema algataja id_kaart on seda konkreetset asja kindlasti näinud ja tahab sellest midagi paremat saada, seepärast teema algataski :) No see selleks.

    Selle puhul on iseloomulik tõik, et teemad ei ole timelinel käsitsi animeeritud, vaid suu ja käte liikumist dikteerib xml-failist tulev info. XML on aga mp3-e järgi ritta seatud:

    <aktsioonid>
    <aktsioon startTime="100" paus="" suu="start" tegevus="" pilt="" tekst="" />
    <aktsioon startTime="1600" paus="" suu="stop" tegevus="" pilt="" tekst="" />
    <aktsioon startTime="29700" paus="" suu="start" tegevus="stopp" pilt="pilt1" tekst="" />
    <aktsioon startTime="31700" paus="" suu="start" tegevus="start" pilt="" tekst="" />
    <aktsioon startTime="37200" paus="" suu="start" tegevus="helista" pilt="" tekst="" />
    <aktsioon startTime="40600" paus="" suu="start" tegevus="" pilt="" tekst="punkt2" />

    jne ...

    </aktsioonid>

    Et kui lisandub uus teema, ei pea hakkama vanameest timelinel väänama vaid tuleb mp3-e järgi genereerida xml ja vana räägib.

    Peenemat "päris" animatsiooni nii ei tee, aga sellise kaardikepiga vehkimisega saab enamvähem hakkama.

    03. oktoober 2007 - 15:11:06 · Otselink

  • jüri 16 a

    väga peen ;) piisavate "tegevuste" arvuga annaks ilmselt ka päris keerulist asja korraldada.

    03. oktoober 2007 - 23:47:58 · Otselink

  • Kid† 16 a

    Hea töö.

    04. oktoober 2007 - 10:03:42 · Otselink

  • henk 16 a

    heh, andekas lahendus (y)

    04. oktoober 2007 - 11:29:13 · Otselink

  • tonal† 16 a

    "Et kui lisandub uus teema, ei pea hakkama vanameest timelinel väänama vaid tuleb mp3-e järgi genereerida xml "

    mis programm võimaldab seda?
    tahad öelda, et käsitsitöö jääb täiesti ära?
    et see on teostuse poolest kiirem kui otse heliriba kõrval muuviklippide swappimine (F6, swap, vahetus) ja pausi kohal F7 vajutamine?
    kui saab kuidagi tõesti kiiremini, oleks hea teada.

    04. oktoober 2007 - 13:31:24 · Otselink

  • "Et kui lisandub uus teema, ei pea hakkama vanameest timelinel väänama vaid tuleb mp3-e järgi genereerida xml mis programm võimaldab seda? tahad öelda, et käsitsitöö jääb täiesti ära? et see on teostuse poolest kiirem kui otse heliriba kõrval muuviklippide swappimine (F6, swap, vahetus) ja pausi kohal F7 vajutamine? kui saab kuidagi tõesti kiiremini, oleks hea teada. "

    Ma pakun et seda võimaldab suvaline tekstieditor ja hea tahtmise juures saab sellele ka mingi GUI kribada. Hea eelis on kindlasti ka selles, et sa ei pea ise seda faili koostama ja saad lasta kellelgi teisel ära teha, kellelgi, kellele ei ole aimu mis on F6, swap, vahetus ja pausi kohal F7 vajutamine.

    04. oktoober 2007 - 13:36:58 · Otselink

  • Ooker 16 a

    just

    04. oktoober 2007 - 14:23:21 · Otselink

  • tonal† 16 a

    "Ma pakun et seda võimaldab suvaline tekstieditor ja hea tahtmise juures saab sellele ka mingi GUI kribada. "

    3 küsimust:

    1. milline tektieditor võimaldab millisekundeid mõõta?
    2. mitu operatsiooni vähem on tarvis läbi teha millisekundite arvu sisestamiseks võrreldes F7 vajutamisega?
    3. kuivõrd suur on gui skribamisega kuluv aeg + koolitusele kuluv aeg + kasutaja korduvad helistamised ja kaeblemised.
    kui sa kõige selle eest suudad raha sisse kasseerida, siis edu sulle.

    04. oktoober 2007 - 14:40:37 · Otselink

  • palju on raha vaja , et suvalisele inimesele selgeks õpetada flash ja osta talle vajalik tarkvara ? (et mitte sõltuda arendaja vabast ajast ja tasust)

    vs.

    kui palju on vaja raha maksta arendajale, et animatsiooni kõrvale näidata millisekundeid ja tekitada paus nupp?

    1. tekstiredaktor ei pea millisekundeid mõõtma seda teeb animatsioon
    2. kaks operatsiooni rohkem
    3. üks meil mis kirjeldab animatsioonide kirjed

    vabalt nüün maha, ole aint mees ja tee tähtajaks valmis :)

    04. oktoober 2007 - 14:49:05 · Otselink

  • Ooker 16 a

    Mul alguses oli isegi (ühe varasema projekti jaoks) selline "millisekundi-mõõtja" flashis tehtud. Laed mp3-e sisse, paned mängima ja klikid nuppu iga pausi (või ka muu) koha peal. Nupuvajutus genereerib tekstiväljale iga kord ühe rea juurde, kus startTime väärtus juba antud. Tõsi, "tegevus" ja "suu" väärtused tuli käsitsi juurde panna. Tegelikult ma käisin täpsuse huvides need ms-väärtused veel üle. Audacity või mis iganes soundieditor näitab ju täpselt waveformi peal aega. Paned aga kursori paika ja saad ms-i täpse väärtuse.

    Veel üks oluline põhjus asja niipidi lahendamiseks oli see, et tihti tekkis väljast laetud mp3-e ja animatsiooni vahele nihe. Nüüd kontrollib mp3 kogu mängu - kui ta on jõudnud mängimisega kusagile maale, öeldakse animatsioonile mida teha. Ei toimu asjata "isetegevust" :)

    Nagu öeldud, VÄGA keerulist või "tihedat" asja nii just ei viitsiks teha, hakkasin lihtsalt heietama, et saab ka niipidi. Nüüd oleme teema algselt rajalt mõnusalt kõrvale juhtiud, aga teema algatajale lohutuseks võib öelda, et nii seisab teema vähemalt üleval kogu aeg, muidu ei loeks seda enam keegi :)

    04. oktoober 2007 - 15:05:50 · Otselink

  • tonal† 16 a

    üldkokkuvõttes -- kirjeldatud lahendus on tööjõumahukam ja ajakulukam kui timelinel asja käigult tegemine.
    m.o.t.t.

    oluline võit oleks, kui keegi teaks võimalust teha lipssync'i jookva soundfaili pealt. kunagi otsisin teemat aga leidnud midagi.
    teema a la flashis ekvalaiser võimidagi sellist
    keegi teemaga kokku puutunud?

    04. oktoober 2007 - 15:10:53 · Otselink

  • üldkokkuvõttes - sinule on lihtsam teha seda timlinel. m.o.t.t.

    04. oktoober 2007 - 16:09:27 · Otselink

  • AS3 ja SoundMixer.computeSpectrum() abiks. sealt saaks nivood kätte ja vastavalt sellele saaks ehk suu väänlema panna. See vast oleks kõige mõistlikum lahendus.

    Ise olen teinud ainult selle visuaalse otsillograafi aga sealt väga pikk tee edasi vast pole.

    04. oktoober 2007 - 16:09:44 · Otselink

  • tonal† 16 a

    baah! -- unustas detailidesse takerdudes üldse põhiteema.
    selline asi nagu sitepal
    ... mingi oli veel, aga ei leidnud.

    ühesõnaga -- kurna näiteks 'Try demo' alt 'More Models' nuppu ja sealt võid peagi saabuvate jõulude vaimus kasvõi rääkiva kuuse oma saiti ilmestama värvata.
    tegelikult ma ei saagi aru, miks eesti saidid rääkivatest tegelastest ei kubise. hea kujutlusvõime korral on seal täiesti pandava välimusega tegelasi :):):)
    vaalas, hakka müüma!

    05. oktoober 2007 - 11:54:33 · Otselink

  • eks ma vaikselt müün siis neid ka

    05. oktoober 2007 - 12:19:02 · Otselink