flashi äda

  • peekon 16 a

    selline asi. tehtud siis lihtsalt:

    on (rollOver) {gotoAndPlay(1);

    }
    on (rollOut) {gotoAndPlay(15);

    }

    proleem selles, et kui sealt nüüd kiirelt hiirega üle lasta.. asi muutub. kuidas teha nii, et ta muuvi lõpuni mängiks. palun puust ja punaselt. tänud

    08. juuni 2007 - 11:42:25 · Otselink

  • ma küll ei näe sortsu aga ilmselt pead panema selle rollout actioni vaid sinna kaadrisse kust sa ta käivitad - st et nupp ei tohi olla tervel timelinel - tee eraldi layerile läbipaistev nupp, millest seda rollover ja rollout asja käsutada

    kui näitad fla faili siis saame paremini su probleemist aru

    08. juuni 2007 - 12:08:59 · Otselink

  • Ooker 16 a

    KUI ma nüüd õigesti aru sain, siis midagi sellist peaks aitama.

    var mängib:Boolean = false;

    on (rollOver){
    mängib = true;
    gotoAndPlay(1);
    }

    on (rollOut){
    if (mängib == false){
    gotoAndPlay(15);
    } else {
    trace("vara veel");
    }
    }

    frame 15

    mängib = false;

    08. juuni 2007 - 12:25:50 · Otselink

  • peekon 16 a

    fla

    08. juuni 2007 - 14:23:54 · Otselink

  • tonal† 16 a

    antud näite puhul -- miks sa lihtsalt buttonit ei kasuta, kus Over ja Down sisse kirjutatud?
    aru ka ei saa, miks timelinel 15 kaadrit vahet peab olema. mingi animatsioon sinna plaanis panna?
    sel juhul saad sujuva tagasimineku timeline kasutades _currentframe kaudu arvutades.
    üldiselt on flashis endas help ja seal ka sampled ja tutorialid. seal step by step liikudes peaks asjade loogilise ehituse selgeks saama.

    08. juuni 2007 - 14:27:08 · Otselink

  • Ooker 16 a

    See fla ei taha avaneda.

    08. juuni 2007 - 16:06:48 · Otselink

  • peekon 16 a

    nüüd peaks avanema

    08. juuni 2007 - 16:19:35 · Otselink

  • peekon 16 a

    sain korda. ei tea isegi kuidas :) aga toimib nii nagu mõtlesin.

    08. juuni 2007 - 16:34:08 · Otselink