sooviks tagasisidet 2

  • wuzz 17 a

    noh!

    09. november 2006 - 16:09:33 · Otselink

  • morca† 17 a

    niisama NOHitamisest ei saa midagi. teemat ka on vaja ikkagi :)

    siuke asi siis et... on üks ettevõte, kes tegeleb peamiselt pesu/tekstiili värvimisteenuste osutamisega.

    oleks vaja mingit head sloganit, mis selle teemaga haakuks a'la stiilis "Lisa elule rohkem värvi!". on kellelgi äkki hea mõttelend ja viitsib siia miskit kirja panna? :P

    09. november 2006 - 16:17:59 · Otselink

  • Lars 17 a

    "Kollane ette, pruun taha!"

    09. november 2006 - 16:27:32 · Otselink

  • marko savelli keskerakonda!

    09. november 2006 - 16:30:12 · Otselink

  • c5ef2 17 a

    "No vaatan õunte pealt, kas maksab ütleda või mitte"

    Igaüks võib sellest vajaliku slogani parafraseerida. Näiteks
    "No vaatan disaini pealt, kas tasub maksta või mitte"

    Ma olen kuulnud lugusid, et üks eesti juhtiv webifirma olla ka kunagi oma FIEdest progejatele nii palka maksnud. Firma omanik vaatas koodi pealt, palju see väärt oli, kui maksmiseks läks :)

    09. november 2006 - 16:32:26 · Otselink

  • Scooter 17 a

    Edit: rsk, valesse teemasse läks post...

    09. november 2006 - 21:30:35 · Otselink

  • lee† 17 a

    ütlen ka, mis ma arvan .. hilja, tõsi, aga siiski

    auväärt disainerile:

    hinnapakkumine peab ette nägema, et kohendamisi tuleb ette .. ei ole olemas sellist asja, et kohe meeldib .. eriti, kui sa esimest korda sellele kliendile teed. ettemaksu võtmine on igati hea mõte, sest sa ju tead, et sa annad endast kõik, et see töö hästi ära teha. kui sa ei ole kindel, et suudad teha väga hea asja, siis võta pool ette või kasvõi veerand. sümboolne ettemaks, et mitte lihtsalt palja tilliga tuule kätte jääda

    mitte-nii-auvväärt-petisele:

    1. 600 krooni, või isegi 800, on röövimine päise päeva ajal. röövitakse siis kas disainerit või riiki .. maksud? kui allhankija on nõus selle raha eest üldse tööd alustama, siis muidugi oma viga, kuid turg võiks olla sulle viie tegutsemisaasta jooksul õpetanud, et kuhu lusikaga paned, sealt kulbiga ei võta.

    2. allhange on risk, mis on sinu kanda. kui tulemus sulle ei meeldinud, siis miks üldse kliendile seda saata? .. ja kui meeldis, siis miks sa maksta ei taha?

    3. klient ei ole kuningas. vähemalt meie alal mitte. koduleht on kliendile tema äri pikendus internetti. see peab aitama tal müüa oma kaupa või teenusid paremini. Sinu juurde tullakse, sest klient ise ei oska seda teha hästi. ja nagu praegune leht näitab, on ta ka varem auku astunud selle asjaga. Sinu asi on aru saada, mis on see, mis aitaks sellel kliendil oma äri paremini teha. Kui sa seda ei oska, siis on ebaeetiline seda tööd üldse vastu võtta.

    4. eriti ebaeetiline on aga anda kliendile 5 keskmist kavandit (minu hinnangul ei ole ükski nendest kavanditest üksteisest kvalitatiivselt erinev, küsimus on meeldivuses). ning käskida tal valida. kui ta teaks, mis ta tahab, siis oleks ta öelnud, et ükski ei meeldi, sest algülesanne on vale/ebapiisav. see on koostöö kliendi, disaineri, projektijuhi vahel. antud probleem on üsna üheselt projektijuhi viga. usu mind, ma olen seda asja näinud nii kliendi, disaineri, progeja, projektijuhi, firmajuhi ja freelanceri aspektist.

    5. miks sa ütled mulle "raisk"? või kellelegi teisele? kas sul puudub enesevalitsemisvõime? on fakt, et see ei le sul esimene kord olla sellises valguses. ja kes siis ikka kontrollib sinu tegevust, kui mitte sinu kaasaegsed ja konkurendid? see on reaalselt üks meist, kes on saanud kõrvetada ja üks meie klientidest, kes on sinu kaudu kannatanud (see teema siin foorums ei too talle kasu, muide). kes siis peaks häält tegema? liiatigi ei ole sa otse esitatud küsimusele ammendavat vastust andnud.

    6. lihtsalt soovitus.. kui sinu äri on ülesse ehitatud allhangetele, siis mõtle enne, kui sa oma põhilist vara, usaldust, sedasi kuritarvitad .. disainerid ja ka kliendid, kes seda siin loevad ei kipu sinuga ju koostööd tegema.

    kas klient teab sellest jutust siin? aus oleks see jutt ise kliendile saata enne kui keegi teine seda teeb? ma sinu kliendi asemel katkestaks selle projekti sinuga, maksaks ise disaneritele saamata jäänud raha ja telliks selle projekti kelleltki, kes oskab oma tööd .. kasvõi CMA'lt

    12. november 2006 - 22:27:25 · Otselink

  • No muidugi kallis konkurent, ei ole probleemi, kliendile meeldisid ka minu kavandid http://www.dpa.ee/markee/+töö on juba valmis tehtud, html on täiesti dpa tehtud, flash samuti, progemine samuti, niiet ei ole te nii kavalad kui te seda mõtlete olevat. Mul on kliendiga konkreetne leping ja mitte ükski klient ei ole mitte millegi pärast kannatanud, kõik on saanud oma töö+tasuta ka klienditoe veel peale, erinevalt mõndadest siin. Kui te mõtlete et te mind üle mängite siis mul on lihtsalt kõik nii hästi läbimõeldud, et kui üks laev läheb põhja on lõpmatuseni miskit varnast võtta kulla mehed. Lisaks: ma ei allu mingitele maksmise provokatsioonidele ja väljapressimistele ja siin on nii et klient on ALATI kuningas ja selleks ta ka jääb!

    12. november 2006 - 22:55:04 · Otselink

  • Saadan samuti velveti bossile kirja ja küsin, et mis vaevas neid, et nad teiste asjadesse end segasid.

    12. november 2006 - 23:12:07 · Otselink

  • lee† 17 a

    einoh .. palju õnne! .. natuke imelik lähenemine sul aga kui klient on rahul jasina ka, siis edu edaspidiseks .. imelik, et sa mind oma konkurendiks pead ;) .. sinu pettekujutelmad teevad mulle au! .. mina sinu kliente endale ei taha, mul on neid endal rohkem, kui teenindada jõuan .. ehk oskad sina soovitada mõnda head bürood, kes oskaks teha tööd nii hästi ja nii eetiliselt, et mulle sobiks?

    12. november 2006 - 23:15:36 · Otselink

  • lee† 17 a

    saada jah, mulle kiri :) .. ootan.

    12. november 2006 - 23:18:00 · Otselink

  • Sa ju disainer või oledki ise boss:) Teie kõva klienditugi on teada ju, kliendi enda huvides ma seda ei avalikusta, sest isiklikult tunnen teda mismoodi Te nad hätta jätate oma tööga, hilisemaid muudatusi Te ei tee jne. Aga kas siis muudmoodi ei saa vastu või milles asi on et avalikku leimi teete?

    12. november 2006 - 23:21:58 · Otselink

  • lee† 17 a

    ausalt .. soovitan sul kriitikat kuulata ja teha omad järeldused .. tagasiside aitab meil oma tööd paremini teha, ksuta võimalust .. ja ära ärple .. esiteks ei vii see sind edasi ja teiseks on see väga kole .. ja kolmandaks oleks see teema olnud ammu lõpetatud, kui sa oleks adekvaatse vastuse andnud. tühjad ähvardused ja solvumine on ebaprofessionaalne ja väga ebaproduktiivne

    12. november 2006 - 23:22:39 · Otselink

  • Mingeid ähvardusi siin ei ole, ise ju alustasid siin jälle teemat või ma eksin? Ja te võiksite enne enda jaoks fakti mõiste ka selgeks teha kui laimama hakkate, nagu sinagi ju tituleerisid mind petturiks, toetudes mitte ühelegi faktile. Olen üks kõige ausamaid inimesi üldse siin maailmas, ilmselt selleks löödigi risti. Loodan, et edaspidi Teie kliendid ei jookse sis minu juurde, et muudatusi ja parandusi teha vaid teete ikka ise ära. Jõudu!

    12. november 2006 - 23:29:16 · Otselink

  • lee† 17 a

    naljakas mees .. jõudu sullegi ja äitähh!

    12. november 2006 - 23:32:51 · Otselink

  • c5ef2 17 a

    Kliendi kuningaks olemise koha pealt veel, et seda ütlemist saab erinevalt mõista :)

    13. november 2006 - 00:21:45 · Otselink

  • ausa ja rumala inimese erinevus on tihtipeale väike väike

    13. november 2006 - 01:57:15 · Otselink

  • anton† 17 a

    aus või mitte, pettur või mitte...tekitad siin suuri arusaamatusi, kuigi neid ei tohiks ju üldse tekita, eriti kui tahad projektijuhina ennast esindata. Või sa ikka ütlesid kohe algul oma jüngritele(kes jäid palgast ilma), et tasu saab alles siis kui kliendile töö meeldib... kui ei öelnud, siis tunnista oma krti viga, härra perfektne. Saaks selle asjaga vähemalt ühele poole.

    13. november 2006 - 08:29:21 · Otselink

  • Ked† 17 a

    Ma siin just hiljaaegu lugesin ühest postist sellist väidet.

    "Te kõik raisad sööte oma sõnu õigepea! "

    Seega sooviks infot, et millega täpselt tegu kui Härra Marko nüüd väidab et ähvardustega tema küll tegelenud ei ole. Ja lisaks sellele sooviks siis veel teada, et millal täpsemalt see sõnadesöömine aset leiab?

    Ja siis parim pärl on muidugi:

    "Ma ei saa aru nagu juba ürgajal kehtis see reegel, et kaup kauba vastu."

    Et mis ajas me siis nüüd nagu oleme? Härra Marko elab ürgaja reeglite järgi? Sellisel juhul on vist arusaamatused tõesti kerged tulema sest usutavasti enamus inimesi arvavad ennast olemas 21. sajandis.

    Ja see aususe teema kah nüüd veel. Kui inimene ei suuda omagi lubadustest kinni pidada...:

    "arvatavasti ei kommenteeri ma enam kunagi ühtegi postitust phpcentris ega pixlis."

    ...mis aususest me siis veel räägime? Eriti kui siin on mitmeid inimesi kes ütlevad et neil on nahk üle kõrvade tõmmatud. (EI.... mul Tõesti ei ole mingeid Fakte aga ka muinasjutud ei ole tühja koha peale tekkinud)

    Aga tegelt on vist mõttetu sõna võtta siin. Igaüks teeb loost omad järeldused ja väldib edaspidi endajaoks ebasümpaatseteks muutunud inimesi. Targem annab järele vms.

    13. november 2006 - 09:34:06 · Otselink