actionscript stopp 10 sec

  • Kas kellelgi on sellist head scripti siia paste-da millega saaks ühes kindlas frames jätta flash muuvi seisma näitex 10 sekundiks

    11. aprill 2004 - 19:49:23 · Otselink

  • morris 21 a

    Ikka saab.

    Selle funktsiooni paned mingile frame'ile, kust pärast seda hea kätte saada.

    aeg = 0;
    aja_reset = 0;

    function oota (sekund) {
    if (aja_reset == 0)

    { aja_reset = sekund;
    aeg = getTimer();
    prevFrame ();
    play (); }

    else
    { if (aja_reset<(getTimer()-aeg)/1000)
    { aja_reset = 0;}

    else { prevFrame ();
    play (); }

    }
    }

    Ja funktsiooni kutsud siis frame'is nii:

    oota (10); - seiskab 10 sekiks, võid ükskõik, mis numbri sulgudesse kirjutada, oleneb mitmeks sekundiks pausi on vaja.

    11. aprill 2004 - 20:06:11 · Otselink

  • jüri 21 a

    lihtsam vist on olenevalt kuidas sul vaja seda pausi on, et teed stop ja movieclipi, mis kestab kuskil 10 sek ja clipi lõpus on _parent.gotomängiedasiseltkustpoolelijäid

    11. aprill 2004 - 21:05:57 · Otselink

  • PeZ 21 a

    cyr, nii on sitt, sest kui nt vahepeal vaja nt framerate'i muuta vms, siis pead hakkama klippi muutma jne. morrise skript väga hea.

    11. aprill 2004 - 21:56:56 · Otselink

  • Morrise kood töötab, aga miks mitte kasutada AS enda 10 sec triggerit?

    oota=function(sec){
    stop();
    var i=setInterval(function(){
    clearInterval(i)
    play()
    },1000*sec)
    }

    Kasutus sama:

    oota(10)

    12. aprill 2004 - 00:12:33 · Otselink

  • tnks mehed or naised

    to morris: et selle pika joru panen mingile framele onjo...
    ei saa täpselt aru kuhu ma selle oota (10); panen - kuda ma ta välja kutsun - olen nats juhm selle koha pealt

    12. aprill 2004 - 08:18:04 · Otselink

  • morris 21 a

    oota (10); paned täpselt sinna frame'ile, kuhu sa tahad pausi tekitada.
    Näiteks Main Timeline'l 56 frame'il ja sinna sa ta panedki. :)

    12. aprill 2004 - 10:46:50 · Otselink

  • a see ülejäänu võib paikneda ükskõik kus?

    12. aprill 2004 - 11:22:01 · Otselink

  • ikka taipasin

    see oota 10 mõjub eelmisele framele... et ootab eelmises frames 10 sek
    nii peabki?
    igatahes sain vunkama

    tänks meen

    12. aprill 2004 - 11:33:41 · Otselink

  • ei pane seda funktsiooni definitsiooni ükskõik kuhu. kui seda frame kuhu sa selle panid ei ole enne mängitud, kui sa seda funtsiooni välja kutsud, siis teda ei ole veel defineeritud ja ta ei tööta.

    mul juhtus nii vähemalt... vist

    peale selle kui ta ei ole samas MC-s siis peaks ta defineerima ka _gobal. funktsioonina.

    12. aprill 2004 - 20:21:48 · Otselink

  • tänks to cYr too

    sinu post oli mul mujal easti kasuks

    13. aprill 2004 - 12:46:24 · Otselink