milline on müüv nimi?

eelmine

  • busse† 22 a

    millise nimega (stiil nt) müüb paremini kui area51? samas..kuidas saab muuta kasvöi imelikku nime müüvaks?

    08. august 2003 - 08:54:39 · Otselink

  • yllar† 22 a

    brändinguga?

    08. august 2003 - 09:14:07 · Otselink

  • Ooker 22 a

    mida sa müüa tahad? ei... pigem, et KELLELE sa müüa tahad?

    08. august 2003 - 09:30:01 · Otselink

  • yllar† 22 a

    ta tahab vast ikka veebi müüa ja firmadele. Eesti turgu eriti segmenteerida ei saa, et müün keskmise suurusega ettevõttele, kus töötab X arv inimesi, kelle juht on meessoost ja siniste silmadega - siis ei saagi kliente.

    08. august 2003 - 09:35:55 · Otselink

  • henk 22 a

    vihjeks: branding on keeruline asi, mida õpitakse aastaid kas siis koolis või reaalse kogemuse läbi. igatahes ei saada teadjaks ühe foorumi postiga ;) :P

    08. august 2003 - 09:52:03 · Otselink

  • busse† 22 a

    ok..ma hetkel tahax müüa weebe...ja nagu ikka..weebid enamuses ikkast firmadele :)

    08. august 2003 - 10:17:39 · Otselink

  • misasi on weeb?

    08. august 2003 - 10:35:39 · Otselink

  • morris 22 a

    Baltika Grupp arvas, et müüv nimi on monton (pr keelest tulenevalt siis, mon - minu ja ton - sinu) ja tegid kohe suured brändiplaanid, mõtlesid kõik pisikesed aspektid läbi ja ka teostasid, kuid kas siiski see töötab?
    Paljudele seostub baltmani ja christine collectioni ühendamine montoni alla ainult seda, et hakati tegema palju kunstmaterjalidest riideid ja lükati hinnad lakke.

    Niisiis kurat seda teab milline nimi see hea nimi on, area51 on sama hea nimi nagu monton või jaguar.

    Tegelikult tähtsustatakse nime kui sellist üle, olulisem on see, mis selle toote nime taga on, kui näiteks Jaguari nime taga peituks sapikas, siis me suhtuks täiesti teistmoodi antud marki.

    Oluline on siiski meelde jääda kvaliteediga ja hea suhtumisega mitte nimega, kui inimestele jääb kvaliteet ja positiivne elamus meelde, küll neil see nimi siis ka jääb, ükskõik mis see siis ka ei oleks, kuigi see ei tohiks siiski eriti raske olla.

    Oh, üks mõte tekkis veel, et area51 nimi tähendab näiteks ameeriklastele oletatavat ufode kohta, eestlastele enamuses siiski suurt mitte midagi, pigem on selline raskekoeline.

    Jah, kuid siiski on olulisem see, mis nime taga on, mitte nimi ise.

    08. august 2003 - 10:54:29 · Otselink

  • vabalt saab segmenteerida :) müün neile kellel on pappi, et osta ja sealt saab juba järeldada, et ettevõte on keskmine või suurem kellel on juba mingi infoedastamise vajadus või tööprotsess mis vajab põhjalikumat analüüsi ja automatiseerimist.

    Alati on ka erandeid väikseid ja lolle kes ostavad muruniitmiseks kombaini

    08. august 2003 - 11:09:38 · Otselink

  • yllar† 22 a

    ühesõnaga müüd kellele saad (ehk kellel on pappi) :P
    suht pealiskaudne segmentimine, aga seda ta tõepoolest on.

    08. august 2003 - 11:18:48 · Otselink

  • v2rv† 22 a

    offtopic aga eestikeelse jutu sees kasutamiseks on sõnad web, weeb ja webi väga rõvedad. paluks kasutada kas veeb või internetilehekülg, kuid mitte need kaksisveega asjad :)

    08. august 2003 - 11:19:52 · Otselink

  • nu omaala parimaid peaks ju unepealt teadma, krabi, mask, zoom, ebeling data, inspiral......tegu on kõigi puhul just kergemate nimedega või siis on end jäädvustatud väga raske tööga. aga nende nimed on kuidagi loogilised, krabi, mask eriti eestipärased.

    (Kunagi oli disainistuudio "KaaK":))

    Lugesin kunagi ühest ajakirjast kuidas kaks naist oma ettevõtte avasid. Nemad tegi sellise promoürituse kohe, et kutsusid lambist suuremaid kliente, pakkusid süüa/juua, rääkisid asjast ja soovist koostööd teha jne. Sarnast skeemi kasutades on vaja muidugi raha, julgust ja isiksust.

    08. august 2003 - 11:24:13 · Otselink

  • yllar† 22 a

    mask on nüüd vision.
    aga turgu tunduvad omavat eeltoodutest teised firmad (cma, struktuur meedia).

    08. august 2003 - 11:33:51 · Otselink

  • m703324 22 a

    inimesed on lihtsad.
    pealeminevate nimede v2ljam6tlemine on vaid k2ttev6tmise ja teatud intellekti kysimus.

    samas
    monton poleks myynud isegi prantsusmaal... sest k6lab halavasti

    geniaalsednimede n2ited on sin, fcuk, lex, coke, bud

    sellise nimega v6ib okse oranze tykikesi ka myya... kusjuures kas ikka k6ik on ty2hele pannud et yksk6ik mida sa s88d, ning vaatamata faktile et sa pole kunagi s88nud oranzhe kuubikuid.... ikkagi on alati ropsi silmatorkavaimaks elemendiks oranzhid kuubikud. aga see selleks

    igaljuhul asjad muutuvad aja jooksul k6basti... mitte tykikesed vaid nimede myydavus. lihtsad inimesed on m6jutatud selle poolt mida neile massiviisiliselt n2idatakse. ehk siis mis on pop. ja kui yks asi ei myy enam ja rafas pole nii huvitatud siis hakatakse uut asja neile n2itama ja v2itma et see on pop... ja k6ik usuvad ja arvavad et need kes 6nge ei l2he on n6medad jne.

    praegu seega on jah cool kui sul on nimi nagu n2iteks krabi, zuUm, bushi jne.

    ja eesti keel on iseenesest r6ve... ja s6na weeb ei tee kyll midagi paha.

    eesti keelel on yks hea omadus... v6ib mitmekihiliselt ropendada... nagu vene keeleski. vene keeles on muidugi palju massiivsemalt see v6imalik. aga ikkagi eesti keeles saab ka ilustasti r66vedaid kombinatsioone kokku lykata:

    sa igavene hallitanud vitu m2dapunni pritse... vms :)

    ok... ma joonistama

    08. august 2003 - 12:06:13 · Otselink

  • morris 22 a

    Hmm, noh, vaidlen vastu, nende eelpool mainitud nimedega saab müüa sellepärast hästi, et inimesed teavad, et need nimed tähendavad kvaliteeti. Ning niisama promoda ainult mingit nime - see ei too head, promoma peab just suhtumist, stiili jne, nimi on teisejärguline.
    Algul raiutakse pähe toode ja siis alles tootega hakatakse seostama nime.
    Kõige parem näide sümboolikast on swastika - enne Hitlerit oli see täiesti okei sümbol, kuid siis tekkis selle sümboli taha halb kaup ja nüüd ongi haakrist nö ebameeldiv sümbol.
    Toode teeb nime, mitte nimi toote.

    08. august 2003 - 12:15:14 · Otselink

  • just :) ja minu visiitkaart on kvaliteet :D ja kiirus on tõsine konkurentsieelis ja firmanimi on selline mida kellelegi öelda ei kannata, aga näed saab ka nii hakkama.

    Muidugi ei tee üks hea bränding ja hea müügitöö kellelegi paha

    08. august 2003 - 12:33:50 · Otselink

  • yllar† 22 a

    heh, võtan ka osa siis vaidlusest. nii ta päris ei ole, et toode teeb nime, mitte nimi toote. võtame näiteks pesubulbri. erinevate pesupulbrite koostise vahe on umbes 1% (ja ärge tulge väitma, et see 1% peseb pesu puhtaks), miks siis osad inimesed armastavad Arialit ja osad Tide (mõlemad sama firma tooted), miks mõned tahavad intelligentseid molekule ja teised värsket lõhna, kõik need suured omadused mahuvad 1% sisse.

    emotsiooni ja mingit omadust seostatakse nimega. omadus aga mõeldakse tihtipeale fiktiivselt välja. ka kvaliteet on fiktiivne mõiste nii kaua kui saab asju võrrelda. N: Peugeot on kvaliteetne, võrreldes millega?

    08. august 2003 - 12:38:04 · Otselink

  • yllar† 22 a

    veel lisaks. olgem ausad, tänapäeval ei ole enam toodete/teenuste kvaliteedis nii suurt vahet. kvaliteet ei ole eelis, kvaliteedi puudumine = surm.

    lisaks kvaliteedile tuleb midagi veel juurde mõelda, mis nime müüks.
    Armani on kvaliteetne, Dolce & Gabbana on ka kvaliteetne, Baltman on samuti kvaliteetne, aga neil kõigil on veel midagi.

    08. august 2003 - 12:45:12 · Otselink

  • morris 22 a

    Okei, ma vastan, sest see 1% vahes loeb väga palju. Kusjuures ma kunagi tegin kodus pesupulbri testi ning tõesti Arial pesi ikkagi tunduvalt paremini kui teised, jah kui isegi Tide.

    Ning võta teatavaks, et Arial ja Tide on mõeldud erinevatele sihtgruppidele, Tide siis nendele, kes soovivad säästa ja Arial nendele, kellele loeb kvaliteet, mitte hind.

    Ja siiski ei ole kvaliteet ka pesupulbrite puhul fiktiivselt loodud vaid see on täiesti olemas ja isegi eristatav.

    Üldiselt yllar, sa võrdled valesid asju. Näiteks Peugeot ja Citroen on turul konkurendid, samas ei saa võrrelda näiteks Peugeot'd ja Maybachi.
    Ei, võtame parem sama klassi autod, C klassi mersu ja Peugeot 406, mersu kallim ja kvaliteetsem, pöšö odavam ja vähem kvaliteetsem, kuid mõlemad on samas keskklassi autod.

    Selliseid asju on mõttetu võrrelda, sest sihtgrupid on erinevad ja just autode pealt on hästi näha, et toode teeb nime (ega mercedes-benz just väga meloodiliselt ei kõla, aga nimi on just sellepärast hea, et toode on hea).

    Üldiselt on selline võrdlemine praegu mõttetu, oluline on luua konkurentsivõimeline imago, läbi toote, mitte läbi nime ja loomulikult loeb ka sihtgrupp.

    Ärge ennast nüüd lõhki rabelege.

    KVALITEET EI OLE KUNAGI FIKTIIVNE MÕISTE

    Kui toode on super, siis müüb ka nimi - kuigi peab mainima et lahe nimi annab kindlasti konkurentsieelise.

    08. august 2003 - 12:54:57 · Otselink

  • morris kas notar oli ikka su pesupulbri testi juures?

    08. august 2003 - 12:58:47 · Otselink

  • yllar: peugeot on kvaliteetne kui ta segi sõita, tähendab kvaliteetselt saab segi:))))

    ariali ja tide vahe on rohkem valikuvõimalus, ühte kaubamärki on suht ebamugav müüa, kahte ju lihtsam. Mänguruumi on rohkem. Üldiselt reklaamis on ka nii, et mida rohkem erinevaid lahendusi seda lihtsam on tegutseda. Busse lehte vaadates pakub ta ainult ühte, kodulehed ja nende arendus - ongi kõik? Löögu need kodulehed 10 erinevaks lahenduseks, siis on tal juba midagi, vähemalt mina kui klient saan valida kas rahakoti või siis vajaduse järgi soovitud lahendust endale.

    m703-324: sinu jutust ei saanud eriti aru kahjuks, mis need oksekuubikud siia puutuvad?

    08. august 2003 - 12:59:07 · Otselink

  • morris 22 a

    vaalaskala - ei olnud :(

    08. august 2003 - 13:03:10 · Otselink

  • m703324 22 a

    coke aka coca-cola EI OLE hea toode... ta ei kustuta janu, ta ei n2e hea v2lja, ta on tervisele kahjulik, ja peale cola joomist j22b mingi fucking l8ga kurku... ja ta pole kunagi ka hea olnud.

    no ok. ei saanud ta popiks ainult hea nime p2rast... aga ikkagi.

    kordan veelkord et tarbijad on lollid. fuckin cK pesu... no on siis see sama plaju kvaliteetsem kui kallim? mis fucking vahet seal on mis pesu sul jalas on... aga n2ed pop on ja j2llegi need on n6medad kes ei hoia paaniliselt kinni v2hemalt p6hilistest popkultuuri pealesurutistest.

    kui sul on piisavalt analyysiv6imet ja tarbija lolluse 2rakasutamis vaistu siis saad myya neile t2ielikult mittevajalikke asju nimega mis tundub cool ja kaasaegne. weebi laheda flashiga n2iteks.

    samas tarbija 2rakasutamist ei 6pi teoreetiliselt... see vaist tekib kas ajajooksul ning paljusid erinevaid n2hes ja analyysides v6i loomulikust intellegentsist.

    aga kui see k2es on :) mmmm... banaanid... mmm hea. siis v6id oranze kuubikuid myya hea hinnaga, siis v6id minna jalgsi hispaaniasse ilma rahata ja tutvusteta ning teades et ka seal on tarbijad kellele v6id neile mittevajalikke asju myya. ja nad on veel t2nulikud! sad aru inimesed joovat colat ja haibivad... inimesed vaatavad inimesi kellel on cK pesu jalas ja tahavad nendega voodisse minna...
    nomis kas k6ik m6tlesid automaatselt et ma r22gin meestest? v6ttis korralikult segadusse et inimesed tahavad inimestega voodisse minna?

    inimesed on lihtsad...

    pane veebi nimesse number... see on pop praegu. aga on olemas omastarust natukene targemad mehed ja kes on omastarust teadvad mehed. nemad m6tlevad et iga numbriga leht on mingi imitatsioon ja juba vana teema jne. nemad on ka lihtsad... neile tuleb panan weebi nimesse t2ht v6i kaks t2hte mida pole vaja... stiilis www.muruniitck.ee ning seda siis "br2ndida" kuni asja renamemiseni... ja promomiseni: uus parem kui enne, k6rgtehnoloogiline, mtv'st n2htud muruniidukifirma sigalahe veebileht. www.itck.ee !

    08. august 2003 - 13:03:15 · Otselink

  • okse on puhas bränding ehk kunagi sa ei tea mida sa tegelikult saad

    08. august 2003 - 13:03:46 · Otselink

  • m703324 22 a

    a samas on mul pohmakas ka niet suht mitteadekvaatne praegu... isegi deviantart oma koledate pallidega b8rntuulitud jne... tundub kole

    asi polegi ju nimes vaid kliendi oskuses klienti uskuma panan et see nimi on hea. ja see on juba kliendi probleem et tema oskaks k6iki omasid kliente uskuma panan et seesama nimi on hea. ja k6ike seda tuileb teha arvestades sellega mis on pop ja millel on potentsiaali popiks saada

    08. august 2003 - 13:09:07 · Otselink

  • no aga kas pop on paha? suudad mõne jubina popiks teha oled tehtud mees nii mõneks ajaks, vähemalt rahaliselt. Siit juba küsimus kas raha omada on halb?

    08. august 2003 - 13:14:35 · Otselink

  • m703324 22 a

    "Ning võta teatavaks, et Arial ja Tide on mõeldud erinevatele sihtgruppidele, Tide siis nendele, kes soovivad säästa ja Arial nendele, kellele loeb kvaliteet, mitte hind." muhhahahaaa...

    ullumaja

    kusjuures ma olen n2inud mehi kes t6simeeli usuvad et nende telefon ja selle helin + nende kaubam2rk riided ja auto teevad neid 6nnelikus ja toovad neile naisi ja rtespekti jne... nii nagu reklaamis n2idatakse.
    ja ma olen n2inud naisi kes tahavad selliseid mehi ja olen n2inud mehi kes respekteerivad selliseid mehi. k6ik ju usuvad k6ike...
    ja teed millelegi reklaami ja ongi j2lle...
    st. ideaalse planeerimisega, kannatusega, arvestusega, reklaamiga saab myya okse oranze tykikesi delikatessi p2he...
    ja siis veel teha kahte liiki tykikesi... yhed on kvaliteetsemad ja kallimad.. modellide toodang n2iteks. ning teised on odavamad aga kah head s22stlikumatele inimestele.
    ning tegelikult on palgatud paksud r6vedad kodutud inimesed ropsima masstoodanguna...
    nii k2ivad asjad.
    ahja nimi kah neile v2lja m6elda stiilis. "Klav-Te" uue sajandi delikatess... maitseelamus lalala...
    aga see n6uab eelt88d jne..

    aga weebi myya on palju lihtsam kui ropsi... onju. natukene m6istust ja l2heb.

    08. august 2003 - 13:17:52 · Otselink

  • morris 22 a

    cK pesu on mujalmaailmas keskmise roti tahakoti jaoks täiesti sobiv ehk keskmise inimese keskmine riietus - ainult, et "lahedalt disainitud", aint eestis on veel rotimad ja mõeldakse, et CK ja Hugo Boss on luksusriided ja, et 3000-5000 kroonine kell CK kell on kallis ja popp.

    m703-324 sul on õigus, et inimestele saab müüa igasugu kräppi pähe, kuid kõik oleneb tarbijast. Ja siiski kui toode on ikkagi sitt, siis ei taheta seda ka odava hinna tõttu osta, et siiski kvaliteet loeb ja samas kui on kaks sarnast toodet, sarnaste kvaliteediomadustega kuid hind on erinev, siis loeb juba inimese enda maitse.

    Trikk on selles, et luua kestvalt populaarne toode ja võti selleks on paraku just kvaliteet.

    08. august 2003 - 13:18:55 · Otselink

  • m703324 22 a

    cola ei ole kvaliteetne... cola on pop... ja pikalt juba

    08. august 2003 - 13:23:49 · Otselink

  • m703-324: nojah, jäägu sulle su arvamus, küll elu ise paika selle loksutab:))))

    mulle igatahes meeldib mu töö ja raha meeldib mulle ka, ei oska eriti ümberkäia bohemsikutega kes põhimõtte pärast ei kasuta teflonpanni vaid kärsatab vene raudpanniga, et mitte jumala eest moega kaasa joosta:))) Mõtetu põhimõte minujaoks ja mõtetud loosungid sinu poolt:)))

    08. august 2003 - 13:27:05 · Otselink

  • ja coca-cola puhul ütleks seda, et meeda ja mood käivad käsikäes või suudab keegi keelega paika panna kvaliteeti? maitset küll, aga joogi tehnilist kvaliteeti, ei tahaks uskuda.
    Muidugi on tore meediast teada saada, et coca-cola on pask ja mõnusalt seda uskuda kuna eestlane on nagunii suuremal määral negatiivsema suhtumisega kui keegi teine maamuna peal. See et mõnes maapoes ainult coca-cola ongi esindatud, seda ei võeta üldse arvesse, parem siis juba ilma olla - pole ka valikut, kas osta või mitte:))))

    08. august 2003 - 13:33:10 · Otselink

  • meeda=meedia

    08. august 2003 - 13:33:31 · Otselink

  • m703324 22 a

    hah... ma ei r22gi ju teflonist ja peldikupaberist jne.. loomulikult on mugavusi vaja.

    kysimus on kas on vaja ultrahelitehnikaga mikroaukudega lala jnejne hiinamustriga kymme korda kallimat peldikupaberit? ja kui see veel pop'iks teha.. stiilis sa oled lame mees kui sul on tavaline pehme peldikupaber. ja k6ik kellel v2hegi raha on hakkavad seda ostma regulaarselt... taevas hoidku kui keegi tuleb kylla ja mul on tavaline peldikupaber mitte uus ja reklaamitud kahe pisikese cK t2hega igal lehel

    sad aru naine

    v6ta kontakti
    hetkel sissekandeid pole

    ja mulle meeldib ka mu t88 ja mulle meeldib et inimesed arvavad et neile on seda vaja mida ma teen. ja ma tean et enda myymisel oli nimi teisej2rguline... pop

    ja selles suhtes olen jah bohemsik et ei tunne vajadust et minu telefoniga saaks quake'i m2ngida.

    08. august 2003 - 13:35:04 · Otselink

  • yllar† 22 a

    to morris: oleneb täiesti kuidas läheneda. kui tuleb võhik autot ostma ja müügimees ütleb, et vaata kia/lada/mosse (ära ole nüüd konkreetsest nimetusest kinni võid panna selle nime asemele ükskõik millise mitte nii väga kvaliteetse auto) on väga hea ja kvaliteetne auto, seda tasub kindlasti osta ja klient usub seda, siis on fiktiivne kvaliteet, mida tegelikult ei eksisteeri!

    morris: kui sa võtad 30 juhtivat pesuipulbrit, siis see vahe kaob suht ära või on nii mõeldamatult väike, et seda ei ole mõtet tavakliendil arvestada. tavakliendile, kellel on tavaplekit riietel ei ole erilist vahet, kas ta saab oma pesu puhtaks arialiga või tidega, vahe on selles kumba ta poes eelistab osta. siin tuleb see populaarsuse värk mängu ja millist nime ja nimega kaasnevaid omadusi on talle reklaamitud.

    näiteks turult on pea kadunud stimorol näts, ma ei ytleks, et ta ebakvaliteetne on, aga teised nimed lihtsalt sõid nimereklaamiga ta välja. orbit muutus populaarseks.

    08. august 2003 - 13:39:05 · Otselink

  • morris 22 a

    Stimoroli maitse kestis üleväikest aega ja oli seebimaitsega nagu dirolilgi.
    Aga ütleme nii, et kui inimene ostab kia, lada või mosse, siis hinna pärast, sest tegelikult ta teab, et on olemas bemm, mersu ja jaguar kuid lihtsalt rahakott ei võimalda kallimat osta ja mõnele inimesele kvaliteet ei tähendagi midagi.
    Ja omaduste koha niipalju, et fiktiivne asi on vale asi ja valetada kliendile ei tohi - see on isegi reklaamiseaduses kirjas.

    Ja pesupulbrite vahe ei ole mõeldamatult väike tegelikult. Tohib ma küsin, et miks siis mitte juba osta Mayeri pesupulbrit? Ka ju odav ja kenas pakendis - aga sellepärast, et see raip ei pese nii nagu vaja.

    Ja pealegi, puhtalit nn nimereklaame, nagu sa ütled, saab teha alles siis kui nime taga on fikseerunud kvaliteet. St. et piisab ainult nime mainimisest kui inimesed aru saavad, et tegu on hea asjaga. Puhtalt nimega ei saavuta kottigi.

    08. august 2003 - 13:50:59 · Otselink

  • m703-324: lähed liiga teemast välja juba. einoh võid ju peldikupaberi asemel ju ajalehte ka kasutada:)))

    aga ma ei näe enam jutul pointi:(( Mis tähtsust omab mida keegi tarbib, kui on pakkujaid on ka kliente või oli see vastupidi. Ja kui nüüd keegi kisab et ala kõik uus ja pop on nõme siis näitab see rohkem kisaja lapsikust.

    p.s. poleks ju üldse tegelikult midagi vaja, inimene suudab korilusega ka ära vegeteerida - laikat kosmosesse küll saata poleks vaja olnud:)) Aga siis me ei vaataks sat.tv-d praegu, kunagi nagunii keegi kisas, et oi kui nõme massi trend - omada sat.tv-d, irw

    08. august 2003 - 13:57:24 · Otselink

  • morris: autode kohapealt peab arvestama ka seda, et lihtsalt füüsiliselt pole võimalik teha 100% kvaliteetseid autosi, täiesti olenemata margist. See oleks niivõrd kulukas tegevus ja lõpetad suht ruttu pankrotiga ja ega sa ei peagi ju ühte autot lõpmatuseni tarbima. auto eluiga on siiski kuskil nii 5 aasta kanti, pärast töödeldakse auto uuesti ringi uueks autoks, tänapäeval veel suurte kadudega küll.

    08. august 2003 - 14:02:02 · Otselink

  • yllar† 22 a

    stimoroli maitse oli hea. see et yhele ei maitse, ei tähenda, et ta veel sitt oleks.

    kui inimene ostab kia sellepärast, et talle öeldakse, et teist autot ei ole mõtet osta kuna kia on sama kvaliteetne aga odavama hinnaga ja inimene ostab siis selle, on tegemist fiktiivse kvaliteediga, mida tahtsingi väita. valetatakse kogu aeg, reklaamindus ongi "valge valetamine".

    pesupulbri vahe tavakliendile on mõeldamatult väike kui mõlemad pulbrid ta tolmu riietelt maha pesevad. kõigi jaoks võibolla ei ole mõeldamatult väike, aga kordan, me räägime tavaostjast ja tavaplekkidest!!

    kuidas siis uute asjadega turule tullakse kui toode ei ole ennast veel tõestanud? siis ei ole ju kvaliteet ennast tõestada suutnud. siis ei saagi nime ja toodet müüa?

    08. august 2003 - 14:03:05 · Otselink

  • no ma ei tea , mina tean et on tootepõhine ja vajadusepõhine lähenemine :)

    Lähen poodi ja tean et mul on pesupulbrit vaja, kuid ma ei tea milline võiks olla kõige parem ja ostan selle mille reklaami ma viimati nägin vilksamisi vaatan kas sobib automaatpesuks ja allergikutele persele vinne ei tekitaks ongi kogu vajadusepõhine ost mul tehtud :)

    Lähen poodi ja tean et ma ostan ainult arieli kuna see on kõige kvaliteetsem ja telekas nägin just reklaami et säästad ilgelt. Poes arieli ei ole ja lähed teise poodi et arieli saada ja sa otsid seda toodet nime järgi "Ariel" mitte "pesupulber või majapidamistarve"

    Niimoodi vajadusi ja nimesi kaaludes saame analoogiad vedada teistele toodetele ainult et mingite omaduste juures tehakse lihtsalt suuremat taustauuringut ja tooteanalüüsi ennem ostu.

    Seda pointi pidage simas ka siis kui te mingit veebirakendust teete näiteks saidile kus on tooted , et neid oleks võimalik leida kahte haru pidi tootepõhiselt ja vajadusepõhiselt.

    Ja sedasi neid tooteid ka reklaamitakse Esmalt nimi ja siis vajadus järgi

    08. august 2003 - 14:06:06 · Otselink

  • m703324 22 a

    ma ei viitsi ennast korrata. loe see ueesti l2bi mis enne kirjutasin. MUGAVUSI ON VAJA... n2ed seda? ma suuremalte ei saa kirjutada

    njaa ma olen lapsik... mmm banaanid mmm hea... banaanid mmmm

    mina kyll ei maksaks 200 kanali eest... tahtmatult on mul see automaatselt makstud... aga mina vaatan heal juhul cnn'ist larry kingi et magama j22da

    banaanid... mmmm

    a mis seal ika... see oli minu arvamus asjast ja nimedest ja tarbimisest. ja ongi.

    ja mis mina ylsde 8elda saan selle kohta... ma istun oma mustam2e korteris taon pihku m2ngin quake'i, k2in kesklinnas trammiga t88l disainin veebi ja nii edasi. ja mis ma nyyd olengi 21 alles... kindlasti on m6ndadel asjad paremini l2bim6eldud... sorry ma enam ei kobise. sorry vip sul on 6igus.

    kusjuures lahedalt teed neid "irw, :))) jne." asju... mulle meeldib... tundud lahe kuju olevat.

    ahja
    quake, flash, kaBoom, reave, doom, blast, whoosh, bang, micro, macro, shock, attack
    on s6nad mis panevad m6tlema "heade" nimede p56hjustele

    08. august 2003 - 14:16:49 · Otselink

  • Hispaanias esineb pohmakas raskemal kujul kui Eestis?

    08. august 2003 - 14:27:30 · Otselink

  • m703324 22 a

    k6vasti

    siin on ju masendav palavus, sigaodav alkohol, meeletud kokteilid ning 2sti eredad objektid igalpool.

    normaalne inimene omale pohmakat ei tekitaks...

    t2nan kysimast kusjuures :)

    08. august 2003 - 14:29:44 · Otselink

  • ära sii pixlisse sitta postita määri sellega neid eredamaid objekte

    Muideks smailifeisside kasutamine tegi sind just 100 x coolimaks

    ja meile õpetati hoopis et ispaanias on ooti oovihma ood ja mingist päiksepaistest ja palavusest ei ole juttugi olnud

    08. august 2003 - 14:46:42 · Otselink

  • m703324 22 a

    cnn ilmateade ytles et igalpool on palav aga vat hispaania l6unarannikul pole selle l6ppu n2ha enne septembrit kindalsti mitte

    siin oli suve jooksul yks v6i kaks vihmatibutamist. natukene hommikul. niet teile 6petatakse suisa valet

    ja minumeelest mina olen siiani k6ige m6istlikumat juttu sita keskel teemakohta r22kinud... v2hemalt selgeks teinud mis suunas asja m6elda

    odod... kellega sa r22gid? kes sitta postitas... aga mina ju ei kasutanud smailifeisse.. ma ju ytlesin et tema lahedalt kasutas

    08. august 2003 - 14:56:06 · Otselink

  • sa vaatad seda asja liiga hispaaniast ainult, ole tolerantsem ja lase ka teistel ideid arendada igal ühel on ju ka migi oma point olemas mille ümber keksida

    PS: yhe smailifeisi ikka postisid või on see liiga ere objekt ja sa seda pohmaka tõttu ei näe?

    08. august 2003 - 14:59:09 · Otselink

  • m703324 22 a

    mmmmmm banaanid

    no keksige... vaidluses aga nagu ka veinis peitub t6de vms

    kui kellelgi on tugev seisukoht mingi asja kohta siis temaga vaieldes peaks see seisukoht kuju v6tma ennast kinnitama. vist.

    08. august 2003 - 15:01:15 · Otselink

  • Ooker 22 a

    mis teil viga on?

    08. august 2003 - 15:12:12 · Otselink

  • m703324 22 a

    ma olen napakas... ja osad ei tea seda, osad aga ei suuda harjuda v6i ignoreerida v6i leppida v6i omaks v6tta

    08. august 2003 - 15:16:18 · Otselink

  • ant4d† 22 a

    m704-324. jutus iva on, aga attitude on hmmm.. no me k6ik oleme kord sellised olnud. la"heb yle.
    ja yleyldse, miks sa ei joonista? k6tt joonistama.

    08. august 2003 - 15:16:20 · Otselink

  • m703324 22 a

    koguaeg joonistan... mul on yks punase mytsiga ahv kes trykib shakespear'i ymberkirjutamise k6rvalt ka minu eest foorumitesse asju.

    attitude on mul jah pask t2iega... aga ma olen proovinud. ma ei saa sinna midagi parata. niipalju kasvatasin ennast et yhe inimese vastu olen 6rn ja hea ja vaikne ja arvestav jne.. aga yle yhe inimese kyll ei saa

    yle minemisest kah ei tea... mul l2heb aina hullemaks. mida rohkem paska n2en seda rohkem peegeldan

    08. august 2003 - 15:20:34 · Otselink

eelmine