milline on müüv nimi?

järgmine

  • ant4d† 22 a

    ma olin ka hilise puberteedi eaga:), meesterahval on see normaalne. ja na"e l6puks sain yle.

    08. august 2003 - 15:29:11 · Otselink

  • morris 22 a

    Üldiselt, vip kui sa väidad, et nimi loeb rohkem kui kvaliteet, emotsioon, positiivne tunne, misiganes, siis oled sa valel teel. Ma tahan näha kaugele sa jõuad kui reklaamid ainult mingit suvalist nime, mille tausta inimesed ei tea.

    08. august 2003 - 15:33:55 · Otselink

  • m703324 22 a

    "banaanid" on hea nimi weebile... t6siselt.
    ja blastdesign ja crashmathematics ja chatech ja banglimited

    08. august 2003 - 15:34:58 · Otselink

  • wuzz 22 a

    oeh .. nimi ei müü ju :( müüb see mis on nime taga ja reklaam :D

    08. august 2003 - 15:35:46 · Otselink

  • wuzz: nimel on ju ka roll ja nimi kas tekitab positiivse, negatiivse või erapooliku suhtumise edaspidi. Positiivne oleks ju kõige parem variant.

    08. august 2003 - 15:43:53 · Otselink

  • ma ei sisene vaidlusesse orsmth aga tahtsin öelda et..
    on juhtumeid kus toode müüb hästi ka ilma nime ja reklaamita. ;)
    (Harry Potteri esimene raamat näiteks)

    08. august 2003 - 15:44:32 · Otselink

  • morris 22 a

    vip, nimi tekitab mingi emotsiooni just sellepärast, mis selle nime taga on, nimi ise ei tekita mitte sittagi.
    Kas sa arvad, et Ferrari on pelgalt nime pärast hea autovalmistaja?

    08. august 2003 - 15:55:40 · Otselink

  • samas ei ole ferraril ka mingit probleemi oma nime all sitta müüa

    08. august 2003 - 16:01:17 · Otselink

  • morris 22 a

    Sellepärast ei olegi, et kõik seostavad seda nime hea kaubaga :)

    08. august 2003 - 16:08:29 · Otselink

  • morris: oki, aga see eeldab et firma on juba 100 aastat tegutsenud, siis jah enam nimi niivõrd ei loe.

    aga proovi midagi müüa kasvõi veebi kui sinu firmanimeks (trademark) oleks "pede & pojad":))) Olgu, võrdlus on suht nahhaalne, aga idee poolest ju sobib. Krt teab mida see ferrari tegelikult tähendab, sry ma ei tea.

    aga need lääne firmad (kaubamärgid) on tegelikult kole vanad, arieli müüdi juba 70ndatel, samuti lenorit.....meil on nad uued.

    Busse puhul võiks ta muuta oma nime "Kriimsilm ja tema 9 veebi" parem, kreatiivsem kui hetkel "area 51". mo meelest vähemalt:)

    08. august 2003 - 16:16:35 · Otselink

  • Sama mure on ju ka eesti firmadel, made in estonia ei müü. tee kuskil EU-s firma ja müü kaupa läbi selle, müük on igaljuhul parem.

    08. august 2003 - 16:18:44 · Otselink

  • samas annab nime tekitada ja sellega mingi turuosa võita kui on tegu uudse tootega mille kvaliteeti ei ole millegi vastu võrrelda ja hiljem juba müüa nime all siis kas sitta või sulgi. Selljuhul on tuntus oluline

    08. august 2003 - 16:18:45 · Otselink

  • wuzz 22 a

    estonia kohta arvatakse lihtsalt et see asub kuskil balkani poolsaarel ja siin on liiv ja inimesed söövad üksteist, ilma naljata kusjuures. pole ime et made in estonia ei müü.

    08. august 2003 - 16:24:02 · Otselink

  • morris 22 a

    Ei pea olema sada aastat tegutsenud, mõned aastad kindlasti, et tekitada positiivne seos brändiga, firmanimega, millega iganes

    08. august 2003 - 16:24:38 · Otselink

  • morris: aga kuidas seda teha kui nimi on kahtlane? väga raske ja kulukas, ma eeldan.

    wuzz: kahjuks on jah nii:(((

    08. august 2003 - 16:29:22 · Otselink

  • m703324 22 a

    cola myyb oma nime alt sitta... ja corel ja DG ja veel teised...
    hea turundus ja nimi jne. isegi ei m6elda miks ostetakse ja kogetakse et on jah sitt aga ostetakse veel.

    trendiv2rk on kaalukas... kui m6ttekas on n2iteks zippo oma hinna suhtes v6i trendiriided.

    RBfuckingK ... JLo

    jutt k2ib ikkagi nime panemisest tootele onju. vat tulebki panna ilus k6lav ning meeldej22v nimi. arvestades sellega mis on parasjagu populaarne.

    kui on matrix m8llamas siis on head nimed cell, pod, hardline, SloMo, bullet, neo, engineer, unfake, guns, redpill, getupmedia, nu umbes niimodi.
    samas on LOTR kah populaarne ja harry potter. niet vabalt v6ib teha sword, element, rune, spell jne. (loomu,likult igasugu eesliidetega ja media, programs, graphics jne lisadega)

    08. august 2003 - 16:32:12 · Otselink

  • morris 22 a

    Paljudel, praegu väga edukatel firmadel, on kahtlane nimi.
    Nagu ennist ütlesin, aitab hea, kõlav ja meeldejääv nimi kaasa toote/teenuse/mille iganes turustamisel, kuid nimi ilma taustata ei ole midagi.

    08. august 2003 - 16:34:49 · Otselink

  • m703-324: ära nüüd corelit musta, corel tõi nii mõnedki ideed mida kasutab tänane illukas või freehand. See et corel ajast maas on rohkem nende linuxi arendamise pärast mis neid põhja ajasa. (oli vist nii).

    Ja corel draw pakett on rohkem vist kontoripaketiks mõeldud, ise tead milleks kasutad:)

    morris: ütle mõni kahtlane nimi:)

    08. august 2003 - 16:38:23 · Otselink

  • morris 22 a

    Elion näiteks, Balbiino :)

    08. august 2003 - 16:46:41 · Otselink

  • m703324 22 a

    findexa on kahtlane nimi ja McDonalds ja adidas ja photoshop

    ses m6ttes et kui toodet ei teaks siis ei l2heks kyll
    ja ei k6la ka nad. kuigi k6igi k6rv on harjunud nendega
    aga see on jah see et toode l2heb nimest edasi... aga nimi j22b kuna on juba endale "nime teinud" :)

    08. august 2003 - 16:48:53 · Otselink

  • aga tulles tagasi Busse mure juurde, siis hetkel vist nimi on (ikkagi jah peab tõdema) tugevam kui Busse ise. Kui Busse teeks (suudaks teha) kodulehe, mis iseloomustaks AREA 51 ja oleks tugev leht (kas siis multimeedia või staatiline kujundus, aga ta peaks tekitama tunde et asun just selles "X" area 51-s), siis sobiks võiks/oleks nagu kliendile jääda mulje, et see AREA 51 nimi on õigustatud. (Miks räägin just kodulehest, seepärast et ma ei tea kas Bussel isegi visiitkaartigi on).

    08. august 2003 - 16:49:33 · Otselink

  • morris: aga mulle ei mõju kuidagi Elion ega isegi mitte Balbiino - neutraalsed nimed, parem ikka kui nad mulle negatiivselt mõjuks.

    aga mida tähendab SONY või Philips või samsung. On nad ju kõik nimepoolest kahtlased. Nu Philips oleks nagu Philipp (inimese nimest tuletatud, saan aru, kõlab loogiliselt ka), sony (ei kujuta ette, mis võiks tähendada), Samsung (poja telekas? (sun=poeg, poja?))....

    08. august 2003 - 16:53:55 · Otselink

  • morris 22 a

    sun on päike inglise keeles, kuid eks nad jaapani keeles midagi tähendavad kah, ma arvan, või kas peavad just tähendama midagi.

    Ja üldsegi millisest kuradi kohast pean ma teadma, millised nimed sulle negatiivselt mõjuvad, see on siiski individuaalne.

    08. august 2003 - 17:05:54 · Otselink

  • datsun olevat "dati poeg".

    Loomulikult ei pea teadma, ma lihtsalt üritasin väita, et nimel on ka kaalukas roll:))) eelnevalt ju väideti et nimi ei oma tähtsust, tähtsust omab kvaliteet ja tegija. aga nimi ju märgib tegijat. no umbes nii.

    08. august 2003 - 17:10:29 · Otselink

  • tfk 22 a

    vip sony ja samsungi ei saa tuletada nii lihtsalt...ikkagi tegu jaapani päritoluga. muidugi kui teha firma/kaubamärk tuleks võtta hästi kõlav nimi ja tuleks ka arvestada, et see muus keeles roppusena, ega väga raske hääldada ei oleks. kui just ei ole ainult plaan eestisse turustada.

    Busse: Area 51 ütleb mulle, et tegu on mingi ulme asjaga ja paljud inimesed on vaadanud X-filese ja muid ulmekaid...ma pole ainuke, arvan

    08. august 2003 - 17:19:23 · Otselink

  • morris 22 a

    Sa oled ikka valesti aru saanud, tähtsust omabki kvaliteet ja siis antud nimi seisabki selle kvaliteedi eest, ükskõik milline nimi see ka siis pole.
    Kuid kõlav, huvitav, lahe nimi lihtsalt annab paremad võimalused tootega mängimiseks reklaami mõttes.
    Kui keegi oleks su käest sajand tagasi küsinud, et kas Mercedes-Benz kõlab hästi, siis arvatavasti oleksid sa eitavalt vastanud...
    Enne nime peab olema taust, midagi positiivset ja head, mille eest see nimi seisab. Pelgalt nimi ei tähenda midagi.

    08. august 2003 - 17:23:00 · Otselink

  • morris: oot oot, mis kvaliteedist me räägime kui sa oma tegevust alustad ( vt. busse teemat). Kuidas seda kvaliteeti küll saavutada kui tööd pole?

    08. august 2003 - 17:46:58 · Otselink

  • morris 22 a

    Kvaliteet tulebki konkreetselt tööst, alguses peab ise aktiivne olema, sebima, möllama jne.
    Mis sa mõtled, et kui paned mingi laheda nime, siis hakkab kliente murdu tulema või?
    Hea nimi aitab reklaamimisel kaasa, selles pole küsimustki, kuid läbi töö saavutad selle, kas see nimi kehastab midagi halba või midagi head.
    Tegevust alustatakse vaikselt, sebima peab, nimi kui selline ei mängi siis väga suurt rolli, nime peab üles töötama.

    08. august 2003 - 17:55:38 · Otselink

  • paries 22 a

    nimi saab oma rolli oma tegude põhjal.

    08. august 2003 - 18:02:29 · Otselink

  • yllar† 22 a

    morris mõtleb kvaliteedi all brändingut? nii saan vähemalt mina aru. et otseselt nimetusel (tähtede ühemditel) ei ole vahet mis on, vaid vahe on selles kuidas seda nime esitada ja millega seoses (ferrari - sportauto, sapakas - sitt auto, prada - eksklusiivkaup, nimele antakse omadus, mis ei pruugi olla kvaliteet vaid just emotsioon või omadus). kvaliteet kui selline on elementaarne, kui tahad konkureerida, mida väitsin ka eelmistes postides.

    08. august 2003 - 18:28:03 · Otselink

  • yllar† 22 a

    iseenesest oleks täits tore kui:
    OÜ Bullshit Productions pakub Teile kvaliteetseid veebilahendusi!
    Bullshit Productions sihtrühmaks on suured kallid välismaa firmad ... pla pla pla

    08. august 2003 - 18:32:35 · Otselink

  • morris, mitmendat korda sa oma pointi oled veel nõus seletama? sa oled vist üle 5e korra seda siin üritanud, isegi suht sarnaselt sõnastades. ma ei ütle mitte seda et sa jahud ühte ja sama asja vaid on naljakas, kuidas mõned matsu lahti ei jaga.

    08. august 2003 - 18:36:04 · Otselink

  • wuzz 22 a

    vip:

    Samsung: On March 1, 1938, founding chairman Byung-Chull Lee started a business in Taegu, Korea with 30,000 won. At first, Mr. Lee's little business was primarily in trade export, selling dried Korean fish, vegetables, and fruit to Manchuria and Beijing. But in just over a decade, SAMSUNG - meaning literally "three stars" in Korean - would have its own flour mills and confectionery machines, its own manufacturing and sales operations, and ultimately become the roots of the modern global corporation that still bears the same name today.

    Philips: The foundations for what was to become one of the world's biggest electronics companies were laid in 1891 when Gerard Philips established a company in Eindhoven, the Netherlands, to 'manufacture incandescent lamps and other electrical products'.

    Sony: January 1958 signaled a new departure for Totsuko as it adopted "Sony" as its corporate name. The question of whether to make the brand and company names the same had long been debated. Three years had passed since the Sony label was first applied on Totsuko products --- a time lapse suggesting that a great deal of careful thought had been given to the change.

    __________________________________ _

    Järeldus: Samsung ja Philips on kindla tähendusega ja ajaloolise algupäraga mitte brändi inimeste väljamõeldised. Sony aga brändiinimeste väljamõeldud :)

    08. august 2003 - 18:43:26 · Otselink

  • morris 22 a

    Adonay, ega rohkem ei viitsi küll.
    Wuzz, svänks, et viitsisid selle info välja otsida, niisama huvitav teadmine.

    Suhteliselt huvitav ja isegi, et hariv thread on olnud - inspireeriv.

    08. august 2003 - 19:37:28 · Otselink

  • morris: nu ma saan su mõttest aru küll, aga mind huvitabki just et mida sa mõtled selle "alguses peab ise aktiivne olema, sebima, möllama jne."

    Et kuidas sa siis möllad enda nimele kvaliteedi taha? Seda küsis ju ka Busse tegelikult.

    08. august 2003 - 21:13:30 · Otselink

  • marko† 22 a

    anna aga tuld. myy. aga vaikselt :)

    08. august 2003 - 21:21:34 · Otselink

  • somnus 22 a

    "ja mis mina ylsde 8elda saan selle kohta... ma istun oma mustam2e korteris taon pihku m2ngin quakei, k2in kesklinnas trammiga t88l disainin veebi ja nii edasi. ja mis ma nyyd olengi 21 alles... kindlasti on m6ndadel asjad paremini l2bim6eldud... sorry ma enam ei kobise. sorry vip sul on 6igus."

    yehuu:D

    "@"- i ja "!!!" aeg sai läbi. samuti neo-, pro- jms. lõppemas on ka "///", 6px jms aeg. alganud on vaikelu piltide ajastu.. muutused käivad kenasti nööri mööda, teiste järel.. edasi läheb "hallway usability testing" e. inimene tänavalt. nagu luts, kes lasi oma vennal lugeda ja kalkuleeris kvaliteeti tema naeratuselt.. delma võipoisid, "ära mu bossile ütle" jms poola kraam. marketingi disainivennad tegid ringi peale. natuke aega kogeme veel nimesid nagu intellitoilet(tm), smartpoop(tm)(zefrank poop) jms, edasi läheb karmiks olen-kohal-turustuseks, kus nimi ei mängi enam rolli. ukselukud on lokaalsed, lukksepp frank ja pojad telefoninumbriga, jäätiseautomaadid vahetavad end tänavatel sademeid tundes vihmavarjuputkade vastu ja süstletesse on surutud aidsilabori andmed.

    ja öösel, näljasena televiisorist lähikaadris hõrgutist lendlemas nähes, haaran telefoni ja tellin. aitäh neile, ma tõesti olin näljane. armastan reklaame.

    teemast väljas, nagu ikka..

    08. august 2003 - 23:20:40 · Otselink

  • somnus 22 a

    tõhusa müügitöö hint:

    inimene-kes-ostab-haamri,-hakkab-var em-või-hiljem-sellega-naelu-taguma(TM)

    08. august 2003 - 23:27:59 · Otselink

  • wuzz 22 a

    täpselt ... kuid alati on mõttekas müüa sellele inimesele selline haamer millega oskavad naelu (ainult selliseid mida sina müüd) seina (ka sein on sinu müüdud) lüüa (tundub lihtne aga tegelelikult on keeruline) ainult sinu poolt pakutavad inimesed. Naela otsa võib ta aga riputada seda mida ise tahab sii skui ta ise tahab ja niipalju kui tugeva seina ja naela ta ostis :)

    PS. Alati saab osta puust tüübli hotist mõne tegelase käest kuid see ei kannata niiskust, on ebastandartne, kole ja kiiresti murduv. Nael maksab muidugi niipalju et tasuks ära ja oleks üldiselt nii kallis et teist samasugust uut ei jõuaks asemele osta ning edasine poleerimine tuleb ka sinu käest tellida :D

    09. august 2003 - 00:24:10 · Otselink

  • morris 22 a

    "morris: nu ma saan su mõttest aru küll, aga mind huvitabki just et mida sa mõtled selle "alguses peab ise aktiivne olema, sebima, möllama jne." Et kuidas sa siis möllad enda nimele kvaliteedi taha? Seda küsis ju ka Busse tegelikult. "

    Teen võimalikult aktiiveselt, võimalikult hästi seda, mida oskan, tahan, pakun jne. Sobib?

    09. august 2003 - 03:41:04 · Otselink

  • holic† 22 a

    oh, kui pikk ja huvitav thread... ei jätkugi võhma läbilugemiseks.

    Aga:
    NIMI ÄRI/BRÄNDIMISE ALUSTAMISEL ON TÄIESTI POHHUI. Suht savi on ka see, mida öeldakse või üritatakse öelda.

    Esimese punkti juures võib kavõi võrrelda inimestega. Kindlasti on mõned nimed paljude jaoks sümpaatsed- Kristjan- jube soliidne ja lahe nimi, sest meil on kõigil üks Kristjanist lapsepõlvesõber onju. Ja kui see nimi nüüd mingile pervole pannakse, kas see teeb ka temast tuusa tüübi? Krõõt- enamuse arust jubedaim naisenimi. Aga kui seda kannab piltilus-üliarmas tsikk, siis muutub see teda tundvate jaoks maailma kõige ilusamaks nimeks. Või keegi vaidleb vastu??

    Nike logo- täiesti pohhui, mis krõnks see on ju tegelikult, mitte see krõnks ei ole logo olemus. Mitte mingi jobu reklaamiinimene ei hakka selle taga teooriaid tegema, et ohh, kus me seda krõnkus plaanisime ja meisterdasime 100m eelarve eest. See logo visati mingi 30 taala eest suvalise tudengi poolt suvalisele mehele, kes liimis ise spordijalatseid kokku ning firma praegune imago jms on milleski muus.

    "See kuidas sa midagi nimetad, ei muuda selle olemust." Lao-Zi.

    Milline on siis ilus nimi? Mina pakuks välja et hetkel tundub mulle väga sheff nimi: "MUU". Eesti keeles ja puha.

    P.S. vabandan sõna "pohhui" kasutamise eest. Teatud hulgale eestlastest k.a. mina, tähendab see sõna "suva", "ükskõik" vms.

    09. august 2003 - 15:23:37 · Otselink

  • holic: nu aga miks siis ikkagi makstakse neid üüratuid summasi logode parendamiseks? miks hansapank näiteks muutis logo, oleks võinud oma kahetellise ja kaarega edasi olla:))

    Miks üldse muudetakse restode, kõikvõimalike salongide sisekujundusi nii tihti - ikka selleks, et jälle uus ja innovaatiline olla ja mis võiks olla parem reklaam kui annad teada investeeringust oma imagole:))

    09. august 2003 - 15:37:54 · Otselink

  • holic: nike logo asemel pakuks võrdluseks hoopis apple logo:) Vaata milline ta algul oli ja milline ta täna on, onju vaks vahet. Logo on muutunud koos firma arenguga....

    09. august 2003 - 15:41:34 · Otselink

  • holic† 22 a

    haa, hee... Vip- jah õige point aga ma sain nii aru, et teema käis nime vms valikust UUELE ettevõtmisele, millel ei ole erilist tausta ehk siis MUUD, mis teda iseloomustaks. ainult paljas nimi ja muu mula, mis promoks serveeritakse, mitte TEOD millede kaudu on olemus selgesti hoomatav.

    loomulik, et iga asja või olendi kasvades ja muutudes muutub ka tema aura ja väline külg, samamoodi ka ettevõtete kuvandiga. nike oli suvaline näide, mis on samas suure õunaga suht sarnane, kuigi ma nende logo loomise tagamaad ei tea. ja muutunud on nad aja jooksul samamoodi.

    a mida ma rõhutada tahtsin, et ei ole mingit konkreetset valemit peale terviklikkuse ja ettevõtte enda. reklaam ei ole midagi konkreetset, vaid jääbki millekski müstiliseks, mida ei ole mõtet analüüsida ja kui seda üldse kuidagi tahta kokku võtta, siis see on tähelepanu püüdmine.

    09. august 2003 - 16:44:27 · Otselink

  • seda küll jah

    09. august 2003 - 17:57:25 · Otselink

järgmine