Kui seni haldasid Zone kliendid domeeni- ja serveriteenuseid erinevate veebilehtede kaudu, siis tänasest on need liidetud ühtseks tervikuks. Samuti uuendasime kogu kodulehe stiili.
Peamenüüs Dedicated Servers valmists suure pettumise: href="#"
Ja üldse väga häiriv on see kui näiteks My Zone peale hiirega liigun, vilguvad need krdi peamenüü kastid. Võiks olla väike timeout või parem paigutus.
Mõne koha pealt ikka ei ole parem, kui siis ainult üldpilt. Sisse logides on asi kirju, tekst neljas värvis. Mõned alad karjuvad silmas, uus veeb, funktsionaalsus sama, endiselt on kasutajale haldamiseks kaks keskkonda, ainult vilesid on rohkem.
kaups: mõned kenad detailid, aga tervik on zone veebi kahjuks alati segane olnud, ka seekord.
Kui mina oleksin selle lehe autor, oodates huviga värsket tagasisidet tehtud tööle... ja kogu tagasiside, mis tuleb on: "tervik on segane, on alati olnud"... siis ei oskaks muud teha kui õlgu kehitada ja arvata, et kommenteerija on natuke lihtsameelne.
Kui viskad õhku selliseid väiteid, siis palun kirjelda ka ära, mida pead silmas terviku all. Kas mõtled rohkem kujundust, infoarhitektuuri või teenuste sisu. Mis asi täpselt on segane ja mida sinu arvates peaks tegema, et see oleks vähem segasem. Sellisel juhul on kommentaarist tegijatele rohkem kasu kui lihtsalt sinu negatiivse hinnangu nentimine.
jüri: zone leht on alati kõvasti harjumuspärasest erinev ja seda just seetõttu, et seal ei ole mingit hetkega äratuntavat paigutusloogikat ja eristuvat gridi mida elemendid võiks tekitada. Midagi ei ole rõhutatud ja samas need mida on tahetud rõhutada on nagu abstraktsed värviplekid lõuendil. Seetõttu vähemalt minu silm avalehel millelegi ei fokusseeru , aga kuna me kõik oleme mingil perioodil olnud zone media kliendid siis oleme sunnitud sealt kiirelt leidma "logi sisse" ja tegema seda mida kliendil vaja parasjagu on.
Ma ennem ei vaadanud väga , aga kui nüüd avalehest edasi vaatan, siis hinnatabelid on oma lihtsuse ja hoomatuse suunas teinud ka väikse vähikõnni. Roheline taust rohelisel taustal rohelise highlightiga ja valge tekstiga on veel halvem, kui 10px hall font valgel taustal :) . Samas ma näen, et kujunduselemente on tunduvalt vähemaks võetud üldises layoutis ja see on muidugi hea kui vähem müra on.
Samas nagu öeldud, teenus ise on neil a+++ kvaliteediga kohalikul turul ja kujundus kui selline mind seal ei häiri, sest ma panen seal hambad ristis hostingukvaliteedi nimel. Ma ei tea muidugi ka kas need kujundusmuudatused põhinevad mingitel kasutajatestidel ka või visati lihtsalt uus asi ülesse.
Kirjeldatud puudused väljenduvad kõige teravamalt just esilehel. Sisulehtedel on suhteliselt kindel raamistik -- vasakmenüü vasakul, sisu paremal.
Nõus, et esilehe sektsioonid vajaks natuke paremini üksteisest eraldamist. Usun, et sellele murele on lihtne kujunduslik lahendus -- mõned eraldusjooned või pinnad ja pilt oleks palju konkreetsem.
Selguse mõttes oleks äkki ka hea Minu Zone järel näidata kirja "logi sisse", siis peaks küll väga selge olema kust siseneda saab.
Sellise massi kasutajatega võiks tõesti olla väga selgelt kuskil väljas üheselt arusaadavana
"registreeri" , "logi sisse"
hetkel nad on üleval ääres, aga inimesele kes ei tea midagi mis on ZoneId või minu zone on ikkagi suht segane misk registreeri nupp muutub "logi välja" - ks jne
Olgem ausad "minu zone" kõlab nagu "kube" või mõni muu privaatne kehaosa või "elu24" , aga see on juba rohkem vist huumori valdkonnast toodud analoog. Sama ka "minu e-post" mis ei ole ju alati sinu e-post vaid võibolla on firma oma jne jne . Seega sellised asjad nagu E-teenused , e-teenindus, iseteenindus või e-post lihtsalt ja lakooniliselt omaksid rohkem konteksti minu arvates .
Võtame ette "minu zone" menüü kus on kolm linki: "minu domeenid", "minu serverid" , "kasutaja seaded" . Sellesuhtes võiks ju olla ka lihtsalt "domeenid, serverid, (konto) seaded. Kuna ikkagi väga paljude puhul oldi ikkagi ettevõtte domeeni kasutajad (kuna varem eraisik lihtsalt ei saanudki domeeni regada) , siis selline personaliseeritus on suht mõttetu.
See külje shortcut ei ole shortcut seniks kuni selle avamiseks peab klikkima. Samad menüüd on alati üleval ääres olemas, ikoonid sinna ette ja see kõrvaline junn kas ära või hoveriga avanema
Sulge
Peida
kaups 12 a
mõned kenad detailid, aga tervik on zone veebi kahjuks alati segane olnud, ka seekord.
01. november 2012 - 15:32:12 · Otselink
1
+1
Loe kõiki
aivopaas 12 a
Peamenüüs Dedicated Servers valmists suure pettumise: href="#"
Ja üldse väga häiriv on see kui näiteks My Zone peale hiirega liigun, vilguvad need krdi peamenüü kastid. Võiks olla väike timeout või parem paigutus.
01. november 2012 - 15:35:37 · Otselink
0
vaalaskala 12 a
see on senistest kõige selgem, aga kaupsil on hea tähelepanek
01. november 2012 - 15:59:24 · Otselink
2
noh aga siis kaks versiooni veel ja saab juba päris hea?
hostinguteenus on a+++ aga muidugi eks nad jõuavad kiiret ju ei ole ja arvestades mis paska nad kõike hostivad on see sait ju ka a+++ :D
Loe kõiki
Erkki 12 a
Mõne koha pealt ikka ei ole parem, kui siis ainult üldpilt. Sisse logides on asi kirju, tekst neljas värvis. Mõned alad karjuvad silmas, uus veeb, funktsionaalsus sama, endiselt on kasutajale haldamiseks kaks keskkonda, ainult vilesid on rohkem.
01. november 2012 - 17:13:49 · Otselink
0
Robert Jakobson 12 a
saan kliendina kõik tehtud kiiremini, kergemini. kusjuures kuna ise kasutan siis tahan et oleks nii..
01. november 2012 - 18:34:48 · Otselink
4
No see praegune topeltlogimine, paremale stickitud asi käivad lihtsalt närvidele. Päris suur osa inimesi tuleb aga just sisse logima.
Äärte sticki on vb tõesti üleliigne, samas ei häiri kui pole just 1280 reso.
Loe kõiki
jüri 12 a
Logi sisse ja jääd edaspidi logituks.
Mis saab sinu näitega, siis kui oled juba sisselogitud, mida näidatakse logimisvormide asemele? Kuidas logid sisse alalehtedelt?
See näide ei ole väga mõistlik. Hetkel Zonel logimise protsess on väga OK.
01. november 2012 - 18:56:06 · Otselink
12
vaalaskala, igal brändil on oma sihtrühm. kõige all pean silmas zonei sihtrühma mitte tavalist inimest tänavalt, kes ei peagi teadma.
vaevalt et zonei eesmärk on minu ema või selveri kassapidajaga tegeleda niikunii nii et sinu argument ei pea vett. lihtsalt proovid üle olla
Loe kõiki
jüri 12 a
Kui mina oleksin selle lehe autor, oodates huviga värsket tagasisidet tehtud tööle... ja kogu tagasiside, mis tuleb on: "tervik on segane, on alati olnud"... siis ei oskaks muud teha kui õlgu kehitada ja arvata, et kommenteerija on natuke lihtsameelne.
Kui viskad õhku selliseid väiteid, siis palun kirjelda ka ära, mida pead silmas terviku all. Kas mõtled rohkem kujundust, infoarhitektuuri või teenuste sisu. Mis asi täpselt on segane ja mida sinu arvates peaks tegema, et see oleks vähem segasem. Sellisel juhul on kommentaarist tegijatele rohkem kasu kui lihtsalt sinu negatiivse hinnangu nentimine.
02. november 2012 - 10:31:59 · Otselink
0
vaalaskala 12 a
jüri: zone leht on alati kõvasti harjumuspärasest erinev ja seda just seetõttu, et seal ei ole mingit hetkega äratuntavat paigutusloogikat ja eristuvat gridi mida elemendid võiks tekitada. Midagi ei ole rõhutatud ja samas need mida on tahetud rõhutada on nagu abstraktsed värviplekid lõuendil. Seetõttu vähemalt minu silm avalehel millelegi ei fokusseeru , aga kuna me kõik oleme mingil perioodil olnud zone media kliendid siis oleme sunnitud sealt kiirelt leidma "logi sisse" ja tegema seda mida kliendil vaja parasjagu on.
Ma ennem ei vaadanud väga , aga kui nüüd avalehest edasi vaatan, siis hinnatabelid on oma lihtsuse ja hoomatuse suunas teinud ka väikse vähikõnni. Roheline taust rohelisel taustal rohelise highlightiga ja valge tekstiga on veel halvem, kui 10px hall font valgel taustal :) . Samas ma näen, et kujunduselemente on tunduvalt vähemaks võetud üldises layoutis ja see on muidugi hea kui vähem müra on.
Samas nagu öeldud, teenus ise on neil a+++ kvaliteediga kohalikul turul ja kujundus kui selline mind seal ei häiri, sest ma panen seal hambad ristis hostingukvaliteedi nimel. Ma ei tea muidugi ka kas need kujundusmuudatused põhinevad mingitel kasutajatestidel ka või visati lihtsalt uus asi ülesse.
02. november 2012 - 10:40:54 · Otselink
0
jüri 12 a
See on juba kommentaari moodi, tänud! :)
Kirjeldatud puudused väljenduvad kõige teravamalt just esilehel. Sisulehtedel on suhteliselt kindel raamistik -- vasakmenüü vasakul, sisu paremal.
Nõus, et esilehe sektsioonid vajaks natuke paremini üksteisest eraldamist. Usun, et sellele murele on lihtne kujunduslik lahendus -- mõned eraldusjooned või pinnad ja pilt oleks palju konkreetsem.
Selguse mõttes oleks äkki ka hea Minu Zone järel näidata kirja "logi sisse", siis peaks küll väga selge olema kust siseneda saab.
02. november 2012 - 10:57:29 · Otselink
0
vaalaskala 12 a
Sellise massi kasutajatega võiks tõesti olla väga selgelt kuskil väljas üheselt arusaadavana
"registreeri" , "logi sisse"
hetkel nad on üleval ääres, aga inimesele kes ei tea midagi mis on ZoneId või minu zone on ikkagi suht segane misk registreeri nupp muutub "logi välja" - ks jne
Olgem ausad "minu zone" kõlab nagu "kube" või mõni muu privaatne kehaosa või "elu24" , aga see on juba rohkem vist huumori valdkonnast toodud analoog. Sama ka "minu e-post" mis ei ole ju alati sinu e-post vaid võibolla on firma oma jne jne . Seega sellised asjad nagu E-teenused , e-teenindus, iseteenindus või e-post lihtsalt ja lakooniliselt omaksid rohkem konteksti minu arvates .
Võtame ette "minu zone" menüü kus on kolm linki: "minu domeenid", "minu serverid" , "kasutaja seaded" . Sellesuhtes võiks ju olla ka lihtsalt "domeenid, serverid, (konto) seaded. Kuna ikkagi väga paljude puhul oldi ikkagi ettevõtte domeeni kasutajad (kuna varem eraisik lihtsalt ei saanudki domeeni regada) , siis selline personaliseeritus on suht mõttetu.
See külje shortcut ei ole shortcut seniks kuni selle avamiseks peab klikkima. Samad menüüd on alati üleval ääres olemas, ikoonid sinna ette ja see kõrvaline junn kas ära või hoveriga avanema
02. november 2012 - 11:37:07 · Otselink
0