Visit Pärnu
-
OliverR 5 a
Uuendatud: https://visitparnu.com/
Huvitav, kes autor identiteedil ja veebil? Esmamulje veebil veidikene lohakas - joondused paigast ning ebaloogilised, lingid ei tööta ning keeruline ülesehitus. Kas arendatakse edasi ei tea?
Võibolla huvitav kõrvutada aga Ise osalesime Visit Pärnu konkursil selle tööga: https://nordic11.box.com/s/ei7qh1p8jc3gydorut6kc9vmyhf27g3f
04. detsember 2018 - 10:46:35 · Otselink
-
vaalaskala 5 a
Sellesuhtes on ju hea olla veebidisainer vms täna. Kasuta nii suuuuuuuurt headereit et midagi muud foldi ei mahu https://www.dropbox.com/s/tjwm1o9n1woqoy7/Screenshot%202018-12-04%2012.35.15.png?dl=0 ja kõik muu võib olla nagu aastast 97 kui mina veel veebi tegin.
04. detsember 2018 - 12:36:14 · Otselink
-
kristjan07 5 a
WP poole autor keegi Author URI:https://heelixus.ee
Koodi poolelet vaadates on näha, et on päris korralikult kasutatud https://elementor.com page builder pluginat - nagu vaalaskala ütles - oleks paddingud paremad olnud
04. detsember 2018 - 13:26:46 · Otselink
-
tfk 5 a
Odavaim pakkumine? 2 mehe firma.
04. detsember 2018 - 15:02:42 · Otselink
-
tfk 5 a
Suuga teeb suure linna, käega ei tee kärbse pesagi.
Züriil ja züriil on ka vahe. Kes teab kelle sugulane või sõber võitja oli.
Ma olen nõus, et 2 proffi suudavad ka hea tulemuse teha, aga tavaliselt need 2 proffi ei ole odavad ega tegele meie kohalikus konnatiigis.
05. detsember 2018 - 07:39:31 · Otselink
-
tajo 5 a
identiteedi tegi aku vist? vähemalt brandbooki järgi :)
05. detsember 2018 - 11:34:40 · Otselink
-
kaarelmaaler 5 a
Konkurss oli Visit Pärnu visuaalsele identiteedile, kus umbes kuueliikmeline žürii valis välja võitja, kes lisaks CVI-le lõi ka veebikujunduse (2 tüüplehte). Veebikujundusele eraldi konkurssi ei tehtud ja valminud lahendusi meiega ei kooskõlastatud, kahjuks.
AKU tehtud CVI
AKU tehtud veebikujundus05. detsember 2018 - 14:42:14 · Otselink
-
Rähn 5 a
Hivitav teema. Kui va vaatan seda realiseerunud tulemust ja võrdlen neid teiste kandidaatidega, mis siia on postitatud, on mul paar tähelepanekut. Disainer minus ütleb, et
AKU on parima ja puhtaima, moodsaima disainiga, aga lõpptulemus on mõnevõrra sõbrikum, lihtsam ja rohkem “Pärnu”. Kui ma nüüd vaatan tavalodaniku pilguga ja ma näiteks lähen Lätti või Leetu mingisse suhtelist väikesesse linnakesse ja ma tahan saada infot selle linna kohta, siis peab ütlema, et visitparnu leht teeb sel juhul parema tulemuse kui teised näidatud kavandid.
Sama analoogi võib tuua reklaami alalt, millega mul on olnud lähedasem suhe kui veebiga.
“Äge” reklaam ei pruugi alati vastata vajadusele. Vahel vaatad väga kihvti reklaamklippii, aga lõpuks küsid, et mida reklaamiti või mis bränd või toode üldse oli?? Budget oli kindlapeale sajad tuhanded, kui mitte järgmine suurusjärk.06. detsember 2018 - 15:24:57 · Otselink
-
vaalaskala 5 a
“Äge” reklaam ei pruugi alati vastata vajadusele.
srry, aga see on lihtsalt maksumaksjale koti pähe tõmbamine , halb tulemus
või lõpetamata töö.Kas keegi teist saab sellise tulemuse eest täna küsida raha? Kui palju? Indiast saab sellise tulemuse 5€ eest tellida täna ilma CVI ja hangeteta: https://www.dropbox.com/s/47hpbvqu1xfi8ln/visitparnu.com_tanased-sundmused.png?dl=0 . Sir i'm ready, download my zip Sir!
Vaadates seda tulemust on paratamatult mulje, et tegime palju menüüsid sisule mis mahuks ära kogu headeri asemele vms . Milleks tellida CVI , kulutada aega veebikujundusele , kui tulemus on lihtsalt veelgi halvem, kui "sitt purgis" (1,2)
(1) https://et.wikipedia.org/wiki/Kunstniku_sitt
(2) https://et.wikipedia.org/wiki/15._mai_%E2%80%93_1._juuni_199206. detsember 2018 - 19:32:17 · Otselink
-
tajo 5 a
alati hea vaadata ka vana lehte: https://web.archive.org/web/20170928105830/https://www.visitparnu.com/ et mis läks paremaks, mis halvemaks jne.
aga lisaks disainile on kindlasti ka sisus veel mõtlemist. nt. menüü kõige esimene, kõige tähtsam link "Miks külastada Pärnut" annab suhteliselt tühja lehe, mille esimene alammenüüvalik on.... "Kihnu saar"!
07. detsember 2018 - 11:47:51 · Otselink