Uue e-poe logokavand
-
masuurikas 11 a
Uus arenduses olev e-kaubamaja otsib endale logo. Valminud on mõned kavandid. Palun jagage arvamust, milline nendest kandidaatidest võiks sobida? Tegemist ei ole järjekordse butiigiga. Sihtgrupp on 16-35 piiratud eelarvega neiu/naine, kelle jaoks on väga oluline stiilselt riides käia (NewYorkeri, Vero Moda, Reserved jt).
Kavandid siin: http://www.dressup.ee/logo-konkurss/
06. detsember 2012 - 10:16:01 · Otselink
-
Korn 11 a
Mitte ükski kahjuks.
06. detsember 2012 - 10:46:40 · Otselink
-
Scooter 11 a
Nr 2 oli halvimatest parim...
06. detsember 2012 - 11:15:14 · Otselink
-
Biitnik 11 a
Nr. 3 on ainuke, mis loob selge seose sihtgrupi ja toote vahel ning ei aja segadusse, teised viitavad selgelt ostmisele, aga selle jaoks on epoes niigi ostukorvi ikoon. Kuna ilmselt riiete peal seda logo olema ei hakka, ikka ainult e-poe reklaamidel ja päises ja kuna mingil väiksel e-poel ei ole sellist brändi loomise raha nagu cocacolal, siis nr. 3 annab suht selgelt edasi, mis teenuse logo see on.
06. detsember 2012 - 11:25:20 · Otselink
-
Heino Perm 11 a
3. Kui üldse midagi.
Isiklik arvamus asjast: Täna on poodide puhul mis müüvad eraisikutele Brändil väga suur sõna. Noored veel võibolla reageerivad järgmiselt ka halva brändi puhul: "noh aega on, vaatame järgi", ent mida sihikindlamaks noor muutub, seda suurem roll on brändil.
Toon mõned paremad näited mida olen kuulnud ja siis need isegi omaks võtnud kuigi käin mõlemas poes meeleldi, sest neil on hea valik.
Mosaic - Vanuritele
NewYorker - LasteleMiks? Sest Mosaic kipub välja näitama just enda stiilitut stomp valikut ning jätab meeldiva tahapinnale. Olgem ausad, Mosaic kõlab kah nagu vanadus, puzzle, igavus.
NewYorker - Hmm, tegemist on välismaise toodanguga, reklaamis pole veel näinud, et hakkaksid silma keskealised või vanemad inimesed. Sõnad: New - Mingi uus, arenguetapp vms. Yorker - Tegemist on lühendiga? väljendiga? Släng? - Sihtgrupp: Noored või nooremad.
Ma ei räägi siin brändi edust, lihtsalt sellest kui suur mõju on antud juhul tootele.
Nüüd ütlen ka seda, et "pilt" riidepoe logo juurde ei anna midagi. Valige font, mis on soliidne, stiilne, korrektne, KALLIS. See, et te teete odavalt sellest saab igaüks aru ise, kui ta teie poodi siseneb, aga kui te näitate seal(ntx logos) mingit odavust, muutute te kliendi silmis Humalaks või sarnasteks kes reklaamivad samuti, ";Meil on odav valik oma odava logoga" kuhu jõuab ka palju inimesi, aga mitte need kellel on ilu nr1 ja kapp kodus kõriauguni täis.
Niisiis, unustage logo pilt!
Reklaamige, et teete parimat toodet maailmas omas seksikas võtmes. (noored niiguinii jõuavad seda vaatama (eriti tüdrukud).
Teie bränd peab olema soliidne, stiilne, korrektne, KALLIS. (Hinda näitate poe sees: "HO! HO! HO! Jõuludel hindame hinnad alla!"Selline on minu nägemus asjast.
Muidu soovin ainult edu ja õnne!~ Kogu jutt kuidas inimene mõtleb, ei tule nii nagu ma kirjutasin, et inimene hakkab analüüsima enne tegu, vaid see käib läbi ta alateadusest. :) ~
~
Mõned fontid mida mina näen logos kasutamiseks:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=501
- Champagne & Limousines (era)
- Walkway (all)
- Basicl (era)
~06. detsember 2012 - 12:02:23 · Otselink
-
masuurikas 11 a
Ma tänan heade arvamuste eest Biitnik ja Heino!
06. detsember 2012 - 16:18:13 · Otselink