Otsin tööd - Disain/Arendus (seo, bränd, veeb, trükised)
-
Heino Perm 11 a
Tunnen trükki, veebi, brändingut. Harinud ennast nii turunduse, graafilise disaini kui ka keelte vallas. Tean mida tähendab UX/UI.
Nimetatuist kõige paremini tunnen end disaini vallas just firma sümboolikast rääkides.
Skype: heino_perm
Tel: 53585790
E-mail: heino.perm@vastav.ee
Koduleht : www.vastav.ee (hetkel veel viimistlemisel ning lõpetamisel. Portfolio on suurem kui näidatud, mitte ametlikud töid hetkel avalikustanud ei ole)
(Kõik mis kodulehel näha, alatest koodist [wp_template:default, intregeeritud_juurde: foundation 3] kuni viimase pildini on enda loodud).Küsimused, vastused, arvamused... Kõik on oodatud :)
Sooja ja sooja kõigile!
12. detsember 2012 - 14:02:12 · Otselink
-
skeefee 11 a
OT: tekkis selline huvitav küsimu :) Miks sul nii veidrad ikoonid seal menüü riba peal on? :D
Share <==> Avaleht
Süda <==> Firmast
Email send nupu taoline ikoon <==> Portfolio12. detsember 2012 - 15:21:03 · Otselink
-
aivopaas 11 a
Koduka tekstid on küll paras klaviatuurist imetud mullipuhumine. Nii palju kui lugesin, midagi konkreetset ja vajalikku ei jäänud silma.
12. detsember 2012 - 16:01:44 · Otselink
-
Maart 11 a
vaata reavahed ja fondi suurused üle + paddingud
12. detsember 2012 - 16:06:09 · Otselink
-
ilmselgelt 11 a
Meie graafiline häälestus.
...kuid eelistame siiski jääda selgete, arusaadavate, sõnumit edasiandvate ning puhtate kontseptsioonide juurde.
See on mingi nali seoses lehekülje navigatsiooniga?
12. detsember 2012 - 16:35:07 · Otselink
-
jüri 11 a
Sellisel kujul menüü on puhas UX fail. Kõnealustel ikoonidel on tavapäraselt teised tähendused ja sinu interpretatsioon jääb kasutajale arusaamatuks. Lihtsast tooltipist oleks juba palju abi.
Kokkuvõtvalt ei ole hea mõte peamenüüd kujundada visuaalselt täpselt sama vähetähtsaks kui seda on FB ikoon või keelevalik. Too peamenüü ülevalt ribalt välja, rohkem nähtavale või erista visuaalselt ülejäänust. Kui ikoonid meeldivad, siis lingi nimi koos ikooniga töötab hästi.
12. detsember 2012 - 16:41:20 · Otselink
-
paries 11 a
<div class="eleven mobile-four columns centered"><br /><h1><blue>Pühendunult</blue> firma sümboolikale.</h1><br /></div>
<label><h5></h5></label>
... kui nimetada vaid mõned "huvitavad" kohad.Hetkel jääb mulje, et oled kasutanud oma kompetentsi kirjeldamisel termineid, mida koolis oled korraks kuulnud. Viisakas oleks oma kompetentsina ära märkida vaid see, mida tegelikult ka oskad. HTML üks nendest kahjuks pole.
12. detsember 2012 - 17:01:07 · Otselink
-
Heino Perm 11 a
Mida ma <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1"> pean tegema, et ta validatest läbi läheks?
Kas mina pääsen apachele ligi kui ma rendin serverit?
12. detsember 2012 - 19:01:06 · Otselink
-
wuzz 11 a
ära kuula nende hüljeste juttu kes väidavad et asi peav 100% valideeruma. ei pea alati.
lisaks on suht halb praktika kasutada eriliigilisi ikoone samas kohas - kui menüüs on esimesed 3 ikooni 2d ja kolmas tahab 3d olla, siis on stilistika ikka natu võsas.
12. detsember 2012 - 21:44:50 · Otselink
-
friizuurikas 11 a
Kui ma võtan view source, siis seal on ikka jube soga, valideerub või mitte ...
12. detsember 2012 - 22:12:34 · Otselink
-
rain 11 a
ära pane enamusi kommentaare siin tähele,
võta see foundationi jura maha sealt, tee asi ise nullist (okei resetti ei pea ise tegema ja pluginaid) ja siis räägime13. detsember 2012 - 11:17:42 · Otselink
-
ilmselgelt 11 a
Selle coolide ikoonide osakonnas rahustaksin sind maha - cool ikoon ei tee lehest cooli saiti. Hea ikoon teeb lehe navigeerimise lihtsaks ja arusaadavaks ja cool peab tulema sisust. Isiklikult arvan, et kogu su lehe loogika on mäda. Avalehel on "armastusega disainitud innovatsioon", mis sulab taustaga ühte ja ei ütle esmasele külastajale suurt midagi + mitte maailma kõige õnnestunuim logo laadne toode laiutab üle lehe - mida sa oma avalehega võimalikule kliendile sellega öelda tahad?
Järgmise sammuna, kui veel ei ole lehelt lahkunud, hakkad võibolla ülemisi nuppe uurima ja nendest ei saa tavakasutaja 99% juhtudest mõhkugi aru, kui valdav osa disaineritestki ei suuda su mõttelendu esimese hooga dešifreerida.
Mõtle läbi mida sa öelda/müüa tahad, mis järjekorras sa seda tahad, ja ole endaga aus + uuri natuke ui disaini ja pictode kohta. Siis äkki tuleb ka midagi.
Kui su fookus on identiteetide loomisel ja mitte veebi treimisel, siis esimese hooga ära valideerumisest liialt välja tee - põhiline, et valdavalt enamustel browseritel asi toimiks. Ega disainer ja progeja ühes kompotis ongi keeruline olla.
Muide. Küsisin kõrval istuvalt kolleegilt, et kuidas tema neid navi linke tõlgendab.
Vastus vasakult paremale: "Avaleht, Laik, Facebook, Saada meil". Palun.13. detsember 2012 - 11:49:45 · Otselink
-
kass 11 a
Minul tekitavad segadust hoopis järgmised asjad:
Firmast - mis firmaga tegemist on? Räägitakse firmast aga ühtegi rekvisiiti ega aadressi ei ole? Ei olegi firma?
Meeskond - üks inimene ei ole meeskond. Meeskond on meeskond!
Loovjuht - ma võib-olen pisut liiga kriitiline aga kui igaüks, kes natukese kodulehtedega kokku puutub, hakkab end loovjuhiks nimetama, siis on miskit mäda. Ning kui lehel on ju selgelt näha ning aru saada, et tegemist on mees-ja-koer ettevõtmisega, siis see loovjuht kõlab kohe eriti kahtlaselt.
Minu kommentaarid on heas toonis, kuid leian, et kodulehel ei tohiks külastajat eksitada.
13. detsember 2012 - 13:23:08 · Otselink
-
vaalaskala 11 a
Ei maksa päris ära kohkuda , kui "pixel" juhtub :) eks me kõik olem selle läbi elanud ja selle kriitika kätte saanud seega võid siit palju õppida:
* su koduleht on täis sitt, algaja tehtud, mis teha me kõik oleme kuskilt alustanud ja me endi esimesed lehed olid veel sitemad (kuna tehnoloogia ei võimaldanud ja me ei osanud)
* su koduleht ei ole külastaja jaoks informatiivne. Müstiline "Meie teeme" ja ettevõtte kohta välja toodud üks uduse pildiga juht ja info peidus arusaamatute ikoonide taga. Sa ei muuda ennast avatuks järelikult ei suuda sa seda teha ka teiste jaoks
* sa otsid tööd kujundajana, arendajana kuigi ütled, et htmli ei jaga , validaatorit näed esimest korda. Olgu sulle teada, et sellises mahus kodulehe tegemist oodatakse sinult reaalsel töökohal 1 -2 päevas , ole valmis :D
* sa oled oma lehel loovjuht, aga tegelt otsid ju tööd muule ametile, ole enda vastu aus, siis on ka teised sinu vastu ausad ja saavad sinust paremini aru. Vaadates seda lehte ja seda threadi siin otsid pigem praktikakohta või nooremarendaja kohta. 20 aastane juht ei kõla ka eriti reaalselt, enesesse peab muidugi uskuma, aga üle ei tasu hinnata muidu ei jõua sa reaalse juhi tasemele ka aastatega mitteMine tea võiba oled tõsine trükiproff :) see ei paista kuskilt välja. Edu.
13. detsember 2012 - 13:59:19 · Otselink
-
Heino Perm 11 a
mm ;)
> Vähemalt on resonsive ning eks ma teda vaikselt arenda.
> Sellel juhul tuleb seda parandada, aga hetkel minu õnneks liigub enamus informatsiooni läbi telefoni. :)
> Arendaja olen vajadusel, kujundaja ametit eelistan rohkem. Keegi pole kunagi mu töid lihtsalt enne nii kritiseerind. :) Väga meeldiv on kuulata seda ning ma olen ühe päevaga väga palju juurde saand! Selles suhtes, aitäh!
> No ma siiski üritan leiba hakata teenima ju kujundamisega, konseptsioonide välja mõtlemisega jne (tundus nagu loovjuhi amet). See programeerimine jne, on lihtsalt nagu "boonus".
> Endiselt, kõik kommentaarid on teretulnud jne ;) Leht uueneb pidevalt ning eks ma loodan varsti, et keegi tuleb ka lausega: Väga hea leht. :)13. detsember 2012 - 14:14:22 · Otselink
-
Sven 11 a
Jõuad tõenäoliselt kiiremini kaugemale kui fookuse leiad. Kas tahad olla see dude kes üksi freeware fondist logo kujundab ja wordpressi peale onupoja sõbrale weeebi püsti paneb või tahad saada tõsiseltvõetavaks UI vennaks / UX vennaks / graafiliseks disaineriks / manageriks / kodeerijaks / progejaks? Tavaliselt otsitakse tikutulega taga ikka konkreetse spetsiifilise ala väga head spetsialisti.
Aga eks endalgi (ja paljudel siin kõnelejatel) on olnud mingil ajahetkel oma äge OÜ veeb kus ennast pidulikult mitmuses nimetatakse:)
Lihtsalt mida kiiremini fookuse paika saad, seda kiiremini edasi jõuad.
13. detsember 2012 - 15:07:06 · Otselink
-
Kuldar 11 a
Fondid, line-heightid ja visuaalne hierarhia on pillapalla. Soovitaks ühte paari aasta tagust videot Build konverentsilt ning lugeda head artiklit alistapartist.
13. detsember 2012 - 15:58:18 · Otselink
-
aivopaas 11 a
Kommentaaride veerust välja tuues...
See kui oled kirjutanud paar programmi mingis keeles või suure vaevaga ühe veebilehe kokku pannud kasutades valmis sisuhaldust jms, ei tee veel oskajaks. Oskused tulevad kogemustega, kogemused ajaga.
Kui palju kogemusi disaini ja veebiarenduse vallas ühel 2012. aastal Arvutite ja arvutivõrkude eriala lõpetanul ikka olla saab? Nagu juba korduvalt mainitud, ei ole vaja seda mulli enam suuremaks puhuda kui ta juba on. Pauk millega see mull lõhkeb, võib valus olla. Lihtsam oleks võtta natuke aega, panna paberile kirja reaalsed oskused ja kogemused, vaadata sellele paberile otsa ja mõelda, mis edasi. Kas otsid kuhugi praktika koha või hakkad tõepoolest päeva pealt loovjuhiks, on muidugi enda teha. Meie kõigest üritame õige suuna peale juhtida.
13. detsember 2012 - 16:22:01 · Otselink
-
Heino Perm 11 a
Selline idee teha pealehest > http://www.vastav.ee/experiment/
13. detsember 2012 - 21:09:39 · Otselink
-
Kustutatud 11 a
teisestkyljest ole tark ja v6ta siit loetut arvesse, see pole tyhja tymitamine vaid ysna asjakohane kriitika sulle. 2ra solvu vaid leia julgus aksepteerida, et oled alles 6ppija ega konkureeri siin inimestega, kes oma aladel aastaid tegutsenud. ennast 6igustada sul pole m6tet, pole alust. 6pi, kysi abi, proovi, katseta.
14. detsember 2012 - 11:44:40 · Otselink
-
peeterpaanraisk 11 a
Kui veel kriitikat soovid, siis sinu õigekiri ja lauseehitus on päris kehv. Kohati isegi valesti mõistetav. Viimases versioonis jäid kohe silma "orjenteeritult", "mainimatta", sõna "konkurss", mis oli valesti käänatud...
Paljud tavakasutajad (potentsiaalsed kliendid), kes uusimatest veebitrendidest midagi ei tea, näevadki esmalt seda, et sa kohutavalt kirjutad, ning otsustavad oma kujundused tellida hoopis su konkurendilt, kellel võib-olla polegi oma veebi.
Lase kolmandatel isikutel oma tekste lugeda ja kui mõnes sõnas kahtled siis:
18. detsember 2012 - 00:42:17 · Otselink