Tööde kommenteerimine

  • Paljud raiskavad oma aega ning teevad korralikud tähelepanekud. Aga kas paljud (freelancerid või agentuurid) parandavad oma vead või arendavad kavandeid?

    On "Tööde esitlemine" ning "Tööde peksmine", aga kuidas aru saada, mida autor soovis?

    11. jaanuar 2011 - 11:42:08 · Otselink

  • ära võta seda asja nii tõsiselt :) ammu teada fakt, et kõik projektid on üle eelarve ja pärast mingit tähelepanu enam ei saa

    11. jaanuar 2011 - 11:48:52 · Otselink

    1

    • Good point :P

    Loe kõiki

  • Veebide osas on ehk hea, kuna ei jõua korjata kokku erinevaid OS'e ja brausereid, et teada saada, kas asi igal pool ühesugune. Sel puhul on hea, kui saab tagasisidet :)
    Samas mis puutub disaini või visuaali, siis on see ilmselt kliendi ja töö tegija vaheline suhe :)

    16. jaanuar 2011 - 01:44:38 · Otselink

  • leedu 13 a

    Tead, meil siin käib küll kõva kohendamine peale pixli või veebiklubi tümitamist. Loomulikult on vahest sisulised kommentaarid, millede fiximine käib üle jõu, kas seepärast, et mingi otsus on sündinud koostöös ja selle muutmine on lihtsalt liiga keeruline või on lihtsalt jäädud teise seisukoha juurde.

    Samas. Kui ikka on viga sees, siis on selgelt teostaja asi need kõrvaldada.

    08. aprill 2011 - 20:29:01 · Otselink

  • Samas on ka hea, kui saab erinevat tagasisidet kasutajamugavuse, layouti jms kohta :)

    09. aprill 2011 - 01:14:51 · Otselink

  • Keit 13 a

    Mul endal tundub, et veebiprojekt ei tohikski lõppeda lehe avalikustamisega. Alles kui kasutajad on peal näeb tegelikke vigu. Hea asi tuleb pigem kui toimub pidev paremaks timmimine. Eriti kehtib see minu meelest keerukamate arenduste "valmis disainimise" kohta.

    Ideaalis võiks eelarves kohe ettenäha raha ka hilisemateks muudatusteks. Veel parem, kui oleks raha ettenähtud ka jooksvateks muudatusteks, kui näed, et midagi viltu parandad ära. Oleks ju mõnus kui projekt läheks järjest paremaks, mitte ei muutuks kliendi küljendustrikkide ja muudetud infoarhitektuuri tulemusel aastaga selliseks, et enam ei julge näidata :)

    See vist pigem ideaal või rakendab keegi sellist protsessi?

    14. aprill 2011 - 20:11:39 · Otselink

  • reaalsus rakendab seda suhtega 20% veebilahenduse kogumaksumusest on esialgne teostamine 80% hilisem tarkvara täiuendamine, tugi ja areng

    14. aprill 2011 - 21:12:48 · Otselink

  • sander 13 a

    Keit, oletan, et oled mõnes suuremas veebiprojektis osalenud. Seega tead, mis reaalsus on. Paljudel juhtudel jääb inimestel kompetentsist puudu. Isegi kui kompetents on olemas, seab eelarve piirid. Kõik kliendid ei saa näiteks sellest aru, et kasutatavus mängib olulist rolli, kuigi suundumus on sinna poole, et sellele pööratakse rohkem tähelepanu. Negatiivseid asjaolusid võibki loetlema jääda. Loodetavasti on pixelil ka oma osa asju paremuse poole muutmisel :)

    Kuidas projekt ideaalis välja võiks näha, on kirjeldatud siin postitatud videos.

    Pixel on üks väheseid projekte, kus saame teha asju nii, nagu ise õigeks peame, ilma kliendipoolsete piiranguteta ja "kõiki" sihtgruppe arvestades :)

    14. aprill 2011 - 22:18:03 · Otselink

    1

    • Just, suurepärane video! Itereerimine, kliendi projektides, seda mõtlesingi.

    Loe kõiki

  • Hendrik 13 a

    Siiani on iga projekti alguses või üsna alguses tulnud aeg maha võtta ja teha kliendile kiirkoolitus teemadel "veebimeediumi erinevused trüki, tele, otsepostituse ja raadioga", "veebirakenduse võimalused", "veebistandardid", "kasutaja vaatenurk" jmt. See on küll tüütu ja mitte väga ausalt tasustatud töö, kuid muudab edasise suhtluse ladusamaks ja meeldivamaks kõigile osapooltele.

    RIK tegeleb ka huvitavate asjadega. Lisaks XML taltsutamisele on valminud dokument Soovitused IT-arendusprojektide loojatele.

    14. aprill 2011 - 22:58:45 · Otselink