Direct Storm 2011

  • kaups 13 a

    Tahaks natuke kiiremini, kui pikka teksti süvenedes, aru saada, mis värk on. Väike sisejuhatav resümee ei teeks paha.

    Üldmulje ju moodne, see ühe-lehe-veebivärk. Kardan küll, et see ühelehevärk on nii trendi, et läheb ruttu üle. Samas on see ka ürituse infoleht, seega pole hullu. Aga nii palju teksti, et ma ei suuda sundida end sellist veebi tarbima panna. Kena tüpograafia.

    Registreerimisvorm on lohakalt tehtud - ühtegi välja ei kontrollita.

    Üritus on eestlastele, inglise keeles? Miks veeb on inglise keeles? Vaikimisi võiks olla eesti keeles. Eestikeelsel lehel ei toimi menüü.

    13. aprill 2011 - 22:26:59 · Otselink

  • kaups 13 a

    PS. Mis kontekstis seda siin esitletakse? Tegu ju Joomla templiidiga:
    http://templates.joomlart.com/ja_cloris

    13. aprill 2011 - 22:40:19 · Otselink

    2

    • :)

    • Heh, siis läheb tööde alt maha. Jääb foorumi teemana :)

    Loe kõiki

  • jüri 13 a

    Huvitav mida StarDesign seal siis disainis, et suurelt all kirjas:
    "Designed by StarDesign Agency." ?!

    13. aprill 2011 - 22:57:17 · Otselink

    4

    • seda või link ? ;)

    • no siin oligi väike huumor peidus ;)

    Loe kõiki

  • paries 13 a

    Huvitab juhtum! Mallil endal, ehk siis Kaupsi lingil, on kirjas "All Rights Reserved. Designed by JoomlArt.com." Ja nüüd Stardesign on otsustanud selle asendada oma copyrightiga. Keegi kompab piire? :S Ma siiralt loodan, et klient on ikka teadlik, mille eest ta on raha välja käis...

    14. aprill 2011 - 11:13:19 · Otselink

    1

    • klient on Eesti Post, suur riigiasutus. Huvitav, milline oli töö eelarve ja selle punktid: disain, html, progemine...

    Loe kõiki

  • jüri 13 a

    http://www.direct.ee/directstorm

    Direct Storm 2011 toob kokku maailma tunnustatumad otseturunduse loovmõtlejad, trendiloojad ja agentuuride tippjuhid.

    13. aprill 2011 - 21:56:57 · Otselink