visitestonia.com

  • kaups 2 a

    Tundub, et on uus:
    http://www.visitestonia.com
    https://www.puhkaeestis.ee

    EAS ise ka vist http://www.eas.ee

    Kes tegid? Hanget nagu ei märganudki.

    02. veebruar 2016 - 14:26:00 · Otselink

    3

    • Eip, Nortal pole uuega seotud. Nortal tegi eelmise versiooni avaliku veebi, mobiiliveebi, kaardilahenduse, spetsialisti keskkonna, reisiplaneerija, infokioski jpm: link

    • ok, ühe artikli fb share sisaldas viidet nortalile

    Loe kõiki

  • kaups 2 a

    Paralleeliks kõrvale http://www.visitfinland.com

    02. veebruar 2016 - 14:26:24 · Otselink

  • Kivaa 2 a

    visitestonia.com ux ikka suht halb. fotod väga ilusad.

    02. veebruar 2016 - 15:53:39 · Otselink

  • Kivaa 2 a

    mobiili lahendus eriti mõistmatu, kas see ei peaks sellise lehe puhul põhi fookus olema?

    02. veebruar 2016 - 16:02:04 · Otselink

  • jüri 2 a

    Kui ma nüüd ei eksi, siis peatöövõtjaks on Datel ja teostatud selle hanke raames:
    https://riigihanked.riik.ee/register/hange/144739

    02. veebruar 2016 - 16:46:38 · Otselink

    1

    • ajee, vanad head raamlepingud

    Loe kõiki

  • Jube aeglane on kogu asi ja eas.ee ei avane üldse praegu. Katki on ka omajagu.
    Näiteks siin. Kõik vasted suunavad 404 peale. Kuidas see Regio kaardirakendus veel välja ei ole surnud? Kas see on ainult minu hiire probleem, et seal on võimatu sujuvalt scroll zoomida? Siin on font otsa saanud.

    Navigatsiooni peale on ilmselgelt palju mõeldud. Menüü on täitsa kasutatav. Samas kui näiteks muuseumite peale minna, siis minul oli esimene vaste mingi kodumuuseum kuhu juurde oli toodud Tripadvisori review, kus külastaja ütles et 2€ piletiraha oli maha visatud ja soovitas iga hinna eest vältida. Infot on väga palju, aga kuidas need head asjad üles peaks leidma? Miks külastaja näeb esimesena mingeid muuseume kus on 100 külastust aastas?

    Muuseumite sirvimine on ka võimalikult raskeks tehtud. Üle 300 muuseumi kuvatakse 10 kaupa ja lisaks iga refreshiga muutub järjestus. Klikid mõned korrad load more nuppu, jõuad mingi huvitava muuseumini, võtad selle lahti ja nüüd kui back nuppu vajutada siis oled tagasi alguses ja igaks juhuks on järjestus ka ära muudetud.

    Ei ütleks, et see leht kole on, aga mingit emotsiooni ka ei tekita ja seda tüüpi lehe puhul oleks see esmane emotsioon just oluline. Disain on kohati väga ebaühtlane justkui oleks erinevatest kodulehtedest jupid kokku tõstetud. UX on kahjuks tõsiste puudujääkidega ja funktsionaalsus ka ilmselgelt (veel?) vigane.

    Minu konstruktiivne tagasiside.

    02. veebruar 2016 - 21:48:02 · Otselink

    1

    • Nõus. Esmamulje on külm ja pläss. Oleks kasvõi see footeri foto esimeses fookuses avalehel. Saaks mingigi emotsiooni.

    Loe kõiki