Visitestonia

veeb · nortal · eas · altex marketing · regio

september 2009

visitestonia.com

Lühikirjeldus

Visitestonia.com eesmärgiks on areneda veebikeskkonnaks mille vahendusel on võimalik koguda kõikvõimalikku infot Eestis toimuva kohta ning meelepärane reisipakett algusest lõpuni ise kokku panna.

Tootjafirma

Nortal

Tootjafirma

Altex Marketing

Kaardid

Regio

Klient

EAS

  • magnus 9 a

    ai, mulle väga meeldib. palju maksis?

    05. september 2009 - 20:49:49 · Otselink

  • kaups 9 a

    (y)

    06. september 2009 - 00:12:43 · Otselink

  • Tauno 9 a

    ilus ja kasutatav. Lagedil näiteks saab tanki juhtida.) iga päev õpid midagi uut:)

    kaardilt huvipunkte leidmine tundub keeruline. lisaks võiks olla allalaetav POI geokoordinaatide list autoga reisijale

    aga muidu väga uhke, võib juba külalistele soovitama hakata

    09. september 2009 - 09:00:43 · Otselink

  • Sry, aga ei ühine kiidulauluga. Kohe üldse mitte :)

    * Kus on emotsioon ja elamus. Kui juba varem olnud pildikeel väljajätta, siis 100% insenerilik ja värviline infokataloog. Sait peaks olema kui aktraktiivne ja lõbus turismipuntki müügipreili mitte pedantne ja kuiv piletikontrolör.

    * Suurem osa Google rakendustest on ka Betat, aga see ei ole kuidagi piisav argument, et sama võib ka peamise Eestit välismaalasele tutvustava saidiga teha.

    * Päises osa on ju väga nukker: (1) Visitestonia.com on lehenimi?! (2) Estonia juures on maailmakaart - eesti=maailma?! See ja kõrval asuvad lingid ju üksühele linkedin.com pärit.

    * Miks on Destinations ja Accommodation ees liides Holiday? Leht peaks jagama infot ka mitte külastajale või ärikliendile, kes konverentsil või plaanib seda.

    * Vanakooli - igateema isevärvi menüüd.

    * Sisulehtede läbiv suur pilt, mis on küll ilus, kuid staatiline ja vertikaalst ruumi võttev. Päis võtab seega 2/3 nähtavast alast.

    * Info kasutus sassis - Holiday Accomontation liigutused on erinevad Search kategooriatest.

    Piinlik lugu, sry.

    10. september 2009 - 16:26:59 · Otselink

  • jüri 9 a

    to vince
    analüüsime su kommentaari... leht on halb sest:

    * halb, et leht on rohkem infokataloogi tüüpi, kui müügipreili moodi.
    * halb, et beta.
    * halb, et lehe nimi on visitestonia.com ja press, sitemap ja contact lingid päises halvad.
    * leht peaks rohkem mõtlema ärikliendile.
    * erinevad taustavärvid halvad.
    * päisepilt halb.
    * halb et, peamenüü on nimetatud erinevalt otsingu kategooriast.

    Teades su profiili eeldaks konstruktiivsemat ja vähem pealiskaudset kriitikat, millest ka reaalset abi võiks olla. Leht alles beta ja pidevas arendamises, seega asjalikud kommentaarid ei jää arvestamata. Selles beta mõte ongi.
    Olen kursis, et lehe hetke valmidusaste on kuskil ~25% kanti ja töö käib ja jätkub veel pikalt.

    10. september 2009 - 22:20:38 · Otselink

  • tajo 9 a

    oo cool. kui see leht saab 75 protsenti paremaks, siis on tegu edukalt ühe parima eesti saidiga.

    keep up the good work (Y)

    11. september 2009 - 10:59:56 · Otselink

  • Tajoga päri - kui veel 75% paremaks, lähevad need "halvad" puntkid ju kõik "väga heaks".

    Kurb on see, et kriitika on sinu jaoks 6X halb. Teades ka sinu tausta ei üllata see mnd :) Mina loeksin siit välja pigem:

    * Lisame emotsiooni, siirust, vahetumat ja personaalsemat dialoogi keskkonna ja külastaja vahel.

    * Beta juba lives, seega pole midagi teha. Edasipidi tooksin beta välja beta.visitestonia.com kujul ja küsiks sellele suunatult asjasse puutuvatelt isikutelt kommentaare.

    * Asendaks tehnilise lehe nime inimlikumana ja teeks ta elavamaks. Vaata näiteks visitmalta.com

    * Leiaks põhjenduse, miks on täna keelevalikuks maailmakaart. Kui ei leia, siis jätaks välja.

    * Püüaks vältida Linkedin päise sarnasust.

    * Püüaks leida põhjenduse miks on erinevatel teemadel oma menüü taustavärv. Vikerkaare erivärvid saavad tuttavaks lehe tegijale, kuid kas ka külastajale.

    * Päisepilt ja EASi kõik pildid on väga head. Kas aga nende kasutamine igal lehel, mis tekitab olukorra, kus staatiline osa on 2/3 ja sisuline osa vaid 1/3 lehest - see ei ole ju ok?

    * Infoarhitektuur on nii mahuka lehe puhul väga kriitiline. Kui soovid kasutajale tuttavlikke jaotusi ja grupeeringuid, siis kasuta samu erinevates kohtades. Kui Peamenüüst ei saad valida Spa Hotels, siis otsingu majutuste kategooriast seda ei leia. Miks? Sul on vist hea põhjendus selleks, kui see punkt Sind solvas.

    11. september 2009 - 13:40:37 · Otselink

  • jüri 9 a

    Kriitikat võiks edastada nii, et see oleks üheselt tõlgendatav ja ei põhineks emotsioonidel. Nüüd juba parem.

    11. september 2009 - 14:27:48 · Otselink

  • Mulle see leht meeldis kohe kui nägin, aga just tehnilise poole pealt, tunda kohe et kõvasti tööd tehtud ja head tööd, aga kriitika osas olen vinciga suuremalt osalt nõus. Visuaalselt mind häirib, mitte niivõrd menüü värvid, kui ka kogu lehe taustavärvi vahetumine (eriti suurema resoga on see üsna häiriv). Tegu on beetaga ja ma loodan, et galerii saab normaalsema lahenduse, seal on palju ilusaid pilta ja loodetavasti tuleb vägapalju veel juurde, aga galerii lahendus on lohisev ja kohmakas (polegi suurt kommida, lihtsalt, nii neid pilte vaadata pole hea ja paljude piltide kvaliteet on miskipärast läbune). Navigatsioonist jäi häirima back nupp vasak menüü peal ??? mis ta seal teeb, sealt ei leia never ever seda ... ja galeriist teksti juurde tagasi saada ongi .. mm uh .. kerin üles tagasi, ahaa, valin uuesti menüüst või menüü pealt back ... keelevalikust ma ei saa aru, mille järgi ta esimesel sisenemisel keelt pakub (ma loodan, et mitte randomiga?). Ja loomulikult sisu, sisu on vähe ja puudulikult, tekstid on nii ja naa ... Ma mingit analüüsi ei tee, lihtsalt mis mulle kohe silma jäi. Muidu ses mõttes see emotsioon, et mis kohe häirib kui lehele lähed on tähtis, veebi puhul ju ka see esmamulje annab väga olulise boonuse.

    11. september 2009 - 20:21:39 · Otselink

  • keelest veel, keelt vahetades viskab alati avalehele ja mõeldes millegi linkamise peale (share this) teenus on külge poogitud, on see feil, kui ma linkan rootslasele artikli ja rootsi keelele vahetades satub ta avalehele ja ei leia enam asja üles, mis ma linkasin ...

    muidu võiks ju mingi kontroll olla, kust riigist ühendus, vastavalt sellele keel ja kui seda keelt ei ole, siis def. inglise ?

    11. september 2009 - 20:30:51 · Otselink

  • jüri 6 a

    2012 update

    Uus kaardirakendus: http://www.puhkaeestis.ee/et/eesti-kaart
    ja reisiplaneerija: http://www.puhkaeestis.ee/et/reisiplaneerija

    by Taimar Teetlok @ Nortal, Regio jt.

    19. oktoober 2012 - 13:10:53 · Otselink

    4

    • @paries Lähitulevikus saab korda, mul muudatus juba tehtud. Windows?

    • jep, windows.

    Loe kõiki

  • Tavaline ilus turismiportaal :) Tugev 4

    19. oktoober 2012 - 14:32:30 · Otselink

    1

    • Sellise funktsionaalsusega reisiplaneerija pole kindlasti tavaline. Ka kaardil on palju asju leidnud väga hea lahenduse...

    Loe kõiki

  • kaups 6 a

    See Regio kaardi visuaal, kaart ise, on ikka way ugly, olen seda alati mõelnud, 1995. Reisiplaneerija - natuke stiil kipub kõikuma? Need metalsed slaiderid justkui veidi võõrkehad sellel lehel. Kas seda planeerijat reaalselt kasutatakse ka, on mingeid numbreid? Ma ise proovisin natuke, erutust ei tekkinud, et voh, seda nüüd kasutaks.

    19. oktoober 2012 - 15:26:26 · Otselink

    2

    • Ma just vaatasin et ägedad metalsed sliderid :)

    • Põhi-look pärineb mitme aasta tagusest, aga stiil arenebki ajas. Vt päris elu UI’sid: tihti kasutatakse eri materjalidest juhtnuppe koos.

    Loe kõiki

  • kaups 6 a

    Edisin ja aeg sai vahepeal otsa. Mul oli palju ettepanekuid ja kommentaare, aga ei viitsi uuesti kribada :)

    19. oktoober 2012 - 15:45:01 · Otselink

    2

    • hea teada :)

    • Tegelt on hea teada, ma ei teadnud, et selline bug on jõus.

    Loe kõiki