Wibbit.eu

  • www.wibbit.eu

    Oleme peagi valmis saamas ühe pisikese start-up ideega. Tegu on paljuski veebipõhise tööristaga, mille igapäeva funktsioonks võiks olla eelkõige raha kokkuhoid ja seda ostudelt mida te sooritate enamasti iga päev oma lemmik kauplustekettides (Konsum, Rimi, Selver, jne)
    Lisaväärtusena võib see "tool" pakkuda detailset infot Eestis müüdava esmatarbekauba kohta. Tegemise käigus on tekkinud ka tuleviku osas palju vahvaid featuuride ideid mida Wibbitile juurde siduda (näiteks: retsepti otsing, kaartirakendus, jne)

    Wibbit on ka võitnud juba ühe konkurssi, millest on võimalik lugeda täpsemalt SIIT

    Esimene beta on plaanis käivitada 10 päeva pärast. See on ka põhjus miks ma siia postitan kuna tean, et siin on koos prof. testijate tiim, kes annavad väga head tagasisidet veebiteenuste kohta. :))

    Lauri

    20. aprill 2011 - 15:07:27 · Otselink

  • tajo 8 a

    No aga postitanud siis 10 päeva pärast :)

    20. aprill 2011 - 15:46:32 · Otselink

    1

    • 10 päeva pärast on ehk kõvasti tegemist bugide parandusega ei siis ole aega postitada ... :-D

    Loe kõiki

  • ootame huviga

    20. aprill 2011 - 16:01:16 · Otselink

  • paries 8 a

    Kas ma sain õigesti aru, et keskkonna kasutamiseksPEAN kindlasti Facebooki kontoga sisse logima? Sellist infot nagu otseselt lehel ei näe.

    Muide, kas tõesti on minu facebooki kontol vaja kõiki neid toimingud teha, millele te juurdepääsu soovite? :|

    01. mai 2011 - 17:44:43 · Otselink

    1

    • Jap esimeses otsas on ainult FB login. Hiljem kindlasti lisandub valikuid.

    Loe kõiki

  • Lisan ka mõned kanalid, kust saab lugeda ja kursis olla tegemistest ja telgitagustest.

    Twitter - http://twitter.com/#!/wibbit_eu
    Blogi - http://blog.wibbit.eu/

    Demo video - Vaata siit!

    02. mai 2011 - 10:01:23 · Otselink

  • tajo 8 a

    Tervitused Edicy tiimist, et siit: http://tallinn.edicypages.com/ tausta näppasite (y)

    02. mai 2011 - 14:19:29 · Otselink

    4

    • "kujundaja"

    • Tajo absoluutselt tekitab ja minu möödalask, et ei kontrollinud põhjalikumalt teise inimese tehtud tööd... Minu poolsed vabandused!

    Loe kõiki

  • jüri 8 a

    Facebooki logimine avas lehe popuppi.
    Päris keeruline on aru saada, et mida see teenus siis õieti pakub. On mingid tooted ja hinnad. Kust need hinnad võetakse? Kus müüakse soodushindadega kaupa? Mis ma selle nimekirjaga peale hakkan, sheerin facebookis?

    Kui kõik veel ei tööta nii nagu peab, siis kirjutage juurde, et kuidas see tulevikus tööle peaks hakkama ja mis point asjal on.

    Edit:
    Ok, peale põhjalikumat uurimist sain aru, et need tooted on Wibbiti demopakkumised.
    Kui te suudate kõigilt kaubanduskettidelt reaalse hinnafeedi välja võluda ja neid omavahel võrrelda ja kasutaja harjumuspäraste poodide kaupa tema ostukorvi sisu järgi pakkuda parimat sihtkohta, siis oleks sellel asjal jumet küll.

    Kasutajaliidese poolelt: Kas olete mõelnud kuidas otsingu nimekiri välja näeb kui kasutaja otsib näiteks "leib", mida on müügil 100-s poes umbes 10 artiklit? Sh. sama keti poed erinevates asukohtades jne.

    Erinevate poodide pakkumised oleks just see, mida võiks beetas testida. Hetke demopakkumistega pole peale ostunimekirja koostamise midagi peale hakata. Ei teki võrdluse ja säästmise momenti.

    03. mai 2011 - 11:37:49 · Otselink

    1

    • Üks asjalikumaid feedback'e senimaani ... Tänud, Jüri!

    Loe kõiki

  • kass 8 a

    Üldjuhul on nii, et igas poes on erinevad tooted erinevate (soodsamate/kallimate) hindadega. Selverist saan piima 0.02€ odavamalt ja rimist leiva 0.01€ odavamalt...mandariine lähen vabzjee Säästukasse ostma...

    Aga bensukulu?

    Tehke siis juba mingi nutikas lahendus juurde, mis arvestab ka poodidevahelisi vahemaid ning arvestab ka bensukulu :D Muidugi jama on siis see, et siis on näha, et säästmise asemel läheb poeskäik hoopis kallimaks :P Ma ikka imestan nende inimeste üle, kes paagi bensiini pärast oma aega raiskavad ning ummikus mootorit suristavad, et teise linna otsa 1 sent odavamat kütust jahtima suunduvad...Kui see aja ning bensukulu rahhi panna, siis kas üldse mingi sääst tuleb?

    Ning kui te saate suuremad ketid (Rimi, Selver jms) nii kaugele, et nad Teile mingi veebiteenuse otsa teevad, et te andmeid saate lugeda, siis on minu poolt 5 punkti ja värvipliiatsid. Isegi, kui nad on Teile väikese lootuse andnud ("tehke valmis ja siis vaatame ja räägime uuesti" vormis), siis kardan, et seda ei juhtu... Juba puht sellepärast, et miks peaks kaubanduskeskus avalikult reklaamima enda poe hindu, mis on konkurentide omadest kallimad...

    03. mai 2011 - 13:39:59 · Otselink

  • tajo 8 a

    okei, disaini ja ux poole pealt on sadu pisemaid ja suuremaid asju katki. nii suuri kasutajaloogika vigasid kui ka väiksemaid nuhtlusi. aga ma astuks korra sammu veel tagasi ja vaataks suurt pilti korraks.

    kogu sait on üles ehitatud ühele make-or-break eeldusele - et kõik eesti poed hakkavad sinna oma hinnainfot saatma reaalajas. võibolla on need kokkulepped olemas, ma ise arvan, et vist mitte. on poode, kellel on suva, on poode, kes ei tahagi hinnas konkureerida ja on poode kes ei näe pointi investeerida tehnoloogiasse mis nende hinnafeedi kuidagi kolmandatele osapooltele söödavaks muudab. juba kasvõi konkurentsi mõttes ei ole kasulik kui kogu hinnainfo on mugavalt avalikult tabelina olemas ja töödeldav.

    oletame, et need feedid õnnestub kuidagi välja meelitada. probleem 2, millest jüri juba natuke rääkis - kui juba üks keskmisest rohkem internetti tundev inimene ei saa aru, mis see leht on ja miks tal seda vaja läheb, ei saa täiesti keskmine eestlane sellest ammugi aru. kõik on justkui disainitud ja igal pool on ägedad nupud aga uskuge mind, siin on veel liiga palju kohti, kus keskmine kasutaja jääb lõksu, satub segadusse või kasutab lehte valesti. makske mõnele heale UX/UI eksperdile/firmale ja laske tal leht läbi käia ja oma kommentaarid kirja panna, sellest oleks kõvasti abi.

    03. mai 2011 - 13:40:28 · Otselink

    1

    • ja kirjuta kuidas tahad, ikka kukub selline eestlaslik vingumine välja :)

    Loe kõiki

  • sander 8 a

    Miks küll tehakse teenuseid, mis enda kitsast vaatevinklist tunduvad head ja lahedad, kuid kui asjasse süveneda, ilmneb seal mitmeid puudujääke. Olen ka ise pidanud tegema süsteemi, mille mõttekus juba tegemise ajal küsitav tundus. Kahjuks ongi praeguseks antud süsteemiga juhtunud see, mida võis juba tegemise ajal arvata.

    Kui mõtlema hakata, siis antud teenuse puhul oleks kõige potentsiaalsem kasutaja pensionär - temal on aega maa ja ilm ning ühistransport tasuta (kui ma ei eks). Seega võib ta linna ühest otsast teise sõita, et omale see kõige soodsam kaup leida. Pensionäridega on aga see häda, et paljud neist ei kasuta arvutit.

    Praegu jääb ka arusaamatuks, millega antud lehe puhul raha teenima hakatakse. Toidukaupade (eriti odavamate) hinnad on juba nagunii võimalikult väikese marginaaliga ning sealt veel midag ära anda, muudaks kasumi veelgi väiksemaks.

    Variant oleks hakata konkurentsi pakkuma Hinnavaatlusele, kuid kasutajate harjumuse muutmiseks peaks midagi väga head tegema.

    Loodetavasti ei pane kõik negatiivsed postitused süsteemi tegemisest loobuma, vaid annavad piisavalt mõtteainet ja avardavad silmaringi, et teha asju paremini.

    03. mai 2011 - 14:58:20 · Otselink

    1

    • Loobuda? Ei seda me kindlasti ei tee. Tegu on ikkagi StartUp-iga ja uudse lähenemisega me ei eeldagi et kõik 100% kohe asjale pihta saaksid.

    Loe kõiki

  • Tekkis kohutav isu teile kõigile vastata :)

    Jüri - Et me ei live-ks päris puhtalt ja kuivalt lehelt oleme pannud üles ca 120 testtoodet, testhindadega. Kui tuleb 100 poodi 100 leiavaga siis on selge aeg mõelda ka sellele probleemile... täna me keskendume ainult hetkel olevatele probleemidele ja kitsaskohtadele. Reaalsete kaupluste hinnad tulevad väikse viivitusega (ma eeldan et ikka tulevad :D ), seal on mitmeid põhjuseid miks see nii on. Kuid võin kinnitada, et neid väärtusi mida me saaksime pakkuda ka kauplustele ja miks mitte ka tootjatele ei jätnud ühtegi kauplusketti külmaks meie demo esinemistel. Selge on see, et kauplused on mõtlema hakanud kaasama innovaatilisi lahendusi (näiteks Selveri iseostleja kassad ja puldiga ostusaalis piiksutamine) ja neid huvitab väga kui sa teed midagi nende ja tarbijate jaoks mugavamaks kiiremaks, ja eelkõige tarbija jaoks odavamaks.

    Kass - Wibbit.eu selge suund on mitte hoida kokku ühe kahe toote pealt vaid terve ostukorvi pealt. Sest kindlasti mitte keegi ei hakka 0,01 € sendi pärast teise linna otsa sõitma ja me ei tahagi inimest mööda linna ringi jooksutada. Küll ma avaldan kiitust idee eest bensukulu ja poodide vahemaa sisse arvutada. Sellele saame me mõtlema hakata siis kui meil on ka reaalsed poed taga. :) Lisaks on meil ideepangas veel palju vahvaid featuure, millele võiks olla huvi mõlemale poolele nii tarbijale kui kauplejale.

    Tajo - Reaalajas lisamine on väga kauge tulevik kuna suuremad kauplused kasutavad väga keerulisi kassasüsteeme ja sinna sukeldumine ei oleks tark praegusel hetkel. Poed kes ei konkureeri meie pisikeses Eestis hinnaga konkureerivad näiteks valikuga. Säästust sa saad teatud hulk kaupu küll odavamalt aga valikuga see pood just eriti ei hiilga. Ja ma tahaks veelkord rõhutada siin seda et Wibbit.eu põhifunktsioon jääb keerlema ümber terve ostukorvi mitte üksiku toote. Jah sa võid reedese sauna õlle endale hinnavalvesse jälgima panna ka seda ei saa me keelata. :))

    UX/UI poolest ehk veel niipalju ... et see on üks mu esimesi tõsisemaid projekte, kus ma olen pidanud kasutajapoole 0-st kõik välja mõtlema. Olen nõus, kõigega ka ise rahul ei ole ja alati saaks paremini, kiiremini, kaugemale. Aga mismoodi sa veel õpid kui läbi praktika. :)) Heade spetsialistide kaasamine on selgelt kulukas protsess, aga kuskilt tuleb siiski alustada.

    Küll aga tahaks tänada Teid veelkord huvitavate ideede ja et jaksasite kaasa mõelda! :)

    EDIT: Wibbit.eu osaleb 20. mail Ventspilsis parimatele inkubaatoritesse tulnud ideede konkurssil. Esitamisele läheb 3 Läti ideed ja 3 Eesti ideed... Kuidas meil seal läheb ja milline on tulemus võib kuulda siis juba peale 20-ndat. :))

    03. mai 2011 - 15:15:16 · Otselink

  • tajo 8 a

    ei loomulikult, kui kõik eesti suuremad poeketid oma infot hakkavad regulaarselt saatma (reaalajas polegi oluline), siis on asjal rohkem jumet ja godspeed. ma lihtsalt olin ääretult skeptiline selles suhtes, et poed tahaksid seda teha.

    03. mai 2011 - 15:35:07 · Otselink

    2

    • +1

    • Poed lihtsalt hinnapritsimisest pole üldse huvitatud. See oli ka üks suuremaid probleeme mis meil lahendada tuli kodutöö käigus. :)))

    Loe kõiki

  • leedu 8 a

    Et .. ma ei saa tegelt aru, mida see abimees aitab mul teha?

    1. Saada paremat hinda ostukorvi lõikes? .. siis peaks saama ju võrrelda keskmise ostukorvi hinda erinevatest kauplustes, sest on selge, a) keskmine sääst võib erineva nimekirja alusel tulla väga erinevatest poodidest (näiteks ka kaks selverit ei pruugu samal ajal sama hinda pakkuda) .. ja selge on ka see, et ma piima, leiba ja juustu erinevast poest ostma ei hakka .. seega .. peaks ikka suurelt lisama selle info, et mis poes see hind on .. ja ostunimekirja asjad vähemalt grupeerima siis poodide järgi ..

    2. mina näiteks tajun enda kasutajakogemuse najal lihtsalt esimesel ostukorvi kokkupanemisel, et võit tuli 33 pessi (mis mind ei motiveeri ühtegi muutust tegema) .. see tähendab, et peale 10 minutilist mängimist jäi mulle mulje, et see abimees ei räägi mulle tegelikult kuidas mõistlikumalt poodelda vaid lihtsalt kinnitab juba olemasolevat arusaama, et tegelikult on keskmiselt igas poes suht samad hinnad (jah, maximast saan piima odavamalt, aga see pole siis samas ka piim) ..

    mis kõik ei ole veel halb .. lihtsalt soovitus, et ärge tehke kõike .. valige üks fookus .. kiirus, mugavus VÕI hind .. ja siis tehke seda eriti hästi .. praegu ei tee see demo mitte midagi nii hästi, et ma viitsiks siia teist korda tagasi tulla .. ja noh .. päris maailmas tähendab see asi kaotatud klienti ja sitaks suurt turunduseelarvet, et mind tagasi saada .. proovige need vararakendajad ikka konksuotsa saada, sest nad tuututavad ja müüvad teid edasi .. praegu pigem lihtsalt ei saa aru ja siis loobuvad ..

    03. mai 2011 - 17:49:41 · Otselink

  • ootused olid suuremad ausaltöeldes, midagi see hind seal mulle kahjuks ei ütle ja kas ta ka poes selline on ja veel millises poes see selline on :( ei tea

    hetkel tundub lihtsalt mingi halva kujundusega CRUD käkk mis mingit lisaväärtust kellelegi ei anna.

    Jah , kui te saate sinna taha mingite kaubakettide reaalajas või vähemalt 24h täpsusega hinnad, siis on asjal teine mekk ja siis ma arvan ,et ei ole oluline ka milline see kujundus on (vaadake olematu kujunduse ja loogikata hinnavaatlus.ee pealt kasvõi maha)

    tuult tiibadesse, pange uuesti kinni ja öelge uus avamistähtaeg

    03. mai 2011 - 21:49:13 · Otselink

  • kaups 8 a

    kui see, mis praegu on, ongi asja point (mis see point on, kuvada lihtsalt toodete hindu? millistes poodides?), siis on see surnult sündinud projekt.

    www.shoppa.ee - www.hv.ee jms on shoppamiseks suht head abimehed.

    04. mai 2011 - 11:25:58 · Otselink

  • Wibbit.eu nagu ta sellisel kujul täna on ei jää tulevikus kindlasti selliseks. Siit threadist on läbi jooksnud juba kaartirakendus, bensiinikulu, meie andmebaasi on võimalik tulevikus siduda mõne toiduretseptide ideega, võimalik et tulevikus saavad meie andmebaasist GDA arvutustest dieedipidajad abi, sportlased, jne. See maailm on natuke palju laiem kui lihtsalt hindu pritsida. Kõike aga kohe ei jõua.

    Tegu on eelkõige ikkagi ju StartUpiga ... selle põhitunnus ongi see ... tee 1-2 nädalavahetusel basic asi valmis ja tulista letti. Seejärel hakka vaatama kuhu mis suunas kui palju ja mida.

    Hinnavaatluse ja muu tehnika saidiga ei maksaks aga meid võrrelda kuna sinna suunas me ei kavatse niipea vaadata. Jääme ikkagi esmatarbekaupade piirimaile. Kuigi idee kui selline kannataks välja palju valdkondi ... tehnika, ehituskaubad, jne,jne.

    04. mai 2011 - 12:04:26 · Otselink

  • leedu 8 a

    Tegelikult ongi see point selles, et ei ole nii .. "tee 1-2 nädalavahetusel basic asi valmis ja tulista letti. Seejärel hakka vaatama kuhu mis suunas kui palju ja mida." .. nii ei ole maailma ajaloos ükski StartUp kuhugi jõundud...

    Point ongi selles, et kõigepealt paned paika suuna (idee, mida tahad teha), siis teed ühe osa (killer app) väga hästi ära .. siis alles tulistad letti (beta) .. ja siis .. varajaste rakendajate raha ja ingelinvestorite toel teed asja lõpuni valmis (versioon 1) .. siis müüd maha ja kolid malediividele koos Oxford Parki, Linkin Parki ja Gorki Parki rahvaga .. (start-up dream) ...

    Startup maailm töötab kahe loogika najal .. usk ja hirm .. usk, et see, mida me välja mõtlesime, kaardistasime, leidsime jne, on vajalik x hulgale inimestest ja hirm selle ees, et kui mina ei tee, siis teeb keegi teine .. praegu ma ei näe selle projekti peal põhjust ei uskuda ega karta .. seepärast soovitangi valida fookus, mis teeks selle suure eesmärgi arusaadavaks ja katsutavaks .. küll siis leidub uskujaid ja keegi hakkab raudselt kartma ka ..

    04. mai 2011 - 12:43:44 · Otselink

    4

    • Üks tweet jäi silma: jkaljundi RT @slac: Skip the business plan. If investor asks for one, skip. Build product instead. #seedcamp

    • Business plan on jah, poohui .. Aga idee peab olemas olema, ja see peab olema ka teistele arusaadav.

    Loe kõiki

  • Olen sinuga täiesti nõus ... fookus ja hea teostus on absoluutselt ühe korraliku StartUp'i edu võtmeküsimusi. Kiirus sõltub juba, kui keerulise või lihtsa ideega tegu. Olgu selleks 1-2 nädalavahetust, või 10-12 nädalavahetust. Maldiivid ja muu jätame praegu välja see pole oluline. Hea näitena ... ühest heast ideest ja ühest nädalavahetusest oleks tuua ehk Garage48-lt teostatud keskkond Lastehoid.net, kes on praegu rohkem laineid löönud riigisüsteemile ära tegemisega. See polegi tähtis ... tähtis on pigem see, et idee töötab ja peamine, et on lahendatud X hulga inimeste lapsehoidja leidmise probleem. Vahel juhtub ka vastupidi... lüüakse oosom kuude viisi timmitud asi letti aga idee ei kanna kuigi kaua või puudub taga korralik ärimudel. Motivatsioon kaob, inimesed lähevad laiali asi kustub. Ma usun, et asi peab siiski tulema komplektina.

    Wibbti puhul on tegu rohkem keerulisema ideega, kui lihtsamaga. Põhjus seisneb selles et meil tuleb liiguda kolmes suunas paraleelselt. Kuna meie klientideks ei ole ainult tavatarbijad vaid ka poed ja tootjad/maaletoojad. Ja kõigile peame me pakkuma mingeid väärtusi. Kuid ka Wibbiti puhul on probleem püstitatud ja fookus paigas... mitte küll niipalju ehk seda foorumit külastaval keskmiselt parema sissetulekuga IT-inimestel. Küll aga ehk X hulgal inimetel kelle jaoks 1-2 € kokkuhoidu on raha ja nad tahaksid kokku hoida. Selleks ei pea olema pensionäär kohe, kes arvutit ei kasuta. Tulevikus ka ehk võiks leida ideid sportlastele, kokkadele, mis iganes rakenduse näol siis. Selge see kõike korraga ei jõua.

    Meie esimene live polnud küll 100% selline, mida rahvas ehk ootaks aga see polnud ka meie main goal. Kuna feedbacki kaudu ja tänu pixel.ee rahvale oleme saanud peamised signaalid kätte. Võin kinnitada, et kogu tiimile on peale live palju selgem, mida, kuhu kui palju seda ressursi natukest nüüd panustama peaks. Mida paremaks teha mida mitte ... :)

    Ma isiklikult leian, et riiulisse asju progeda ja joonistada aastaid ja siis feilida oleks palju valusam. Rahvas võtab vahel idee omaks X ajahetkel ja see võib olla plahvatuslik... või siis teise variandina rahvas ei võta su ideed kunagi omaks. Kuid teist varianti on palju vähem valus alla neelata, kui sa oled kulutanud selleks 2 nädalavahetust ja mõned öörid. söögiraha.

    04. mai 2011 - 14:15:59 · Otselink

  • Olgem ausad... mitmed Eestis loodud kasutud startupid on läänes miljoneid teenimas :P Seepärast edu ja loodan pikka iga!

    04. mai 2011 - 14:37:31 · Otselink

    2

    • Too mõni näide...just sellisest, mis Eestis kasutu on olnud :)

    • Idee peab ka ikka kandma.

    Loe kõiki

  • kass 8 a

    Kui saladus pole, siis kust rahh tuleb? Kaubandusketid teile maksma ei hakka (minu isiklik arvamus). Bannereid tasub Eestis vist ainult Delfil müüa...

    Kui tegemist on kokkuhoidva saidiga, siis ma ei tahaks selle kasutamise eest ka nagu maksta.

    Te võite küll praegu mõelda, et raha pole hetkel oluline ning kui asi piisavalt suureks läheb, siis küll leiate selle koha, mis leiva lauale tooks aga võimalikud investorid tahaks sellele küsimusele kohe vastust :)

    04. mai 2011 - 14:40:48 · Otselink

    3

    • Kui reklaami ei tule, rahvas ei maksa ning poed ei maksa kohe täitsa kindlalt, siis kas tegemist ongi lihtsalt laheda startupiga?

    • Ärimudel on täitsa seal taga... ma kahjuks ei saa kõigest ka rääkida :)

    Loe kõiki

  • sellesuhtes on ju hea , et noored on arvutis ja ei varasta tänaval :)

    kui seal hakkab paistma reaalne väärtus mis aitab mul 2 eurot kokku hoida, siis võib öelda, et on olemas see millega startuppida, aga muidu on mul peas tere piima hinnad selveris, rimis ja maximas ja ma ei pea neid veebist vaatama , hinnatundlikumal inimesle on kindlasti rohkem hindu peas , moblas o app mis pakub nädala jaoks retseptid ja shoppinglisti.

    Hinnavõrdlust tõesti kuskilt veel võtta ei ole seega loodan, et passite pikemalt arvuti taga ja ei varasta tänaval.

    04. mai 2011 - 15:57:57 · Otselink

  • Sven 8 a

    Ma oleks alustanud mobiilsest versioonist või app'ist. Kui ma olen ikka Selveris sünnipäevaks salatit ja vinkusid ostmas ja jõuan järjega alkoletti, kust vaja 5 Martini Astit võtta, siis ikka kontrolliks kas koduteele jäävas Maximas on see 4 euri pudel odavam või mitte. Suht loll on siin tuua näiteid et 200g hapukoor pärast ei hakka 3 paagitäit bensiini kulutama. Jõudu! (jutu eeldus on siis, et taga on suured ketid ja värske hinnakiri)

    04. mai 2011 - 16:03:51 · Otselink

  • kaups 8 a

    Kui reaalne see üldse olla saab, et seal on reaalsed hinnad väljas? Andmebaasiga sidumist vaevalt kaubandusketid võimaldavad. Manuaalselt oleks see suht absurd ja võimatu teha. Nokk kinni, saba kinni.

    Tublid muidugi, et noored üritavad. Lihtsalt point ei tule välja praegu. Ja oma ostunimekirja Facebooki saatmise nupu võiks ära jätta, see on üle võlli.

    04. mai 2011 - 16:22:43 · Otselink

    3

    • Ilma hindadeta tõepoolest ei ole asjal jumet. Kodutöö näitas, et hindu on võimalik saada. :)

    • Ostunimekirja FB ei saadetagi saadetakse ainult tavahind ja palju sa kokku hoidsid. :)

    Loe kõiki

  • Kui see neil korda läheb, siis ma oleks küll väga rahul :)

    Seda on manuaalselt üritatud juba mitmes valdkonnas ka toidukaupade omas (sait on siit ka kunagi läbi käinud ja enam linki ei mäleta) ja praegu tehakse seda manuaalset kõige aktiivsemalt ikkagi kütusega, toidukaupade osas kedagi eiriti ei koti kuna käiakse ikkagi lähedal asuvates keskustes või nendes mis jäävad kuskile teele.

    Kui nad on suutnud piisava kommi välja mõelda kettidele miks see kettidele kasulik on, siis vist üsna reaalne see it tasandil lahendada, siiani ei ole vist kellelgi õnnestunud piisavat kommi välja mõelda. Ei tea aks piisav komm võiks olla see, et üks kett hakkab oma hindu veebis avaldama?

    Tootjatega on ilmslet lihtsam läbi rääkida, sest nemad tahaks kaupmehele tarbija hinda ette dikteerida ja neile sobib hinnapõhine reklaam. Kaupmeest huvitab ikkagi see, et inimene tuleb kohale ja siis talle pakutakse suuremaid ja väiksemaid hinnasilte ja see tootja-kaupmehe kokkulepe oleks saladuskattega varjatud.

    Kas keegi teab sarnast toidukaupade hinnavõrdlust väljaspool eestit?

    04. mai 2011 - 16:45:58 · Otselink

    2

    • Seda mõtled vist: http://www.hind24.ee ... viimati uuendatud 2009-12-27

    • see sama sait jah, aga noh kaua sa jõuad manuaalselt sellel teemal peatuda, kütuse omasid on teisigi

    Loe kõiki

  • Sven... asi ei olegi niivõrd ühes tootes kui terves ostukorvis. Ühe toote puhul on see hinnavahe mikro ja kohe kindlasti ei eeldagi me, et inimene vinku pärast teise linnaotsa sõidab. Kui sa täna poodi lähed siis peale ostu vaata oma kotti või kärru ja mõtle kas sa kogu selle kraami oleksid saanud oma piirkonna Maximast odavamalt või ei ... või hoopis Säästukast (sõltub toodete valikust). Kui hinnavõit oleks 4-5 EUR-i kas see sinu jaoks oleks argument või ei? Mõne jaoks on mõne jaoks mitte. Täna sa seda muudmoodi ei saagi teada kui sõidad kohale ja ostad sama posu asju Maximast ja võrdled tšekil siis numbreid. ;-) Ja üllatud ehk teinekord, et teepeale jäänud Maximast oleks 4 € (62,5 eeku) tasku jäänud. Miks ei võiks see protsess olla kordades lihtsam? :)

    Palju erineb täna üks korralik poes tehtud ost lihtsamast IT vidinast näiteks hiir või klaviatuur. Seda sa oled valmis minema HV-sse võrdlema, möllama, googeldama. Miks ei võiks see toimida suurema ostu puhul olevate toodete kohta?

    Kui poodidele pakkuda piisavalt väärtusi, mis võiks just nende poodi inimest meelitada siis on nad valmis väga lahkelt sinuga koostööd tegema.
    App aga eeldab korraliku andmebaasi eelnevalt. Kuid app on kohe järgmine asi, mis meil peas mõlgub sest tundub et nutikas on tulevik. :)

    04. mai 2011 - 16:48:47 · Otselink

  • Sven 8 a

    Kindlasti jah, ega ma selle vastu ei rääkinudki. Isiklikult just ei viitsiks enne poodi minekut ükshaaval mingit listi ette valmistada kusagil kodulehel vaid vaataks just kallimate ostude või suuremate koguste puhul poest kohe järgi kas võtan selle siit või sealt.

    04. mai 2011 - 17:01:52 · Otselink

    5

    • Sa ju pead konkreetseid brände ja asju ka siis teadma juba ette. Mis firma tuunikala? Purustatud? Õlis?

    • ostad ikka ju põhiasju. Suurim ajavõit ongi see , et ma käin ühe korra poes ja ostan nädalaks, nimekirju on kogunenud ja saab shuffleda

    Loe kõiki

  • matude 8 a

    Selline asi oleks vinge kui saaks kuidagi ühe poe tšeki triipkoodi abil sisse tõmmata ja üle kontrollida kas mõnes muus poes oleks samad asjad odavamalt saanud. Aga ulme, muidugi.

    Kujunduse osas oleks norimist kõvasti aga muidu edu tegemistes, kusagilt peab ju alustama! The only certain way to fail is to stop and give up.

    04. mai 2011 - 17:35:48 · Otselink

    3

    • link

    • See vidin nimega CashMuse, mis Tartu Garage48-l tehti, suutis tseki ilusti digikujule viia: link

    Loe kõiki

  • Mihkel 8 a

    Ma ei viitsinud kõike seda väga pingsalt läbi lugeda aga pakun idee kuidas asja teha... see on jah kahtlane kuidas poe enda käest hindu saada, võidab ju aint see kel odavamad. Aga väga sotsiaalne ja popp oleks kui saaksin oma smartfõunis olevast ostunimekirjast postida piima hinna, asukoha järgi pakub kaupluse juurde ja läheb andmebaasi. Pole poode kampa vajagi, aga kasutajate mass on vaja taha saada

    04. mai 2011 - 17:38:49 · Otselink

  • asja mõte on poest odavamaid kaupu saada?

    Ma annan ka idee, üks mobiiliapp, mis annab sisestades tooted vasteks listi odavamatest hindadest ja poodidest kust need tooted on saadaval, mihkliga samale lainele, siis ka asokoha järgi ja võimalus kasutajatel lisada. See oleks vist isegi reaalselt kasutatav, eriti kui sinna saavad kasutajad ise lisada (aga siis ka spämmi oht kohe olemas).

    05. mai 2011 - 01:17:27 · Otselink

  • sander 8 a

    Mis projektist saanud on?

    08. august 2011 - 22:29:53 · Otselink

  • tajo 8 a

    where do all the startups go to die?

    09. august 2011 - 01:20:41 · Otselink

  • Surnuks ei tahas kuulutada veel... selge see, et idee kui selline on way to hard teostada aga alla ka ei tahaks anda veel. Punt on veel koos ja keegi ei ole avaldanud soovi asi prügikasti visata.

    Hetkel on Pere Grupp terve suve asja testinud ja katsetanud... oleme noppinud nende tähelepanekuid ja tagasisidet. Ei saa ka veelkord mainimata jätta suve ja puhkuste perioodi, kus inimeste mõtted ja toimetused on kuskil mujal kui tööde juures.

    Samuti oleme saanud ka häid ided ja ettepanekuid inimestelt kuidas asjale läheneda... ala minna ühe tootegruppi põhiseks, jne
    Sügis on ukse ees ... inimesed häälestavad end ümber.

    Elame näeme!

    09. august 2011 - 09:28:47 · Otselink

  • Tundub, et asi hõõgub mitmel rindel... ja näib et ADM-le läks hinnavõrdluse ja ostunimekirja idee peale :-)

    http://www.best-marketing.ee/article/2012/8/24/prisma-hakkas-oma-kodulehel-tuhandete-toodete-kohta-infot-jagama

    Ehk siis jätkuvalt on see märk meile sellest, et poed ON nõus uuendustega kaasa minema ja ka hinda kuvama kuna surve tarbija poolt ON lihtsalt tõusva bena hinna taustal meeletu.

    Wibbitist niipalju et kogu UI ja kõik muu ilmselt lendab prügikasti ... küll on aga platvormi ehitamiseks meil koos täna juba ca mõnituhat toodet koos infoga (ka vene keeles) + 300 DPI resoga tootepildid (TIFF). Ehk materjal kuhu midagi vahvat ehitada on meil täna kõvasti toekam kui ta oli esimese wibbiti release ajal... :-)

    24. august 2012 - 15:00:34 · Otselink