Visit Pärnu

  • Uuendatud: https://visitparnu.com/

    Huvitav, kes autor identiteedil ja veebil? Esmamulje veebil veidikene lohakas - joondused paigast ning ebaloogilised, lingid ei tööta ning keeruline ülesehitus. Kas arendatakse edasi ei tea?

    Võibolla huvitav kõrvutada aga Ise osalesime Visit Pärnu konkursil selle tööga: https://nordic11.box.com/s/ei7qh1p8jc3gydorut6kc9vmyhf27g3f

    04. detsember 2018 - 10:46:35 · Otselink

    2

    • Kurb, kahju et te ei võitnud. Oleks parem tulemus olnud

    • natuke paremad paddingud ?

    Loe kõiki

  • Sellesuhtes on ju hea olla veebidisainer vms täna. Kasuta nii suuuuuuuurt headereit et midagi muud foldi ei mahu https://www.dropbox.com/s/tjwm1o9n1woqoy7/Screenshot%202018-12-04%2012.35.15.png?dl=0 ja kõik muu võib olla nagu aastast 97 kui mina veel veebi tegin.

    04. detsember 2018 - 12:36:14 · Otselink

  • WP poole autor keegi Author URI:https://heelixus.ee

    Koodi poolelet vaadates on näha, et on päris korralikult kasutatud https://elementor.com page builder pluginat - nagu vaalaskala ütles - oleks paddingud paremad olnud

    04. detsember 2018 - 13:26:46 · Otselink

  • tfk 5 a

    Odavaim pakkumine? 2 mehe firma.

    04. detsember 2018 - 15:02:42 · Otselink

    2

    • Umbes kuueliikmeline žürii valis välja 2 paremat kavandit, kes presenteerisid enda töid komisjonile live's. Hinnapakkumist ilmselt ikkagi arvestati ka. Usun, et ka 2-mehe firmad teevad häid asju.

    • aga mitte seekord.

    Loe kõiki

  • tfk 5 a

    Suuga teeb suure linna, käega ei tee kärbse pesagi.

    Züriil ja züriil on ka vahe. Kes teab kelle sugulane või sõber võitja oli.

    Ma olen nõus, et 2 proffi suudavad ka hea tulemuse teha, aga tavaliselt need 2 proffi ei ole odavad ega tegele meie kohalikus konnatiigis.

    05. detsember 2018 - 07:39:31 · Otselink

    1

    • Antud firma pole KM kohustlane pole viimasel ajal tööjõumakse maksnud, käibe info puudub jne. Selliseid asju on ju nii lihtne kontrolla.

    Loe kõiki

  • tajo 5 a

    identiteedi tegi aku vist? vähemalt brandbooki järgi :)

    05. detsember 2018 - 11:34:40 · Otselink

  • Konkurss oli Visit Pärnu visuaalsele identiteedile, kus umbes kuueliikmeline žürii valis välja võitja, kes lisaks CVI-le lõi ka veebikujunduse (2 tüüplehte). Veebikujundusele eraldi konkurssi ei tehtud ja valminud lahendusi meiega ei kooskõlastatud, kahjuks.

    AKU tehtud CVI
    AKU tehtud veebikujundus

    05. detsember 2018 - 14:42:14 · Otselink

  • Rähn 5 a

    Hivitav teema. Kui va vaatan seda realiseerunud tulemust ja võrdlen neid teiste kandidaatidega, mis siia on postitatud, on mul paar tähelepanekut. Disainer minus ütleb, et
    AKU on parima ja puhtaima, moodsaima disainiga, aga lõpptulemus on mõnevõrra sõbrikum, lihtsam ja rohkem “Pärnu”. Kui ma nüüd vaatan tavalodaniku pilguga ja ma näiteks lähen Lätti või Leetu mingisse suhtelist väikesesse linnakesse ja ma tahan saada infot selle linna kohta, siis peab ütlema, et visitparnu leht teeb sel juhul parema tulemuse kui teised näidatud kavandid.
    Sama analoogi võib tuua reklaami alalt, millega mul on olnud lähedasem suhe kui veebiga.
    “Äge” reklaam ei pruugi alati vastata vajadusele. Vahel vaatad väga kihvti reklaamklippii, aga lõpuks küsid, et mida reklaamiti või mis bränd või toode üldse oli?? Budget oli kindlapeale sajad tuhanded, kui mitte järgmine suurusjärk.

    06. detsember 2018 - 15:24:57 · Otselink

    1

    • Sisutekste on äärest ääreni tekstina 4k peal eriti mugav lugeda. justify tekst ja olematu reavahe teeb asja eriti magusaks. Mobiilis ka toredalt katki - arendajad lasid korralikult laiska.

    Loe kõiki

  • “Äge” reklaam ei pruugi alati vastata vajadusele.

    srry, aga see on lihtsalt maksumaksjale koti pähe tõmbamine , halb tulemus
    või lõpetamata töö.

    Kas keegi teist saab sellise tulemuse eest täna küsida raha? Kui palju? Indiast saab sellise tulemuse 5€ eest tellida täna ilma CVI ja hangeteta: https://www.dropbox.com/s/47hpbvqu1xfi8ln/visitparnu.com_tanased-sundmused.png?dl=0 . Sir i'm ready, download my zip Sir!

    Vaadates seda tulemust on paratamatult mulje, et tegime palju menüüsid sisule mis mahuks ära kogu headeri asemele vms . Milleks tellida CVI , kulutada aega veebikujundusele , kui tulemus on lihtsalt veelgi halvem, kui "sitt purgis" (1,2)

    (1) https://et.wikipedia.org/wiki/Kunstniku_sitt
    (2) https://et.wikipedia.org/wiki/15._mai_%E2%80%93_1._juuni_1992

    06. detsember 2018 - 19:32:17 · Otselink

    4

    • Mõtlesin sama paralleeli aga mis selle vaste oleks ja kes seda teenust teeks? Kas sellest sai räägitud toona, kui oli see agentuuride avaldus/lubadus riigile enam mitte prügi teha? Hetkel ei leia.

    • tase on lihtsalt masendav :) sellise taseme eest mujal jäetakse arved maksmata

    Loe kõiki

  • tajo 5 a

    alati hea vaadata ka vana lehte: https://web.archive.org/web/20170928105830/https://www.visitparnu.com/ et mis läks paremaks, mis halvemaks jne.

    aga lisaks disainile on kindlasti ka sisus veel mõtlemist. nt. menüü kõige esimene, kõige tähtsam link "Miks külastada Pärnut" annab suhteliselt tühja lehe, mille esimene alammenüüvalik on.... "Kihnu saar"!

    07. detsember 2018 - 11:47:51 · Otselink